Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
4 posters
Stran 1 od 1
Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Guzzino (po slovensko majčken Guzzi- Guzinček in Cardellino-lišček ter
Zigolo-strnad ) sta v bistvu enaka-gre za isti dvotaktni motorinček dostopen (kot sem že preje zapisal) množicam, ki v težkih povojnih časih pomanjkanja niso imeli kaj dosti denarja za nakup močnejšega motorja, pa tudi za kakšnega požrešneža ne.Prodali so jih 200.000, ni kaj lepa številka. Danes ga dobite za 2000 ali malce več, kar je pretirano glede na število narejenih. Pozor imeti mora ročno prestavo desno ob rezervoarju-Guzzino. Izdelovali so jih v več verzijah, za prevoz enega, celo za dveh, pa model Corsa-tekmovalni, nek poseben, ki je v muzeju za "velike hitrosti itd. itd..
Prvi-Guzzinček s 64cc je premogel kar dva konjička in je s svojimi 50 kg lahko drvel do 50 KM/h. Je trobzinc, z ročnim "šaltheblom ob kestlu na desni strani" in prav to mi je hudo všeč na njemu.
Za doseganje rekordnih hitrosti, v muzeju
https://www.youtube.com/watch?v=4byHxWZ3CQ8
tekmovalni-Corsa-tudi pet tisoč in več everčkov danes
cenik:
1950 mu spremenijo ime v Motoleggera, dobi dvojni sedež, belo liso na rezervoarju in nožne prestave, ojačano nihajko in vilice na vzmet. Mašina postane že 75 cc, obstajale so tudi 100cc za tekmovanja-model Corsa. Precej znano je srečanje lastnikov teh motorčkov leta 1948, ko so organizirali rally Guzzino, kamor je prišlo 12.500 Guzzinčkov in nastal je prometni kaos.
Njegov mlajši bratec lišček-Cardellino ima že drug-večji 14mm Dellorto vplinjač, 20 in ne več 26 kolesa, teleskopske vilice 73 cc in pol konjička več, torej 2.5, na koncu celo 3 pri 83cc. Obstajata luksuzen in turističen model "Lusso, Sport". Naslednik Cardellina je Trotter-skakač, z njim se je tudi končala Guzzi dvotaktna 50cc zgodovina. Nekako že leta 1953 ga dopolnjuje Zigolo-strnad, ki naj bi bil vmesni člen med Galletom in Cardellinom, bolj zaprt-karoserija, vodoraven položaj motorja (od 98-110cc), 4-7 konjičkov, in 60 km/h, 17 colskimi kolesi, podoben mopedu z Dellorto 15, oziroma 18 mm vplinjačem. Danes ga cenijo med 800 in 1200 cekinčkov. Znan je po svoji vzdržlijivosti in bil je narejen v 40.000 primerkih in različnih verzijah.
Zigolo:
.
izjemno lep primerek Cardellina
reklama
In še na Youtubu-restavriranje Zigola:
https://www.youtube.com/watch?v=mCZcEnK44Rg
še reklamce:
https://2img.net/r/ihimizer/img641/9858/zigolo1.jpg
Zigolo-strnad ) sta v bistvu enaka-gre za isti dvotaktni motorinček dostopen (kot sem že preje zapisal) množicam, ki v težkih povojnih časih pomanjkanja niso imeli kaj dosti denarja za nakup močnejšega motorja, pa tudi za kakšnega požrešneža ne.Prodali so jih 200.000, ni kaj lepa številka. Danes ga dobite za 2000 ali malce več, kar je pretirano glede na število narejenih. Pozor imeti mora ročno prestavo desno ob rezervoarju-Guzzino. Izdelovali so jih v več verzijah, za prevoz enega, celo za dveh, pa model Corsa-tekmovalni, nek poseben, ki je v muzeju za "velike hitrosti itd. itd..
Prvi-Guzzinček s 64cc je premogel kar dva konjička in je s svojimi 50 kg lahko drvel do 50 KM/h. Je trobzinc, z ročnim "šaltheblom ob kestlu na desni strani" in prav to mi je hudo všeč na njemu.
Za doseganje rekordnih hitrosti, v muzeju
https://www.youtube.com/watch?v=4byHxWZ3CQ8
tekmovalni-Corsa-tudi pet tisoč in več everčkov danes
cenik:
1950 mu spremenijo ime v Motoleggera, dobi dvojni sedež, belo liso na rezervoarju in nožne prestave, ojačano nihajko in vilice na vzmet. Mašina postane že 75 cc, obstajale so tudi 100cc za tekmovanja-model Corsa. Precej znano je srečanje lastnikov teh motorčkov leta 1948, ko so organizirali rally Guzzino, kamor je prišlo 12.500 Guzzinčkov in nastal je prometni kaos.
Njegov mlajši bratec lišček-Cardellino ima že drug-večji 14mm Dellorto vplinjač, 20 in ne več 26 kolesa, teleskopske vilice 73 cc in pol konjička več, torej 2.5, na koncu celo 3 pri 83cc. Obstajata luksuzen in turističen model "Lusso, Sport". Naslednik Cardellina je Trotter-skakač, z njim se je tudi končala Guzzi dvotaktna 50cc zgodovina. Nekako že leta 1953 ga dopolnjuje Zigolo-strnad, ki naj bi bil vmesni člen med Galletom in Cardellinom, bolj zaprt-karoserija, vodoraven položaj motorja (od 98-110cc), 4-7 konjičkov, in 60 km/h, 17 colskimi kolesi, podoben mopedu z Dellorto 15, oziroma 18 mm vplinjačem. Danes ga cenijo med 800 in 1200 cekinčkov. Znan je po svoji vzdržlijivosti in bil je narejen v 40.000 primerkih in različnih verzijah.
Zigolo:
.
izjemno lep primerek Cardellina
reklama
In še na Youtubu-restavriranje Zigola:
https://www.youtube.com/watch?v=mCZcEnK44Rg
še reklamce:
https://2img.net/r/ihimizer/img641/9858/zigolo1.jpg
Nazadnje urejal/a Zupi Pon 22 Feb - 16:32; skupaj popravljeno 30 krat
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3387638
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3175467
Ko je že ravno eden naprodaj pri nas... dva celo.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3175467
Ko je že ravno eden naprodaj pri nas... dva celo.
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966
Sem ga jaz tudi gledal, ampak je fake, sestavljen iz različnih. ga ni vredno kupit.Nožne prestave 1946, blatnik-zadnji, ma ne ga srat..Mal počakej, da naložim fotke
Lp Zupi
Lp Zupi
Guzzino 1946-1954(mali Guzzi), Cardellino (lišček) 193-1965, Zigolo (zapeljivec)1953-1966
Primož evo:
"šalthebel" na Guzzinu tistega letnika.
Zupi
"šalthebel" na Guzzinu tistega letnika.
Zupi
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Pozdravljeni,
sem Guzzist že 15 let ampak sem prvič zasledil tale forum. Bolje pozno kot nikoli.
Trenutno imam Guzzi Zigolo Lusso 98 1955 letnik. Na vas pa se obračam, če bi mi znali morda svetovati na koga bi se lahko v LJ ali bližnji okolici obrnil za narediti kakšno popravilo na temu oldtajmerju. Imam vse kose, samo enega splošnega mehanika rabim, da mi zamenja magnet in statorsko ploščo. Morda bi rabil še demontažo karoserije za novo barvanje.
Hvala in srečno vožnjo.
Uroš.
sem Guzzist že 15 let ampak sem prvič zasledil tale forum. Bolje pozno kot nikoli.
Trenutno imam Guzzi Zigolo Lusso 98 1955 letnik. Na vas pa se obračam, če bi mi znali morda svetovati na koga bi se lahko v LJ ali bližnji okolici obrnil za narediti kakšno popravilo na temu oldtajmerju. Imam vse kose, samo enega splošnega mehanika rabim, da mi zamenja magnet in statorsko ploščo. Morda bi rabil še demontažo karoserije za novo barvanje.
Hvala in srečno vožnjo.
Uroš.
Uroš- Število prispevkov : 20
Join date : 10/05/2011
Kraj : L'blana
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Pozdravljen,Uroš!
V LJ imaš strokovnjaka za Guzzi Damiana,pokliči ga na 041-441-217,ti bo rešil tudi nemogoče.
Veseli pa bi te bili v našem klubu,ob minimalni članarini.Pogoje boš našel zgoraj na začetku naše strani.
Viva Guzzi!
LP-RUDI!
V LJ imaš strokovnjaka za Guzzi Damiana,pokliči ga na 041-441-217,ti bo rešil tudi nemogoče.
Veseli pa bi te bili v našem klubu,ob minimalni članarini.Pogoje boš našel zgoraj na začetku naše strani.
Viva Guzzi!
LP-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Super, hvala. Mi ga je tudi priporočil g. Vombergar. Sva se že slišala in mislim, da bova kaj zrihtala.
Hvala tudi za vabilo v klub, ampak izgleda bolj, da gre za moderne Guzzije... Z velikimi Guzziji pa nekako ŠE nisem poskusil modela, ki bi bil prave velikosti zame. Sem namreč zelo visok poba in imam z Guzziji to nesrečo, da mi kolena butajo v cilindre ali pa so vsaj zelooo preblizu in reskiram kolena na žaru. Sem pa drugače bolj za nakede in morda kakega redkega cruiserja. Trenutno imam poleg oldtajmerjev Yamaho XV1900 in sem nepojmljivo zadovoljen.
Sem pa najdlje prišel z Guzzijem Jackal-om, dolga leta nazaj, ko je prvič prišel na trg. Takrat sem ga skoraj kupil, pa me je odvrnilo to, da sem ga testiral na koprski obvoznici (takrat si dobil Guzzije pri Avtoplusu v Kopru), kar je bilo super, ampak kaj ko je potem počil blok motorja... mislim, da dol padeš. In po takem doživetju postaneš vsaj za nekaj časa kar malo skeptičen. Sej, verjetno je bila samo neverjetna smola ampak kupiti pa ga preprosto nisem mogel več.
No, kakorkoli že, redno sledim Guzzijevim novostim in nikoli se ne ve. Motor menjam cca na 2 leti in morda bo ravno Guzzi naslednji.
Hvala tudi za vabilo v klub, ampak izgleda bolj, da gre za moderne Guzzije... Z velikimi Guzziji pa nekako ŠE nisem poskusil modela, ki bi bil prave velikosti zame. Sem namreč zelo visok poba in imam z Guzziji to nesrečo, da mi kolena butajo v cilindre ali pa so vsaj zelooo preblizu in reskiram kolena na žaru. Sem pa drugače bolj za nakede in morda kakega redkega cruiserja. Trenutno imam poleg oldtajmerjev Yamaho XV1900 in sem nepojmljivo zadovoljen.
Sem pa najdlje prišel z Guzzijem Jackal-om, dolga leta nazaj, ko je prvič prišel na trg. Takrat sem ga skoraj kupil, pa me je odvrnilo to, da sem ga testiral na koprski obvoznici (takrat si dobil Guzzije pri Avtoplusu v Kopru), kar je bilo super, ampak kaj ko je potem počil blok motorja... mislim, da dol padeš. In po takem doživetju postaneš vsaj za nekaj časa kar malo skeptičen. Sej, verjetno je bila samo neverjetna smola ampak kupiti pa ga preprosto nisem mogel več.
No, kakorkoli že, redno sledim Guzzijevim novostim in nikoli se ne ve. Motor menjam cca na 2 leti in morda bo ravno Guzzi naslednji.
Uroš- Število prispevkov : 20
Join date : 10/05/2011
Kraj : L'blana
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Uroš,LP!
Ja,imaš super motor!Če boš menjal,poizkusi Norge 1200.
Pozdrav-RUDI!
Ja,imaš super motor!Če boš menjal,poizkusi Norge 1200.
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Rudi je napisal/a:Uroš,LP!
Ja,imaš super motor!Če boš menjal,poizkusi Norge 1200.
Pozdrav-RUDI!
Absolutno je Norge vreden razmisleka, ker slišim, da je eden boljših Guzzijev (tudi Breva je izredno pohvaljena). Me pa vsaj trenutno še najbolj zanima Bellagio, ampak je tu še en problem, he he, malo težko bom prešaltal iz 1900 na 1000 kubikov in pol manj navora...
Hvala še enkrat, LP.
Uroš- Število prispevkov : 20
Join date : 10/05/2011
Kraj : L'blana
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Jah, gleš lahko še na Triumpha 2300...
Sicer pa Cali... eliminacija katalizatorja zelo pomaga pri navoru v nižjih obratih, Corbin da noge v bolj normalen položaj... ampak s tem lahko vsak motor prirediš po svoje.
Za hec probaj kakšnega NTXa... velike endure znajo biti zelo komot...
Sicer pa Cali... eliminacija katalizatorja zelo pomaga pri navoru v nižjih obratih, Corbin da noge v bolj normalen položaj... ampak s tem lahko vsak motor prirediš po svoje.
Za hec probaj kakšnega NTXa... velike endure znajo biti zelo komot...
Re: Guzzino, Ccardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Če si velik, se oglasi pri meni, boš probal NTX ali Quoto. Liščka pa kar zrihtaj in pridi kaj naokrog-ob torkih v Trzinu-Old... pub okrog osmih zvečer. Tista skupina, ki se najbolj čudaško vede je Guzzijevska.
Zupi
Zupi
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Ha ha, đizs, kdo ve kaj me še čaka... Ja, ok hvala za vse in hvala za povabilo. Ampak kaj je najbolj smešno. Ta mali Zigol-ič 98 kubični mi je pa popolnoma prav! No, videti je, kot da na njemu sedi ena velika žirafa, ampak komot je pa neverjetno. In prav gotovo drži, da ima Guzzi na splošno nekaj posebnega v sebi. Zato mora tudi klub Guzzi-njakov biti nekaj posebnega...
Pa še to mimogrede. A ima kdo Grisota 1200 8V (morda celo s. e.) ali pa 1200 sport 4V? Ta dva sta tudi nekaj ekstra. Me zanima, če sta prijetna za vozit in, če imata kljub modernosti še vedno kaj Guzzijevske duše v sebi.
Pa še to mimogrede. A ima kdo Grisota 1200 8V (morda celo s. e.) ali pa 1200 sport 4V? Ta dva sta tudi nekaj ekstra. Me zanima, če sta prijetna za vozit in, če imata kljub modernosti še vedno kaj Guzzijevske duše v sebi.
Uroš- Število prispevkov : 20
Join date : 10/05/2011
Kraj : L'blana
Re: Guzzino, Ccardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Hojla
Za enega belega1200/4 Grisa vem, da se je fural po Ljubljani, celo na Avto netu je bil-morda še je. Za tistega zelenega S.E. pa ne verjemam, da je v kurasti deželici na sončni strani Alp.
Zupi
Za enega belega1200/4 Grisa vem, da se je fural po Ljubljani, celo na Avto netu je bil-morda še je. Za tistega zelenega S.E. pa ne verjemam, da je v kurasti deželici na sončni strani Alp.
Zupi
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Živjo,
hvala članom za nasvete. Z Damjanom sva zrihtala mojega Guzzija, da gre kot raketa. Damjan je res car in pravi mehanik. Zdaj Guzzi vžge in vozi ko veliki.
No, zdaj ko smo ga zrihtali pa imam naslednje logično vprašanje. Tale Guzzi še nikoli ni bil registriran in ga je treba spraviti skozi homologacijo. Tam pa ga vzamejo samo, če se predhodno včlanim v enega od klubov, kjer mi lahko izdajo certifikat starodobnika. Zanima me torej ali je tale klub tudi eden od teh, kjer lahko tole zrihtamo? Na SVAMZ se mi ne da, ker je na Vranskem...
Hvala.
P.S.: V naši Sloveniji je celo en Griso limited edition in sicer na primosrkem...
hvala članom za nasvete. Z Damjanom sva zrihtala mojega Guzzija, da gre kot raketa. Damjan je res car in pravi mehanik. Zdaj Guzzi vžge in vozi ko veliki.
No, zdaj ko smo ga zrihtali pa imam naslednje logično vprašanje. Tale Guzzi še nikoli ni bil registriran in ga je treba spraviti skozi homologacijo. Tam pa ga vzamejo samo, če se predhodno včlanim v enega od klubov, kjer mi lahko izdajo certifikat starodobnika. Zanima me torej ali je tale klub tudi eden od teh, kjer lahko tole zrihtamo? Na SVAMZ se mi ne da, ker je na Vranskem...
Hvala.
P.S.: V naši Sloveniji je celo en Griso limited edition in sicer na primosrkem...
Uroš- Število prispevkov : 20
Join date : 10/05/2011
Kraj : L'blana
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Ja, tudi Codelli klub je v Ljubljani. Papirje ureja Miloš, tudi on ima Guzzija. Rabiš pa kupoprodajno pogodbo podpisano od notarja in odjavljeno prometno.
Zupi
Zupi
Re: Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
Ali daš pa vlogo na ministrstvo za promet v LJ... oni ocenijo, ali se podeli status starodobnika ali ne. Ker imaš lep motorček, ne bi smel biti problem. Dobiš papir od njih, pa greš s tem lahko na homologacije... ni članarine.
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu