California 1971..........pa še kar
4 posters
Stran 1 od 1
California 1971..........pa še kar
No, Matevž mi je v torek prinesel še dodatno Guzzi literaruro in predstavil vam bom:
To so bila leta:
Najbolj prodajan model "big block" Guzzija po vsem svetu, tudi pri nas, to je seveda California, Matež bi rekel: "klinc pa motor, ki nima okrogle luči spredaj in veterne zaščite, da lahko kadim cigaro med vožnjo", kajne. Sicer se je začelo malce zmedeno, vsaj kar se tiče imen namreč, najprej je bila V7 California
po tem 850 GT California,
pa 850 T3 Californija
za njo pa se je pojavila Californija 2,
pa 3 (z in brez oklepa),
pa 1100 (i),
in seveda EV
itd., itd (Jackal, Bassa, Stone/Metal, Special), tazadnja se imenuje Vintage.
Se še kdo spomni The Mamas&Papas in melodije California dreaming, jaz se, kje so že tista zgodnja srednješolska leta, radikalni pogledi, hippijevska subkultura, Jenis Joplin, Hendrix? Nam je bila California v vseh pomenih tako oddaljena, kot danes Mars mladim, kvečejmu kakšen star bicikel sem si lahko privoščil...ampak sanjati je še danes lepo, kajne? No, radio Luxemburg smo pa le poslušali, pa tudi kakšno vinilko iz Trsta prešvercali. Skratka Guzzi je spretno prodiral na Z, čez lužo tudi z imeni Nevada, Florida, California in otroci cvetja ter ljubezni....in dau te laži razumel tisto sceno:
Gre za velik, težak, potovalni cruiser z odličnimi zavorami-integralnimi, vzdržljiv, presenetljivo okreten v ovinkih, kratkomalo Guzzi kot Guzzi mora biti. Vsi lastniki Nevad si jo želijo, pa še marsikdo drug. No pa naj bo dosti hvale in preidimo k bolj skopim, tistim tehničnim malenkostim.( ne smem kaj šinfat, ker je lastnikov preveč, pa me bojo...pa še šef jo imajo) Meni osebno je sicer najbolj všeč T3 in dvojka, tko retro, da je kar za...ampak okusi so (hvala bogu) različni. Torej začelo se je z V7, 40 konjičkov pri 5000 obratih, 164km/h, 230 kg, bobni jasno. Pravzaprav je bil vzrok poiskus prodora na USA trg in glej ga zlomka, uspel je. Tu nastopa še z imeni Ambasador in Eldorado, gre pa v bistvu za enak motor z malce več ali manj krame-beri opreme, pri zadnjem diski spredaj .850 ima 11 konjičev in 13 kg več, doseže 180 na uro in ima že menjalnik s petimi prestavami, bobni so še vedno, vendar malce boljši. T 3 malenkost močnejša, spredaj diski, izjemno lepo narejen sedež-mljac. Cali 2 ima že večjo mašino-950cc kar 65 konj, teža pa raste in raste (cena tudi mim grede) šele pri zadnjem modelu Vintage je že spet malo manjša Trojka ima 270 kg , 67 konjičkov, 175km/h, zelo zaprta je s plastikami in prevzaprav meni niti ne zgleda kot prava California, kaj čmo, BMW kompleks je pri Guzziju od nekadaj prisoten, sam sicer ne razumem zakaj, ker BMW naj bo BMW, Guzzi pa Guzzi, ne eden ne drugi nista popolna, dušo ima pa tko le Guzzi. No 91 tga zgubi tiste trapaste plastike takrat tudi kot 70 aniversario. 1994 se pojavi 1100 cc model z 75 konjički do 200 na uro jo lahko šiba 240 kg težka zverca. V bistvu se od takrat naprej kaj posebnega ni zgodilo le malo več ali manj dodatne krame, zavorni diski, barve pa tko naprej. Pričakovti je najmanj 1200 če ne še več cc. Californio v bližnji bodočnosti, vendar ne bo poceni, sicer pa poceni Cali tudi nikoli niso bile...Zdej pa dost, še o svoji Quoti nisem tolk napisal, kar je preveč, je pa preveč, saj ni samo Cali...
Zupi
To so bila leta:
Najbolj prodajan model "big block" Guzzija po vsem svetu, tudi pri nas, to je seveda California, Matež bi rekel: "klinc pa motor, ki nima okrogle luči spredaj in veterne zaščite, da lahko kadim cigaro med vožnjo", kajne. Sicer se je začelo malce zmedeno, vsaj kar se tiče imen namreč, najprej je bila V7 California
po tem 850 GT California,
pa 850 T3 Californija
za njo pa se je pojavila Californija 2,
pa 3 (z in brez oklepa),
pa 1100 (i),
in seveda EV
itd., itd (Jackal, Bassa, Stone/Metal, Special), tazadnja se imenuje Vintage.
Se še kdo spomni The Mamas&Papas in melodije California dreaming, jaz se, kje so že tista zgodnja srednješolska leta, radikalni pogledi, hippijevska subkultura, Jenis Joplin, Hendrix? Nam je bila California v vseh pomenih tako oddaljena, kot danes Mars mladim, kvečejmu kakšen star bicikel sem si lahko privoščil...ampak sanjati je še danes lepo, kajne? No, radio Luxemburg smo pa le poslušali, pa tudi kakšno vinilko iz Trsta prešvercali. Skratka Guzzi je spretno prodiral na Z, čez lužo tudi z imeni Nevada, Florida, California in otroci cvetja ter ljubezni....in dau te laži razumel tisto sceno:
Gre za velik, težak, potovalni cruiser z odličnimi zavorami-integralnimi, vzdržljiv, presenetljivo okreten v ovinkih, kratkomalo Guzzi kot Guzzi mora biti. Vsi lastniki Nevad si jo želijo, pa še marsikdo drug. No pa naj bo dosti hvale in preidimo k bolj skopim, tistim tehničnim malenkostim.( ne smem kaj šinfat, ker je lastnikov preveč, pa me bojo...pa še šef jo imajo) Meni osebno je sicer najbolj všeč T3 in dvojka, tko retro, da je kar za...ampak okusi so (hvala bogu) različni. Torej začelo se je z V7, 40 konjičkov pri 5000 obratih, 164km/h, 230 kg, bobni jasno. Pravzaprav je bil vzrok poiskus prodora na USA trg in glej ga zlomka, uspel je. Tu nastopa še z imeni Ambasador in Eldorado, gre pa v bistvu za enak motor z malce več ali manj krame-beri opreme, pri zadnjem diski spredaj .850 ima 11 konjičev in 13 kg več, doseže 180 na uro in ima že menjalnik s petimi prestavami, bobni so še vedno, vendar malce boljši. T 3 malenkost močnejša, spredaj diski, izjemno lepo narejen sedež-mljac. Cali 2 ima že večjo mašino-950cc kar 65 konj, teža pa raste in raste (cena tudi mim grede) šele pri zadnjem modelu Vintage je že spet malo manjša Trojka ima 270 kg , 67 konjičkov, 175km/h, zelo zaprta je s plastikami in prevzaprav meni niti ne zgleda kot prava California, kaj čmo, BMW kompleks je pri Guzziju od nekadaj prisoten, sam sicer ne razumem zakaj, ker BMW naj bo BMW, Guzzi pa Guzzi, ne eden ne drugi nista popolna, dušo ima pa tko le Guzzi. No 91 tga zgubi tiste trapaste plastike takrat tudi kot 70 aniversario. 1994 se pojavi 1100 cc model z 75 konjički do 200 na uro jo lahko šiba 240 kg težka zverca. V bistvu se od takrat naprej kaj posebnega ni zgodilo le malo več ali manj dodatne krame, zavorni diski, barve pa tko naprej. Pričakovti je najmanj 1200 če ne še več cc. Californio v bližnji bodočnosti, vendar ne bo poceni, sicer pa poceni Cali tudi nikoli niso bile...Zdej pa dost, še o svoji Quoti nisem tolk napisal, kar je preveč, je pa preveč, saj ni samo Cali...
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Sob 20 Feb - 20:24; skupaj popravljeno 8 krat
Re: California 1971..........pa še kar
Eh, meni trojka najlepš zgleda (OK, 1100 tut), pelje se pa EV zakon... pa bremboti delajo
Ko sem prvič peljal mojo (takrat bodočo) na testno vožnjo pred nakupom, sem, vajen jamahahe, zgrabu bremze tko... po moško... pa sem imel skoraj jajca med števci. Uf... :
Skratka, EV bo ostal doma... bo pa mogoče prišlo zraven še kej...
Ko sem prvič peljal mojo (takrat bodočo) na testno vožnjo pred nakupom, sem, vajen jamahahe, zgrabu bremze tko... po moško... pa sem imel skoraj jajca med števci. Uf... :
Skratka, EV bo ostal doma... bo pa mogoče prišlo zraven še kej...
Re: California 1971..........pa še kar
Še malce daljši opis Cali zgodovine... sicer v angleščini, ampak vsekakor zanimivo branje:
http://www.sport-touring.net/forums/index.php?topic=62136.0
http://www.sport-touring.net/forums/index.php?topic=62136.0
Re: California 1971..........pa še kar
Ponovno, tokrat 1400 cc, na letošnji Enicmi:
http://www.animaguzzista.com/index.jsp?sito=animaguzzista&linkPagina=18763&lingua=it
Zupi
http://www.animaguzzista.com/index.jsp?sito=animaguzzista&linkPagina=18763&lingua=it
Zupi
Re: California 1971..........pa še kar
Well done, Zupi....Gratuliere
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
nova California na vpogled v Udinah
Če koga zanima ogled v živo nove Cali 1400 obveščajo, da bo to možno v soboto 24.11.2012 v Udinah:
>>
Il ritorno della California 1400
Quarant’anni, sette modelli, centomila moto prodotte, questa è la Moto Guzzi California
Con i suoi 1380cc, 96cv a 6.500 giri ma soprattutto 120Nm a soli 2.750, la California 1400 vanta il motore bicilindrico più grande mai montato su una custom riportando la Moto Guzzi nell’olimpo dei grandi Touring e Custom.
Potete ammirare la “California 1400” sabato 24 novembre 2012 presso la Concessionaria Moto 34 di Tricesimo (Ud) in Via Roma, 290 (SS13 – Loc.tà Morena).
<<
Lp
>>
Il ritorno della California 1400
Quarant’anni, sette modelli, centomila moto prodotte, questa è la Moto Guzzi California
Con i suoi 1380cc, 96cv a 6.500 giri ma soprattutto 120Nm a soli 2.750, la California 1400 vanta il motore bicilindrico più grande mai montato su una custom riportando la Moto Guzzi nell’olimpo dei grandi Touring e Custom.
Potete ammirare la “California 1400” sabato 24 novembre 2012 presso la Concessionaria Moto 34 di Tricesimo (Ud) in Via Roma, 290 (SS13 – Loc.tà Morena).
<<
Lp
skija- Število prispevkov : 25
Join date : 16/09/2012
Kraj : Ljubljana
Re: California 1971..........pa še kar
Bolje, da je ne gledam, tisti navor pri dva in še nekaj mora biti fantastična zadeva.
LP Zupi
LP Zupi
Re: California 1971..........pa še kar
Še test:
http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-85.pdf
Cena je pa "sintnica" kot bi dejal Alan Ford, samo 19 jurjev evrčkov...navali narode
Zupi
http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-85.pdf
Cena je pa "sintnica" kot bi dejal Alan Ford, samo 19 jurjev evrčkov...navali narode
Zupi
Re: California 1971..........pa še kar
A tko, po internetu lahko brskaš, u živo si pa ne upaš kšne rečt
Sicer so mnenja malo mešana... navajenim vsega hudega se zdi OK, gucistom pa ne tok...
Sicer so mnenja malo mešana... navajenim vsega hudega se zdi OK, gucistom pa ne tok...
Re: California 1971..........pa še kar
Sej veš, da imam novega prijatelja, ki je še majhen in otročji, rabi družbo..
Se bojim, da cena za nas ni najbolj primerna..
Zupi
Se bojim, da cena za nas ni najbolj primerna..
Zupi
Re: California 1971..........pa še kar
Bomo enkrat pršl počohat zverino, če se bo dalo....
...ko bo pa tista v garaži fertik, bomo pa še to obdelali
...ko bo pa tista v garaži fertik, bomo pa še to obdelali
Re: California 1971..........pa še kar
Ja kar pridte. Glava je zrihtana in je že na poti iz Munchna v Ljubljano-hic-končno.
Zupi
Zupi
Similar topics
» 1971 Moto Guzzi Falcone - nov (24km prevoženih)
» California EV
» California
» Sedež California
» California problem
» California EV
» California
» Sedež California
» California problem
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu