V7 1967-1976
2 posters
Stran 1 od 1
V7 1967-1976
O.K. Guzzi boys and girls, tele zadnje, kje že ste??
Pisal se je Caracano, ime mu je bilo Gulio in bil je inžinir, vodja tekmovalnega dela Guzzija. Tisti, ki je razvil nekaj, o čemer so takrat drugi zgolj sanjali, V8 namreč. Kakšna Honda, Kawasaki, ne ga srat..A veste da je šibal 285 km/h leta 1955!!!!!
No in ravno on je poskrbel za prvega Guzzi twina, ki mu "joški ne visiji dol", kot pri BMW-ju. Izvorno je bil namenjen vojaški in policijski rabi s 50 konjički pri 6000 vrtljajih, ogromnim menjalnikom s suho sklopko in kardanskim prenosom moči na zadnje kolo. Vse na tem motorju je predimenzionirano, močno, večno vzdržljivo.Dellorto 29, 12 voltna elektrika, ki jo proizvaja 300w Marelli generator, gnan z jemrmenom iz gume, prvič motor zgolj na električni vžig-adijo kurbel...Robustne , zaprte vilice, odprta zadnja dva blažilca-da se vidijo "fedri". 234 kg, 20 literski tank in 18 colska kolesa. Edina napaka na tem motorju so 220mm bobnaste zavore, ki niso popolnoma kos težki zverini. 86000 km so naredili samo za test, preden je Caracanova mojstrovina prišla na trg. Ta za večno narejen motor je bil tudi zadnji Caracanov, možakar oddide v zaslužen pokoj in zamenja ga Lino Tonti-po njem Tontijev okvir pa še kaj. Danes stane od 4500 naprej, raje več...., sledijo mu verzije Special in Ambassador. Pričeli so z dirkami, V7 so podirali rekorde, na 1000 km so vozili 206km/h v povprečju, seveda malce prirejeni pod vodstvom Tontija.
Evo klasičen, svinjsko lep V7, nabit, neuničljiv, evropski starodobni Harley
in še eden "custom":
Pisal se je Caracano, ime mu je bilo Gulio in bil je inžinir, vodja tekmovalnega dela Guzzija. Tisti, ki je razvil nekaj, o čemer so takrat drugi zgolj sanjali, V8 namreč. Kakšna Honda, Kawasaki, ne ga srat..A veste da je šibal 285 km/h leta 1955!!!!!
No in ravno on je poskrbel za prvega Guzzi twina, ki mu "joški ne visiji dol", kot pri BMW-ju. Izvorno je bil namenjen vojaški in policijski rabi s 50 konjički pri 6000 vrtljajih, ogromnim menjalnikom s suho sklopko in kardanskim prenosom moči na zadnje kolo. Vse na tem motorju je predimenzionirano, močno, večno vzdržljivo.Dellorto 29, 12 voltna elektrika, ki jo proizvaja 300w Marelli generator, gnan z jemrmenom iz gume, prvič motor zgolj na električni vžig-adijo kurbel...Robustne , zaprte vilice, odprta zadnja dva blažilca-da se vidijo "fedri". 234 kg, 20 literski tank in 18 colska kolesa. Edina napaka na tem motorju so 220mm bobnaste zavore, ki niso popolnoma kos težki zverini. 86000 km so naredili samo za test, preden je Caracanova mojstrovina prišla na trg. Ta za večno narejen motor je bil tudi zadnji Caracanov, možakar oddide v zaslužen pokoj in zamenja ga Lino Tonti-po njem Tontijev okvir pa še kaj. Danes stane od 4500 naprej, raje več...., sledijo mu verzije Special in Ambassador. Pričeli so z dirkami, V7 so podirali rekorde, na 1000 km so vozili 206km/h v povprečju, seveda malce prirejeni pod vodstvom Tontija.
Evo klasičen, svinjsko lep V7, nabit, neuničljiv, evropski starodobni Harley
in še eden "custom":
Nazadnje urejal/a Strom Sob 23 Jan - 2:27; skupaj popravljeno 1 krat (Reason for editing : Dodal direkten youtube filmček)
Re: V7 1967-1976
Uf, kšn ameriški policijski ambo dobr zgleda... al pa eldo... črn pa une polirane flike na tanku...
Similar topics
» Falcone (sokol) 1950-1967, Falcone nuovo 1969-1976
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Dingo (avstralski divji pes) 1964-1976
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Dingo (avstralski divji pes) 1964-1976
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu