Galletto (petelin) 1950-1966
3 posters
Stran 1 od 1
Galletto (petelin) 1950-1966
Galletto ali petelinček, je pravzaprav posledica neverjetno uspešne prodaje Guzzina pozneje Motoleggera, torej poceni "ljudskih" dvotaktnikov z 65 cc mašinco. Kot pri nas Tomos ali danes v Italiji Piaggio. Samo leta 50 so jih prodali kar 22.100 kom.
Zaradi tega se v Guzziju odločijo za nov model, štiritaktna mašinca v nekakšni skuter obliki-z aluminijem zaprt in zaobljen okvir, da bi ga kupovale tudi ženske in si pri tem ne bi mazale tistega časa še dolga krilca. Prvi dve leti 160 cc, naslednji dve leti 175 cc od tu pa do konca 192cc. Slednji že vžiga na akumulator prejšnja dva pa na klasičen način (kurbel). V bistvu gre za prvi skuter na svetu, značlno zaprt z rezervnim 17 colskim kolesom pripetim na sprednje ščitnike nog za prednjimi vilicami. Oblikovna in idejna revolucija za tisti čas, saj se je rodil prvi skuter na svetu. Skratka okrog 100 kg težak skuter z max. hitrostjo okrog 90 km/h (odvisno od modela).Galletto je znan kot izjemno zanesljivo in dobro narejeno vozilo, še danes jih vidimo z "upokojenci" na sedežu okoli Coma napr.. Cena lepo ohranjenih se giblje med 3000-5000, zadnji modeli so cenejši, ampak prav grde oblike (sprednja maska). Sam si zelo želim imeti Guzzija mojega letnika, to je 53, torej tistega Galletta na "kurbel" z 175 cc mašinco.
Zupi P.S. Ali naj končam z mojimi opisi Guzzi starodobnikov (tistih manj znanih)po mojem izboru, vas to sploh zanima??? Oglejte ši se ta pravga guzzi fena:
https://www.youtube.com/watch?v=Kb1Ua2wb-hk
Zaradi tega se v Guzziju odločijo za nov model, štiritaktna mašinca v nekakšni skuter obliki-z aluminijem zaprt in zaobljen okvir, da bi ga kupovale tudi ženske in si pri tem ne bi mazale tistega časa še dolga krilca. Prvi dve leti 160 cc, naslednji dve leti 175 cc od tu pa do konca 192cc. Slednji že vžiga na akumulator prejšnja dva pa na klasičen način (kurbel). V bistvu gre za prvi skuter na svetu, značlno zaprt z rezervnim 17 colskim kolesom pripetim na sprednje ščitnike nog za prednjimi vilicami. Oblikovna in idejna revolucija za tisti čas, saj se je rodil prvi skuter na svetu. Skratka okrog 100 kg težak skuter z max. hitrostjo okrog 90 km/h (odvisno od modela).Galletto je znan kot izjemno zanesljivo in dobro narejeno vozilo, še danes jih vidimo z "upokojenci" na sedežu okoli Coma napr.. Cena lepo ohranjenih se giblje med 3000-5000, zadnji modeli so cenejši, ampak prav grde oblike (sprednja maska). Sam si zelo želim imeti Guzzija mojega letnika, to je 53, torej tistega Galletta na "kurbel" z 175 cc mašinco.
Zupi P.S. Ali naj končam z mojimi opisi Guzzi starodobnikov (tistih manj znanih)po mojem izboru, vas to sploh zanima??? Oglejte ši se ta pravga guzzi fena:
https://www.youtube.com/watch?v=Kb1Ua2wb-hk
Nazadnje urejal/a Zupi Ned 17 Jan - 12:35; skupaj popravljeno 5 krat
Galletto 1950-1966
Storm
Saj sem hotel, pa si me prehitel. No ja, tukaj so:
reklamni prospekt
letnik 1955 od strani:
Letnik 1955 spredaj:
Zupi
Saj sem hotel, pa si me prehitel. No ja, tukaj so:
reklamni prospekt
letnik 1955 od strani:
Letnik 1955 spredaj:
Zupi
Re: Galletto (petelin) 1950-1966
Zupi, jaz sem tudi ZA, da nadaljuješ.
Res vse pohvale, da nam tako širiš guzzistična obzorja. Te beremo naprej ...
Viva Guzzi!
Res vse pohvale, da nam tako širiš guzzistična obzorja. Te beremo naprej ...
Viva Guzzi!
BrKoN- Število prispevkov : 16
Join date : 08/12/2009
Kraj : Novo mesto
Similar topics
» Guzzino, Cardellino 1946-1965 in Zigolo 1953-1966 Guzzinček, lišček in strnad
» Falcone (sokol) 1950-1967, Falcone nuovo 1969-1976
» Falcone (sokol) 1950-1967, Falcone nuovo 1969-1976
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu