Nevada - glasen menjalnik
+6
Bojan O
vinkop
350
Strom
ales984
bstenta
10 posters
Stran 1 od 2
Stran 1 od 2 • 1, 2
Nevada - glasen menjalnik
Zdravo vsem,
morda ima ali pa je imel kdo podobne težave z menjalnikom na nevadi. Zelo me moti, da je 5. prestava pri nekje 80-100 km/h zelo glasna. Vse ostalo je OK; navadil sem se na tisti ŠTAK pri menjavanju navzdol in na ŠKLONG pri menjavanju navzgor in to me ne moti več. V 5. brzini pri omenjeni hitrosti pa je res občutek tak, kot da bi se vozil s cirkularko. Poskušal sem zamenjat olje, dal sem noter aditiv, pa je vse skupaj le malenkost boljše. Neprijeten glas (tuljenje ali žvižganje) se pojavlja samo takrat, ko je prenos obremenjen, se pravi, pod gasom. Čim gas spustiš, glasovi izginejo.
Konec sezone imam namen menjalnik razdreti in če ne drugo, bom obvezno zamenjal vse 4 ležaje, ki so itak standardni in tako ne predragi. Zanima me, če je že kdo kaj čaral okrog tega, ali menjaval kake zobnike itd. Ker zobniki niso ravno poceni, pa bi rad prej dobil malo informacij, preden se lotim razdirat menjalnik.
lp vsem,
Borut
morda ima ali pa je imel kdo podobne težave z menjalnikom na nevadi. Zelo me moti, da je 5. prestava pri nekje 80-100 km/h zelo glasna. Vse ostalo je OK; navadil sem se na tisti ŠTAK pri menjavanju navzdol in na ŠKLONG pri menjavanju navzgor in to me ne moti več. V 5. brzini pri omenjeni hitrosti pa je res občutek tak, kot da bi se vozil s cirkularko. Poskušal sem zamenjat olje, dal sem noter aditiv, pa je vse skupaj le malenkost boljše. Neprijeten glas (tuljenje ali žvižganje) se pojavlja samo takrat, ko je prenos obremenjen, se pravi, pod gasom. Čim gas spustiš, glasovi izginejo.
Konec sezone imam namen menjalnik razdreti in če ne drugo, bom obvezno zamenjal vse 4 ležaje, ki so itak standardni in tako ne predragi. Zanima me, če je že kdo kaj čaral okrog tega, ali menjaval kake zobnike itd. Ker zobniki niso ravno poceni, pa bi rad prej dobil malo informacij, preden se lotim razdirat menjalnik.
lp vsem,
Borut
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Nevada - glasen menjalnik
Za ležaje ne vem, mi preveč ropota avspuh . Meni mi poredko vrže iz brzine v klanec. Moram malo bolj pritisniti ko zmenjam in ko olje zamenjam je bolje. Naj bi bila zrabljena vzmet?! Če podiraš je verjetno pametno pogledat še to. A uporabljaš predpisano olje?
_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
ales984- Število prispevkov : 12
Join date : 04/05/2010
Re: Nevada - glasen menjalnik
Kolikor sem zasledil pri guzzi majstrih, ki so se razpisali okrog tega:
Mali guzziji imajo ti. straight cut zobnike - ravne, veliki guzziji pa imajo zobnike "postrani", tako kot pri avtih (vse brzine razen vzvratne, zato se jo sliši).
Nekateri mali guzziji imajo zelo tihe menjalnike, nekaj jih je pa prav nagraužno glasnih in tudi po menjavi ležajev in finih nastavitvah in podlaganjih menjalnika, so bili še vedno glasni.
Takšni pač so. Eni glasni, eni tihi, ampak če delajo....
Lahko bi vseeno preveril ležaje, ampak nekega efekta pa pomoje ne bo.
Lahko pa povem iz prve roke, da je menjalnik pri mojem V35 dosti dosti glasnejši kot pri californiji...
Mali guzziji imajo ti. straight cut zobnike - ravne, veliki guzziji pa imajo zobnike "postrani", tako kot pri avtih (vse brzine razen vzvratne, zato se jo sliši).
Nekateri mali guzziji imajo zelo tihe menjalnike, nekaj jih je pa prav nagraužno glasnih in tudi po menjavi ležajev in finih nastavitvah in podlaganjih menjalnika, so bili še vedno glasni.
Takšni pač so. Eni glasni, eni tihi, ampak če delajo....
Lahko bi vseeno preveril ležaje, ampak nekega efekta pa pomoje ne bo.
Lahko pa povem iz prve roke, da je menjalnik pri mojem V35 dosti dosti glasnejši kot pri californiji...
Re: Nevada - glasen menjalnik
Hvala za link... Da se razumemo: popolnoma jasno mi je, da zasnova tega menjalnika sega v leto 1967, če se ne motim in razumem, da menjalnik nikakor ne more delati kot švicarska ura, še posebej, če ima zobnike z "ravnimi" zobmi. Navadil sem se na določene glasove in me prav nič ne motijo. Moti me le, da je 5. prestava ZELOOO glasna. Nekje med 80-100 km/h tako vrešči, kot bi imel mačko m menjalniku, prej in potem pa je malo boljše. Nemogoče je, da so prve 4 brzine "v mejah normale", peta pa žvižga kot le kaj. No, kot že rečeno, to sezono bo še tako, čez zimo pa bomo videli kako in kaj
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Nevada - glasen menjalnik
Če ob menjavi olja v menjalniku ni bilo kakšnih opilkov, potem lahko še počakaš... v nasprotnem primeru bi bilo pa vseeno lepo pogledat, da se kaj ne razstreli...
Re: Nevada - glasen menjalnik
Pri moji nevadi je glasna 3. prestava, z obremenitvijo glasnost narašča. Ostale prestave so v redu.
Pred leti sem se zanimal, kaj je vzrok temu in dobil odgovor, da so zobniki te prestave iz poroznega materiala in to povzroča tuljenje, obraba zaradi tega naj ne bi bila dosti večja. Da bi se znebil hrupa, bi moral zamenjati oba zobnika 3. prestave. Ker je olje čisto, tretja prestava pa je samo pot do pete prestave in ker sta zobnika draga, zobnikov ne bom menjal.
Tisti ŠTAK in ŠKLONG pri menjavanju sem odpravil za gostejšim oljem, namesto prepisanega SAE 90 uporabljam SAE 85W140. Pri hladnem motorju je prvih nekaj sto metrov težko prestaviti iz prve v drugo prestavo, vendar so mi ušesa hvaležna. Če pa motor vžgem in ga pustim delati na mestu medtem ko zapnem vse zadrge na motoristični obleki in nataknem vso zaščitno opremo, je tudi to prestavljanje tekoče.
LP Andrej
Pred leti sem se zanimal, kaj je vzrok temu in dobil odgovor, da so zobniki te prestave iz poroznega materiala in to povzroča tuljenje, obraba zaradi tega naj ne bi bila dosti večja. Da bi se znebil hrupa, bi moral zamenjati oba zobnika 3. prestave. Ker je olje čisto, tretja prestava pa je samo pot do pete prestave in ker sta zobnika draga, zobnikov ne bom menjal.
Tisti ŠTAK in ŠKLONG pri menjavanju sem odpravil za gostejšim oljem, namesto prepisanega SAE 90 uporabljam SAE 85W140. Pri hladnem motorju je prvih nekaj sto metrov težko prestaviti iz prve v drugo prestavo, vendar so mi ušesa hvaležna. Če pa motor vžgem in ga pustim delati na mestu medtem ko zapnem vse zadrge na motoristični obleki in nataknem vso zaščitno opremo, je tudi to prestavljanje tekoče.
LP Andrej
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Nevada - glasen menjalnik
Hvala, Andrej, si mi precej pomagal. Tudi sam sumim, da je na zobnikih 5. prestave popustila cementacija. posledično postanejo bočnice na zobih hrapave in od tu neprijeten zvok. V preteklosti je za to bil šolski primer fičko, ki je v 1. prestavi prav nemarno tulil. Ko si zamenjal oba zobnika, pa je bil mir in mislim, da je tudi pri moji nevadi nekaj podobnega. Sem že malo gledal po netu, zobnike se da dobit za malo več kot 100 € za kos, ležaji pa so skoraj zastonj.
Tudi sam uporabljam v menjalniku gostejše olje(85-140) namesto predpisanega 90. S tem oljem je 5. prestava sicer malo tišja, ampak vseeno je moteče. Aja, na ŠTAK in ŠKLONG pa sem se navadil, sicer pa prestavljanje na moji nevadi ne povzroča problemov. Menjalnik lepo šalta neglede na temperaturo.
Kakorkoli že - nevada bo to poletje prestala z malo glasnejšim menjalnikom, čez zimo pa bom probal problem rešit.
lp vsem, Borut
Tudi sam uporabljam v menjalniku gostejše olje(85-140) namesto predpisanega 90. S tem oljem je 5. prestava sicer malo tišja, ampak vseeno je moteče. Aja, na ŠTAK in ŠKLONG pa sem se navadil, sicer pa prestavljanje na moji nevadi ne povzroča problemov. Menjalnik lepo šalta neglede na temperaturo.
Kakorkoli že - nevada bo to poletje prestala z malo glasnejšim menjalnikom, čez zimo pa bom probal problem rešit.
lp vsem, Borut
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Nevada - glasen menjalnik
Le kje dobite olje SAE 85W140?. Iskal sem v vseh meni znanih trgovinah od Maribora do Dravograda,pa nič. Tudi v Motorjetu, so rekli, da je Sae 85W90 dovolj dobro. Rabim za kardan pri nevadi.
Pozdrav vsem, Vinko.
Pozdrav vsem, Vinko.
vinkop- Število prispevkov : 28
Join date : 07/01/2010
Kraj : Kapla na Kozjaku
Re: Nevada - glasen menjalnik
Jaz uporabljam tega:vinkop je napisal/a:Le kje dobite olje SAE 85W140?. Iskal sem v vseh meni znanih trgovinah od Maribora do Dravograda,pa nič. Tudi v Motorjetu, so rekli, da je Sae 85W90 dovolj dobro. Rabim za kardan pri nevadi.
Pozdrav vsem, Vinko.
http://www.maziva.hr/web/images/stories/tehinfo/INA_Hipenol_GTL_HD_85W-140.pdf
Mislim da sem ga kupil na Hrvaškem.
Imajo ga tudi na Petrolu:
www.petrol.si/sites/www.petrol.si/files/katalog_izdelkov_petrol.pdf
V menjalniku imam SAE 85W140, v kardanu imam SAE140, ki je še bolj gosto - kadar je hladno teče skoraj tako počasi kot med.
LP
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Nevada - glasen menjalnik
Tudi jaz sem to olje kupil na Petrolu, sicer pa se kaj takega da dobiti tudi v trgovinah s kmetijskimi stroji. Ponavadi imajo tako olje freze ali pa mulčerji v kotnih prenosih.
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Nevada - glasen menjalnik
Hvala, bom poiskal.
Lp, Vinko
Lp, Vinko
vinkop- Število prispevkov : 28
Join date : 07/01/2010
Kraj : Kapla na Kozjaku
Re: Nevada - glasen menjalnik
Mi je že Uroš svetoval, če se vozimo samo poleti olje 140,menjalnik in dif.Jas sem nabavil tukaj.
Lp Bojan
http://www.olja.si/castrol/syntrax-limited-slip-75w-140
Lp Bojan
http://www.olja.si/castrol/syntrax-limited-slip-75w-140
Bojan O- Število prispevkov : 20
Join date : 04/12/2009
Kraj : Celje
Re: Nevada - glasen menjalnik
Če je menjalnik drugače ok, je dobro stisnit not vsake tok cajta STP dodatek za menjalnik olje pa vseeno dajajte not 80w90, ker če je malo bolj hladno menjalnik škrta dokler se ne zgreje olje. Kar se tiče tuljenja menjalnika je potrebna menjava zobnikov. Največkrat se splača kupit drug rabljen menjalnik ker je cena zobnikov okoli 80 eur za kos plus poštnina. Sploh če gre piramida k je okoli 500 eur. Pa šraufajte raje pozimi ker se bo treba zdaj it kam peljat.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Nevada - glasen menjalnik
dodatek STP v olje za menjalnik je lahko kvečjemu slabost, kot pa prednost.....vsa novodobna olja imajo vse dodatke, ki jih olje potrebuje zato ne rabijo ostalih dodatkov.....ostali dodatki lahko kvečjemu neugodno reagirajo z oljem in nastane še kakšno sranje.
Tudi gradacija olja 75W140 je več škode kot koristi na tem motorju.Prevelika gostota olja lahko v bolj hladnih dnevih privede do nezadostnega mazanja mašine , predvsem v delu drsnih ležajev in puš....gradacija 75W90 bi bila popolnoma (in več kot preveč) zadovoljiva. Je pa zelo važno da je GL-5 kvalitete.
Več o oljih piše en znanec na blogu....če koga zanima in mu "bratski" jezik ne dela težav.....drugače je dec strokovnjak "par excellence"
KLIK TUKAJ
Tudi gradacija olja 75W140 je več škode kot koristi na tem motorju.Prevelika gostota olja lahko v bolj hladnih dnevih privede do nezadostnega mazanja mašine , predvsem v delu drsnih ležajev in puš....gradacija 75W90 bi bila popolnoma (in več kot preveč) zadovoljiva. Je pa zelo važno da je GL-5 kvalitete.
Več o oljih piše en znanec na blogu....če koga zanima in mu "bratski" jezik ne dela težav.....drugače je dec strokovnjak "par excellence"
KLIK TUKAJ
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Re: Nevada - glasen menjalnik
Kot sem napisal v:
https://guzzi.slovenianforum.com/t257-servisni-prirocnik-za-jna-izvedbo-v-35-ii
sem zaradi glasne tretje prestave razdrl menjalnik in ugotovil obrabo na enem zobniku na vseh zobih in na skoraj vseh ostalih zobnikih rahle obrabe na nakaterih zobih. Na tej povezavi, na stani 42, sem opazil, da se zobniki obrabijo tudi na brevi:
http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/pdf/gearbox-repair-breva-750-nick-webb.pdf
Zobnike sem oddal v popravilo v:
https://zobniki-gredi.com/
Obrabe bodo lasersko navarili in spolirali, manjše obrabe samo spolirali.
Glede olja v prenosih sem po prebiranju bloga:
http://motornaulja.blogspot.si/search?q=menja%C4%8D
predvsem tega dela:
"DODATAK
I šta je (pa sad) odgovor na pitanje sa početka teksta?
Korišćenje 80W-140 ulja je mogućnost kod SAE 90 preporuke.
Čak se može voditi i kao adekvatna zamena a ne korišćenje viskoznijeg ulja.
Naravno ako je SAE 140 (radno, na 100°C) bliže nižoj granici ove viskozne kategorije (obično jeste).
Ovako se mora reći jer je ranije (npr. SAE J306 iz '98.) bilo:
SAE 90 od 13,5 do 24,0mm2/s
SAE 140 od 24,0 do 41,0mm2/s
Po novijem (SAE J306 iz 2005.):
SAE 90 od 13,5 do 18,5mm2/s
SAE 110 od 18,5 do 24,0mm2/s
SAE 140 od 24,0 do 32,5mm2/s
SAE 190 od 32,5 do 41,0mm2/s
Ovim je SAE 140 podeljeno u tri VG kategorije, baš da bi se bolje definisala viskoznost i mogućnost zamene monogradnih ulja (i naravno drugih multigradnih).
Dakle ako je ulje 80W-140 viskoznosti ispod 30 (može biti i čest je slučaj) onda je situacija slična kao kad SAE 30 menjate sa 15W-40. Isto važi i za (mineralna, prethodna su obično PS) 85W-140.
Naravno i 80W-140 i 85W-140 su približno ISO VG 320 u odnosu na ISO VG 220 (SAE 90) pa je prethodni primer sa motornim uljima nepotpuna analogija (kod njega su viskoznosti na +40°C slične).
Tako da se može reći da 80/85W-140 JESTE viskoznije ali može da ide (za sportske namene i starije menjače)."
naredil tabeli (podatki so po prenosu zamaknjeni ):
Olje v menjalniku Kinematična viskoznost mm2/s pri:
tip osnova SAE API 40°C 100°C
Agip Rotra MP ? 80W90 GL-5 EP 144 15
INA Hipenol GTL HD mineralno 80W90 GL-5 EP 149 15
INA Hipenol GTL HD mineralno 85W140 GL-5 EP 323 25
Wolf Extendtech mineralno 85W140 GL-5 EP 367 26
Wolf Extendtech mineralno 80W140 GL-5 EP 205 27
Wolf Officialtech pol sint 75W140 GL-5 EP 170 27
Wolf Guardtech mineralno 140 GL-1 GL-3 387 27
Olje v prenosu zadaj Kinematična viskoznost mm2/s pri:
tip osnova SAE API 40°C 100°C
Agip Rotra MP ? 85W140 GL-5 EP 416 28
INA Hipenol GTL mineralno 140 GL-5 EP 482 30
Wolf Extendtech mineralno 85W140 GL-5 EP 367 26
Glede na viskoznost predpisanih olj Agip in glede na to, da sem z oljem 85W140 odpravil glasen "klak" pri prestavljanju, razmišljam o polsintetičnem olju za v menjalnik Wolf Officialtech 75W140 in o mineralnem olju za v zadnji prenos Wolf Extendtech 85W140.
Zadnjih 500 km sem imel v menjalniku tudi dodatek EST, ki pa ni zamanšal hrupa obrabljenga zobnika.
Kateri dodatek (če sploh kateri) priporočate v menjalniku in zadnjem prenosu
?
https://guzzi.slovenianforum.com/t257-servisni-prirocnik-za-jna-izvedbo-v-35-ii
sem zaradi glasne tretje prestave razdrl menjalnik in ugotovil obrabo na enem zobniku na vseh zobih in na skoraj vseh ostalih zobnikih rahle obrabe na nakaterih zobih. Na tej povezavi, na stani 42, sem opazil, da se zobniki obrabijo tudi na brevi:
http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/pdf/gearbox-repair-breva-750-nick-webb.pdf
Zobnike sem oddal v popravilo v:
https://zobniki-gredi.com/
Obrabe bodo lasersko navarili in spolirali, manjše obrabe samo spolirali.
Glede olja v prenosih sem po prebiranju bloga:
http://motornaulja.blogspot.si/search?q=menja%C4%8D
predvsem tega dela:
"DODATAK
I šta je (pa sad) odgovor na pitanje sa početka teksta?
Korišćenje 80W-140 ulja je mogućnost kod SAE 90 preporuke.
Čak se može voditi i kao adekvatna zamena a ne korišćenje viskoznijeg ulja.
Naravno ako je SAE 140 (radno, na 100°C) bliže nižoj granici ove viskozne kategorije (obično jeste).
Ovako se mora reći jer je ranije (npr. SAE J306 iz '98.) bilo:
SAE 90 od 13,5 do 24,0mm2/s
SAE 140 od 24,0 do 41,0mm2/s
Po novijem (SAE J306 iz 2005.):
SAE 90 od 13,5 do 18,5mm2/s
SAE 110 od 18,5 do 24,0mm2/s
SAE 140 od 24,0 do 32,5mm2/s
SAE 190 od 32,5 do 41,0mm2/s
Ovim je SAE 140 podeljeno u tri VG kategorije, baš da bi se bolje definisala viskoznost i mogućnost zamene monogradnih ulja (i naravno drugih multigradnih).
Dakle ako je ulje 80W-140 viskoznosti ispod 30 (može biti i čest je slučaj) onda je situacija slična kao kad SAE 30 menjate sa 15W-40. Isto važi i za (mineralna, prethodna su obično PS) 85W-140.
Naravno i 80W-140 i 85W-140 su približno ISO VG 320 u odnosu na ISO VG 220 (SAE 90) pa je prethodni primer sa motornim uljima nepotpuna analogija (kod njega su viskoznosti na +40°C slične).
Tako da se može reći da 80/85W-140 JESTE viskoznije ali može da ide (za sportske namene i starije menjače)."
naredil tabeli (podatki so po prenosu zamaknjeni ):
Olje v menjalniku Kinematična viskoznost mm2/s pri:
tip osnova SAE API 40°C 100°C
Agip Rotra MP ? 80W90 GL-5 EP 144 15
INA Hipenol GTL HD mineralno 80W90 GL-5 EP 149 15
INA Hipenol GTL HD mineralno 85W140 GL-5 EP 323 25
Wolf Extendtech mineralno 85W140 GL-5 EP 367 26
Wolf Extendtech mineralno 80W140 GL-5 EP 205 27
Wolf Officialtech pol sint 75W140 GL-5 EP 170 27
Wolf Guardtech mineralno 140 GL-1 GL-3 387 27
Olje v prenosu zadaj Kinematična viskoznost mm2/s pri:
tip osnova SAE API 40°C 100°C
Agip Rotra MP ? 85W140 GL-5 EP 416 28
INA Hipenol GTL mineralno 140 GL-5 EP 482 30
Wolf Extendtech mineralno 85W140 GL-5 EP 367 26
Glede na viskoznost predpisanih olj Agip in glede na to, da sem z oljem 85W140 odpravil glasen "klak" pri prestavljanju, razmišljam o polsintetičnem olju za v menjalnik Wolf Officialtech 75W140 in o mineralnem olju za v zadnji prenos Wolf Extendtech 85W140.
Zadnjih 500 km sem imel v menjalniku tudi dodatek EST, ki pa ni zamanšal hrupa obrabljenga zobnika.
Kateri dodatek (če sploh kateri) priporočate v menjalniku in zadnjem prenosu
?
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Nevada - glasen menjalnik
Dodatka ne spljoh.....so današnja olja zadosti kvalitetna in zadosti futrana z dodatki, da ni potrebno še kaj dodajati. Kvečjemu se lahko dodatek ki bi ga dodal "stepe" s kakšnim že obstoječim dodatkom v olju.
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Re: Nevada - glasen menjalnik
Mojster je zobnike pregledal in spoliral. Ni varil, ker je ugotovil, da zobnika 3. prestave nista par, to je ugotovil, ker je razmik med vrhom večjega zobnika in utorom manjšega zobnika večji
kot med utorom večjega zobnika in vrhom manjšega zobnika
Zobje so preozki zato se pregloboko uležejo eden v drugega, posledično to pomeni večjo zračnost, kar povroča glasnost in spodjedanje bočnic zaradi napačnega ubiranja.
Ugotoviti moram kateri od obeh zobnikov je napačen in kupiti pravega.
Pri 5. prestavi sta razmika enaka:
kot med utorom večjega zobnika in vrhom manjšega zobnika
Zobje so preozki zato se pregloboko uležejo eden v drugega, posledično to pomeni večjo zračnost, kar povroča glasnost in spodjedanje bočnic zaradi napačnega ubiranja.
Ugotoviti moram kateri od obeh zobnikov je napačen in kupiti pravega.
Pri 5. prestavi sta razmika enaka:
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Nevada - glasen menjalnik
Meni je šla vzmet, oziroma ni bila v pravilnem položaju (61238200) na notranji steni menjalnika ki skrbi za povratek ročke na zunanji strani menjalnika. Predvidevam, da zato, ker ni bilo puše (91182010).
Je pa menjalnik od 2003 naprej precej boljši-tovarniško modificirani.
Lp Zupi
Je pa menjalnik od 2003 naprej precej boljši-tovarniško modificirani.
Lp Zupi
Re: Nevada - glasen menjalnik
Pozdravljeni!
Ima mogoče kdo izkušnje z dodatkom (aditivom) za menjalnike Metabond GT Plus? Na (papirju) http://www.metabond.si/metabond_gt-plus.html je lepo videti tudi reference uporabnikov (podjetji) so vzpodbudne v kolikor jim gre verjeti. Res pa je da Guzzi ni preša ali šivalni stroj..je nekaj vmes NI pa poceni!! Tudi njim sem posredoval vprašanje z opisom težave (glasnosti ) da naj mi povedo če bi z njim rešil ali vsaj zmanjšal težavo.
Čakam njihov odgovor. Potem se bom pa odločil če stvar preizkusim. Mislim, da škoditi ne bi smelo?!
Lp
Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: Nevada - glasen menjalnik
Sem dal v menjalnik in v kardan "SLICK 50" pred dvema letoma. Škodi res ne, da bi pa kaj stišalo menjalnik pa do zdaj nisem opazil.
LP, Vinko.
LP, Vinko.
vinkop- Število prispevkov : 28
Join date : 07/01/2010
Kraj : Kapla na Kozjaku
Re: Nevada - glasen menjalnik
Pa saj guzzi menjalnik mora delati "škljoc". Če ne, nekaj ni v redu..
Zupi
Zupi
Re: Nevada - glasen menjalnik
Zdaj sem pa v skrbeh ker je menjalnik v moji Nevadi pri prestavljanju skoraj neslišen, sploh pri pretikanju v prvo gre neslišno in mehko . Moti me samo 5 prestava, ki žvižga in včasih med prestavljanjem iz 4.v 5.najde prosti tek:shock: . In ker imam rad svoja ušesa sem nabavil omenjen aditiv in novo olje. Nimam velikih pričakovanj, če pa kemična industrija res dela čudeže vam javim.
Z gostejšim oljem pa ne bom eksperimentiral, ker v tovarni možje verjetno že vedo zakaj so predpisali olje 80w90 in ne 140.
Lp
Boris
Z gostejšim oljem pa ne bom eksperimentiral, ker v tovarni možje verjetno že vedo zakaj so predpisali olje 80w90 in ne 140.
Lp
Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: Nevada - glasen menjalnik
Po sestavljanju menjalnika sem uporabil sintetično olje ELF 75W80, menjalnik je tišji kot pri prejšnjem mineralnem olju 85W140 (morda zaradi spoliranih zobnikov). Tisti škljoc pri prestavljanju je tišji, če je premik prestavne ročice ravno prav odločen, ne prepočasen in ne prehiter.
Potem sem uporabil olje brez podatka o osnovi (sintetični ali mineralni ) ESSO 75W90, menjalnik se mi je zdel glasnejši. Nato sem dolil dodatek Sacir EST in nisem opazil spremembe.
Nato sem uporabil predpisano olje ENI 80W90, menjalnik se mi je zdel tišji. Nato sem dolil dodatek Fortron in nisem opazil spremembe.
S poskusi sem prišel do zaključka, da so v tovarni predpisali pravo olje, zobniki pa niso ravno tako lepo narejeni kot pri povprečnih avtomobilih
Kljub vsemu sem srečal človeka, ki bi moj motor kupil. Vendar ga ne prodajam, zato prosim za informacije o lepo ohranjeni nevadi 350, ki bi menjala lastnika.
Potem sem uporabil olje brez podatka o osnovi (sintetični ali mineralni ) ESSO 75W90, menjalnik se mi je zdel glasnejši. Nato sem dolil dodatek Sacir EST in nisem opazil spremembe.
Nato sem uporabil predpisano olje ENI 80W90, menjalnik se mi je zdel tišji. Nato sem dolil dodatek Fortron in nisem opazil spremembe.
S poskusi sem prišel do zaključka, da so v tovarni predpisali pravo olje, zobniki pa niso ravno tako lepo narejeni kot pri povprečnih avtomobilih
Kljub vsemu sem srečal človeka, ki bi moj motor kupil. Vendar ga ne prodajam, zato prosim za informacije o lepo ohranjeni nevadi 350, ki bi menjala lastnika.
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Stran 1 od 2 • 1, 2
Stran 1 od 2
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu