Dingo (avstralski divji pes) 1964-1976
Stran 1 od 1
Dingo (avstralski divji pes) 1964-1976
Kot avstralski divji pes-Dingo, pravzaprav naslednik Cardellina (liščka). Nezahteven, preprost 38 kubičen dvotaktni motorček, namenjen tistim racionalnežem, ki želijo poceni prevoz (poraba okoli 1,2 l na 100 km) v službo, (ali pa imajo le nekaj lir v denarnici) za v šolo...Izdelali so jih 160.000 v štirinajstih verzijah s tremi prestavam, kasneje štirimi ali avtomatičnimi (monomarcia). Ta 50 kg "motorino" je bil za marsikaterega uvod v Guzzi zaljubljenost. Nasledniku Cardellina je moč narasla tudi na 5 konjičkov s pomočjo raznih kitov na zadnjih modelih-za mulce seveda, da so "dirkali" po italijanskih mestih.
Slaven je postal zlasti z modelom "cross", ki so ga izdelovali v dveh verzijah v Mandellu in še eni v Španiji-Motohispania, ta se je imanoval Campero.
Še bolj znan je po Robertu Partignaniu, ki je leta 1966 startal z njim na rtu Dobre nade (južna Afrika) in prešel z njim 7000 km dolgo pot do meje med Sudanom in Etiopijo. Birokrati, ga niso spustili preko Sudana, ker je imel žig Južnoafriške republike v potnem listu. Sicer je zelo zanimiv "model", uspelu mu je priti z vespo od Milana do Tokya in z 80 cc Garellijem prečkati ZDA.
Ko je leta 1976 Dinga zamenjal Trotter (skakač) le ta ni dosegel prodajnega uspeha Dinga, na trgu je namreč bila zelo močna konkurenca 50 in manj kubičnih nizkocenovnih vozilc, zlasti na italijanskem.
Danes lepo ohranjenega Crossa z dokumenti ne dobite za manj kot 1000 evropskih denarnih enot-smešno in presetljivo kaj ne? Če si ga boste privoščili, si preberite še test:
http://www.guzzidingo.com/modelli/download/cross-art01.pdf
Zupi
Slaven je postal zlasti z modelom "cross", ki so ga izdelovali v dveh verzijah v Mandellu in še eni v Španiji-Motohispania, ta se je imanoval Campero.
Še bolj znan je po Robertu Partignaniu, ki je leta 1966 startal z njim na rtu Dobre nade (južna Afrika) in prešel z njim 7000 km dolgo pot do meje med Sudanom in Etiopijo. Birokrati, ga niso spustili preko Sudana, ker je imel žig Južnoafriške republike v potnem listu. Sicer je zelo zanimiv "model", uspelu mu je priti z vespo od Milana do Tokya in z 80 cc Garellijem prečkati ZDA.
Ko je leta 1976 Dinga zamenjal Trotter (skakač) le ta ni dosegel prodajnega uspeha Dinga, na trgu je namreč bila zelo močna konkurenca 50 in manj kubičnih nizkocenovnih vozilc, zlasti na italijanskem.
Danes lepo ohranjenega Crossa z dokumenti ne dobite za manj kot 1000 evropskih denarnih enot-smešno in presetljivo kaj ne? Če si ga boste privoščili, si preberite še test:
http://www.guzzidingo.com/modelli/download/cross-art01.pdf
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Tor 19 Jan - 10:05; skupaj popravljeno 6 krat
Dingo 1964-1976
Nekj fotk:
Roberto Partignani je napisal celo knjigo o svojem podvigu z Crossom prve verzije:
Druga verzija Crossa:
Roberto Partignani je napisal celo knjigo o svojem podvigu z Crossom prve verzije:
Druga verzija Crossa:
Similar topics
» Ptujčan 1964
» V7 1967-1976
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Falcone (sokol) 1950-1967, Falcone nuovo 1969-1976
» V7 1967-1976
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Falcone (sokol) 1950-1967, Falcone nuovo 1969-1976
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu