Akumulator za Californijo?
+2
Rudi
Fosn
6 posters
Stran 1 od 1
Akumulator za Californijo?
Tudi akumulator imam slab, ga moram zamenjati..katero znamko in kje kupiti ugodno, 12V 30Ah 300A, oznala 530 030?
Hvala
Hvala
Fosn- Število prispevkov : 28
Join date : 05/06/2016
Age : 49
Kraj : Oplotnica
Re: Akumulator za Californijo?
Na moji Cali je originalni vzdržal 10 let in sem enakega kupil pri Eurotonu za 80E-akcija.Drugače 100E.
Pozdrav iz MB-Rudi.
Pozdrav iz MB-Rudi.
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Akumulator za Californijo?
Do nedavna sem imel Odyssey gel malce dražja 5+ let na NTX u. Sedaj sem pa sklenil, da bom imel enega za vse moje tri Guzzije in šel v kar precejšen strošek na podlagi nasvetov številnih kolegov, pa ne pri nas, ker ga po vsej verjetnosti nihče še nima. Torej na Huskiju imam majhne litijevega od pomladi in lepo dela bomo videli spomladi'''''Za Guzzije pa imam
https://www.i-tecc.de/shop/lifepo4-batterien/starterbatterien/lifeenergy-power-basic/236/lifepo4-starterbatterie-lifeenergy10000-12v-10ah-balancer-inside?c=92
Zupi
https://www.i-tecc.de/shop/lifepo4-batterien/starterbatterien/lifeenergy-power-basic/236/lifepo4-starterbatterie-lifeenergy10000-12v-10ah-balancer-inside?c=92
Zupi
Re: Akumulator za Californijo?
Pozdrav,
mene pa zanima, če lahko v Norga 1200 vstavim močnejši akumolator.
Predpisan je 18Ah - 270A.
Sem na strani zasledil - ponujajo tudi 30Ah?
https://www.batteriesplus.com/productdetails/battery/motorcycle/moto-guzzi/norge/1200cc/2007/cyl10009
hvala za pomoč.
mene pa zanima, če lahko v Norga 1200 vstavim močnejši akumolator.
Predpisan je 18Ah - 270A.
Sem na strani zasledil - ponujajo tudi 30Ah?
https://www.batteriesplus.com/productdetails/battery/motorcycle/moto-guzzi/norge/1200cc/2007/cyl10009
hvala za pomoč.
Maticv88- Število prispevkov : 7
Join date : 31/07/2019
Re: Akumulator za Californijo?
Vem da ima Matevž na svoji Californiji že najmanj 6 let predisanega Odyssey-a, močnejšega ne bi jemal.
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: Akumulator za Californijo?
Sem imel 10 let MG Norge 1200 letnik 2008, brez problemov za daljša potovanja v dvoje.
Mislim, da ta akumulator po dimenzijah ne ustreza za Norga, saj je prevelik za razpoložljiv prostor.
Izmeri dimenzije starega akumulatorja in prostor vgradnje!
Nazivni tok 18A je za Norga zaradi ABS-a že tako malo povečan, zato ne potrebuješ večjega toka.
Bolj pomemben je večji zagonski tok, kot pa večji nazivni.
Tudi cenovno je ta Duracell 30A vsaj enkrat dražji (brez poštnine).
V SLO že dobiš ustrezen akumulator (glej dimenzije starega): AMG 18A, 270A že za cca. 80€.
V oznaki akumulatorja npr. YTX20CH-BS, pomeni 20 = 18A, dimenzije pa 150x87x161mm!
Pri starejšem akumulatorju moraš kontrolirati napetost, da ne pade pod 11V, ker ti elektronika prepreči - blokira vžiganje motorja.
LP, Tone
Mislim, da ta akumulator po dimenzijah ne ustreza za Norga, saj je prevelik za razpoložljiv prostor.
Izmeri dimenzije starega akumulatorja in prostor vgradnje!
Nazivni tok 18A je za Norga zaradi ABS-a že tako malo povečan, zato ne potrebuješ večjega toka.
Bolj pomemben je večji zagonski tok, kot pa večji nazivni.
Tudi cenovno je ta Duracell 30A vsaj enkrat dražji (brez poštnine).
V SLO že dobiš ustrezen akumulator (glej dimenzije starega): AMG 18A, 270A že za cca. 80€.
V oznaki akumulatorja npr. YTX20CH-BS, pomeni 20 = 18A, dimenzije pa 150x87x161mm!
Pri starejšem akumulatorju moraš kontrolirati napetost, da ne pade pod 11V, ker ti elektronika prepreči - blokira vžiganje motorja.
LP, Tone
Antonio- Število prispevkov : 56
Join date : 29/11/2010
Kraj : Ljubljana
Re: Akumulator za Californijo?
Evo, Tone ti je super odgovoril, ne pretiravat, pa ne preveč šparat...
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: Akumulator za Californijo?
Hvala za pomoč in odgovore.
Ravno v tem je bil problem, napetost mi je lani na daljšem potovanju padla in četudi smo naredili cca.: 300-400km/dan se je vmes večkrat zgodilo da motor ni hotel zagnati. Polnilo mi je normalno ob prižganem na 14.4-14.6V.
Zato imam strah pred sezono, da spet ne bo potrebna uporaba kablov ter nezaželjenega in nezdravega vžiga na potisk. Obstoječi akumolator pa je bil vgrajen Junija 2019, nagajati pa začel poleti 2020, kar je nesprejemljivo.
Kupil bi Yuasa, ampak ima manjšo zagonsko moč 270A kot Intact 280A (linka obeh spodaj):
https://www.moto-akumulator.si/moto-akumulator-yuasa-agm-ytx20ch-bs-12v-18ah
https://www.moto-akumulator.si/akumulator-ytx20ch-bs
Ali Yuasa opravičuje več kot enkrat višjo vrednost?
Medtem pa Zupi opisujete da predlagate:
https://www.i-tecc.de/shop/lifepo4-batterien/starterbatterien/lifeenergy-power-basic/236/lifepo4-starterbatterie-lifeenergy10000-12v-10ah-balancer-inside?c=92
ima pa samo 10Ah - ampak ja 480A zagonske moči. Po velikosti pa bi tudi šel v okvir...110x110x80mm.
Ni problem v šparanju. Raje dam več samo da imam varnost in mir.
Ravno v tem je bil problem, napetost mi je lani na daljšem potovanju padla in četudi smo naredili cca.: 300-400km/dan se je vmes večkrat zgodilo da motor ni hotel zagnati. Polnilo mi je normalno ob prižganem na 14.4-14.6V.
Zato imam strah pred sezono, da spet ne bo potrebna uporaba kablov ter nezaželjenega in nezdravega vžiga na potisk. Obstoječi akumolator pa je bil vgrajen Junija 2019, nagajati pa začel poleti 2020, kar je nesprejemljivo.
Kupil bi Yuasa, ampak ima manjšo zagonsko moč 270A kot Intact 280A (linka obeh spodaj):
https://www.moto-akumulator.si/moto-akumulator-yuasa-agm-ytx20ch-bs-12v-18ah
https://www.moto-akumulator.si/akumulator-ytx20ch-bs
Ali Yuasa opravičuje več kot enkrat višjo vrednost?
Medtem pa Zupi opisujete da predlagate:
https://www.i-tecc.de/shop/lifepo4-batterien/starterbatterien/lifeenergy-power-basic/236/lifepo4-starterbatterie-lifeenergy10000-12v-10ah-balancer-inside?c=92
ima pa samo 10Ah - ampak ja 480A zagonske moči. Po velikosti pa bi tudi šel v okvir...110x110x80mm.
Ni problem v šparanju. Raje dam več samo da imam varnost in mir.
Maticv88- Število prispevkov : 7
Join date : 31/07/2019
Re: Akumulator za Californijo?
Živjo, tole je mij predlog zate, ima kar močan zagonski tok..
https://www.spaciobiker.com/en/batteries/66945-odyssey-battery-pure-lead-pc925l-moto-guzzi.html
https://www.spaciobiker.com/en/batteries/66945-odyssey-battery-pure-lead-pc925l-moto-guzzi.html
Re: Akumulator za Californijo?
V servisnih MG Part list GU kodah je predpisan takle akumulator:
Battery 12V-20Ah MG koda GU05704531.
To kodo vpiši na Google pa dobiš ustrezne rezultate.
Zadnji akumulator (cena cca. 90€ Grajzar-Lj) sem imel ob rednem vzdrževanju okoli 6 let.
Problem z vžigom pa ima Norge tovarniško napako v elektriki. Nekaj let nazaj mi sredi Beograda ni hotel vžgati (gost promet in vročina). K sreči mi je Rudi dal telefon predsednika kluba Moto Guzzi v Srbiji (serviser za Guzzije in tudi lastnik Norga). Njegov nasvet: "Pojdi na kavo, potem bo vžgal", drugače se pa itak zvečer vidimo.
S pokojnim Damijanom sva to napako v elektriki uredila s prevezavo (obvodom) na releju, ki vklaplja starter. Napaka je v tem, da rele dobi (včasih ne vedno) prenizko napetost (manjšo od 12V).
To moraš pred sezono obvezno urediti.
Če imaš akumulator 2019, potem ni problem v akumulatorju, saj je verjetno še v garanciji.
Lp, Tone
Battery 12V-20Ah MG koda GU05704531.
To kodo vpiši na Google pa dobiš ustrezne rezultate.
Zadnji akumulator (cena cca. 90€ Grajzar-Lj) sem imel ob rednem vzdrževanju okoli 6 let.
Problem z vžigom pa ima Norge tovarniško napako v elektriki. Nekaj let nazaj mi sredi Beograda ni hotel vžgati (gost promet in vročina). K sreči mi je Rudi dal telefon predsednika kluba Moto Guzzi v Srbiji (serviser za Guzzije in tudi lastnik Norga). Njegov nasvet: "Pojdi na kavo, potem bo vžgal", drugače se pa itak zvečer vidimo.
S pokojnim Damijanom sva to napako v elektriki uredila s prevezavo (obvodom) na releju, ki vklaplja starter. Napaka je v tem, da rele dobi (včasih ne vedno) prenizko napetost (manjšo od 12V).
To moraš pred sezono obvezno urediti.
Če imaš akumulator 2019, potem ni problem v akumulatorju, saj je verjetno še v garanciji.
Lp, Tone
Antonio- Število prispevkov : 56
Join date : 29/11/2010
Kraj : Ljubljana
Re: Akumulator za Californijo?
Tole kar je Tone povedal drži kot pribito, tudi na Brevah je pokojni Damjan delal obvode in glej ga škratka nagajivega, po tem vse dela kot bi že preje moralo...
Glede akumulatorja, Guzzi prodajalec v Združenem kraljestvu za Norgeje ponuja spodaj navedene, ki pa jih dobiš skoraj povsod..pazit moraš na mere in moč
https://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&Model=&q=odyssey
Glede akumulatorja, Guzzi prodajalec v Združenem kraljestvu za Norgeje ponuja spodaj navedene, ki pa jih dobiš skoraj povsod..pazit moraš na mere in moč
https://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&Model=&q=odyssey
Re: Akumulator za Californijo?
AH - več je bolje.
CCA - Cold cranking amps - več je bolje, ampak nepomembno če je vsaj v specifikacijah tovarniškega.
Duracell 30AH zadeva... če paše po dimenzijah, CCA špilajo in polariteta tudi, probaj.
Litijevi... malo so izbirčni glede polnjenja, glede nepravilnega so posledice lahko malo hujše kot pri klasičnih svinčenih ali AGM. Tu je pri podatkih potrebno biti pozoren, saj AH navajajo "podobno kot x AH klasični" in ne dejanskih. Glede na to, da ne bomo gonili žarnice... pač nekaj časa še ne bom izbral tega v ta namen. Na kakšni barki/jadrnici seveda, ampak z ustrezno opremo.
Odyssey - Imam na cali, ni mi všeč. Je sicer malo bolj popedenan in dognan AGM, vendar nič posebnega, razen cene. To, da se ga lahko v nulo sprazni... kajpavem, še nobenega nisem.
Naslednji bo klasika ali nek AGM, če bo ravno v akciji.
Življenska doba: Običajno 6-8 let. Raje 8... 6 je bil en noname kitajc, ki je bil uporabljen ravno 20x, medtem pa redno vzdrževan.
Torej da odgovorim na vprašanje - čim več AH, dokler štimajo mere in polariteta. Sicer je teh 30AH povsem dovolj, oz. ravno prav, da pobira pomanjkanje filanja pri nižjih obratih. Sem vtaknil manj AH Odysseya v cali, pa ni vesela. Sicer dela ampak se matra. Tako da kar pogumno cenovno ugodno zadevo!
Glede ostalih težav, verjamem da ste z Damjanom pogruntali ustrezno. podobno so imeli starejši guzziji probleme (tisti z bosch elektriko, vsaj mali modeli).
CCA - Cold cranking amps - več je bolje, ampak nepomembno če je vsaj v specifikacijah tovarniškega.
Duracell 30AH zadeva... če paše po dimenzijah, CCA špilajo in polariteta tudi, probaj.
Litijevi... malo so izbirčni glede polnjenja, glede nepravilnega so posledice lahko malo hujše kot pri klasičnih svinčenih ali AGM. Tu je pri podatkih potrebno biti pozoren, saj AH navajajo "podobno kot x AH klasični" in ne dejanskih. Glede na to, da ne bomo gonili žarnice... pač nekaj časa še ne bom izbral tega v ta namen. Na kakšni barki/jadrnici seveda, ampak z ustrezno opremo.
Odyssey - Imam na cali, ni mi všeč. Je sicer malo bolj popedenan in dognan AGM, vendar nič posebnega, razen cene. To, da se ga lahko v nulo sprazni... kajpavem, še nobenega nisem.
Naslednji bo klasika ali nek AGM, če bo ravno v akciji.
Življenska doba: Običajno 6-8 let. Raje 8... 6 je bil en noname kitajc, ki je bil uporabljen ravno 20x, medtem pa redno vzdrževan.
Torej da odgovorim na vprašanje - čim več AH, dokler štimajo mere in polariteta. Sicer je teh 30AH povsem dovolj, oz. ravno prav, da pobira pomanjkanje filanja pri nižjih obratih. Sem vtaknil manj AH Odysseya v cali, pa ni vesela. Sicer dela ampak se matra. Tako da kar pogumno cenovno ugodno zadevo!
Glede ostalih težav, verjamem da ste z Damjanom pogruntali ustrezno. podobno so imeli starejši guzziji probleme (tisti z bosch elektriko, vsaj mali modeli).
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu