Nov projekt
3 posters
Stran 1 od 1
Nov projekt
Najprej sem imel idejo, da bi kupil Schwinnov okvir kolesa in namontiral trotejevo mašino, da bi imel Guzzija s pomožnim motorjem, da bi izgledal nekako takole:
http://www.duccutters.com/Cucciolo2005/041706MotoBike/Originals/041706MotoBike01.jpg
Opustil sem to misel-zaenkrat in prišel na idejo, da bi bil moj NTX res super, če bi imel 70 konjičev, kot Quota napr., teže pa zgolj 180.
To se da narediti z Lario štiriventilskimi glavami(enake za 650 in 750) in "big bor kitom", na ta način dobiš 820 cc in štiriventilsko tehniko.
Evo glave že imam, vzmeti ventilov sem tudi naročil (originalne so zanič in so povzročale okvare, za kar je ta mašina prišla na slab glas), ki morajo biti od Suzukija GN125. Uporabil bom Nevadino mašino, ki jo imam na "lagerju". No pred nami je dolga zima.....
Zupi
http://www.duccutters.com/Cucciolo2005/041706MotoBike/Originals/041706MotoBike01.jpg
Opustil sem to misel-zaenkrat in prišel na idejo, da bi bil moj NTX res super, če bi imel 70 konjičev, kot Quota napr., teže pa zgolj 180.
To se da narediti z Lario štiriventilskimi glavami(enake za 650 in 750) in "big bor kitom", na ta način dobiš 820 cc in štiriventilsko tehniko.
Evo glave že imam, vzmeti ventilov sem tudi naročil (originalne so zanič in so povzročale okvare, za kar je ta mašina prišla na slab glas), ki morajo biti od Suzukija GN125. Uporabil bom Nevadino mašino, ki jo imam na "lagerju". No pred nami je dolga zima.....
Zupi
Re: Nov projekt
Uu, to bo pa še zanimivo. Sem že rezerviral 1 vrsto v sredini heheh.Zupi je napisal/a:Najprej sem imel idejo, da bi kupil Schwinnov okvir kolesa in namontiral trotejevo mašino, da bi imel Guzzija s pomožnim motorjem, da bi izgledal nekako takole:
http://www.duccutters.com/Cucciolo2005/041706MotoBike/Originals/041706MotoBike01.jpg
Opustil sem to misel-zaenkrat in prišel na idejo, da bi bil moj NTX res super, če bi imel 70 konjičev, kot Quota napr., teže pa zgolj 180.
To se da narediti z Lario štiriventilskimi glavami(enake za 650 in 750) in "big bor kitom", na ta način dobiš 820 cc in štiriventilsko tehniko.
Evo glave že imam, vzmeti ventilov sem tudi naročil (originalne so zanič in so povzročale okvare, za kar je ta mašina prišla na slab glas), ki morajo biti od Suzukija GN125. Uporabil bom Nevadino mašino, ki jo imam na "lagerju". No pred nami je dolga zima.....
Zupi
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: Nov projekt
Evo, prvi start (bil konec junija). Po tem sem šel na Quota srečanje, mašinca dela super, imel pa nekaj težav z zadnjo zavoro. Kar tovarniškim fantom v Mandellu ni uspelo, je nama z Damjanom - beri smo naredili Slovenci.Najprej je bil 650, po tem 750, pa 820, vsi dvoventilski. Sedaj je 820 štiriventilski. Leto dni sem iskal štiriventilske glave, dobil sem nove letnik 87 v Belgiji eno, v Italiji drugo, jih je zelo težko dobiti tudi rabljene od 750/4. Skratka obstaja le en tak motor in ta je v Sloveniji-NTX 820/4 z Dellorto 36 vplinjači. Podoben je v Nemčiji, vendar nima vplinjačev in ni enduro, ima pa ga moj prijatelj Ernst (poleg Centaura, Stelvia......) skratka Guzzi pacient, kot moja malenkost. Tisto o biciklu na kardan z majhno mašinico pa mi še vedno roji...Evo tole je bil prvi start motorja v garaži:
View My Video
View My Video
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu