V 85 katero ime
+3
Strom
skija
damian
7 posters
Stran 1 od 2
Stran 1 od 2 • 1, 2
V 85 katero ime
Na tem poglavju piše 850 ali več kubične mašine. V 85 je 850, čeprav bi ga lahko šteli tudi med "small block", vendar kot kaže ni bila le predstava na Eicmi, ampak so fantje mislili zares.
Tole je priletelo v moj nabiralnik danes..
http://discoverv85.motoguzzi.com/en/?utm_medium=email&utm_source=DEM&utm_campaign=NAMING_V85_EN&utm_content=Ringraziam_namingv85&utm_term=dem_febbraio_EN
Tole je priletelo v moj nabiralnik danes..
http://discoverv85.motoguzzi.com/en/?utm_medium=email&utm_source=DEM&utm_campaign=NAMING_V85_EN&utm_content=Ringraziam_namingv85&utm_term=dem_febbraio_EN
Re: V 85 katero ime
Itak, da spada med tamale bloke, bi ga pa vseeno imel za off road. Še kako kilo bi mu lahko vzeli, sploh na račun zadnjega dela.Za teren je pomembno, da je zadeva čimbolj lahka za vozit. Pa kako drugo barvno varianto bi tudi lahko dodali. Pomoje enga poceni TT ali pa Ntx pa daš gor še ene 3-4 jurčke pa se pomoje hudo dobr pelješ po terenu. Tole ne bo poceni motor.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: V 85 katero ime
Na Stelvio forumu sem zasledil, da se jim cedijo sline, že zardi teže, tale ima 200 kg kar se strinjam, da je vsaj 20 kg preveč, Stelvio je pa pravi gospod debelušnik, sam ga ne moreš dvigniti, če ti pade v kakšnem blatu ali pesku. Moj prijatelj Roberto , ga je po taki izkušnji v Maroku takoj prodal. Je pa perfekten za boljše ceste, potovalni enduro v novodobnem smislu, kar z enduro pomenom nima nič. V tem smislu bo tale "malček" vseeno boljša izbira pa še euro 5 bo imel-davki..
Zupi
Zupi
Re: V 85 katero ime
Ja bere se fajn. Sem pa debatiral o tem motorju s fanti, ki so blizu proizvodnje, malce skepse je pri napovedani moči-80 hp in teži 200 kg. Bolj verjetno je okrog 70 hp ali čisto malce več konj in najmanj 220 kg teže. To pa postavi ta motor v bolj nezaželene lastnosti. No bomo videli, želim mu čim boljše lastnosti...
Zupi
Zupi
Re: V 85 katero ime
Očitno bo šel v proizvodnjo, v trgovinah pa bo 2019, novembra letos bo na Milanskem sejmu razstavljen v prodajni verziji. Ajde, cekine šparat..nč zapravljat, vse v štumf dat..
https://www.insella.it/news/moto-guzzi-v85-dai-concessionari-dal-prossimo-gennaio-2019-145160#.Wuyaa5MYZJk.facebook
Zupi
https://www.insella.it/news/moto-guzzi-v85-dai-concessionari-dal-prossimo-gennaio-2019-145160#.Wuyaa5MYZJk.facebook
Zupi
Re: V 85 katero ime
Evo zadnje novičke in slikca, izgleda super..
http://www.motociclismo.it/sfoglia/motociclismo/0518/9/index.html#zoom=z
http://www.motociclismo.it/sfoglia/motociclismo/0518/9/index.html#zoom=z
Re: V 85 katero ime
Evo zadnje novičke in slikca, izgleda super..zanimivo, mašina je dvoventilska..
http://www.motociclismo.it/sfoglia/motociclismo/0518/9/index.html
še dva lista več iz Motociclizma preko Stevio foruma:
http://www.razyboard.com/system/morethread-v85-stelvioforum-2298626-6382735-0.html
http://www.motociclismo.it/sfoglia/motociclismo/0518/9/index.html
še dva lista več iz Motociclizma preko Stevio foruma:
http://www.razyboard.com/system/morethread-v85-stelvioforum-2298626-6382735-0.html
Re: V 85 katero ime
Tale s titanovimi ventili je mal bosa, da sam material vpliva na večjo kompresijo. To lahko dosežejo kvečjemu s štirimi ventili in boljšim tesnenjem, lažje ventile pa vgrajujejo kvečjemu v motorje z zelo velikimi obrati, da vzmet uspe pravočasno zapret ventil ker je ta lažji. V85 pa ne bo imel nevem kakih hudih obratov. Bo pa imel krajši hod bata in posledično manj navora, kar me žalosti. Lahko da bodo dosegli obljubljene konje, sam noben si ne želi japonskega motorja... Tolk za tiste, ki niste razumeli bistvo debate.
Viva stari pravi guzziji...
Viva stari pravi guzziji...
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: V 85 katero ime
No nekaj novičk, 80 nm navora pri 3400, kar je res fajn, žal se je pa zredil na 225 kg-pocarji, lahko bi naredili lažjega. Cena 11500 cekinčkov, navali narode..
Lp Zupi
Lp Zupi
Re: V 85 katero ime
Malo je res bajs ratal... kaj takega bi pričakoval od big block zadeve, ne pa malčka.
Sicer pa všečna zadeva... me zanima kako se pelje.
Sicer pa všečna zadeva... me zanima kako se pelje.
Re: V 85 katero ime
Evo, še malo špirita na ogenj pričakovanj..
https://www.youtube.com/watch?v=KRWs5ITiStE
https://www.youtube.com/watch?v=KRWs5ITiStE
Re: V 85 katero ime
Vseeno katere barve ampak najlepši bi bil rdeč-
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: V 85 katero ime
Zelo všečen motorček škoda le da ima kakšnih 20 kg preveč. Agregat z 80 KM in 80 Nm se sliši logično in fino. Všeč mi je da so ostali na dveh ventilih, saj štirje ventili zadihajo šele pri višjih obratih in so boljša rešitev za bolj športne motorje. Agregat bi lahko vgradili tudi v V9 Bobra ali Cafe racerja. Spomladi pa na testno vožnjo . Dobro bo počakati še malo, da odpravijo otroške bolezni, ki se običajno pojavijo pri novih modelih in na kakšno akcijsko ceno (-2000€ ) Glede na situacijo v moji denarnici pa verjetno še kakšne 3-4 leta da se pojavijo na trgu rabljeni.
Lp Boris
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 85 katero ime
Izgleda odlično, kaže tudi, da ne samo po estetiki. Kot z vsakim Guzzijem, pa je pametno počakati, da preboli ošpice in druge otroške bolezni. Sam sem se odloćil za precej lažjo varijato, saj me teža moti-ne samo moja osebna tako, da sem se odločil in že nabavil-ara 118 kg težko zverčico z 48 konjički -Husky TE 511. Svojih načrtov raziskovanja Slovenije bolj po ne asfaltnih cestah ne bom opustil, saj se šele pričenjajo.
Zupi
Zupi
Re: V 85 katero ime
Za letos so jih planirali narediti 4800 od tega pol za ZDA, trgovci so dvignili paniko, ker je prednaročil več, hic.
Zupi
Zupi
Re: V 85 katero ime
Ga na IMOTU Videl v živo in bil precej razočaran. Če me kdo vpraša nerazumljiv korak Guzzija nazaj namesto naprej. Moped ni nič druga kot dvignjen enduro oz nekaj vmes med V7 in V9. Edino kar izstopa je prednja luč in to je tudi vse. Cevni okvir, zašvasan tako iz ponedeljka na torek je ena sama žalost. Stelvio je pred 10 + leti nazaj bil motor, ki je obetal to, kar so pa sedaj dali ven pa je živa katastrofa. Še večja žalost pa je ta, da ni nobenega modela z 1200 ccm agregati, ni več Grisa, Norga tudi Stelvia ne. Kriv je seveda € 4 oz € 5, ki ga Guzzi z omenjenimi agregati ne doosega. Čemu taka politika vedo le oni. 1400 ccm agregat so uspeliprilagodit €4 ampak so mu na ta račun precej zmanjšali moč, prav tako malim tvinom . Če na tak način mislijo parirat konkurenci, bodo hitro ugasnili. Že nekaj let hodimo z ekipo redno na IMOT in letos sem priznam od Guzzija oz Piaggija, pod katerega spada tudi Guzzi renično pričakoval nek svež veter. ampak ob le 7 razstavljenih motorjih doživel le hladen tuš in veliko žalost...
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: V 85 katero ime
Meni osebno se zdi 1200 kubov in ne vem koliko konjičev v današnjem-skoraj E času neumnost, ki ne sovpada z zdravorazumskim razmišljanjem. Površnost je pač italijanska čednost, gotovo pa je, da se motorjev -Guzzzijev na skoraj prototip ne kupuje. Motorček je bil bolj mišljen kot retro enduro model, torej "staroočasni" glede oblike, barv. Nekakšen retro model z novimi komponentami, 80 konjičev in visok navor pri nizkih obratih je odlična rešitev za enduro, ostalo je stvar osebnega videnja in zahtev.
Zupi
Zupi
Re: V 85 katero ime
ne vem če je 1200 ccm skregano z razumom, zakaj potem vsi, ki nekaj pomenijo v svetu - med motocikli seveda imajo večina svojih paradnih konjev ravno v 1200 + ccm. A ste videli novega KTM-a, pa novega BMW GSA, ki ima na račun euro 5 celo več kubikov, sedaj 1250 in več konjev, samo da ima potem čistejši ispuh in dosega € 5, da se o Ducatiju, Apriliji,Triumpfu,Yamahi, Hondi, Suzukiju, Kawasakiju,... sploh ne pogovarjamo. Še Američani so z Indiani in Harliji šli naprej...
Ne razumem pa guzzijeve politike, ne razumem, zakaj so na 1400 ccm agregatu v californiah šli iz 97 konjev na pičlih 90 konjev, zakaj so prii V7 in V9 prav tako zmanjšali motorno moč a pri tem V85 pa jo celo povečali in prav tako dosegli trenutno zahtevajoč €4, dočim je konkurenca že zdavnaj pri €5?
Ko je pred 13 leti na trg prišel Norge, je to bil eden lepših in zanesljivih tourerjev če ne celo najlepši, prav tako Stelvio kot odgovor na BMW-ev GS in Triumpfov Tiger. Griso je še danes zame najlepši naked kar so jih kdaj koli naredili. Ampak to, kar imajo v ponudbi danes, ko je razen 1400ccm Californije in top modela MXG21, ki je cenovno preko 25ooo€ ni vredno imena znamke. Ti retro mopedi bi bili lahko krasno dopolnilo ponudbe tako kot so recimo pri Triumpfu, BMW-ju Yamahi in še kakšni znamki.
Čez dve leti, marca 2021 bi naj - no vsaj upam da bo - tovarna praznovala 100 obletnico obstoja in delovanja. Če bodo tako nadaljevali, ne vem no. Vsekakor zadnja leta krepko spijo, konkurenca pa jih prehiteva na vseh področjih. Mogoče pa bi jih tako kot je Audi pred leti kupil Ducatija moral kupit kak "Mercedes" ali pa morebiti celo FIAT da bi se stvari spet postavile na svoje mesto. Ta politika s Piaggiom gre očitno v kontra smer...
Ne razumem pa guzzijeve politike, ne razumem, zakaj so na 1400 ccm agregatu v californiah šli iz 97 konjev na pičlih 90 konjev, zakaj so prii V7 in V9 prav tako zmanjšali motorno moč a pri tem V85 pa jo celo povečali in prav tako dosegli trenutno zahtevajoč €4, dočim je konkurenca že zdavnaj pri €5?
Ko je pred 13 leti na trg prišel Norge, je to bil eden lepših in zanesljivih tourerjev če ne celo najlepši, prav tako Stelvio kot odgovor na BMW-ev GS in Triumpfov Tiger. Griso je še danes zame najlepši naked kar so jih kdaj koli naredili. Ampak to, kar imajo v ponudbi danes, ko je razen 1400ccm Californije in top modela MXG21, ki je cenovno preko 25ooo€ ni vredno imena znamke. Ti retro mopedi bi bili lahko krasno dopolnilo ponudbe tako kot so recimo pri Triumpfu, BMW-ju Yamahi in še kakšni znamki.
Čez dve leti, marca 2021 bi naj - no vsaj upam da bo - tovarna praznovala 100 obletnico obstoja in delovanja. Če bodo tako nadaljevali, ne vem no. Vsekakor zadnja leta krepko spijo, konkurenca pa jih prehiteva na vseh področjih. Mogoče pa bi jih tako kot je Audi pred leti kupil Ducatija moral kupit kak "Mercedes" ali pa morebiti celo FIAT da bi se stvari spet postavile na svoje mesto. Ta politika s Piaggiom gre očitno v kontra smer...
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Stran 1 od 2 • 1, 2
Stran 1 od 2
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu