California EV
+7
Rocker
Maxster
Neli55
mguzzi
svarun13
Rudi
damian
11 posters
Stran 3 od 7
Stran 3 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
H povezava
Alora
če predeluješ h povezavo, in odstraniš katalizator, a morata biti leva in desna cev povezana s tisto vmesno cevjo, oziroma, a morata biti povezani tako, da se lahko izpušni plini pretakajo vmes, ali ne?
če mora biti luknja vmes, da se plini mešajo, zakaj je to tako?
thx
če predeluješ h povezavo, in odstraniš katalizator, a morata biti leva in desna cev povezana s tisto vmesno cevjo, oziroma, a morata biti povezani tako, da se lahko izpušni plini pretakajo vmes, ali ne?
če mora biti luknja vmes, da se plini mešajo, zakaj je to tako?
thx
svarun13- Število prispevkov : 23
Join date : 04/01/2010
Kraj : skoke
Re: California EV
V angleščini, ukradeno iz http://mustangforums.com/forum/2005-2011-mustangs/96138-cross-over-exhaust-pipe-explained.html
Na željo sem prevedel...
-----------------
V primeru štiritaktnih motorjev je razlog za H povezavo naslednji:
Po delovnem taktu gre bat po cilindru gor, izpušni plini gredo skozi izpušne ventile, skupaj z ostankom eksplozije in zapustijo cilinder čez izpušni sistem.
Eksplozija ustvari 2 pulzna vala. Soničnega in termalnega.
Ko hitrejši sonični pulz zapusti izpuh, kreira vakuum v cevi za sabo in zrak bo vstopil v cev, da zapolni praznino. Ta zrak bo trčil z termalnim pulzom in povzročil, da bo pulz zamenjal smer.
V tem trenutku se izpušni plini vrnejo v cilinder, ko je izpušni ventil še vedno odprt in ne dopuščajo, da bi vsi plini zapustili cilinder in tako prepreči novi mešanici zraka/bencina, da bi zapustila cilinder.
Temu dogodku se reče "obrat" (? naj me kdo popravi) in poslabša performanse in življensko dobo ventilov in glav cilindrov. Sicer je pa ta dogodek pri dvotaktnih motorjih dobrodošel in poveča moč motorja - zato imajo tiste grde zavite cevi namesto lepih kromanih auspuhov (ane Zupi).
Cilindri imajo običajno obrnjen - ali skoraj obrnjen takt, kar pomeni, da je pri izpušnem taktu enega cilindra drug v delovnem taktu. H povezava dovoli pulzom, da se porazgubijo naprej in nazaj po ceveh obeh cilindrov predno zapustijo izpuh in zmanjša efekt "obrata".
Vidi se tudi dosti motorjev brez H povezave. To so običajno umerjene cevi, kjer sta njihova dolžina in premer izračunana tako, da do "obrata" ne pride. Potrebno je le ločiti med izračunanimi cevmi ter doma spacanimi "dobro" izgledajočimi.
Na željo sem prevedel...
-----------------
V primeru štiritaktnih motorjev je razlog za H povezavo naslednji:
Po delovnem taktu gre bat po cilindru gor, izpušni plini gredo skozi izpušne ventile, skupaj z ostankom eksplozije in zapustijo cilinder čez izpušni sistem.
Eksplozija ustvari 2 pulzna vala. Soničnega in termalnega.
Ko hitrejši sonični pulz zapusti izpuh, kreira vakuum v cevi za sabo in zrak bo vstopil v cev, da zapolni praznino. Ta zrak bo trčil z termalnim pulzom in povzročil, da bo pulz zamenjal smer.
V tem trenutku se izpušni plini vrnejo v cilinder, ko je izpušni ventil še vedno odprt in ne dopuščajo, da bi vsi plini zapustili cilinder in tako prepreči novi mešanici zraka/bencina, da bi zapustila cilinder.
Temu dogodku se reče "obrat" (? naj me kdo popravi) in poslabša performanse in življensko dobo ventilov in glav cilindrov. Sicer je pa ta dogodek pri dvotaktnih motorjih dobrodošel in poveča moč motorja - zato imajo tiste grde zavite cevi namesto lepih kromanih auspuhov (ane Zupi).
Cilindri imajo običajno obrnjen - ali skoraj obrnjen takt, kar pomeni, da je pri izpušnem taktu enega cilindra drug v delovnem taktu. H povezava dovoli pulzom, da se porazgubijo naprej in nazaj po ceveh obeh cilindrov predno zapustijo izpuh in zmanjša efekt "obrata".
Vidi se tudi dosti motorjev brez H povezave. To so običajno umerjene cevi, kjer sta njihova dolžina in premer izračunana tako, da do "obrata" ne pride. Potrebno je le ločiti med izračunanimi cevmi ter doma spacanimi "dobro" izgledajočimi.
Nazadnje urejal/a Strom Čet 16 Jun - 16:42; skupaj popravljeno 2 krat (Reason for editing : Prevedeno v slovenštino.)
Re: California EV
@strom, thanky you very many!
translating not needed:)
translating not needed:)
svarun13- Število prispevkov : 23
Join date : 04/01/2010
Kraj : skoke
Re: California EV
Strom,zelo si želim prevod,mogoče so še druge v šoli mučili z nemščino,pa nas verjetno dosti ne obvlada angleščine.Evo pa imaš še en pir v dobrem!
Pozdrav-RUDI!
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Ja,moja želja,tvoj pir!
Pozdrav-Rudi!
Velika hvala za trud!!!
Meni sedaj,ko sem vstavil prazno H povezavo,ko spustim gas,poka v izpuhu(najbrž del mešanice goriva in zraka v ceveh).Pa mi je kar všeč.Je pa boljši navor pri nizkih obratih.
Ko boš kaj okoli Damjana skakal, ti lahko malce obrne TPS.
Mešanica bo malce bolj bogata (tovarniško je nastavljena že tako preveč revna - zaradi emisij), pokanja pa ne bo več.
Pri meni je obrnil za 4.3 stopinje. Fino je pa imeti zadevo priključeno na računalnik, da lahko točno nastaviš - zato Damjan.
Pozdrav-Rudi!
Velika hvala za trud!!!
Meni sedaj,ko sem vstavil prazno H povezavo,ko spustim gas,poka v izpuhu(najbrž del mešanice goriva in zraka v ceveh).Pa mi je kar všeč.Je pa boljši navor pri nizkih obratih.
Ko boš kaj okoli Damjana skakal, ti lahko malce obrne TPS.
Mešanica bo malce bolj bogata (tovarniško je nastavljena že tako preveč revna - zaradi emisij), pokanja pa ne bo več.
Pri meni je obrnil za 4.3 stopinje. Fino je pa imeti zadevo priključeno na računalnik, da lahko točno nastaviš - zato Damjan.
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Strom,hvala za nasvet!
Pred leti mi je pokalo v sesalnih ceveh,ko sem dodal gas,pa mi je Uroš malo zaprl zrak,rekoč da mi bo malo več trošil.Nekaj časa ni pokalo,porabil je res malo več,ampak po menjavi H povezave pa mi poka v izpuhih,kar mi je všeč.Samo se mi po Uroševem posegu od tedaj bolj mastijo svečke,to pa me moti.Sicer mi vžge,če mu "samo ključ pokažem".
Pozdrav-RUDI!
Pred leti mi je pokalo v sesalnih ceveh,ko sem dodal gas,pa mi je Uroš malo zaprl zrak,rekoč da mi bo malo več trošil.Nekaj časa ni pokalo,porabil je res malo več,ampak po menjavi H povezave pa mi poka v izpuhih,kar mi je všeč.Samo se mi po Uroševem posegu od tedaj bolj mastijo svečke,to pa me moti.Sicer mi vžge,če mu "samo ključ pokažem".
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Najbrž boš moral sinhronizirat vbrizg,potem pa še pogledat h povezavo ker ti najbrž vleče nekje noter zrak in zato poka. Ni vedno kriva mešanica zraka in goriva.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
damian je napisal/a:Najbrž boš moral sinhronizirat vbrizg,potem pa še pogledat h povezavo ker ti najbrž vleče nekje noter zrak in zato poka. Ni vedno kriva mešanica zraka in goriva.
Če je menjal H-povezavo, je to to... obrnit treba TPS, tako kot je bilo pri meni.
Re: California EV
Damian,hvala za diagnozo!H povezavo bom pregledal,nastavitev računalnika pa upam,da mi bodo v MB lahko naredili.Če pa ne,mi lahko to ti nastaviš,kajne?
Včeraj pa mi je po dolgi 10letni življenski dobi preminil akumulator na Cali.Pokojnik je bil iz družine EXIDE.Na internetu sem videl,da jih prodaja Euroton,samo je vprašanje,če je na zalogi.Tega pa nisem mogel poiskati.Sicer pa tudi TOPLA ne dela slabe,pa še na zalogi so.
Lep pozdrav tebi in Urški!
Viva Guzzi!RUDI!
Včeraj pa mi je po dolgi 10letni življenski dobi preminil akumulator na Cali.Pokojnik je bil iz družine EXIDE.Na internetu sem videl,da jih prodaja Euroton,samo je vprašanje,če je na zalogi.Tega pa nisem mogel poiskati.Sicer pa tudi TOPLA ne dela slabe,pa še na zalogi so.
Lep pozdrav tebi in Urški!
Viva Guzzi!RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Strom,hvala za info,samo ne vem kaj je TPS in kje se nahaja.Na moji H povezavi pa ni senzorja katalizatorja,Cali je letnik 2001.
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
O2 senzor... kaj ni bil ta na krivinah pred H povezavo?
Šele zdajle sem malce bolj natančno prebral tvoje pisanje o Uroševih posegih... Kako je pa lahko zaprl zrak? Ponavadi pokanje v sesalnih ceveh nakazuje slab timing - vžiga ali pa ventilov.
Pokanje v izpuhu pa običajno slabo in nepopolno izgorevanje, kar je običajno posledica bolj odprtega izpuha in posledično bolj revne mešanice.
Res so imele pa nekatere cali nek potenciometer za nastavljanje mešanice na ECU... ampak pri svoji tega še nisem našel
Vsekakor bo pa verjetno Damjan bolj vedel od mene, kako in kaj... Nad tistim pokanjem pa vseeno ne bodi preveč navdušen, saj lahko poškoduje ventile... dolgoročno vsaj.
Šele zdajle sem malce bolj natančno prebral tvoje pisanje o Uroševih posegih... Kako je pa lahko zaprl zrak? Ponavadi pokanje v sesalnih ceveh nakazuje slab timing - vžiga ali pa ventilov.
Pokanje v izpuhu pa običajno slabo in nepopolno izgorevanje, kar je običajno posledica bolj odprtega izpuha in posledično bolj revne mešanice.
Res so imele pa nekatere cali nek potenciometer za nastavljanje mešanice na ECU... ampak pri svoji tega še nisem našel
Vsekakor bo pa verjetno Damjan bolj vedel od mene, kako in kaj... Nad tistim pokanjem pa vseeno ne bodi preveč navdušen, saj lahko poškoduje ventile... dolgoročno vsaj.
Re: California EV
Rudi,
ob zamenjavi akumulatorja preveri še delovanje reglerja; po 10 letih ponavadi ne fila več, kot bi moral; izhodna napetost bi naje pri stand gasu znašala 13,5 V, pri cca. 3500 obratih pa vsaj 13,9 V.
Sem ga že zamenjal, pa Janezu tudi, pa mislim, da je tudi Markotov fuč.
lp
ob zamenjavi akumulatorja preveri še delovanje reglerja; po 10 letih ponavadi ne fila več, kot bi moral; izhodna napetost bi naje pri stand gasu znašala 13,5 V, pri cca. 3500 obratih pa vsaj 13,9 V.
Sem ga že zamenjal, pa Janezu tudi, pa mislim, da je tudi Markotov fuč.
lp
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: California EV
Moj akku je bil žejen... dolil pol litra vode (destilirane, da ne bo pomote), pa spet dela kot mora...
Sicer jih pa kupujem tukaj:
http://www.top-start.com/
Sicer jih pa kupujem tukaj:
http://www.top-start.com/
Re: California EV
Sem naročil pri Eurotonu v MB originalnega znamke EXIDE 30Ah,ta mi je vzdržal 10 let,pa upam da do novi tudi dolgo živel,vsaj tako dolgo,kot bom jaz lahko jahal Cali.Pa še poceni je,na ceno 100 evrov je popust 15%,če vrneš starega.Naročil sem ga danes dopoldan,popoldan bo že iz LJ v MB.
Bom pa kontroliral tok polnjenja,mislim pa,da je vse OK.Ni mi težko vstaviti Am med aku in reglerjem.
Jutri pa se bomo dobili v Moto-parku na Partiz.c. v MB,okrog 18h.Bogdan,če utegneš,pridi.
Pozdrav-RUDI!
Bom pa kontroliral tok polnjenja,mislim pa,da je vse OK.Ni mi težko vstaviti Am med aku in reglerjem.
Jutri pa se bomo dobili v Moto-parku na Partiz.c. v MB,okrog 18h.Bogdan,če utegneš,pridi.
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Ne bo tudi škodilo,če izmerim amperčke,najbolj vidim,kako polni,pa da vem pri kakih obratih začne polniti.
Ne vem kakšen aku si nabavil,gel,ali klasiko na kislino.Moj je klasika.Imel sem pa tudi srečo,da sem na internetu videl da imam 15% popusta.
Pozdrav-RUDI!
Ne vem kakšen aku si nabavil,gel,ali klasiko na kislino.Moj je klasika.Imel sem pa tudi srečo,da sem na internetu videl da imam 15% popusta.
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Pozabil sem omeniti še en kos opreme, ki ga s pridom uporabljam jeseni/pozimi/spomladi in na daljših vožnjah - tavelika guzzi šipa.
Grda je ko pes, motor ne gre več kot 170, ampak vetra in mušic me lepo ubrani, pozimi pa mraza. Na daljših furah sem manj zmatran, se pa pozna občutno večja poraba pri večjih brzinah (avtocesta, 150-170 (Zupi, odstrani tisto enko spredej, da ne boš rekel da gonim), pa se je lučka za benz posvetila pri 137 prevoženih km).
Tudi sprednji del motorja se čuti, da je težji, tistih nekaj kil se pač pozna.
Sicer se pač raje vozim brez.
Grda je ko pes, motor ne gre več kot 170, ampak vetra in mušic me lepo ubrani, pozimi pa mraza. Na daljših furah sem manj zmatran, se pa pozna občutno večja poraba pri večjih brzinah (avtocesta, 150-170 (Zupi, odstrani tisto enko spredej, da ne boš rekel da gonim), pa se je lučka za benz posvetila pri 137 prevoženih km).
Tudi sprednji del motorja se čuti, da je težji, tistih nekaj kil se pač pozna.
Sicer se pač raje vozim brez.
Re: California EV
Goniš, goniš, Rudi ti pa poglej kaj je z reglerjem. Ta zadevca namreč počasi umira. Preveri napetost.
Zupi
Zupi
Re: California EV
Moram do aprila menjati gume na Cali(16000km),pa sem v dilemi s čim obuti zadnjo kolo:ali zopet Metzeler ME880,ki mi je dobro služila,ali Metzeler Lasertec,kot mi je dal opcijo v Motorjetu?Če ima kdo od vas izkušnjo z Lasertec-om,ga prosim za mnenje.Pivo pade!
Tudi danes sem se fural okrog,prav prijetno je bilo!
Pozdrav-RUDI!
Tudi danes sem se fural okrog,prav prijetno je bilo!
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Nisem preizkusil nobene od naštetih....
Lahko pa povem, da se zadnja Dunlop GT501 približuje počasi koncu z dobrimi 5000 kilometri, sprednja pa kaže neke razpoke...
Ko so bile nove, je bil motor malce bolj živahen, kar se tiče ovinkarjenja, vendar gume niso dajale neke samozavesti... z nekaj kilometri se je malce izboljšalo, vendar ne do te mere, da bi bil navdušen nad njimi. Po hladni cesti držijo zelo slabo, na mokrem so srednja žalost - malo bolje od avona, slabše od michelina.
Če bom našel ME880 ob naslednji menjavi, jih preizkusim, sicer pa ponovno na michelin (čeprav sem dobil samo 10.000 od njih).
Lahko pa povem, da se zadnja Dunlop GT501 približuje počasi koncu z dobrimi 5000 kilometri, sprednja pa kaže neke razpoke...
Ko so bile nove, je bil motor malce bolj živahen, kar se tiče ovinkarjenja, vendar gume niso dajale neke samozavesti... z nekaj kilometri se je malce izboljšalo, vendar ne do te mere, da bi bil navdušen nad njimi. Po hladni cesti držijo zelo slabo, na mokrem so srednja žalost - malo bolje od avona, slabše od michelina.
Če bom našel ME880 ob naslednji menjavi, jih preizkusim, sicer pa ponovno na michelin (čeprav sem dobil samo 10.000 od njih).
Re: California EV
Ja,Strom,mislim da je Metzelerjeva ME880 Marathon res zakon za Cali.Verjetno se bom odločil zopet za njo.Se hitro ogreje,v dežju je super,pa tudi vzdrži najmanj 15000 kilometrov,seveda pa se jo da tudi globoko položiti v ovinek.Do marca pa imam še čas za druga mnenja.
Lep pozdrav-RUDI!
Lep pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Strom
Jaz bi še tiste svinjske rdeče nalepke pa zlate pokrove dol dal, kovinsko srebrna je prava.
Zupi
Jaz bi še tiste svinjske rdeče nalepke pa zlate pokrove dol dal, kovinsko srebrna je prava.
Zupi
Stran 3 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» California EV
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
Stran 3 od 7
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu