V7sport, 750 sport, 750 S3 in 1000S (1972-1993)
Stran 1 od 1
V7sport, 750 sport, 750 S3 in 1000S (1972-1993)
Prvi V7 sport so se pojavili v Monzi 1970, ko je Tonti spoznal, da mora kreirati motor z nižjo linijo. Stari V7 generator je zamenjal z Boschevim alternatorjem, in tako rešil problem višine motorja. še dane imajo Guzziji to rešitev, kar govori v prid Tontiju, Dodal je petprestavni menjalnik iz 850 GT. Nizko težišče pa je omogočil tudi nov "grušt" imenovan po Tontiju. Krasijo ga značilne črte čez tank, pred tem pa je bilo izdelanih kakšnih 150 v zeleni barvi ( takšnega imamo v Mariboru, vendar ni "ta hud-telaio rosso) s tačko za prestave na desni. Značilni so tudi zavorni bobni, ki so jih pri pri 750 S že zamenjale hidravlične Brembo zavore s 300 mm diski. Enobarvni motorji s po dvema skoraj navpičnima črtama čez "deklce" in tank ter kovinsko srebrnimima blatnikoma so postali pojem. Prvih so naredili okrog 2000, 750S okoli 1000. S3 in 1000S pa žal nista sledila konkuretom, njuni vozniki so že lahko gledali v hrbet konkurenčnim motorjem. Nekako do leta 1973 je bila izvedba Sport zelo konkurenčna na vseh hitrostnih tekmah. Novi šef (ki je mimogrede po mojem mnenju "zafural" Guzzija) De Tomaso preprosto ni videl prostora v velikih twinih.
https://www.youtube.com/watch?v=MhYYFqAQ_y0&feature=related
eden od 150 tih "telaio rosso" nikoli pod 10.000, vedno veliko več...
Slikce:
750S
https://www.youtube.com/watch?v=MhYYFqAQ_y0&feature=related
eden od 150 tih "telaio rosso" nikoli pod 10.000, vedno veliko več...
Slikce:
750S
Similar topics
» V850 1972-1974
» sport 1200
» Sport 1100 (1994-1998)
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Mistral izpuh
» sport 1200
» Sport 1100 (1994-1998)
» Le Mans I,II,III,IV in V (1976-1993)
» Mistral izpuh
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu