Nevada 750 servis
5 posters
Stran 1 od 1
Nevada 750 servis
Pozdravljeni vozniki Guzzijev in tudi ostali motoristi
Na forum sem se prijavil iz razloga, da bi dobil kakšno info iz prve roke in upam, da mi bo uspelo.
Namreč, sin je v fazi pridobivanja kategorije A2 in počasi bi mu pripadal kakšen "resnejši" motor.
Obema je všeč MotoGuzzi in v oko nama je padla neka Nevada 750, l.2004
Je pa tako-že na prvem ogledu smo opazili, da ima mastne cilindre v zgornji tretjini, verjetno puščajo tesnila na glavi. Pušča tudi izpušna cev spodaj pri spoju med izpuhoma, lučka za N pozicijo gori ali pa ne ipd..pa baje naj bi imeli ti letniki že el. vbrizg goriva?
V glavnem, na koga bi se lahko obrnil za dele, tudi za morebitni servis v LJ oz. okolici?
Hvala za odgovore in srečno
Na forum sem se prijavil iz razloga, da bi dobil kakšno info iz prve roke in upam, da mi bo uspelo.
Namreč, sin je v fazi pridobivanja kategorije A2 in počasi bi mu pripadal kakšen "resnejši" motor.
Obema je všeč MotoGuzzi in v oko nama je padla neka Nevada 750, l.2004
Je pa tako-že na prvem ogledu smo opazili, da ima mastne cilindre v zgornji tretjini, verjetno puščajo tesnila na glavi. Pušča tudi izpušna cev spodaj pri spoju med izpuhoma, lučka za N pozicijo gori ali pa ne ipd..pa baje naj bi imeli ti letniki že el. vbrizg goriva?
V glavnem, na koga bi se lahko obrnil za dele, tudi za morebitni servis v LJ oz. okolici?
Hvala za odgovore in srečno
motorokica2002- Število prispevkov : 6
Join date : 15/10/2020
Re: Nevada 750 servis
Pozdravljen,
Nevade so fine ker je še vedno dokaj živahna mašina (če ne delaš potato potato, se kar rada vrti) in je dokaj lahek motor. Nekih večjih težav ni, sem pa tja kakšen senzorček, ostalo so kakšne klasične zadeve, ki pestijo vse gucije.
Npr. mastni cilindri. Lahko so tesnila pokrovov ventilov, kdaj tudi tesnilo glave, vendar pri zračno hlajenem motorju ni nek baubau. Lahko se še enkrat samo zategne glave in nastavi ventile, kot pri prvem servisu. Če ne pomaga, se pač zamenja tesnilo, ni nekaj veliko dela, vendar po kakšnih 1000 prevoženih je potrebno ponovno zategniti glave - pač prvi servis.
Vsekakor je pa motor za oprat in malo vozit, da se najde pravo mesto, od koder mezi olje.
Izpušna cev načeloma ni nek problem, običajno so iz nerjavečega jekla in bi morale tesniti, kdaj pa odpove kakšna objemka, pa je morebiti samo za pritegnit ali pa za zamenjat (objemko).
N lučka je tam zato, da če sveti, sporoči vozniku, da žarnica še ni crknila.
Lahko da se samo težje najde ler, lahko pa da so za očitit kontakti med stikalom za ler in lučko. Mislim da imajo te nevade že AMP konektorje, kar drastično izboljša zanesljivost, je pa za preverit, da se kakšen kabel ni precvikal.
Edino za servise ne bi vedel z glave... kolikor imam čas, sam pošraufam, naročam pa dele preko interneta... stein-dinse.biz, tlm.nl ipd. Morebiti še kdo doprinese k seznamu in svetuje kakšen servis.
Nevade so fine ker je še vedno dokaj živahna mašina (če ne delaš potato potato, se kar rada vrti) in je dokaj lahek motor. Nekih večjih težav ni, sem pa tja kakšen senzorček, ostalo so kakšne klasične zadeve, ki pestijo vse gucije.
Npr. mastni cilindri. Lahko so tesnila pokrovov ventilov, kdaj tudi tesnilo glave, vendar pri zračno hlajenem motorju ni nek baubau. Lahko se še enkrat samo zategne glave in nastavi ventile, kot pri prvem servisu. Če ne pomaga, se pač zamenja tesnilo, ni nekaj veliko dela, vendar po kakšnih 1000 prevoženih je potrebno ponovno zategniti glave - pač prvi servis.
Vsekakor je pa motor za oprat in malo vozit, da se najde pravo mesto, od koder mezi olje.
Izpušna cev načeloma ni nek problem, običajno so iz nerjavečega jekla in bi morale tesniti, kdaj pa odpove kakšna objemka, pa je morebiti samo za pritegnit ali pa za zamenjat (objemko).
N lučka je tam zato, da če sveti, sporoči vozniku, da žarnica še ni crknila.
Lahko da se samo težje najde ler, lahko pa da so za očitit kontakti med stikalom za ler in lučko. Mislim da imajo te nevade že AMP konektorje, kar drastično izboljša zanesljivost, je pa za preverit, da se kakšen kabel ni precvikal.
Edino za servise ne bi vedel z glave... kolikor imam čas, sam pošraufam, naročam pa dele preko interneta... stein-dinse.biz, tlm.nl ipd. Morebiti še kdo doprinese k seznamu in svetuje kakšen servis.
dspegel1 and motorokica2002 like this post
Re: Nevada 750 servis
Najlepša hvala za odgovor, sem že malo boljše volje
Mislim ja, da puščajo tesnila na glavi-namreč, ko sem si ogledoval mrzel motor, so bile sledi olja na cilindrih, ko sem ga pa ogreval na mestu, so se pa na tleh pod cilindri pojavile sledi pršenja olja, torej, kot bi malo posprejal po tleh..očitno je, da bi res bilo treba ali menjati tesnila ali pa vsaj zategniti glave. drugače je pa motor v komisijski prodaji, torej ga moram plačati pa potem rihtati. Ne bi rad kupil mačka v žaklju, zavedam pa se, da je motor pač star ( 30 kkm na števcu).In seveda zbiti ceno, ker motor v bistvu ni "vozen".
Lp. Igor
Mislim ja, da puščajo tesnila na glavi-namreč, ko sem si ogledoval mrzel motor, so bile sledi olja na cilindrih, ko sem ga pa ogreval na mestu, so se pa na tleh pod cilindri pojavile sledi pršenja olja, torej, kot bi malo posprejal po tleh..očitno je, da bi res bilo treba ali menjati tesnila ali pa vsaj zategniti glave. drugače je pa motor v komisijski prodaji, torej ga moram plačati pa potem rihtati. Ne bi rad kupil mačka v žaklju, zavedam pa se, da je motor pač star ( 30 kkm na števcu).In seveda zbiti ceno, ker motor v bistvu ni "vozen".
Lp. Igor
motorokica2002- Število prispevkov : 6
Join date : 15/10/2020
Re: Nevada 750 servis
Če motor normalno tiho teče (nekaj šklocanja ventilov je normalno) in sklopka ne zdrsuje, bi moralo ostalo tudi več ali manj delati. Definitivno se mora opravit testna vožnja, da se preveri še menjalnik (ni japonc, bolj bavarc glede na menjalnike, vsaj tile mali guciji imajo straight cut zobnike, pa malo težje šaltajo nekateri, so pa zato močnejši in lažji.. pa sliši se jih, kot rikverc pri avtu).
Preveri še z voltmetrom, če polni akumulator. Pri štantgasu, nekje 2000 obratih in npr. 5000 z prižganimi in ugasnjenimi lučmi. Voltaža na akumulatorju mora biti nekje med 14 in 14,5V. Na štantgasu bo verjetno manj z prižganimi lučmi, vendar mora zrast že pri 1500 obratih, če ne prej.
Sicer ne vem kakšne so kaj cene, ampak nevade 750 "za malenkost poštimat" so bile pred kakšnim letom-dvema cca 1600€.
Potrošni material ni ravno drag, zastonj pa tudi ne. Rabljenih kosov je veliko. Letos sem za rezervo vzel eno 750 mašino (bolj maček v žaklju, izgleda OK, vendar so nekaj šarili po njej) za 350€ (samo motor, brez menjalnika in sklopke). Je bila pa ugodna cena
Sicer pa najprej zategnit glave, sploh če se vidi pršenje. Je pa za preverit, da je dejansko olje. Kdaj tudi prši kondenz pomešan s sajami iz izpuhov.
Preveri še z voltmetrom, če polni akumulator. Pri štantgasu, nekje 2000 obratih in npr. 5000 z prižganimi in ugasnjenimi lučmi. Voltaža na akumulatorju mora biti nekje med 14 in 14,5V. Na štantgasu bo verjetno manj z prižganimi lučmi, vendar mora zrast že pri 1500 obratih, če ne prej.
Sicer ne vem kakšne so kaj cene, ampak nevade 750 "za malenkost poštimat" so bile pred kakšnim letom-dvema cca 1600€.
Potrošni material ni ravno drag, zastonj pa tudi ne. Rabljenih kosov je veliko. Letos sem za rezervo vzel eno 750 mašino (bolj maček v žaklju, izgleda OK, vendar so nekaj šarili po njej) za 350€ (samo motor, brez menjalnika in sklopke). Je bila pa ugodna cena
Sicer pa najprej zategnit glave, sploh če se vidi pršenje. Je pa za preverit, da je dejansko olje. Kdaj tudi prši kondenz pomešan s sajami iz izpuhov.
motorokica2002 likes this post
Re: Nevada 750 servis
Cena tega je 2300, je pač v komisijski prodaji in je nekaj več. Drugače so prodajalci kar ustrežljivi, edino testne vožnje ne dovolijo, ker je treba motor prej plačati..bomo pač probali na centralnem nosilcu menjalnik in prestave..bom imel mehanika s seboj, ki je tudi motorist (sicer ne Guzzi), pa bo povedal mnenje. Sledi pršenja so pa bile točno bočno pod cilindri, mislim pa, da je bilo olje.
Potem pravite, da za potrošni material ni panike? če se dobi, cena ne bo tak problem, vsaka stvar košta..
Hvala še enkrat za nasvete.
Potem pravite, da za potrošni material ni panike? če se dobi, cena ne bo tak problem, vsaka stvar košta..
Hvala še enkrat za nasvete.
motorokica2002- Število prispevkov : 6
Join date : 15/10/2020
Re: Nevada 750 servis
https://www.stein-dinse.biz/eliste/index.php?sid=ggg&lg=en
Poglej nevada base/club od 02 dalje v levem meniju, kolikor sem na brzino seštel, pridejo tesnila pod 15€ za en cilinder. Tesnilo pokrova ventilov, tesnilo glave in tesnilo cilindra (pri bloku), ter dva o-ringa.
Aha, preveri še delovanje števcev... kdaj kej nagajajo.
Če je to ta na avtonetu, ne vem, ali ima lučko za akku, ali samo ne dela.
Izpuhi izgledajo bogi, pa možno da so zaj* levega pa desnega, težko se vidi iz slik. Če so bogi (lonci), ima še en kolega en par, pa jih ne uporablja... jih mogoče da po ugodni ceni.
En stranski pokrov je črn... bi bilo potrebno pobarvat ali pa najt ustreznega, kar bi bilo cenejše. Na tlm.nl se gre na webshop, used parts, pa se jih nekaj najde.
Glede na slike ima zadeva še vplinjače. nič hudega, toliko lažje za štelat, če je zadeva v uporabi tudi ne delajo težav.
LP
Poglej nevada base/club od 02 dalje v levem meniju, kolikor sem na brzino seštel, pridejo tesnila pod 15€ za en cilinder. Tesnilo pokrova ventilov, tesnilo glave in tesnilo cilindra (pri bloku), ter dva o-ringa.
Aha, preveri še delovanje števcev... kdaj kej nagajajo.
Če je to ta na avtonetu, ne vem, ali ima lučko za akku, ali samo ne dela.
Izpuhi izgledajo bogi, pa možno da so zaj* levega pa desnega, težko se vidi iz slik. Če so bogi (lonci), ima še en kolega en par, pa jih ne uporablja... jih mogoče da po ugodni ceni.
En stranski pokrov je črn... bi bilo potrebno pobarvat ali pa najt ustreznega, kar bi bilo cenejše. Na tlm.nl se gre na webshop, used parts, pa se jih nekaj najde.
Glede na slike ima zadeva še vplinjače. nič hudega, toliko lažje za štelat, če je zadeva v uporabi tudi ne delajo težav.
LP
motorokica2002 likes this post
Re: Nevada 750 servis
Motorkica poglej Nevado 750 v Moto Hit Krško:letnik 2000 z 17730 km ceno 1990E. Jaz bi se raje odločil zanjo.Mogoče motijo zarjaveli diski,to ni nič hudega če motor dolgo stoji.Malo razmisli.
Pozdrav iz MB!
Pozdrav iz MB!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
motorokica2002 likes this post
Re: Nevada 750 servis
@Rudi, sem že kontaktiral te v Krškem in je bila gospa tako prijazna, da mi je poslala slike cilindrov in karterja, pa je zadeva se hujsa oz. so cilindri in blok precej mastni. Pa tudi splošna ohranjenost je manj solidna kot pri tisti Nevadi iz LJ (dr.Moto). Bom videl..če bo tako naneslo, se bom potegoval za to iz LJ, se mi zdi bolj sveža in jo potem porihtal po navodilih @Strom.
Itak je pa sin šele na začetku opravljanja A-kategorije, se tako ne mudi, mogoče sem pa jaz preveč navalil.
Lp
Itak je pa sin šele na začetku opravljanja A-kategorije, se tako ne mudi, mogoče sem pa jaz preveč navalil.
Lp
motorokica2002- Število prispevkov : 6
Join date : 15/10/2020
Re: Nevada 750 servis
2004 je novejši, ima novejše vzmetenje, števce, elektriko, vžig, zavore ipd.
Starejša ima sicer dvojne diske, starejše verzije zgoraj omenjenega... sicer ni neke razlike. Z vsakim se pelješ.
Nekaj dela bo potrebovala vsaka, amapk za okoli 2k mora biti kar lepa.
Starejša ima sicer dvojne diske, starejše verzije zgoraj omenjenega... sicer ni neke razlike. Z vsakim se pelješ.
Nekaj dela bo potrebovala vsaka, amapk za okoli 2k mora biti kar lepa.
Re: Nevada 750 servis
Prihaja zima in čas za prodajo motociklov - izbira bo večja. Vsake toliko časa se pojavi tudi kakšna brezhibna in lepa Nevada vredna nakupa. Pri Guzziju letnik morda ni toliko pomemben in včasih je bolje kupiti leto ali dve starejšo in lepo negovano kolo (tankaš in voziš) Če pa si radi umažete roke in radi sami malo pošraufate pa je smiselno kupiti pomanjkljiv motocikel seveda za stanju primerno nižjo ceno.
Srečno.
Lp Boris
Srečno.
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
dspegel1 and motorokica2002 like this post
Re: Nevada 750 servis
Mogoče za pogledat; https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15760612&display=MotoGuzzi%20nevada750
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: Nevada 750 servis
Boris,LP!
Tega tipa sem poklical,ampak je izgleda neki "handlar" ki preprodaja.Motor je predrag,možakar pa neprijazen. Sem mu ponujal 2 jurja,pa ni grizel. Najbrž se bom odločil za Yamaho 535. Rajši bi seveda Nevado ali pa Brevo.
Pozdrav vsem Guzistom-Rudi!
PS:tvoja bivša Nevada mi je super!!!
Tega tipa sem poklical,ampak je izgleda neki "handlar" ki preprodaja.Motor je predrag,možakar pa neprijazen. Sem mu ponujal 2 jurja,pa ni grizel. Najbrž se bom odločil za Yamaho 535. Rajši bi seveda Nevado ali pa Brevo.
Pozdrav vsem Guzistom-Rudi!
PS:tvoja bivša Nevada mi je super!!!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
motorokica2002 likes this post
Re: Nevada 750 servis
O groza Rudi. Tuki se ne govori tako grdo, da hočeš japonca namesto guzzija kupit,
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Nevada 750 servis
Damijan,naj mi Bog Guzzi moje grehe in pregrešne želje oprosti. Še vedno mi je Guzzi prioriteta,samo kolega hoče mojo Yamaho imeti hitro,tu je problem,jaz pa brez motorja še vedno ne morem.
Lep pozdrav z brega-Rudi!
Lep pozdrav z brega-Rudi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Similar topics
» Nevada 750 servis
» Guzzi Nevada 750 cafe racer in v50 Monza servis
» V35 servis
» Servis V50
» Soliden Guzzi servis?
» Guzzi Nevada 750 cafe racer in v50 Monza servis
» V35 servis
» Servis V50
» Soliden Guzzi servis?
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu