Predelava Nevade na en vplinjač
2 posters
Stran 1 od 1
Kako se vam zdi tole? (lahko izberete več odgovorov)
Predelava Nevade na en vplinjač
...ker sta dva povsem preveč.
Skratka, ker je tema zanimiva, sem po elektronski pošti dobil nekaj sličic in opisa postopka predelave Nevade na 1 vplinjač. Nekoliko prirejeno citiram:
"Zanimala me je vgradnja enega uplinjača na guzzija. Sedaj sem to naredil in zadeva dobro dela. Vzel sem uplinjač Keihin z avtomobila Honda Civic. Premer ima 33 mm, kar je računsko zgornja meja za 350 kubične guzzije, vendar dela veliko bolje kot dva originalna dellorta s premerom 28 mm. Sedaj motor hladen ali vroč vžge brez "ciljanja" z gasom, motor vleče tudi ob hitrem dodajanju gasa, mogoče je celo pridobil kajšnega konja in prosti tek je popolnoma miren. Colortune pokaže pravilno zmes pri vseh vrtljajih in položajih gasa (pri originalnih uplinjačih je bila zmes skoraj vedno prebogata, pri ožemanju gasa pa toliko revna ,da je plamen ugasnil, kar se je odražalo pri mukanju namesto pospeševanju. Poraba je enaka, čeprav sem glede na pravilno zmes bencina in zraka pričakoval celo nižjo porabo.
Skratka priporočam. Res da sem porabil okoli sto ur dela, ker je potrebno narediti in prilagoditi sesalne cevi, na novo narediti komande gasa in čoka, novo ohišje zračnega filtra in zamenjati filter. Sedaj ko vem v čem je štos, bi se to dalo narediti v kakšnih 30-ih urah."
"Kot boš videl s slik, je uplinjač zunaj precej predelan, zaradi hoda ročiče gasa je povečan "polkrog" na loputi za gas, "šabona" za zaug je od katrce...
Zračni filter je izza uplinjača, tik pred akumulatorjem, airbox je ročno delo, noter je filter od vrtne kosilnice (5 do 6 konjski briggs&stratton motor), površina filtra je sicer za približno tretjino manjša kot pri originalu, a ni težav. Zvok iz airboxa je pri odprtem gasu malo glasnejši, kar meni sicer ni všeč."
Če mene vprašate... je tole prav huda zadeva in me zelo veseli, da se kdo še loti kaj takšnega pri nas in mu vplinjači niso baubau.
Skratka, ker je tema zanimiva, sem po elektronski pošti dobil nekaj sličic in opisa postopka predelave Nevade na 1 vplinjač. Nekoliko prirejeno citiram:
"Zanimala me je vgradnja enega uplinjača na guzzija. Sedaj sem to naredil in zadeva dobro dela. Vzel sem uplinjač Keihin z avtomobila Honda Civic. Premer ima 33 mm, kar je računsko zgornja meja za 350 kubične guzzije, vendar dela veliko bolje kot dva originalna dellorta s premerom 28 mm. Sedaj motor hladen ali vroč vžge brez "ciljanja" z gasom, motor vleče tudi ob hitrem dodajanju gasa, mogoče je celo pridobil kajšnega konja in prosti tek je popolnoma miren. Colortune pokaže pravilno zmes pri vseh vrtljajih in položajih gasa (pri originalnih uplinjačih je bila zmes skoraj vedno prebogata, pri ožemanju gasa pa toliko revna ,da je plamen ugasnil, kar se je odražalo pri mukanju namesto pospeševanju. Poraba je enaka, čeprav sem glede na pravilno zmes bencina in zraka pričakoval celo nižjo porabo.
Skratka priporočam. Res da sem porabil okoli sto ur dela, ker je potrebno narediti in prilagoditi sesalne cevi, na novo narediti komande gasa in čoka, novo ohišje zračnega filtra in zamenjati filter. Sedaj ko vem v čem je štos, bi se to dalo narediti v kakšnih 30-ih urah."
"Kot boš videl s slik, je uplinjač zunaj precej predelan, zaradi hoda ročiče gasa je povečan "polkrog" na loputi za gas, "šabona" za zaug je od katrce...
Zračni filter je izza uplinjača, tik pred akumulatorjem, airbox je ročno delo, noter je filter od vrtne kosilnice (5 do 6 konjski briggs&stratton motor), površina filtra je sicer za približno tretjino manjša kot pri originalu, a ni težav. Zvok iz airboxa je pri odprtem gasu malo glasnejši, kar meni sicer ni všeč."
Če mene vprašate... je tole prav huda zadeva in me zelo veseli, da se kdo še loti kaj takšnega pri nas in mu vplinjači niso baubau.
dspegel1 likes this post
Predelava Nevade na en vplinjač
Evo primož
Jaz sem že glasoval, samo za vprašanje 5, jasno. Sva se pa z Damjanom že čohala za ušesi kakšna bi bila Quota z Mikuni 38/38 DGMS dvojnim vplinjačem ali pa Keihim FCRc41.
Jaz sem že glasoval, samo za vprašanje 5, jasno. Sva se pa z Damjanom že čohala za ušesi kakšna bi bila Quota z Mikuni 38/38 DGMS dvojnim vplinjačem ali pa Keihim FCRc41.
Re: Predelava Nevade na en vplinjač
"Pozabil sem povedati, da je od dveh uplinjačev na hondi civic uporaben le eden: tisti, ki ima pumpico za vbrizg goriva pri pospeševanju, drugi je nima, ker je je s cevjo povezan s prvim. Pumpico ni težko vidieti na zunanji strani uplinjača.
Opažam da pri vožniji v klanec, npr. čez Gorjance po cesti Metlika - Nm, v 4. prestavi ne gre čez 4000 obratov, potem prestavim v tretjo, takrat vleče in hitro doseže 6000 obratov. Po ravnem ali v blagem klancu lepo vleče od 2000 obratov. Ker se ne spomnim, kako se je na istih odsekih cest obnašal z originalnimi uplinjači, bi bila zanimiva istočasna vožnja z enakim motorjem.
Verjetno bi lepše vlekel s kakšnim keihinom ali mikunijem s premerom 28 do 30 mm, vendar jaz nisem še zasledil tako opremljenega uplinjača z manjšim grlom, majhni so vsi enostavni in verjetno nič boljši kot originalni delorto."
Ima kdo kakšno idejo?
Mogoče tudi tu premajhen zračni filter?
Opažam da pri vožniji v klanec, npr. čez Gorjance po cesti Metlika - Nm, v 4. prestavi ne gre čez 4000 obratov, potem prestavim v tretjo, takrat vleče in hitro doseže 6000 obratov. Po ravnem ali v blagem klancu lepo vleče od 2000 obratov. Ker se ne spomnim, kako se je na istih odsekih cest obnašal z originalnimi uplinjači, bi bila zanimiva istočasna vožnja z enakim motorjem.
Verjetno bi lepše vlekel s kakšnim keihinom ali mikunijem s premerom 28 do 30 mm, vendar jaz nisem še zasledil tako opremljenega uplinjača z manjšim grlom, majhni so vsi enostavni in verjetno nič boljši kot originalni delorto."
Ima kdo kakšno idejo?
Mogoče tudi tu premajhen zračni filter?
Re: Predelava Nevade na en vplinjač
Kolikor je meni znano so PHBH vplinjači - tisti na Nevadah brez pumpice, obstajajo pa enaki tudi z njo-delani za 650 Lario. Kom. je okoli 150 eurov.
Zupi
Zupi
Predelava Nevade na en vplinjač
Na Quoti-Weber, glej "carburator conversion", isto gre tudi na Californijo:
http://www.thisoldtractor.com/gtbender/quota.htm
Zupi
http://www.thisoldtractor.com/gtbender/quota.htm
Zupi
Similar topics
» nakup nevade
» Panika za servis nevade
» predelava nevada 350
» Predelava 350ccm -> 500/650+
» Predelava lezajev krmilo - ALU
» Panika za servis nevade
» predelava nevada 350
» Predelava 350ccm -> 500/650+
» Predelava lezajev krmilo - ALU
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu