Lodola (škrjanček) 1956-1965
3 posters
Stran 1 od 1
Lodola (škrjanček) 1956-1965
Hojla
Sem se odločil, da bom malce pripomogel k poznavanju starejših modelov in začel z modelom Lodola. Zakaj ravno z Lodolo? Ker je to zadnji motor, pri katerem je ob njegovem nastanku sodeloval Carlo Guzzi.
Nekako od konca druge svetovne vojne pa do srede pedestih je bila Guzzi tovarna vodilna v proizvodnji motornih koles. Vštric z Lodolo-škrjančkom so prišle na trg v "razredu" 175 cc tudi znamke kot so Bianchi, Avgusta, Parilia in Gilera. Skratka 1956 je prišla na trg prva Lodola z 175 cc motorjem in lej ga zlomka imela je kot se danes reče oljno teleskopske "upside down" vilice. Enojni zavorni bobni, spredaj 17 colski zadaj pa 18 colski kolesni obroč. Imela je 9 konjskih moči, tista iz enega leta kasneje pa 11, še leto kasneje pride verzija "sport" z močnejšimi zavorami in tisto posebno Guzzi rdečo barvo- rosso fuoco. Skratka 110-120 kg in okoli 110-120 km/h. 1959 prostornino motorja zvišajo na 235 in 250, zadnja, to je 250 je bila namenjena zgolj za tekmovalne modele kot je napr. zadnja verzija regolarita oziroma ISDT (international six day trial) za cross-trial tekmovanja. Ravno na teh tekmovanjih je bila Lodola regolarita najprej v verziji 175 pozneje pa tudi 235 in 250 zelo uspešna na tovrstnih evropskih tekmovanjih. Dvestopedesetka je zmogla "kar" 15 konjičkov, do leta 1966 je pobirala zlate kolajne na teh "enduro-cross-trial" tekmovanjih. Najbolj znan in prodajan motor je bila Lodola Granturismo v 235 cc verziji. Od leta 1966 jo zamenja nov model to je Stornello, o tem pa morda kaj naslednji mesec.
Hojladrija Zupi
Sem se odločil, da bom malce pripomogel k poznavanju starejših modelov in začel z modelom Lodola. Zakaj ravno z Lodolo? Ker je to zadnji motor, pri katerem je ob njegovem nastanku sodeloval Carlo Guzzi.
Nekako od konca druge svetovne vojne pa do srede pedestih je bila Guzzi tovarna vodilna v proizvodnji motornih koles. Vštric z Lodolo-škrjančkom so prišle na trg v "razredu" 175 cc tudi znamke kot so Bianchi, Avgusta, Parilia in Gilera. Skratka 1956 je prišla na trg prva Lodola z 175 cc motorjem in lej ga zlomka imela je kot se danes reče oljno teleskopske "upside down" vilice. Enojni zavorni bobni, spredaj 17 colski zadaj pa 18 colski kolesni obroč. Imela je 9 konjskih moči, tista iz enega leta kasneje pa 11, še leto kasneje pride verzija "sport" z močnejšimi zavorami in tisto posebno Guzzi rdečo barvo- rosso fuoco. Skratka 110-120 kg in okoli 110-120 km/h. 1959 prostornino motorja zvišajo na 235 in 250, zadnja, to je 250 je bila namenjena zgolj za tekmovalne modele kot je napr. zadnja verzija regolarita oziroma ISDT (international six day trial) za cross-trial tekmovanja. Ravno na teh tekmovanjih je bila Lodola regolarita najprej v verziji 175 pozneje pa tudi 235 in 250 zelo uspešna na tovrstnih evropskih tekmovanjih. Dvestopedesetka je zmogla "kar" 15 konjičkov, do leta 1966 je pobirala zlate kolajne na teh "enduro-cross-trial" tekmovanjih. Najbolj znan in prodajan motor je bila Lodola Granturismo v 235 cc verziji. Od leta 1966 jo zamenja nov model to je Stornello, o tem pa morda kaj naslednji mesec.
Hojladrija Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Ned 17 Jan - 13:12; skupaj popravljeno 4 krat
LODOLA 1956-1965
Da ne bo samo v cross-enduro verziji je tu še ena, bolj običajana v verziji gran turismo ali GT.
in v živo-Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=JTEkkofmygg
Zupi
in v živo-Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=JTEkkofmygg
Zupi
Lodola 235
Že nekaj časa spremljam tale zaklad vendar imam kar nekaj pomislekov
kaj pravite?
-je vreden tega denarja ?
L i N K
Za vsako mnenje bom hvaležen
Pozdrav iz Ptuja
kaj pravite?
-je vreden tega denarja ?
L i N K
Za vsako mnenje bom hvaležen
Pozdrav iz Ptuja
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: Lodola (škrjanček) 1956-1965
Hojla
Ne ve se kakšna bo cena, očitno je minimalna postavljena in še ne dosežena. Težko vprašanje takole na daljavo, tank, balansa (morda vilice) žaromet, pokrov mašine...več ne vidim. Jaz bi jo vzel le pod pogojem, da jo vidim v živo.
Zupi
Ne ve se kakšna bo cena, očitno je minimalna postavljena in še ne dosežena. Težko vprašanje takole na daljavo, tank, balansa (morda vilice) žaromet, pokrov mašine...več ne vidim. Jaz bi jo vzel le pod pogojem, da jo vidim v živo.
Zupi
Re: Lodola (škrjanček) 1956-1965
Zupi je napisal/a:Hojla
Ne ve se kakšna bo cena, očitno je minimalna postavljena in še ne dosežena. Težko vprašanje takole na daljavo, tank, balansa (morda vilice) žaromet, pokrov mašine...več ne vidim. Jaz bi jo vzel le pod pogojem, da jo vidim v živo.
Zupi
Drži,vendar je opcija takojšnjega nakupa oz. "Sofortkauf" za 1050 €. Ker je motor izgleda že restauriran,vendar poškodovan bi prihranil nekaj mesecev dela, iskanja delov in stroškov. Seveda bi poškodovane dele zamenjal z "novimi" rabljenimi ( rezervoar - ki se mimogrede še da popravit, levi pokrov pod sedežem, zadnji amortizer in okrog motorja še levi pokrov in kurbl
Prodajalec doda še "rezervni motor z dobro kompresijo" in kompleten nov ispuh z cevjo in dušilcem...
Koliko sem gledal na E-bayu je večina potrebnih delov za dobiti, svojega dela pač ne računam, + ličar...
Postaja vroče....
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: Lodola (škrjanček) 1956-1965
Hojla vsem,
meni osebno je lodola pravi biserček. Znanec jo ima in sicer 235, granturismo in je res prima mašinca. Ne bom se spuščal v to, kaj je drago in kaj poceni, vsekakor pa danes na področju oldtajmerije ni nič poceni.
Je pa ena velika razlika med prvimi, 175 kubičnimi in kasnejšimi, 235 kubičnimi modeli. Pa ne samo v prostornini. 175 kubične lodole so imelo odmično gred v glavi in gred je bila gnana z verigo. Stvar je bila sicer tehnično zelo napredna (Carlo je očitno malo pretiraval pri novotarijah), vendar je sčasoma postala zelo glasna. (Spomnite se jugota in njegove verige.. ) Zato se je tovarna pri 235 kubični izvedenki vrnila na dobro, staro tehniko; se pravi odmična v bloku in štangice in vagice in ostala ropotija, ki sodi zraven.
Toliko z moje strani...
lp Borut
meni osebno je lodola pravi biserček. Znanec jo ima in sicer 235, granturismo in je res prima mašinca. Ne bom se spuščal v to, kaj je drago in kaj poceni, vsekakor pa danes na področju oldtajmerije ni nič poceni.
Je pa ena velika razlika med prvimi, 175 kubičnimi in kasnejšimi, 235 kubičnimi modeli. Pa ne samo v prostornini. 175 kubične lodole so imelo odmično gred v glavi in gred je bila gnana z verigo. Stvar je bila sicer tehnično zelo napredna (Carlo je očitno malo pretiraval pri novotarijah), vendar je sčasoma postala zelo glasna. (Spomnite se jugota in njegove verige.. ) Zato se je tovarna pri 235 kubični izvedenki vrnila na dobro, staro tehniko; se pravi odmična v bloku in štangice in vagice in ostala ropotija, ki sodi zraven.
Toliko z moje strani...
lp Borut
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Lodola (škrjanček) 1956-1965
Lodolo se splača imeti že za to ker je to zadnji Guzzi pri katerem je imel prste vmes Carlo.
Jaz sem ti povedal svoje mnenje o konkretni mašinci, na tebi pa je, da sprejmeš odločitev.
Jaz bi se vsekakor odločil za 125cc varianto zardi zgoraj navedenega.
Zupi
Jaz sem ti povedal svoje mnenje o konkretni mašinci, na tebi pa je, da sprejmeš odločitev.
Jaz bi se vsekakor odločil za 125cc varianto zardi zgoraj navedenega.
Zupi
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu