California EV
+7
Rocker
Maxster
Neli55
mguzzi
svarun13
Rudi
damian
11 posters
Stran 6 od 7
Stran 6 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: California EV
Meni zgleda da bi, je pa poceni kolikr so cene meni znane. Pozanimaj se od katerega letnika so.
Zupi
Zupi
Re: California EV
Zgleda da so od Nevade 750 https://www.youtube.com/watch?v=YFbP_1tYKnk
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Žal ne ve Po sliki sodeč je od Nevade, ker drugega modela s števcem do 200km/h in stikalom za vse štiri smernike nisem našel. Sumim, da je pri Nevadi tudi števec hitrosti drugače umerjen. No, zima bo še dolga tako, da se bo že našla kakšna rešitev do spomladi
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Na Californio žal ne... so števci od Nevade, ki pobira hitrost na polžu na sprednjem kolesu, California pa porablja povezavo na menjalnik.
Re: California EV
Pozdravljeni,
zima je čas za razvajanje naših jeklenih konjičkev Moja California bo deležna lepotne preobrazbe, dobila bo svežo barvo. Imam pa eno vprašanje za vse MG mojstre: ko sem demontiral rezervoar sem opazil, da pri pipici (elektro ventil) za bencin ni bilo nobenega tesnila. Bencin ni spuščal in tudi privita ni bila premočno. Res ne vem kaj je tesnilo Kakšno tesnilo naj dam, gumijasto, Oring ali bakreno? Brez verjetno ne bo tesnilo!? Pri indikatorju za nivo bencina je bakrena podložka.
Lp Boris
zima je čas za razvajanje naših jeklenih konjičkev Moja California bo deležna lepotne preobrazbe, dobila bo svežo barvo. Imam pa eno vprašanje za vse MG mojstre: ko sem demontiral rezervoar sem opazil, da pri pipici (elektro ventil) za bencin ni bilo nobenega tesnila. Bencin ni spuščal in tudi privita ni bila premočno. Res ne vem kaj je tesnilo Kakšno tesnilo naj dam, gumijasto, Oring ali bakreno? Brez verjetno ne bo tesnilo!? Pri indikatorju za nivo bencina je bakrena podložka.
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Čeprav guma in becin ne gresta ravno skupaj se nagiban k gumi, morda plastiki, kovina bo poškodovala lak...
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: California EV
Živjo Kofi,
Ta ni ventil ni nikoli močno privit. Previdno ga privij nazaj na roko, lahko si pomagaš s kako krpo, katero oviješ okoli pa primeš s papagajkam in po občutku privij, ne premočno. Tam notri je teflonsko tesnilo.
Lp Damjan
Ta ni ventil ni nikoli močno privit. Previdno ga privij nazaj na roko, lahko si pomagaš s kako krpo, katero oviješ okoli pa primeš s papagajkam in po občutku privij, ne premočno. Tam notri je teflonsko tesnilo.
Lp Damjan
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: California EV
Hvala Damjan A je to tesnilo iz belega teflona, ki je malo trši in zgleda kot podložka ali je iz prozorne mehke gume kot je na povratnem ventilu zgoraj?
Lp
Lp
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Ima kdo izkušnje z GPS števci, po dimenzijah bi se ga mogoče dalo stlačiti v originalno ohišje od cali
https://www.aliexpress.com/item/4001314750375.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.5c3a2e0e7niyDB
Boris
https://www.aliexpress.com/item/4001314750375.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.5c3a2e0e7niyDB
Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Jaz sicer nima iskušenj, ampak klasična Veglia je tisti tapravo. Za svojo Quota in NTX sem poslal 2x Veglia črne za pritisk in tem. olja v ZDA, da so mi jh spremenili v bele za orlom. Sem pač bolnik in picajzel..
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: California EV
Ja Veglia je zakon, zelo lep dizajn, škoda le da crkne pri 80000km pa še dragi so
Zima je in imam dovolj časa, da brskam po spletu in nabiram uporabne informacije. Za enkrat ga še nimam namena menjati, vsaj dokler še kaže hitrost za števec prevoženih km pa še iščem rešitev. Dobro je vedeti kdaj je potrebno narediti servis. Meni ni toliko pomembno, da je vse original, vežno, da stvar deluje in je lepo za pogledat.
Lp Boris
Zima je in imam dovolj časa, da brskam po spletu in nabiram uporabne informacije. Za enkrat ga še nimam namena menjati, vsaj dokler še kaže hitrost za števec prevoženih km pa še iščem rešitev. Dobro je vedeti kdaj je potrebno narediti servis. Meni ni toliko pomembno, da je vse original, vežno, da stvar deluje in je lepo za pogledat.
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Super če dela in ti je višek in bi pasal na mojo Californio bi se lahko kaj zmenila. 240km/h so verjetno vsi enako umerjeni neglede na model? Ali se motim? Če lahko mi prosim pošlji svojo Tel-št. na tel; 031524816 in te pokličem, da se zmeniva.
Lp Boris
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Če dela ne vem, ker sem ga pred leti kupin na Ebayu za rezervo....je pa od Centaura, torej mora bit za Cali tudi, je pa to bolj odvisno od polža, ki pride takoj za števcem 051 614 335 Bom pa čez vikend doma..
Re: California EV
Tisti takoj za števcem je samo kotni prenos, ne vem če se tam dogaja kakšna posebna redukcija ali podobno. Odvisno od menjalnika in velikosti zadnjega kolesa.... za probat je.
GPS/Aftermarket števci... običajno gre kolikor denarja, toliko muzike. Od dobrih kitajcev so bili ponavadi na voljo Koso (ali T&T v Louisu, so v bistvu rebrandani koso), sicer je pa za pobrskat po internetu za uporabniškimi izkušnjami.
LP
GPS/Aftermarket števci... običajno gre kolikor denarja, toliko muzike. Od dobrih kitajcev so bili ponavadi na voljo Koso (ali T&T v Louisu, so v bistvu rebrandani koso), sicer je pa za pobrskat po internetu za uporabniškimi izkušnjami.
LP
Re: California EV
Pozdravljeni, imam eno vprašanje; koliko V mora polniti akumulator pri Californiji 1100 EV? Mislim, da bi moral polniti med 14 in 14,5V. Sem namontiral Voltmeter sedaj me pa skrbi ker med vožnjo volti padejo na 11,3V pod obrati se sicer dvignejo na 12,2V, če ugasnem luči malenkost narastejo (0,3V), sem nato preveril voltažo na akumulatorju in je 12,2V (mislim, da bi morala biti 12,5 - 12,8V, akumulator je star dve leti in je bil pred dnevi napolnjen na 100%). Tudi ko motor deluje se ne dvignejo nad to mejo (merjeno na akumulatorju). Sumim, da je kriv regler, ker je prejšnje dni napetost med vožnjo nihala med 11,5 in 14, nekajkrat je poskočila celo na 16V, še zjutraj pri hladnem motorju je znašala med 13,5 - 14V. ALI PA JE TO NORMALNO ZA GUZZI Akumulator sem priklopil na polnilec, jutri preverim še kleme in še enkrat premerim, da izključim možnost slabega stika. Kje najhitreje dobiti nov regler, koliko je cena? Prej nisem imel voltmetra in me ni nič skrbelo
Hvala!
Lep pozdrav, Boris
Hvala!
Lep pozdrav, Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Ducati energia reglerji, ki so original na Guzzijih so večkrat krivi za to. Sicer je itak premalo elektrike, sploh pri nizkih obratih.
Zupi
Zupi
Re: California EV
Imaš prav o meji napolnjenosti akumulatorja. Po tabeli in priporočilih je akumulator normalno uporaben v meji 12.58V - 12.80V, kar pomeni zmogljivost akumulatorja 80% - 100%.
50% zmogljivosti ima pri 12.28V in je potrebno polnjenje.
Pri napetosti manjši ali enaki od 12.00V je potrebno akumulator zamenjati.
Poskusi ga testirati pod obremenitvijo pri prodajalcu akumulatorjev.
Napetost polnjenja med vožnjo ne sme biti manjša od 13.7V!
Lp, Tone
50% zmogljivosti ima pri 12.28V in je potrebno polnjenje.
Pri napetosti manjši ali enaki od 12.00V je potrebno akumulator zamenjati.
Poskusi ga testirati pod obremenitvijo pri prodajalcu akumulatorjev.
Napetost polnjenja med vožnjo ne sme biti manjša od 13.7V!
Lp, Tone
Antonio- Število prispevkov : 56
Join date : 29/11/2010
Kraj : Ljubljana
Re: California EV
Heh, ravno včeraj sem se ubadal s tem na svoji.
Problem je, ker regler tipa napetost na releju za luči. Tam je pa kar velik padec napetosti, ko so luči prižgane seveda, in pride do vse sorte težav.
Med vožnjo s prižganimi lučmi je šla napetost npr tudi nad 15V, z ugasnjenimi je bilo okoli 14.
Kakorkoli, dodal sem še en kabel od ohišja reglerja na okvir (dodatna masa) in prevezal kabel za tipanje napetosti iz releja za luči na ločen rele, namenjen le voltmetru in reglerju.
To se pravi, mislim da je v tistem dvojnem konektorju črno-rdeč kabel. Napeljal sem novega od reglerja do releja, ki je na drugi strani vezan prek varovalke direktno na akumulator, odpira/krmili ga pa kontakt iz ključavnice. Mislim da sem celo uporabil povezavo releja za luči, ki je šla prej na regler.
Po kratkem testu včeraj sem imel napetost okoli 13,9V. Probam, pa mogoče dodam še diodo vmes, kar bi dvignilo napetost na 14,5 ali 14,6 nekje.
Sicer pa najprej preverit kontakte, potem menjat akumulator, na koncu pa regler, če je res zanič.
Problem je, ker regler tipa napetost na releju za luči. Tam je pa kar velik padec napetosti, ko so luči prižgane seveda, in pride do vse sorte težav.
Med vožnjo s prižganimi lučmi je šla napetost npr tudi nad 15V, z ugasnjenimi je bilo okoli 14.
Kakorkoli, dodal sem še en kabel od ohišja reglerja na okvir (dodatna masa) in prevezal kabel za tipanje napetosti iz releja za luči na ločen rele, namenjen le voltmetru in reglerju.
To se pravi, mislim da je v tistem dvojnem konektorju črno-rdeč kabel. Napeljal sem novega od reglerja do releja, ki je na drugi strani vezan prek varovalke direktno na akumulator, odpira/krmili ga pa kontakt iz ključavnice. Mislim da sem celo uporabil povezavo releja za luči, ki je šla prej na regler.
Po kratkem testu včeraj sem imel napetost okoli 13,9V. Probam, pa mogoče dodam še diodo vmes, kar bi dvignilo napetost na 14,5 ali 14,6 nekje.
Sicer pa najprej preverit kontakte, potem menjat akumulator, na koncu pa regler, če je res zanič.
Re: California EV
Evo Primož je naš dežurni električar, rele si pa tudi zamenjal, če me spomin ne vara..
Re: California EV
HVALA vsem za odgovore in nasvete. Strom, ti si mi pa dal misliti tole okrog relejev je cela znanstvena fantastika zame , jaz in elektrika si nisva najbolj blizu zato mi ni nič jasno. Prvo bom preveril vse kontakte, do katerih imam dostop. Akumulator ne bi smel izdahniti po dveh letih. Mislim pa, da bi pri obratovanju vseeno morali volti narasti na 13,5 ali več (vsaj pri višjih obratih) če tudi bi bil slab akumulator ali pa se motim? Nameščene imam še dodatne releje za gretje ročk in dodatne luči, vendar pa ni razlike tudi če so ti porabniki izključeni. Nekajkrat mi sicer ni hotel vžgati na prvo in se je samo slišal klik na releju za start, vendar je po nekaj poizkusih vedno vžgal. O tem sem bral, da je neka fora, da na releju pade napetost in, da se to reši z nekakšnimi obvodi. Tudi sedaj vžiga normalno, le skrbi me, da me enkrat ne pusti na cesti zato bi rad stvari prišel do dna Pa še to voltmeter sem vezal preko releja za dodatne luči, ki spusti elektriko ko dam kontakt, razlika na voltmetru in voltih merjenih direktno na akumulatorju znaša cca 0,5V. Danes je nov dan in se lotim novih izzivov Če mi uspe rešiti zadevo vam javim sicer pa bom potreboval kakšnega znanstvenika za elektriko če morda kdo pozna koga? Strom, mogoče bi mi pa ti pogledal, ki si bolj doma v teh vodah?
Lep pozdrav in izkoristite lepo vreme za Guzzi avanture
Boris
Lep pozdrav in izkoristite lepo vreme za Guzzi avanture
Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Stran 6 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» California EV
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
Stran 6 od 7
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu