Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
4 posters
Stran 1 od 1
Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Ja zdej bom pa res dolg, naj mi ne zamerijo ampak to je pač motor, ki ga ima Zupi, poleg nje so še štiri v Sloveniji. ( več o Quotah na moji spletni strani: http://freeweb.siol.net/zupet3/ )Ena je na Vranskem v muzeju-legedarna Uroševa, tri ostale pa delajo moji družbo v Ljubljani. Zamišljena je bila kot policijski motor za kralja Sauda. Se spomnite Lombarginija LM 03 (prav tako razvitega za Saudsko policijo), ta še vedno pusti za sabo H1 ali H2. Ampak pustimo to, na tem motorju je vse predimenzionirano, masivna nihajka, trden okvir, plastike debele 5mm..1000 je bila prvi serijski Guzzi z elektroniko, žal za Italijane (ma dejte že zrast no) previsoka, narejenih okrog 600, je 98 prišla 1100, ki je nekoliko nižja. V bistvu je to zadnji res enduro Guzzi motor z 21 colsko feltno spredaj. Motor ni pretirano močan 72 konjičkov, hakelc je pa v tem, da ima najvišji navor že pri 3800, kar 85 nm ga je. V prvi, če sem zelo jezen do 100km/h in prav z lahkoto jo je voziti po gorskih cestah zaradi tega. Danes je Quot še kakšnih 500 (skupaj obeh modelov). Lastniki smo med seboj zelo povezani na treh forumih (italijanski, nemški, ameriški), evropski pa organiziramo vsakoletno srečanje enkrat S, spet drugič pa J od Alp.Težko vidiš kakšno v originalnem stanju, nekatere imajo 92 konjev in 104 nm navora, zlasti Nizozemci in Nemci so pravi friki v tem. Prototip 1000:
prospekt:
Ta najlepša, od koga že:
prospekt:
Ta najlepša, od koga že:
Nazadnje urejal/a Zupi Pet 19 Feb - 13:53; skupaj popravljeno 5 krat
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Pa še če bo kdo imel kake težave s cukanjem motorja. Ta se skoraj izniči z dodajanjem bolj bogate mešanice bencina z zrakom. Na svoji imam samo še v planu pretapacirat sedež, ki je sicer za voznika v redu, za sopotnika pa pretrd in premajhen.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Kako boš pa nastavil bolj bogato mešanico?
Aja, pa glej da Zupi ne zve... ti bo povedal, da to ni motor za dirkat
Aja, pa glej da Zupi ne zve... ti bo povedal, da to ni motor za dirkat
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Primož
Ne bo, ne bo zvedel, ne se bat, saj sanjari tam nekje v vesolju.
Zupi
Ne bo, ne bo zvedel, ne se bat, saj sanjari tam nekje v vesolju.
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Pet 19 Feb - 13:55; skupaj popravljeno 1 krat
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Nič lažjega. Priklopiš na računalnik, dodaš pri istih obratih stopinjo ali dve na tps-u v plus in to je to. Je pa potem treba takoj čok zapret kokr motor vžge. Pa potem ni več euro 1, hehe.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Zupi,"naprava deluje"!!!
Pozdrav-Rudi!
Pozdrav-Rudi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Tudi tvojo "limited edition" sem videl-super mašinca!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
O.K., nisem mogel preveriti, saj lastniku ne kaže, če drugi vidijo.
Hvala Rudi. Letošnje srečanje Quot prvi weekend v juliju ( tokrat zaradi tega ob Lago di Como)bo zanimiv, prišlo bo sto motorjev( večinoma Quot poleg NTX-ov in Stelvijev), št. je bilo omejno, prijav več ni. Gre za 20 obletnico proizvodnje prve-tisočke. Nekaj teh še nisem videl in bom tako lahko dopolnil svoj album.
Zupi
Hvala Rudi. Letošnje srečanje Quot prvi weekend v juliju ( tokrat zaradi tega ob Lago di Como)bo zanimiv, prišlo bo sto motorjev( večinoma Quot poleg NTX-ov in Stelvijev), št. je bilo omejno, prijav več ni. Gre za 20 obletnico proizvodnje prve-tisočke. Nekaj teh še nisem videl in bom tako lahko dopolnil svoj album.
Zupi
Re: Quota (1000 1992-1998,1100 1998-2000)
Zupi,hvala za zanimiv posnetek.Uboga Quota!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
izkušnje
Evo, kaj pravi moj ameriški prijatelj Alfred:
My R 1100 GS managed to break the sub-frame mounts on the transmission housing twice, also broke a foot-peg mount and `burned` the clutch two times, the first one in a sand wash. The second time the dealer refused to replace it under warranty, "your are abusing the bike" they said.
Hence my decision to trade it for the Quota when looking at doing a long trip, no regrets either.
Alfred
My R 1100 GS managed to break the sub-frame mounts on the transmission housing twice, also broke a foot-peg mount and `burned` the clutch two times, the first one in a sand wash. The second time the dealer refused to replace it under warranty, "your are abusing the bike" they said.
Hence my decision to trade it for the Quota when looking at doing a long trip, no regrets either.
Alfred
Similar topics
» Sport 1100 (1994-1998)
» NOVA spr. luč za Quota 1100 (es)
» Centauro (1996-1998)
» Moto guzzi Quota 1100 ES
» Pa še predelana Quota
» NOVA spr. luč za Quota 1100 (es)
» Centauro (1996-1998)
» Moto guzzi Quota 1100 ES
» Pa še predelana Quota
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu