Problem z izpušnim ventilom
+2
Strom
bobo
6 posters
Stran 1 od 2
Stran 1 od 2 • 1, 2
Problem z izpušnim ventilom
Živ!
Evo mene po par letih, ko imam problem, drugače pa večinoma samo poslušam kaj se pogovarjate.
Pri moji Californiji EV letnik 2002 imam problem z enim izpušnim ventilom. Zelo hitro dobi toleranco tudi do cca 0.35mm že po par kilomertih vožnje. Je bil tudi najglasnejši ko je bil motor nov. Zdaj ima narejenih 125 000km.
Če ima kdo kaj podobnih izkušenj, bi prosil za kak nasvet. Sumim na dročnike na odmični gredi, kar me najbolj ne veseli.
lp bobo
Evo mene po par letih, ko imam problem, drugače pa večinoma samo poslušam kaj se pogovarjate.
Pri moji Californiji EV letnik 2002 imam problem z enim izpušnim ventilom. Zelo hitro dobi toleranco tudi do cca 0.35mm že po par kilomertih vožnje. Je bil tudi najglasnejši ko je bil motor nov. Zdaj ima narejenih 125 000km.
Če ima kdo kaj podobnih izkušenj, bi prosil za kak nasvet. Sumim na dročnike na odmični gredi, kar me najbolj ne veseli.
lp bobo
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
2002 je bila še hydro mašina?
Mislim s hidravličnimi ventili? Tam itak ni kaj štelat, res je pa, da so imeli velik vpoklic ravno pri teh motorjih, kjer so menjali kup delov sistema za odmikanje ventilov...
Menjava delov je spadala pod garancijo, tudi, če je bil motor že izven... vsaj v tujini so...
Drugi vpoklic je bil pa zaradi kolesnih obročev... mislim da bi se moralo po serijskih številkah videti, če je bil servis opravljen. Kolikor vem, imajo dealerji seznam vseh motorjev, kjer je vpoklic še odprt in se lahko preveri glede na številko šasije.
Če pa ni hidravličnih ventilov pa... hmnja... prask prask... Damjan? Kocka?
Od Kocke cali vem, da je lepo pridno tiho in dela ko urca... kaj je pa počel z njo, da jo je ugnal, pa ne vem...
Poglej še tule, kako je s tem
http://wildguzzi.com/forum/index.php?board=1.0
Mislim s hidravličnimi ventili? Tam itak ni kaj štelat, res je pa, da so imeli velik vpoklic ravno pri teh motorjih, kjer so menjali kup delov sistema za odmikanje ventilov...
Menjava delov je spadala pod garancijo, tudi, če je bil motor že izven... vsaj v tujini so...
Drugi vpoklic je bil pa zaradi kolesnih obročev... mislim da bi se moralo po serijskih številkah videti, če je bil servis opravljen. Kolikor vem, imajo dealerji seznam vseh motorjev, kjer je vpoklic še odprt in se lahko preveri glede na številko šasije.
Če pa ni hidravličnih ventilov pa... hmnja... prask prask... Damjan? Kocka?
Od Kocke cali vem, da je lepo pridno tiho in dela ko urca... kaj je pa počel z njo, da jo je ugnal, pa ne vem...
Poglej še tule, kako je s tem
http://wildguzzi.com/forum/index.php?board=1.0
Re: Problem z izpušnim ventilom
Moja je bla menda še prav ta zadnja, ki ima ročno štelanje ventilov.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Danes od 20h naprej v Old London pubu v industrijski coni Trzin lahko kaj več izveš... če si oz okolice LJ... če ne moreš bom pa jaz malce povprašal ostale prisotne gucijaš(k)e, pa napišem ugotovitve, če jih ne bodo že sami...
Re: Problem z izpušnim ventilom
Strom hvala za pomoč.
Sem preložil vage iz ene strani na drugo in ni spremembe, ventil začne nabivat že po minuti delovanja. Pred tem je pa imel po narejenih cca 200 km zračnost 0.45mm.
Iz tega sledi, da je problem na dročniku ali odmični gredi. Pa bo veselja s šraufanjem.
Upam da bom dobil kose v doglednem času, nameravam it v Pordenone.
Sem preložil vage iz ene strani na drugo in ni spremembe, ventil začne nabivat že po minuti delovanja. Pred tem je pa imel po narejenih cca 200 km zračnost 0.45mm.
Iz tega sledi, da je problem na dročniku ali odmični gredi. Pa bo veselja s šraufanjem.
Upam da bom dobil kose v doglednem času, nameravam it v Pordenone.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Hmmm.... ampak si siguren da nima hidravlično nastavljivih ventilov?
To bi še imelo smisel, ampak tiste vagce sploh nimajo vijakov za nastavitev...
To bi še imelo smisel, ampak tiste vagce sploh nimajo vijakov za nastavitev...
Re: Problem z izpušnim ventilom
Sigurno nima hidravličnih ventilov. Je pa morala bit mašina sklanfana skupaj iz vseh vetrov v tovarni, ker je ne najdeš pod California EV ampak pod California Special in je bla prva EVejka z črno retro masko spredaj v Sloveniji, se mi zdi. Imam pa res na tanku nalepko valvole hiraulice, ker se mi je barva luščila in sem ga reklamiral, pa ker ni blo drug so mi dali ta hidravličnega.
Uglavnem med štelanjem ventilov v zadnjih dneh sem vijak na klavirju zategnil skoraj za en obrat, kar kaže na kar velike obrabe.
bobo
Uglavnem med štelanjem ventilov v zadnjih dneh sem vijak na klavirju zategnil skoraj za en obrat, kar kaže na kar velike obrabe.
bobo
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Matica na vijaku je OK?
Mogoče ne bi bilo slabo vzeti ven vijaka ter matice, razmastiti oboje, skupaj z vagco (trikloretilen dela še najbolje, vendar je dokaj kancerogen in hitro hlapi), nato pa zopet sestaviti z kapljico modrega locktite-a.
Spotoma pa seveda preveriti vse navoje...
Odmična gred se skorajda ne mora spreminjati tako hitro oz. bi vrgel uč le zato, da je ne požira. Glede na to, da so le površinsko kaljene, bi jih kar hitro pililo ko bi prišlo čez tistih nekaj mikronov...
No ja, izgleda da bo nekaj šraufanja pred tabo... v vsakem primeru me pa res firbec matra, kaj je vzrok...
Mogoče ne bi bilo slabo vzeti ven vijaka ter matice, razmastiti oboje, skupaj z vagco (trikloretilen dela še najbolje, vendar je dokaj kancerogen in hitro hlapi), nato pa zopet sestaviti z kapljico modrega locktite-a.
Spotoma pa seveda preveriti vse navoje...
Odmična gred se skorajda ne mora spreminjati tako hitro oz. bi vrgel uč le zato, da je ne požira. Glede na to, da so le površinsko kaljene, bi jih kar hitro pililo ko bi prišlo čez tistih nekaj mikronov...
No ja, izgleda da bo nekaj šraufanja pred tabo... v vsakem primeru me pa res firbec matra, kaj je vzrok...
Re: Problem z izpušnim ventilom
Kar se je dalo naredit pod kapo je blo narejeno. Vijak je bil vzet ven manjkal mu je del navoja kar pa ni vplivalo na to, da bi se odšraufal ali kakorkoli premaknil. Poleg tega sem pa tudi komplet vago z vijakom zamenjal in nastavil ventile pa je blo isto kot prej. Lahko je dročnik in ne gred vendar mora mašina na kose, da se bo vidlo. Upam samo, da se bo dalo mašino odpret spredaj brez, da
snamem motor z okvirja. Bom napisal ko bom vedel več.
snamem motor z okvirja. Bom napisal ko bom vedel več.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Da ne bo več dilem. Močno izrabljen in okrušen dročnik in močno opiljen greben na odmični gredi.
Mogoče kdo ve, če imajo v Pordenoneju kose na zalogi ali je treba naročat?
Mogoče kdo ve, če imajo v Pordenoneju kose na zalogi ali je treba naročat?
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Bobo,kontaktiraj Damijana,on naroča dele,ti bo najbolje svetoval.Delaš sam,ali mehanik?Od kod si?Jaz sem neke dele naročil v AC Maribor.
Pozdrav-RUDI!
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Problem z izpušnim ventilom
Sem iz okolice Postojne, delava pa s tastom, ki je študiran mehanik.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
bobo je napisal/a:Sem iz okolice Postojne, delava pa s tastom, ki je študiran mehanik.
Potem se pa absolutno moramo dobiti kdaj na OMV na kofetu...
Re: Problem z izpušnim ventilom
Hidravlični modeli so bili samo 2003 in 2004 letnik, pa na pokrovih ventilov gor piše, da je hidravličen. Tud potem ko daš dol pokrove ni matic oz vijakov za štelat. To čimprej razdrita in poglejta, da ne bo še kake večje škode na motorju zaradi opilkov. Če se res kaj tazga dogaja je sigurno že kaj videt v karterju. Pri guzziju se štelajo ventili, ko je bat v fazi eksplozije in to oba ventila na enkrat 0,10 sesalni in 0,15 izpušni za cali ev.
Lp Damjan
Lp Damjan
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Problem z ispušnim ventilom
Hojla Guzzist!
Vidiš, če odpreš motor ti postane takoj vse jasno...vsaj šolanim mehanikom.
Študiranim pa mora biti jasno tudi, če ne odprejo motorja...
Viva Guzzi!
Vidiš, če odpreš motor ti postane takoj vse jasno...vsaj šolanim mehanikom.
Študiranim pa mora biti jasno tudi, če ne odprejo motorja...
Viva Guzzi!
feri- Število prispevkov : 65
Join date : 11/01/2010
Re: Problem z izpušnim ventilom
feri je napisal/a:Hojla Guzzist!
Vidiš, če odpreš motor ti postane takoj vse jasno...vsaj šolanim mehanikom.
Študiranim pa mora biti jasno tudi, če ne odprejo motorja...
Viva Guzzi!
To vse drži samo midva se nisva mogla zedinit koliko okruškov je v karterju.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Strom je napisal/a:bobo je napisal/a:Sem iz okolice Postojne, delava pa s tastom, ki je študiran mehanik.
Potem se pa absolutno moramo dobiti kdaj na OMV na kofetu...
To ne bi smel bit problem samo momentalno je moja Edvina nepremičnina.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
bobo je napisal/a:Strom je napisal/a:bobo je napisal/a:Sem iz okolice Postojne, delava pa s tastom, ki je študiran mehanik.
Potem se pa absolutno moramo dobiti kdaj na OMV na kofetu...
To ne bi smel bit problem samo momentalno je moja Edvina nepremičnina.
Upajmo da ne za dolgo
Re: Problem z izpušnim ventilom
Moja nepremičnina je včeraj užgala in teče ko urca. Danes še malo štelanja jutri pa gas.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
Strom je napisal/a:Juhej!
Kaj vse si menjal?
Odmično ged, dročnike, en vijak na klavirju in tesnila. Samo zdej me muče malo bolj glasna peta prestava. Kako je slišat pri tvojem morju, ko vržes v peto?
V Pordenonu mi je uni dečko rekel, da je enemu od naših(slo) žvižgalo v peti prestavi in da je blo treba menjat oba zobnika. Fora pa je v tem, da je pri meni peta glasnejša od samega začetka, ko je bil motor direkt iz štacune in žvižga tudi pri 125 000 km, morda malo glasneje.
bobo- Število prispevkov : 14
Join date : 03/05/2011
Re: Problem z izpušnim ventilom
bobo je napisal/a:Strom je napisal/a:Juhej!
Kaj vse si menjal?
Odmično ged, dročnike, en vijak na klavirju in tesnila. Samo zdej me muče malo bolj glasna peta prestava. Kako je slišat pri tvojem morju, ko vržes v peto?
V Pordenonu mi je uni dečko rekel, da je enemu od naših(slo) žvižgalo v peti prestavi in da je blo treba menjat oba zobnika. Fora pa je v tem, da je pri meni peta glasnejša od samega začetka, ko je bil motor direkt iz štacune in žvižga tudi pri 125 000 km, morda malo glasneje.
Hmmm... menjalnika se skoraj ne sliši pri mojem. Vsaj jaz nisem porajtal - lahko pa tudi, da nisem bil pozoren. Upam, da se kej vidimo na srečanju, pa lahko probaš mojega, pa boš bolj porajtal razlike...
Re: Problem z izpušnim ventilom
Kar se tiče pete brzine, je tko, da se pri nekaterih bolj sliši, pri drugih manj. Odvisno kako dobro nalegata zobnika en na druzga. Lahko se voziš ker se s kilometri lahko celo utečejo. Pomaga kak aditiv za menjalnik, naprimer od STP. Druga rešitev je potem menjava pete prestave, kar pa ni ravno poceni. Zobika staneta cca 180 eur plus tesnila in delo. Ko pa že podiraš, se splača pogledat še v kakem stanju so druge stvari, npr. semeringi, sklopka, potisni ležaj,... So pravli stari motoristi, pusti, ne razdiraj, dokler dela dela, hehehe. Mal obujanja spominov
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Stran 1 od 2 • 1, 2
Similar topics
» California problem
» V7 II problem s števcem?
» Cali 3 - problem z vplinjači PHF 30
» NORGE 1200 - Problem z varovalko
» V7 II problem s števcem?
» Cali 3 - problem z vplinjači PHF 30
» NORGE 1200 - Problem z varovalko
Stran 1 od 2
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu