Predelava 350ccm -> 500/650+
3 posters
Stran 1 od 1
Predelava 350ccm -> 500/650+
Ker verjetno zanima marsikoga - Kaj je potrebno za predelavo 350ccm guzzija na 500, 650 ali več.
Kolikor vem, je postopek več ali manj enak za nevade in V35.
350 -> 500
Zamenja se cilindre in bate
Ima smisel menjati glavo/vplinjače?
Še kaj drugega?
350 -> 650
650 cilindri so višji, se pravi so za zamenjati cilindri, bati, glave?, pushrodi (karkoli je že to po slovensko), glavna gred, ojnice, vplinjači, odmična gred?
Zupi, boš mel kej viška delov?
Namreč tole čiča doma pa bi blo kej za ušpičit z njim drugo zimo...
LP
Kolikor vem, je postopek več ali manj enak za nevade in V35.
350 -> 500
Zamenja se cilindre in bate
Ima smisel menjati glavo/vplinjače?
Še kaj drugega?
350 -> 650
650 cilindri so višji, se pravi so za zamenjati cilindri, bati, glave?, pushrodi (karkoli je že to po slovensko), glavna gred, ojnice, vplinjači, odmična gred?
Zupi, boš mel kej viška delov?
Namreč tole čiča doma pa bi blo kej za ušpičit z njim drugo zimo...
LP
Re: Predelava 350ccm -> 500/650+
Jaz bi zadevo pustu na 350, edino kak sedež in pa lonce bi zamenju na tvojem mestu.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Predelava 350ccm -> 500/650+
Sej lahko da je že na 500... sem pozabil zmerit cilinder, ko sem imel zadnjič glavo dol...
Lonci so OK... smo zatlačili noter malo volnaste zadeve, pa je malce tišji pa še vedno dober zvok.
Sedež... ni glih corbin, ampak ni sile. Če imaš pa kakšen predlog kaj in kako narest, pa na plan z njim!
Lonci so OK... smo zatlačili noter malo volnaste zadeve, pa je malce tišji pa še vedno dober zvok.
Sedež... ni glih corbin, ampak ni sile. Če imaš pa kakšen predlog kaj in kako narest, pa na plan z njim!
Re: Predelava 350ccm -> 500/650+
Ja auspuhi so po tem tudi drugačni, ker so cilindri višji. Jaz bi kar eno staro 750 dal gor pa tisti kit, mater pol bi pa z "uradnim" 350 cvrl mladce na plastičarjih.
Zupi
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Sob 23 Jan - 13:48; skupaj popravljeno 1 krat
Re: Predelava 350ccm -> 500/650+
OK, malce računanja za 350 na 500:
350ccm motor ima:
vrtino 66
hod 50,6
500ccm motor pa:
vrtino: 74
hod: 57
Torej če bi nataknili cilindre in bate od V50 na v35/nevado 350, bi dobili ven dejansko 435 ccm z 6,4mm premalo hoda oz. toliko nižjo kompresijo.
Ne dvomim da zadeva dela samo z menjavo cilindrov in batov, kaj se pa profitira pa ne vem. Kompresija je pač potemtakem res veliko nižja (brez dodatnih modifikacij).
Lahko bi se edinole znižalo glave/cilindre ter ustrezno tudi pushrod-e (kakorkoli se jim že slovensko reče), ali pa če bi se zamenjalo še glavno gred in ojnice... kar se pa verjetno že ne splača.
Pa še vedno bi pridodobili le dobrih 80ccm.
LP
350ccm motor ima:
vrtino 66
hod 50,6
500ccm motor pa:
vrtino: 74
hod: 57
Torej če bi nataknili cilindre in bate od V50 na v35/nevado 350, bi dobili ven dejansko 435 ccm z 6,4mm premalo hoda oz. toliko nižjo kompresijo.
Ne dvomim da zadeva dela samo z menjavo cilindrov in batov, kaj se pa profitira pa ne vem. Kompresija je pač potemtakem res veliko nižja (brez dodatnih modifikacij).
Lahko bi se edinole znižalo glave/cilindre ter ustrezno tudi pushrod-e (kakorkoli se jim že slovensko reče), ali pa če bi se zamenjalo še glavno gred in ojnice... kar se pa verjetno že ne splača.
Pa še vedno bi pridodobili le dobrih 80ccm.
LP
Predelava 350ccm -> 500/650+
Primož
Zamenjava vseh teh delov je nesmiselna (ojnice, gred in ostala ropotija...) Enostavno 350 mašino zamenjaš s 650 in to je to. Za tiste lučke-stekelc kontrolnih luči še nisem pogledal, verjetno pa jih imam.
Zupi
Zamenjava vseh teh delov je nesmiselna (ojnice, gred in ostala ropotija...) Enostavno 350 mašino zamenjaš s 650 in to je to. Za tiste lučke-stekelc kontrolnih luči še nisem pogledal, verjetno pa jih imam.
Zupi
Re: Predelava 350ccm -> 500/650+
No sej... to sem mislil...
Danes sem videl na ebayu enega Lariota... 750... sem ti že skoraj poslal link, pa sem videl, da je bila 2v mašina...
Danes sem videl na ebayu enega Lariota... 750... sem ti že skoraj poslal link, pa sem videl, da je bila 2v mašina...
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu