California EV
+7
Rocker
Maxster
Neli55
mguzzi
svarun13
Rudi
damian
11 posters
Stran 1 od 7
Stran 1 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
California EV
Kaj in kako izboljšati zadevo.
Menim, da je najboljša in must-have zadeva: Corbin sedež.
Po 700+ km prevoženih v enem dnevu so me bolela - ušesa!
Skratka, je drag, je višji od originalnega, mišljenja sopotnikov so mešana - ali jim je zelo všeč ali pa sploh ne. Se pa splača.
Za rabljene se pogleda po ebay-u (www.ebay.de, www.ebay.co.uk, www.ebay.com, www.ebay.it), cene novih so bile lani v ameriki cca $560 US, v nemčiji pa 840€. Na ebay-u sem našel svojega - rabljenega - za $200 US (+poštnina in carino smo malo zbluzili).
Druge dodatne zadeve - alarm (meta system). Jaz se bolje počutim, ko vem, da bo mogoče šel nekomu na živce, ko bo nalagal motor. Sicer pa senzorji nagiba, tresljajev, spremlja električne porabnike ipd, ima pa seveda blokado motorja, ki se avtomatsko vklopi x sekund po tem, ko se vzame kontakt (ne vklopi se alarm, le blokada). Dobra zadeva. Za ceno pa nisem prepričan, pa poglejte po internetu.
Kovčki. Top-case je givi maxia - 52 literski. Dodal sem še roštilj na vrh in naslon za sopotnika. Pride prav. Stranske imam hepco&becker 40L na guzzi nosilcih (še enkrat hvala Matevžu!). Obnesejo se super. So enaki kot originalni moto guzzi - le brez značke in z nižjo ceno. Poglejte po e-bayu.
Imam še kappa ozko šipo... ki sicer ni nevemkaj, ampak bolje kot nič, pa jo zmontiram le za daljše vožnje. Sicer vozim brez in se priporočam za kakšno plastiko od ev80/touring (zgornji in spodnji konci + šipa).
Prav tako za kakšen koristen info o izpušni H povezavi. Originalna je počila ene 5x, pa smo jo morali švasat. Bljak. Sicer bom pa poročal, koliko hoče kakšna auspuhdelavnica, da naredi zadevo.
Pa tudi adapter za zunanji oljni filter bi prišel prav. So pa dragi (kolikor sem jih našel novih na ebayu).
Komplet lafranconi loncev mi je ušel na ebayu za 166€. Rabljeni - dobro ohranjeni. Pozabil nanje. My bad.
Centralno stojalo se nekam hitro praska v ovinkih - še nimam rešitve, razen počasnejše vožnje čez planinske ride (ha ha).
Stranska tačka je dokaj majava - bom pogledal pušo in sporočil rešitev.
Obratomer ne kaže pravilno pri višjih obratih - bojda slaba ozemljitev. Bom še poročal.
Brzinomer je kazal 300kmh pri 20. Bilo je potrebno razstaviti števec ter z notranje strani pokriviti en plehek, ki drži os, kamor pride zajla. Pri sestavi je počila še šipca. Novo so naredili iz plexija zastonj (ker je guzzi - res!). Sedaj dela b.p. Spotoma sem še pobarval iglo nazaj na rdečo, ker je barva zbledela/odpadla. Uporabil sem flomaster za pisanje po CDjih. Dela super.
Pri senzorju za temperaturo olja je rosilo in svinjalo celo stran z oljem (tisti na levem pokrovu ventilov). Navoji vijakov, ki držijo zadevo, so bili zanič. Jerman je pošvasal luknje in Andrej je naredil nove ter urezal ustrezne navoje. Zaenkrat zadeva drži in dihta.
Gume - zaenkrat se mi super obnese kombinacija dunlop spredaj in avon zadaj. Točnega tipa ne vem na pamet.
Pa še slikca obložene cali:
...toliko za zdaj...
Menim, da je najboljša in must-have zadeva: Corbin sedež.
Po 700+ km prevoženih v enem dnevu so me bolela - ušesa!
Skratka, je drag, je višji od originalnega, mišljenja sopotnikov so mešana - ali jim je zelo všeč ali pa sploh ne. Se pa splača.
Za rabljene se pogleda po ebay-u (www.ebay.de, www.ebay.co.uk, www.ebay.com, www.ebay.it), cene novih so bile lani v ameriki cca $560 US, v nemčiji pa 840€. Na ebay-u sem našel svojega - rabljenega - za $200 US (+poštnina in carino smo malo zbluzili).
Druge dodatne zadeve - alarm (meta system). Jaz se bolje počutim, ko vem, da bo mogoče šel nekomu na živce, ko bo nalagal motor. Sicer pa senzorji nagiba, tresljajev, spremlja električne porabnike ipd, ima pa seveda blokado motorja, ki se avtomatsko vklopi x sekund po tem, ko se vzame kontakt (ne vklopi se alarm, le blokada). Dobra zadeva. Za ceno pa nisem prepričan, pa poglejte po internetu.
Kovčki. Top-case je givi maxia - 52 literski. Dodal sem še roštilj na vrh in naslon za sopotnika. Pride prav. Stranske imam hepco&becker 40L na guzzi nosilcih (še enkrat hvala Matevžu!). Obnesejo se super. So enaki kot originalni moto guzzi - le brez značke in z nižjo ceno. Poglejte po e-bayu.
Imam še kappa ozko šipo... ki sicer ni nevemkaj, ampak bolje kot nič, pa jo zmontiram le za daljše vožnje. Sicer vozim brez in se priporočam za kakšno plastiko od ev80/touring (zgornji in spodnji konci + šipa).
Prav tako za kakšen koristen info o izpušni H povezavi. Originalna je počila ene 5x, pa smo jo morali švasat. Bljak. Sicer bom pa poročal, koliko hoče kakšna auspuhdelavnica, da naredi zadevo.
Pa tudi adapter za zunanji oljni filter bi prišel prav. So pa dragi (kolikor sem jih našel novih na ebayu).
Komplet lafranconi loncev mi je ušel na ebayu za 166€. Rabljeni - dobro ohranjeni. Pozabil nanje. My bad.
Centralno stojalo se nekam hitro praska v ovinkih - še nimam rešitve, razen počasnejše vožnje čez planinske ride (ha ha).
Stranska tačka je dokaj majava - bom pogledal pušo in sporočil rešitev.
Obratomer ne kaže pravilno pri višjih obratih - bojda slaba ozemljitev. Bom še poročal.
Brzinomer je kazal 300kmh pri 20. Bilo je potrebno razstaviti števec ter z notranje strani pokriviti en plehek, ki drži os, kamor pride zajla. Pri sestavi je počila še šipca. Novo so naredili iz plexija zastonj (ker je guzzi - res!). Sedaj dela b.p. Spotoma sem še pobarval iglo nazaj na rdečo, ker je barva zbledela/odpadla. Uporabil sem flomaster za pisanje po CDjih. Dela super.
Pri senzorju za temperaturo olja je rosilo in svinjalo celo stran z oljem (tisti na levem pokrovu ventilov). Navoji vijakov, ki držijo zadevo, so bili zanič. Jerman je pošvasal luknje in Andrej je naredil nove ter urezal ustrezne navoje. Zaenkrat zadeva drži in dihta.
Gume - zaenkrat se mi super obnese kombinacija dunlop spredaj in avon zadaj. Točnega tipa ne vem na pamet.
Pa še slikca obložene cali:
...toliko za zdaj...
dspegel1 likes this post
Re: California EV
Danes sem v Conradu kupil LED žarnice za zadnjo luč (2x).
Sicer piše, da ni za road use... ampak OK. Bojda naj bi dobro svetila.
Moje dvome je potrdil test... 4 ledice v grlu. Dve za "normalno" luč in dve za zavorno... sicer se dobi zraven neko lečo, vendar v kakršnikoli kombinaciji je slabše svetila od navadne žarnice.
Za kakšne dodatke bi bila pa OK... za na kovčke recimo.
Vzel sem tudi LED žarnice za armaturo. Cali EV - starejši modeli vsaj - imajo zelo slabo vidne kontrolne lučke. V Conradu jih prodajajo po 5 skupaj, zelene, modre in rdeče (le ena vrsta v pakungi). Vzel sem rdeče in zelene. Mislim, da na njih piše T5 ali nekaj v tem smislu. Manjša varianta, so pa plug and play. Skoraj (beri naprej).
Rdeče svetijo malo bolje kot navadne žarnice, zelene pa prav dobro sekajo.
Plavih nisem vzel, saj nočem nabijanja v glavo ponoči, ko dejansko rabiš dolgo luč.
Edina non plug and play je za smernike. Levi dela, pri desnem je pa mrtva. Je očitno treba vmes vtaknit še kakšen tranzistorček ali kaj podobnega. Bom povedal, ko bom rešil zadevo.
Zdaj moram pa samo še nekje zvohat nekaj podobnega za v35
Sicer piše, da ni za road use... ampak OK. Bojda naj bi dobro svetila.
Moje dvome je potrdil test... 4 ledice v grlu. Dve za "normalno" luč in dve za zavorno... sicer se dobi zraven neko lečo, vendar v kakršnikoli kombinaciji je slabše svetila od navadne žarnice.
Za kakšne dodatke bi bila pa OK... za na kovčke recimo.
Vzel sem tudi LED žarnice za armaturo. Cali EV - starejši modeli vsaj - imajo zelo slabo vidne kontrolne lučke. V Conradu jih prodajajo po 5 skupaj, zelene, modre in rdeče (le ena vrsta v pakungi). Vzel sem rdeče in zelene. Mislim, da na njih piše T5 ali nekaj v tem smislu. Manjša varianta, so pa plug and play. Skoraj (beri naprej).
Rdeče svetijo malo bolje kot navadne žarnice, zelene pa prav dobro sekajo.
Plavih nisem vzel, saj nočem nabijanja v glavo ponoči, ko dejansko rabiš dolgo luč.
Edina non plug and play je za smernike. Levi dela, pri desnem je pa mrtva. Je očitno treba vmes vtaknit še kakšen tranzistorček ali kaj podobnega. Bom povedal, ko bom rešil zadevo.
Zdaj moram pa samo še nekje zvohat nekaj podobnega za v35
Re: California EV
Še dobr, si me spomnu, da bi tud jaz enkrat mogu v louis skočit. Bom mal počaku, da se mal drobnarije nabere.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
Kdo ve, kje bi lahko staknil oz. kdo mi lahko najceneje naredi H povezavo za auspuh na cali? Se zelo zelo lepo priporočam....
Govorimo seveda o navadni, da se znebim katalizatorja pa tega...
Govorimo seveda o navadni, da se znebim katalizatorja pa tega...
Re: California EV
vsake tok cajta je na ebayu. Sam je motor pol kr glasen, pa ne vem če ti ne bi kak policaj težil.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
Kolikor sem jih slišal v Velenju, niso nič kej dost glasnejši... samo malo več basa da od sebe.
Re: California EV
Zrihtana je še prevezava stikala za stransko tačko.
Če je sedaj v leru, lahko motor laufa na stranski tački. Če je pa v brzini, pa je tačka dol, pa crkne. Tudi vžgat se ga ne da na stranski tački, če pa že laufa, je pa lahko na njej.
Ponucali smo nekaj kablov in dodaten rele. Če koga zanima električna shema, jo bom poskeniral pa prilimal.
Mimogrede, se je kdo spravil kdaj balansirat špricane modele gucijev? Levo in desno brizgalno telo?
Sem našel navodila, Damjan ima tisto svojo čudo računalnika in urce, pa bi se dalo pomoje prav lepo to narest. Procedura izgleda dokaj enostavna (OK, niti ne, samo ko bi jo parkrat ponovil...)
No ja, malce za razmislek čez zimo.
Če je sedaj v leru, lahko motor laufa na stranski tački. Če je pa v brzini, pa je tačka dol, pa crkne. Tudi vžgat se ga ne da na stranski tački, če pa že laufa, je pa lahko na njej.
Ponucali smo nekaj kablov in dodaten rele. Če koga zanima električna shema, jo bom poskeniral pa prilimal.
Mimogrede, se je kdo spravil kdaj balansirat špricane modele gucijev? Levo in desno brizgalno telo?
Sem našel navodila, Damjan ima tisto svojo čudo računalnika in urce, pa bi se dalo pomoje prav lepo to narest. Procedura izgleda dokaj enostavna (OK, niti ne, samo ko bi jo parkrat ponovil...)
No ja, malce za razmislek čez zimo.
Re: California EV
Kaj ti ne dela v redu? Pri californiji ni noben jamru zarad tega.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
Ja sej ti maš P8 elektroniko na tvoji.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
Izpušna H povezava za cali naročena. Sporočim ceno, če še koga zanima. Bo pa rostfrei in po meri za EV.
Naročil sem sicer nekaj več komadov, ker nekako računam še na kakšnega interesenta. Je kje kdo?
Če se ne motim je to edina modifikacija, ki ne potrebuje posega v elektroniko (dodatnega power commanderja in derivatov/konkurentov)
Stransko tačko smo sneli in ugotovili - nič pametnega.
Narejena je po harley sistemu. Ko se motor nasloni nanjo, se je ne da zapreti (motor ne pade, če se ga rine naprej). Sem bil pozitivno presenečen. Zelo.
Obratomer ne kaže pravilno pri višjih obratih - bojda slaba ozemljitev. Bom še poročal - Evo poročilo: Ozemljitvena žica pride med navoj, ki pride iz števca, ter distančnik, kamor se pritrdi kromano zunanje ohišje. Ta navoj je imel luft in posledično slabo povezavo. Dodal sem par podložk in zadeva deluje.
Crknil je še senzor za nivo goriva. Ko dobim novega, bom poizkusil usposobiti starega in poročati.
Aja, Damjan, vem da imam P8
Naročil sem sicer nekaj več komadov, ker nekako računam še na kakšnega interesenta. Je kje kdo?
Če se ne motim je to edina modifikacija, ki ne potrebuje posega v elektroniko (dodatnega power commanderja in derivatov/konkurentov)
Stransko tačko smo sneli in ugotovili - nič pametnega.
Narejena je po harley sistemu. Ko se motor nasloni nanjo, se je ne da zapreti (motor ne pade, če se ga rine naprej). Sem bil pozitivno presenečen. Zelo.
Obratomer ne kaže pravilno pri višjih obratih - bojda slaba ozemljitev. Bom še poročal - Evo poročilo: Ozemljitvena žica pride med navoj, ki pride iz števca, ter distančnik, kamor se pritrdi kromano zunanje ohišje. Ta navoj je imel luft in posledično slabo povezavo. Dodal sem par podložk in zadeva deluje.
Crknil je še senzor za nivo goriva. Ko dobim novega, bom poizkusil usposobiti starega in poročati.
Aja, Damjan, vem da imam P8
Re: California EV
Veš kaj Primož, dej mal lepš delej s tvojo Cali, to ni kakšna japonska crkovina...Če hočeš dirkat, ne ga srat to ni motor za to.
Zupi
Zupi
dspegel1 likes this post
Re: California EV
Zupi je napisal/a:Veš kaj Primož, dej mal lepš delej s tvojo Cali, to ni kakšna japonska crkovina...Če hočeš dirkat, ne ga srat to ni motor za to.
Zupi
Kaj sem pa zdej spet naredu?
Še vžgal ga nisem že kakšen teden/dva...
Re: California EV
Malo pozabil napisati kaj in kako:
Senzor za nivo goriva je deloval OK.
Težava je bila v LED diodi namesto navadne žarnice v armaturi.
Izkaže se, da senzor spusti čez nekaj malega voltov, kar pa zadostuje LED diodi, da sveti, žarnica pač ne. Morebiti bom nekoč pofehtal kakšnega strokovnjaka, da malce pregrunta zadevo, do takrat sem pa nazaj vtaknil navadno žarnico.
H povezava naj bi prišla cca 60 ojro. Ker se mi zdi to malce veliko, sem naročil zaenkrat le eno.
Bomo videli, kako se kej obnese. Sicer so pri stein-dinse cca 90 ojro, vendar se da dobiti kakšno za T5 in podobne za 39, pa se jo po potrebi predela, nisem pa preveril premera cevi za slednje. Na uč izgledajo enako, prav tako vsi koti.
Če bo kej časa, se bomo morebiti spravili še porihtat puše za prenose pri menjalniku in zadnji zavori. Pri večini cali zadeva nemalo migeta na vse konce in kraje, pa če je še kakšen interesent, lahko "spotoma" spedenamo več komadov (če bo material in volja ter dovolj kofeta za Andreja)
Senzor za nivo goriva je deloval OK.
Težava je bila v LED diodi namesto navadne žarnice v armaturi.
Izkaže se, da senzor spusti čez nekaj malega voltov, kar pa zadostuje LED diodi, da sveti, žarnica pač ne. Morebiti bom nekoč pofehtal kakšnega strokovnjaka, da malce pregrunta zadevo, do takrat sem pa nazaj vtaknil navadno žarnico.
H povezava naj bi prišla cca 60 ojro. Ker se mi zdi to malce veliko, sem naročil zaenkrat le eno.
Bomo videli, kako se kej obnese. Sicer so pri stein-dinse cca 90 ojro, vendar se da dobiti kakšno za T5 in podobne za 39, pa se jo po potrebi predela, nisem pa preveril premera cevi za slednje. Na uč izgledajo enako, prav tako vsi koti.
Če bo kej časa, se bomo morebiti spravili še porihtat puše za prenose pri menjalniku in zadnji zavori. Pri večini cali zadeva nemalo migeta na vse konce in kraje, pa če je še kakšen interesent, lahko "spotoma" spedenamo več komadov (če bo material in volja ter dovolj kofeta za Andreja)
Re: California EV
Zardi led lučke so morali vstaviti upor, zaradi tega navadna žernica pač ne dela.Sam sem imel podobne probleme v obratni smeri, ko pa sem vmes dal upor, so led lučke delale.
Zupi
Zupi
Re: California EV
Če bi dal vmes upor, bi LED le brlela in ne bi imela nikakršne prednosti pred navadno žarnico (razen življenske dobe).
Sicer so tele ledice plug and play... ni potrebno vmes dajati uporov. Imajo isto grlo kot navadne žarnice, le noter se jih vtakne. Druge predelave naj ne bi bile potrebne.
Sicer so tele ledice plug and play... ni potrebno vmes dajati uporov. Imajo isto grlo kot navadne žarnice, le noter se jih vtakne. Druge predelave naj ne bi bile potrebne.
Re: California EV
Primož
Za led rabiš dodaten upor, ki je v led žarnici že vstavljen ali pa nov rele-za led, v kolikor imaš napeljavo za navadne žernice in obratno. Na Quoti imam vse žarnice razen glavnih led, ki imajo upor že v grlu, pri armaturki kjer je zgolj ena žarnica pa sem moral dati upor.
Zupi
Za led rabiš dodaten upor, ki je v led žarnici že vstavljen ali pa nov rele-za led, v kolikor imaš napeljavo za navadne žernice in obratno. Na Quoti imam vse žarnice razen glavnih led, ki imajo upor že v grlu, pri armaturki kjer je zgolj ena žarnica pa sem moral dati upor.
Zupi
Re: California EV
Update:
H povezava za izpuh (brez katalizatorja) je fertik in zmontirana.
Druga najboljša modifikacija za cali do sedaj (prva je še vedno corbin sedež).
Motor da od sebe malo več basa in iz nizkih in srednjih obratov lepše potegne (od 1200 dalje se da peljat). Sedaj motor celo upraviči tisti dober liter prostornine.
Glede na to, da se je izdelava moje povezave toliko zavlekla, predlagam obisk lokalnega auspuh majstra za avte, pa da on spaca zadevo - magar iz železa, pa se potem pobarva z temperaturno obstojno barvo - itak se ne vidi tega dela. (oz. če si Zupi, daš polirat in kromat) Sicer pa kakšen stein-dinse (poglejte še na ebay.de -> tam prodaja tudi stein-dinse kdaj svojo robo - kakšnih 20-50% ceneje).
H povezava za izpuh (brez katalizatorja) je fertik in zmontirana.
Druga najboljša modifikacija za cali do sedaj (prva je še vedno corbin sedež).
Motor da od sebe malo več basa in iz nizkih in srednjih obratov lepše potegne (od 1200 dalje se da peljat). Sedaj motor celo upraviči tisti dober liter prostornine.
Glede na to, da se je izdelava moje povezave toliko zavlekla, predlagam obisk lokalnega auspuh majstra za avte, pa da on spaca zadevo - magar iz železa, pa se potem pobarva z temperaturno obstojno barvo - itak se ne vidi tega dela. (oz. če si Zupi, daš polirat in kromat) Sicer pa kakšen stein-dinse (poglejte še na ebay.de -> tam prodaja tudi stein-dinse kdaj svojo robo - kakšnih 20-50% ceneje).
Nazadnje urejal/a Strom Tor 13 Apr - 8:27; skupaj popravljeno 1 krat
Re: California EV
Primož!!!
Tole pa ni mal preveč ampak odločno preko mere dobrega okusa. Na Cali bi ti kar nek s črno barvo pofarban kos železne cevi dal. Ja, kje pa živiš človek božji? Saj nisi Škot, Gorenjc pa še Strojan povrhu kaj? Lepo te prosim, ne obešaj takih kosov na tak motor, še bolj pa bi te prosil, če že, te ciganije vsaj reklamiraj ne. To definitivno ni kakšna Yamaha ali kaj podobnega.
Zupi-zelo žalosten
Tole pa ni mal preveč ampak odločno preko mere dobrega okusa. Na Cali bi ti kar nek s črno barvo pofarban kos železne cevi dal. Ja, kje pa živiš človek božji? Saj nisi Škot, Gorenjc pa še Strojan povrhu kaj? Lepo te prosim, ne obešaj takih kosov na tak motor, še bolj pa bi te prosil, če že, te ciganije vsaj reklamiraj ne. To definitivno ni kakšna Yamaha ali kaj podobnega.
Zupi-zelo žalosten
dspegel1 likes this post
Re: California EV
Zupi,
Poglej si spodnjo fotko (iz perspektive povoženega hišnega ljubljenčka) pa reci, da črn kos ne bi bil lepši!
Sicer pa sva že ugotovila... moja malenkost ima motorje za vozit, ne za gledat
Evo, še malce moje ciganije od tamale guce
Glede na to, da še nisi vrgel uča na mojo yamaho, bom nadalnje komentiranje preskočil
Poglej si spodnjo fotko (iz perspektive povoženega hišnega ljubljenčka) pa reci, da črn kos ne bi bil lepši!
Sicer pa sva že ugotovila... moja malenkost ima motorje za vozit, ne za gledat
Evo, še malce moje ciganije od tamale guce
Glede na to, da še nisi vrgel uča na mojo yamaho, bom nadalnje komentiranje preskočil
Stran 1 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» California EV
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
Stran 1 od 7
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu