Daytona (1992-1997)
Stran 1 od 1
Daytona (1992-1997)
V osemdesetih je v ZDA izjemno popularno tekmovanje BOT (Battle of twins). Zobozdravnik John Wittner, velik ljubitelj teh tekmovanj se je odločil za Le mansa in je s "spiljenim" leta 84 in 85 pobral skupno zmago v "bitki twinov". Naslednje leto ni imel sreče, za to je načtroval drugačnega, z boljšim okvirjem. Zaradi uspehov 84 in 85 so ga povabili v Mandello in nastala je mono nihajka na močnem okvirju, s Toderovim štiriventilsko mašino ( pravzaprav 8, ker je twin). Ni imel nožne zavore, integrirane so prijemale zgoj s pritisom ročice na krmilu. Zverinica je imela najprej 100, po piljenju pa kar 128 konjičkov. Guzzi tovarni gre prodaja v tem času bolj slabo za to se odločijo, da bodo poskušali s športnim modelom, ki bo imel imel ime po dirkališču Daytona. Prve so bile z Dellorti, pozneje pa je vplinjače zamenjala elektronika. Ker je prišla na trg z zamudo (nič novega kaj), tudi kakšnih prodajnih uspehov ni doživela. Naredili so jih malo manj kot 1000. Zadnji dve leti je z njo na tekmovalnih pistah upsešna firma Raceco iz Anglije, Daytoni so dodali RS, vendar je bil za tekmovanja to le pretežak motor in zamenja jo Sport 1100. Slikce Johnovega (Janezovega) dirkalnika na: http://www.fedrotriple.it/guzzi_dr_john.html
Na temle linku si lahko preberete opis v slovenščini-desno v PDF.
http://www.moto-magazin.si/moto-testi/moto_guzzi_daytona_1000_fuel_injection-6413.aspx
Slikca serijske :
Na temle linku si lahko preberete opis v slovenščini-desno v PDF.
http://www.moto-magazin.si/moto-testi/moto_guzzi_daytona_1000_fuel_injection-6413.aspx
Slikca serijske :
Similar topics
» DR John Daytona
» vprašanje-Daytona 1000
» NEVADA 350, 750 (1992.....)
» Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
» vprašanje-Daytona 1000
» NEVADA 350, 750 (1992.....)
» Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu