California EV
+7
Rocker
Maxster
Neli55
mguzzi
svarun13
Rudi
damian
11 posters
Stran 7 od 7
Stran 7 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: California EV
Strom računa 12 eur. na uro plus instrumentarij (pretežno v glavi) ima pa neko zadevico, ki včasih malce piska, jaz odkar sem vtaknil žebelj v vtikač (star sem bil kakšna 3 leta) se že kakšnih dobrih 65 let bojim.,.,.,.elektrike....
Lp Zupi (unega Ducatija pa vseeno zamenjaj-regler)
Lp Zupi (unega Ducatija pa vseeno zamenjaj-regler)
kofi likes this post
Re: California EV
Vse kaže, da regulator ne deluje pravilno. Kje kupiti nov regler za "normalno" ceno? Na STEIN DINESE DE je cena 273,75€ uff..VELIKO!! Je kakšna cenejša varianta? Kaj pa rabljen, je smiselno??
Se mogoče valja komu v garaži in bi ga prodal?
Lp, Boris
Se mogoče valja komu v garaži in bi ga prodal?
Lp, Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Kaj pa Kitajci, ima kdo izkušnje? Mogoče pa ni vse slabo? https://www.aliexpress.com/item/4001041402544.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5a445910xNyuWw&algo_pvid=52065623-bff9-422c-ae91-cf2a05386ac9&algo_expid=52065623-bff9-422c-ae91-cf2a05386ac9-14&btsid=0bb0623e16193356895568318e0702&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Pozdravljen, malo si tole poglej
https://guzzi.slovenianforum.com/t139-cenejsa-ne-slabsa-alternativa-za-reglerje-alternatorje
Je izpred desetih let....
Zupi
https://guzzi.slovenianforum.com/t139-cenejsa-ne-slabsa-alternativa-za-reglerje-alternatorje
Je izpred desetih let....
Zupi
Re: California EV
Sem povprašal naokoli in pravijo sledeče:
1989 Harley electra glide FLHTCUI
1980 Harley FLH
Any Harley Big Twin 70-84
Tu izgubiš lučko za akku, ampak če je voltmeter montiran, se je niti ne rabi.
Pač pazit je treba da je narejen za enofazni sistem (dve rumeni žici, ne tri).
Kitajski.... Damjan je enega naročil za cca 50€ nek, vendar ne vem če ga je probal/zmontiral kam. :/
Moje usluge so sicer na voljo, samo še ne vem kdaj... kakor kaže potek lastnih projektov, mogoče čez kakšne tri leta
1989 Harley electra glide FLHTCUI
1980 Harley FLH
Any Harley Big Twin 70-84
Tu izgubiš lučko za akku, ampak če je voltmeter montiran, se je niti ne rabi.
Pač pazit je treba da je narejen za enofazni sistem (dve rumeni žici, ne tri).
Kitajski.... Damjan je enega naročil za cca 50€ nek, vendar ne vem če ga je probal/zmontiral kam. :/
Moje usluge so sicer na voljo, samo še ne vem kdaj... kakor kaže potek lastnih projektov, mogoče čez kakšne tri leta
Re: California EV
https://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=guzzi%20moto&PN=Triumph%2dTiger%2dRegulator%2dRectifier%2dRR62%2ehtml#SID=439
In ne se hecat z unimi Mao reglerji, ki so kao poceni...
In ne se hecat z unimi Mao reglerji, ki so kao poceni...
Rudi likes this post
Re: California EV
Zupi, obstoja nekaj, česar ti ne uspeš najti na netu, hehe? Klobuk dol!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: California EV
Zupi je napisal/a:https://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=guzzi%20moto&PN=Triumph%2dTiger%2dRegulator%2dRectifier%2dRR62%2ehtml#SID=439
In ne se hecat z unimi Mao reglerji, ki so kao poceni...
Tale iz povezave na starejših californiah z enofaznimi ducati energia sistemih ne bo delal - je namreč trofazni.
Bi pa od istega proizvajalca ustrezal sledeči:
https://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR451.html#SID=439
Re: California EV
Živijo Takole oglašujejo pri kitajcih (prevedeno) Opis izdelka
BJ Global ponuja visokokakovostne izdelke po razumnih cenah. Kot vodilno podjetje na področju Moto Parts pioniramo najboljši dizajn, ki ustreza potrebam kupcev.
BJ Global ima izjemno kakovost izdelkov.
BJ Global Motorcycle Motocikel Regulator napetosti usmernika za Suzuki DR250 1990-1995 DR350 1990-1999 SV650 1999-2002 LS650 Savage
Stanje: 100% popolnoma novo in visoko kakovostno
Barva: črna
Napetost: DC-12V
Črna težka kovinska konstrukcija
Črn moški + beli ženski konektor (skupaj 5 žic)
Pomaga pri odvajanju odvečne napetosti, preprečuje prekomerno polnjenje baterije
Je nov oblikovalski izdelek, elegantnega videza in trpežen.
Neposredna zamenjava prvotne enote. Plug-and-play, neposredno prileganje, enostavna namestitev.
Preprečuje prekomerno polnjenje baterije in izboljšuje zmožnost polnjenja
S plavutmi hladilnega telesa za boljše hlajenje
Vrhunski materiali za laminiranje, višji razred elektronskih komponent.
Kakovostna stroškovno učinkovita zamenjava delov OEM.
Montaža ni potrebna
Vključen paket: 1x usmernik motornega kolesa
Sicer je opis za regulator Suzukija, vendar je znamka enaka
BJ Global
STROM to boš ti vedel: kaj je lahko narobe s kitajcem? Glede na to da imam montiran voltmeter lahko spremljam koliko polni (da ne polni preveč ali premalo), tako, da neke škode ne bi smel povzročiti na elektriki ali se motim?
Jim je za verjeti? To je sedaj vprašanje? Vem, da jih večinoma ne mara (kitajcev) in jim ne zaupa. Jaz iz svojih izkušenj povem, da ni vse slabo. Sem kupil akcijsko kamero Eken za drobiž (35€) in dela vrhunsko, če jo primerjam z GoPro, ki stane 400€ v sliki skoraj ni razlike razen v stabilizaciji pa še to velja samo za zadnjo verzijo GoPro9. Razlika v ceni pa je ogromna.
Sem pa našel še tega https://www.motorsportgoetz.com/Regulator-Rectifier-Moto-Guzzi-California-1100-V10-V11-LeMans samo nisem zasledil ali so iz EU ali ne? Ker iz VB je po novem potrebno plačati še carino. Kitajca sem vseeno naročil .. bom poskusni zajček vendar bom verjetno nabavil še enega tazaresnega, ker kitajca bom čakal cca 3 mesece, se bojim, da bo prej konec poletja
HVALA vsem za trud in nasvete, ob priliki dam za pijačo.
Lp, Boris
BJ Global ponuja visokokakovostne izdelke po razumnih cenah. Kot vodilno podjetje na področju Moto Parts pioniramo najboljši dizajn, ki ustreza potrebam kupcev.
BJ Global ima izjemno kakovost izdelkov.
BJ Global Motorcycle Motocikel Regulator napetosti usmernika za Suzuki DR250 1990-1995 DR350 1990-1999 SV650 1999-2002 LS650 Savage
Stanje: 100% popolnoma novo in visoko kakovostno
Barva: črna
Napetost: DC-12V
Črna težka kovinska konstrukcija
Črn moški + beli ženski konektor (skupaj 5 žic)
Pomaga pri odvajanju odvečne napetosti, preprečuje prekomerno polnjenje baterije
Je nov oblikovalski izdelek, elegantnega videza in trpežen.
Neposredna zamenjava prvotne enote. Plug-and-play, neposredno prileganje, enostavna namestitev.
Preprečuje prekomerno polnjenje baterije in izboljšuje zmožnost polnjenja
S plavutmi hladilnega telesa za boljše hlajenje
Vrhunski materiali za laminiranje, višji razred elektronskih komponent.
Kakovostna stroškovno učinkovita zamenjava delov OEM.
Montaža ni potrebna
Vključen paket: 1x usmernik motornega kolesa
Sicer je opis za regulator Suzukija, vendar je znamka enaka
BJ Global
STROM to boš ti vedel: kaj je lahko narobe s kitajcem? Glede na to da imam montiran voltmeter lahko spremljam koliko polni (da ne polni preveč ali premalo), tako, da neke škode ne bi smel povzročiti na elektriki ali se motim?
Jim je za verjeti? To je sedaj vprašanje? Vem, da jih večinoma ne mara (kitajcev) in jim ne zaupa. Jaz iz svojih izkušenj povem, da ni vse slabo. Sem kupil akcijsko kamero Eken za drobiž (35€) in dela vrhunsko, če jo primerjam z GoPro, ki stane 400€ v sliki skoraj ni razlike razen v stabilizaciji pa še to velja samo za zadnjo verzijo GoPro9. Razlika v ceni pa je ogromna.
Sem pa našel še tega https://www.motorsportgoetz.com/Regulator-Rectifier-Moto-Guzzi-California-1100-V10-V11-LeMans samo nisem zasledil ali so iz EU ali ne? Ker iz VB je po novem potrebno plačati še carino. Kitajca sem vseeno naročil .. bom poskusni zajček vendar bom verjetno nabavil še enega tazaresnega, ker kitajca bom čakal cca 3 mesece, se bojim, da bo prej konec poletja
HVALA vsem za trud in nasvete, ob priliki dam za pijačo.
Lp, Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Tale na linku izgleda da ima celo dobre kable in ustrezne konektorje. Glede kvalitete ne vem, ne poznam te firme.
Kitajci.. ufff...
Kitajci imajo ponavadi poddimenzionirane kable. Sem videl primer (sicer na hondi), ko je stopilo kable, kable zraven reglerja, ipd... dobro da se motor ni vžgal med vožnjo, saj od izolacije ni veliko ostalo.
Omenjeni kitajski regler... nisem gledal vseh specifikacij, sem se ustavil že pri moči. Suzukijev alternator je narejen za 210W max. Cali ima 350W sistem. Primer zgoraj je bil seveda dimenzioniran za namenjeni motor.
OK, imaš voltmeter, tudi jaz. Vendar ga ne gledam vsako sekundo. Koliko sekund napačne voltaže se rabi, da skuri ECU?
Obratomer stane podobno, ingnition boxes, kakorkoli se jim že reče tudi niso poceni, itd...
OK, pa rečemo da samo stopi kable med alternatorjem in reglerjem, pa skuri samo to, pa mogoče še stator... ni veliko drugih kablov zraven, pa vseeno... ne bi reskiral topljenja in požara tam okoli.
Lahko seveda, da ti bo delala zadeva brez težav, osebno bi pa arhiviral tovrstno zadevo v okrogli fascikel.
Kitajci.. ufff...
Kitajci imajo ponavadi poddimenzionirane kable. Sem videl primer (sicer na hondi), ko je stopilo kable, kable zraven reglerja, ipd... dobro da se motor ni vžgal med vožnjo, saj od izolacije ni veliko ostalo.
Omenjeni kitajski regler... nisem gledal vseh specifikacij, sem se ustavil že pri moči. Suzukijev alternator je narejen za 210W max. Cali ima 350W sistem. Primer zgoraj je bil seveda dimenzioniran za namenjeni motor.
OK, imaš voltmeter, tudi jaz. Vendar ga ne gledam vsako sekundo. Koliko sekund napačne voltaže se rabi, da skuri ECU?
Obratomer stane podobno, ingnition boxes, kakorkoli se jim že reče tudi niso poceni, itd...
OK, pa rečemo da samo stopi kable med alternatorjem in reglerjem, pa skuri samo to, pa mogoče še stator... ni veliko drugih kablov zraven, pa vseeno... ne bi reskiral topljenja in požara tam okoli.
Lahko seveda, da ti bo delala zadeva brez težav, osebno bi pa arhiviral tovrstno zadevo v okrogli fascikel.
Re: California EV
Dokler (krajši čas) bo zadeva delala perfektno pač bo,po tem se bo pa pokadilo, kje na cesti boš ostal s poševnimi in solznimi očmi, aja knjižico (culture revolution) dobiš seveda zraven..
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: California EV
saj ste me prepričali, čeprav tudi američanom ne zaupam ravno, če samo pogledaš harley davidsona - a tudi ni nek simbol kvalitete. Verjetno je res: koliko € toliko muzike (nimam velikih pričakovanj vendar se pustim presenetiti) Tako da naročim še američana (ima vsaj garancijo) pa potem stestiram oba. Nekdo mora biti prvi Me pa zanima ali to (glede kitajcev) govorite iz lastnih izkušenj ali: "rekla - kazala " Sam sem mali upornik in včasih se moram sam prepričati - življenje uči Prvič sem kupil Alfa Romeo in so me vsi napadli, da sem kupil največja jajca na svetu, meni pa je potem služila 6 let brez težav, enako je bilo ko sem kupil Guzzija (italijanska jajca) in spet so se motili - dela vsaj tako dobro kot japonci. Tudi ko sem kupil Kio so se čudili nad korejci in sedaj ima na števcu 240000km brez problema. Potem sem kupil kawsakija in v homologaciji je pisalo made in tayvan, pa potem Hondo made in italija Čuden je postal ta svet!? Čez deset let bomo vsi vozili kitajce in jih hvalili kot najboljše
Vsem želim lep dan in veliko sonca ter, da se kmalu srečamo kje na cesti in še kakšno "razdremo" v živo.
Lp, Boris
Boris
Vsem želim lep dan in veliko sonca ter, da se kmalu srečamo kje na cesti in še kakšno "razdremo" v živo.
Lp, Boris
Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: California EV
Kar sem opisal kitajskih izkušenj, sem reševal probleme drugih. Konkretno stopljeni regler je bil nadomestek originalnega na Hondi VFR800 Fi. Po menjavi akumulatorja in reglerja za prej montiranega originalnega, je zadeva delovala brez težav.
Mali v35 z bosch elektriko dela bp po kompletni menjavi vsega kablovja, konektorjev in ostalih pritiklin. Rotor, stator, regulator, diodna plošča so original.
Moja alfa je delala, malo s presledki, bilo vedno kaj zanimivega, ampak me je delala živčnega in sem se je rešil po cca 30kkm (okoli 310kkm na števcu je imela takrat).
Zamenjal jo je podoben letnik mercedes, podobnih km ob nabavi, ustrezno dražji, pa zaenkrat še veseljo melje svoje brez težav 60-70kkm kasneje.
Glede življenske dobe reglerjev... če se ustrezno preveže in priklopi "po zdravi pameti" in ne po guzzi planih, bo katerikoli delal dalj kot z original vezavo.
Mali v35 z bosch elektriko dela bp po kompletni menjavi vsega kablovja, konektorjev in ostalih pritiklin. Rotor, stator, regulator, diodna plošča so original.
Moja alfa je delala, malo s presledki, bilo vedno kaj zanimivega, ampak me je delala živčnega in sem se je rešil po cca 30kkm (okoli 310kkm na števcu je imela takrat).
Zamenjal jo je podoben letnik mercedes, podobnih km ob nabavi, ustrezno dražji, pa zaenkrat še veseljo melje svoje brez težav 60-70kkm kasneje.
Glede življenske dobe reglerjev... če se ustrezno preveže in priklopi "po zdravi pameti" in ne po guzzi planih, bo katerikoli delal dalj kot z original vezavo.
Re: California EV
Verjetno jih je toliko za kot proti, Damjan je kupil "poceni" starter, v kanto, Strom, če se prav spomnim uplinjač, Bmw je imel celo p z motorji na ta malih GS, seveda bi tudi na Eu proizvodih našel kak feler, prav gotovo. Jaz se držim unega kupi enkrat in nimam toliko denarja...,še vedno mi je "ratal", sicer sem pa EU nacionalist, od tu smo dobili veliko keša, veliko naših je dobilo delo, torej skoraj vedno kupujem "našo" robo. Najbrž pa se kdaj tudi zmotim v tem pogledu, sigurno je tudi kitajski izdelek lahko zelo dober...Imam Huskya z mašino Taiwan-BMW, lepo dela, imel sem dve Lantri-super, Subaruja-super, za Guzzije so me tudi zafrkavali, lej ga zlomka pol milijona km imajo nekateri...vendar pa nikoli zavestno ne dajem kitajske robe na Guzzija...sem tudi sam trmast
Rudi and kofi like this post
Re: California EV
Pozdravljeni Guzzisti
Danes sem zamenjal regulator in dela kot mora, celo lučka za alternator se prižge ko dam kontakt (prej se ni prižgala) in potem ko motor steče lepo ugasne Kupil sem sledečega:
https://www.motorsportgoetz.com/Regulator-Rectifier-Moto-Guzzi-California-1100-V10-V11-LeMans
Pa poglejmo kako to izgleda Naročil pri Gotz v Nemčiji, regulator je ameriški in izdelan je?! Ali uganete kje? Ja, točno tako.. na Kitajskem Ima garancijo (to je v redu) prišel je v treh dneh (hitro) zapakiran v dve lepi škatlici, dodatno v PVC vrečki in papirnatem ovitku ..hm.. zelo ekološko Žice so videti enako debele in konektorji kvalitetni, le dvojni konektor (dve žici, ki vodita do lučke i ključavnice) je za mišjo dlako preozek tako, da ne sede v originalnega in cevkica ni prerezana, da bi se lahko razširila. Nekaj živcev in iznajdljivosti je bilo potrebnih, da sem rešil zadevo pa še nobenega prostora ni. Italijani res šparajo na cm in verjetno bi bankrotirali če bi dali 2 cm daljšo žico, da bi človek brez težav lahko priklopil konektor. Voltmeter ki sem ga namestil malo odstopa (-0,3V) od voltaže merjene z multimetrom na akumulatorju. Tako, da med vožnjo polni 13,8 - 13,9V (kaže pa 13,5-13,6V) neglede na obrate motorja. Sedaj počakam še "pravega" Kitajca, da lahko naredim primerjavo. V ceni je razlika 105 €, kaj pa v kvaliteti? Vam javim ko dobim in sprobam.
Jutri bo VSI NA MOTOR
Lep pozdrav, Boris
Danes sem zamenjal regulator in dela kot mora, celo lučka za alternator se prižge ko dam kontakt (prej se ni prižgala) in potem ko motor steče lepo ugasne Kupil sem sledečega:
https://www.motorsportgoetz.com/Regulator-Rectifier-Moto-Guzzi-California-1100-V10-V11-LeMans
Pa poglejmo kako to izgleda Naročil pri Gotz v Nemčiji, regulator je ameriški in izdelan je?! Ali uganete kje? Ja, točno tako.. na Kitajskem Ima garancijo (to je v redu) prišel je v treh dneh (hitro) zapakiran v dve lepi škatlici, dodatno v PVC vrečki in papirnatem ovitku ..hm.. zelo ekološko Žice so videti enako debele in konektorji kvalitetni, le dvojni konektor (dve žici, ki vodita do lučke i ključavnice) je za mišjo dlako preozek tako, da ne sede v originalnega in cevkica ni prerezana, da bi se lahko razširila. Nekaj živcev in iznajdljivosti je bilo potrebnih, da sem rešil zadevo pa še nobenega prostora ni. Italijani res šparajo na cm in verjetno bi bankrotirali če bi dali 2 cm daljšo žico, da bi človek brez težav lahko priklopil konektor. Voltmeter ki sem ga namestil malo odstopa (-0,3V) od voltaže merjene z multimetrom na akumulatorju. Tako, da med vožnjo polni 13,8 - 13,9V (kaže pa 13,5-13,6V) neglede na obrate motorja. Sedaj počakam še "pravega" Kitajca, da lahko naredim primerjavo. V ceni je razlika 105 €, kaj pa v kvaliteti? Vam javim ko dobim in sprobam.
Jutri bo VSI NA MOTOR
Lep pozdrav, Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Rudi likes this post
Re: California EV
Boris, sem vesel da si rešil zadevo, me je skoraj malo pekla vest da sem ti prodal slab motor,hihi!
Me zanima primerjava z drugim Kitajcem, če ni slučajno isti proizvajalec.
Srečno vožnjo želim tebi in ostalim dečkom.
Pozdrav-Rudi!
Me zanima primerjava z drugim Kitajcem, če ni slučajno isti proizvajalec.
Srečno vožnjo želim tebi in ostalim dečkom.
Pozdrav-Rudi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Stran 7 od 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» California EV
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
» California
» california ev ne vzge
» California problem
» California 1971..........pa še kar
Stran 7 od 7
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu