"Strom" vprašanje
+2
Strom
mguzzi
6 posters
Stran 1 od 2
Stran 1 od 2 • 1, 2
"Strom" vprašanje
Se mi je že drugič zgodilo, da mi je (kaj ?) spraznilo akumulator.
Dejstva:
- vozim z dolgimi lučmi (sem bolj viden),
- preveril alterantor - polni, izhodna napetost od 30 do 90 ACV,
- zadnji mesec sem delal le kratke fure (na kafe do gostilne pa nazaj)- 5-10 km,
- akumulator je star 3 leta (Varta), čez zimo sem ga imel v hiši ter ga pred sezono napolnil
Kje tiči vzrok ? Ideje ?
Akumulator sem polnil dva dni, zdaj je spet vse OK; malce nalagoden občutek ostaja, če se odpraviš na daljšo turo, pa te morajo "gurat" !!
bogdan
Dejstva:
- vozim z dolgimi lučmi (sem bolj viden),
- preveril alterantor - polni, izhodna napetost od 30 do 90 ACV,
- zadnji mesec sem delal le kratke fure (na kafe do gostilne pa nazaj)- 5-10 km,
- akumulator je star 3 leta (Varta), čez zimo sem ga imel v hiši ter ga pred sezono napolnil
Kje tiči vzrok ? Ideje ?
Akumulator sem polnil dva dni, zdaj je spet vse OK; malce nalagoden občutek ostaja, če se odpraviš na daljšo turo, pa te morajo "gurat" !!
bogdan
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: "Strom" vprašanje
Preveri še napetost na akumulatorju medtem ko dela motor.
Preveri v prostem teku, 2000, 3000, 4000 in 7000 obrati z prižganimi lučmi.
Imaš še kakšne dodatne luči/porabnike montirane?
Napetost naj bi bila pri prostem teku okoli 14V, vsekakor pa več, kot pri ugasnjenem motorju. Pri 2000 pa že čez 14V, pri višjih obratih pa ne čez 14,5. Pri meni je bila skoraj 14,8, ampak glede na to, da sem meril z novim reglerjem, nimaš kaj dosti za narest.
Kaj pa pravi kej lučka za napetost, če jo imaš?
Preveri v prostem teku, 2000, 3000, 4000 in 7000 obrati z prižganimi lučmi.
Imaš še kakšne dodatne luči/porabnike montirane?
Napetost naj bi bila pri prostem teku okoli 14V, vsekakor pa več, kot pri ugasnjenem motorju. Pri 2000 pa že čez 14V, pri višjih obratih pa ne čez 14,5. Pri meni je bila skoraj 14,8, ampak glede na to, da sem meril z novim reglerjem, nimaš kaj dosti za narest.
Kaj pa pravi kej lučka za napetost, če jo imaš?
Re: "Strom" vprašanje
Izmeril napetost; z prižganimi lučmi, ne gre preko 13V !
Naredil turo, cca. 100 km, ponovno meril, ne gre preko 12.6 V.
Bo krivda v regler-ju ?
Lučka: ob stand gasu brli, ko se zavrti na 1.500 obratov, ugasne !
Lp
Naredil turo, cca. 100 km, ponovno meril, ne gre preko 12.6 V.
Bo krivda v regler-ju ?
Lučka: ob stand gasu brli, ko se zavrti na 1.500 obratov, ugasne !
Lp
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: "Strom" vprašanje
Evo sem našel enga strica iz Hrvaške, ki jih proizvaja za polovično ceno; edina pomanjkljivost je, da moraš sam prestaviti konektorje iz starega na novi.
http://www.regler.sper.hr/index.htm
http://www.regler.sper.hr/index.htm
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: "Strom" vprašanje
Sam je treba vzet tistega ki piše.. z izhodom za lampico. Ne vem pa, če je 30A dovolj. Verjetno že...
Vsekakor pa koristna informacija.
Še nekaj... kako se to potemtakem k nam dostavi? Po pošti se verjetno računa še carino in davek, glede na to, da niso v EU.
Vsekakor pa koristna informacija.
Še nekaj... kako se to potemtakem k nam dostavi? Po pošti se verjetno računa še carino in davek, glede na to, da niso v EU.
Re: "Strom" vprašanje
Točno...zato po pošti ni računice; ..najverjetneje bom šel sam iskat, se že najde kakšna pot, če ne drugače, pa urca in pol vožnje in še ogled živalskega vrta...
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
"Strom" vprašanje
Hojla
Tile "ducati energia" reglerji se, kako bi rekel "starajo". Pri 2000 obratih moraš imeti najmanj 13,7 V.
Sam sem ga zamenjal letos, ni poceni okrog 140eur.-Ducati (to ni ime motorjev-v tem primeru). Pozneje sem izvedel, da se da dobiti vsaj tako dobrega ceneje, naročilo je online. Tudi alternatorje imajo boljše, ga imam na NTX-u. Link:
http://www.electrexworld.co.uk/moto-guzzi-road-motorcycles-electrical-parts-1265-0.html
Zupi
Tile "ducati energia" reglerji se, kako bi rekel "starajo". Pri 2000 obratih moraš imeti najmanj 13,7 V.
Sam sem ga zamenjal letos, ni poceni okrog 140eur.-Ducati (to ni ime motorjev-v tem primeru). Pozneje sem izvedel, da se da dobiti vsaj tako dobrega ceneje, naročilo je online. Tudi alternatorje imajo boljše, ga imam na NTX-u. Link:
http://www.electrexworld.co.uk/moto-guzzi-road-motorcycles-electrical-parts-1265-0.html
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Tor 10 Avg - 18:03; skupaj popravljeno 2 krat
Re: "Strom" vprašanje
Hojla Primož
Seveda, saj se ne smeš brez prižgnih vozit, a ne.Guzzi sicer ima tele originalne podatke-tovarniške za reglerje, je pa tudi vprašanje kako natančni so naši voltmetri na motorjih. Moj je zgolj približno, Veglia pač, ni VDO. Zlasti reglerjem škoduje slab akumulator, sedaj pa sami presodimo svojo škrtost (saj bo še..) in metanje dnarjev skozi oko, ko ne zamenjamo slednjega ali pa ga ne damo pozimi na toplo in ga pustimo revčka v mrzli garaži na motorju. On si to seveda zapomni in se nam maščuje, hinavsko in drago, čez regler in mašinca ne more več presti kot zadovljna muca, na toplem. Evo dokument Guzzija o reglerjih-uravnalcih napetosti-stabilizatorjih.
http://f1.grp.yahoofs.com/v1/cGlhTII7SobNrW7NZjC8-q16wC_tSk-6HVxiXlHZPzh2cI41IQ58vkJGStk1DB_q_I4Usn18I40TIODufsmR4-jyzAHSYUi2_UVqt-wZLATIyA/prova_regolatore_tensione.pdf
Zupi
Seveda, saj se ne smeš brez prižgnih vozit, a ne.Guzzi sicer ima tele originalne podatke-tovarniške za reglerje, je pa tudi vprašanje kako natančni so naši voltmetri na motorjih. Moj je zgolj približno, Veglia pač, ni VDO. Zlasti reglerjem škoduje slab akumulator, sedaj pa sami presodimo svojo škrtost (saj bo še..) in metanje dnarjev skozi oko, ko ne zamenjamo slednjega ali pa ga ne damo pozimi na toplo in ga pustimo revčka v mrzli garaži na motorju. On si to seveda zapomni in se nam maščuje, hinavsko in drago, čez regler in mašinca ne more več presti kot zadovljna muca, na toplem. Evo dokument Guzzija o reglerjih-uravnalcih napetosti-stabilizatorjih.
http://f1.grp.yahoofs.com/v1/cGlhTII7SobNrW7NZjC8-q16wC_tSk-6HVxiXlHZPzh2cI41IQ58vkJGStk1DB_q_I4Usn18I40TIODufsmR4-jyzAHSYUi2_UVqt-wZLATIyA/prova_regolatore_tensione.pdf
Zupi
Re: "Strom" vprašanje
Hojla
Točno tako, ko vžgem motor na 1000-1100 obratih kot praviš "štant gasu" je 13,7 V pri prižganih lučeh. Po Guzzi navodilih vrednost 14,5 V ne sme biti presežena.
Zupi
Točno tako, ko vžgem motor na 1000-1100 obratih kot praviš "štant gasu" je 13,7 V pri prižganih lučeh. Po Guzzi navodilih vrednost 14,5 V ne sme biti presežena.
Zupi
Re: "Strom" vprašanje
Zanimivo, ko gledam v Ersatzteilkatalogu na Stein-Dinse, se ob kliku na akumulator izpiše 18Ah, pred letom sem kupil Vartinega 30Ah, saj je bil predhodni tudi takšne amperaže.
Zadustuje 18Ah ?
Kakšne akumulatorje pa sploh imate v svojih mašinah ?
Zadustuje 18Ah ?
Kakšne akumulatorje pa sploh imate v svojih mašinah ?
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: "Strom" vprašanje
Čimveč Ah... 18 je že kar nekam malo. Za japonca bi še bila, za guzzija pa. No ja. Raje 30.
Mislim, da je trenutno notri bosch ali pa varta... sem že pozabil...
Lahko greš seveda na Odyssey:
http://cgi.ebay.de/Neu-Batterie-ODYSSEY-HAWKER-PC-535-PC535-Harley-usw-/380250907761?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5888b86471
...ampak Bosch dobiš pri nas za cca 80 euro.
Mislim, da je trenutno notri bosch ali pa varta... sem že pozabil...
Lahko greš seveda na Odyssey:
http://cgi.ebay.de/Neu-Batterie-ODYSSEY-HAWKER-PC-535-PC535-Harley-usw-/380250907761?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5888b86471
...ampak Bosch dobiš pri nas za cca 80 euro.
Re: "Strom" vprašanje
Evo, sem glih kar prletu iz ščukolova, pa vidim debato o akumulatorjih.
prvo pravilo-ne kupuj poceni, ker boš plačal trikrat,ali ... ne enkrat.
1.Ko ti bo v garaži ali kje na takem hinavskem mestu motor padel iz rok bo stekla kislinca po vseh tistih čudovith Guzzi oblincah-strahota
2. ker ti bo zaradi tega crknil regler (si bil ohern pa si kupoval za par evrčkov ceneje, sedaj boš pa poplačal tisto "pršparano" kar nekajkrat
3. zaradi življenske dobe in deklariranih lastnosti (eni kr napišejo, da je to tako in tako, namečejo podatke, v bistvu pa ni) kar seveda "izveš" naslednjo pomlad-mater jim..,pa je takrat prepozno..
4. ........siguren je še kaj
Torej rezime: Sam imam na obeh motorjih Odyyseya zaradi pričakovane življenske dobe minimalno 6 let in, ker je suh-gelast in čuvam oblince moje Quotice tegale in zaradi tegale:
In fact, ODYSSEY batteries are capable of providing engine cranking pulses in excess of 2250 amps for 5 seconds – double to triple that of equally sized conventional batteries, even at very low temperatures. And they can handle 400 charge-discharge cycles to 80% depth of discharge.
Tukajle je pa aplikacijska lista, se pravi podatki o voltaži, dimenzijah itd...:
http://www.odysseybattery.com/battspecs.html
Zupi
prvo pravilo-ne kupuj poceni, ker boš plačal trikrat,ali ... ne enkrat.
1.Ko ti bo v garaži ali kje na takem hinavskem mestu motor padel iz rok bo stekla kislinca po vseh tistih čudovith Guzzi oblincah-strahota
2. ker ti bo zaradi tega crknil regler (si bil ohern pa si kupoval za par evrčkov ceneje, sedaj boš pa poplačal tisto "pršparano" kar nekajkrat
3. zaradi življenske dobe in deklariranih lastnosti (eni kr napišejo, da je to tako in tako, namečejo podatke, v bistvu pa ni) kar seveda "izveš" naslednjo pomlad-mater jim..,pa je takrat prepozno..
4. ........siguren je še kaj
Torej rezime: Sam imam na obeh motorjih Odyyseya zaradi pričakovane življenske dobe minimalno 6 let in, ker je suh-gelast in čuvam oblince moje Quotice tegale in zaradi tegale:
In fact, ODYSSEY batteries are capable of providing engine cranking pulses in excess of 2250 amps for 5 seconds – double to triple that of equally sized conventional batteries, even at very low temperatures. And they can handle 400 charge-discharge cycles to 80% depth of discharge.
Tukajle je pa aplikacijska lista, se pravi podatki o voltaži, dimenzijah itd...:
http://www.odysseybattery.com/battspecs.html
Zupi
Re: "Strom" vprašanje
Po drugi strani mi je navadna kislinska varta zdržala cca 8 let na Yamahi brez težav. Preživela je kup šraufanja, verglanja, nekaj popolnih izpraznjenj... itd.
Damjan bi verjetno lahko povedal za navadnega originalnega kislinca v kawasakiju letnik 91, ki je bil menjan letos?
Kislina pa tudi pri prevračanju ne izteče kar tako ven. Zato so pa cevke na odduških speljane na neškodljiva mesta.
Odyssey pride s poštnino cca 130€.
Kislinc pa cca 80. Mislim da bom ostal pri kislincih, ampak to je pač odločitev vsakega posameznika. Verjetno se pa lahko razvije debata podobna tisti o olju ali pa gumah. Skratka, moj akumulator ima večjega kot tvoj
Damjan bi verjetno lahko povedal za navadnega originalnega kislinca v kawasakiju letnik 91, ki je bil menjan letos?
Kislina pa tudi pri prevračanju ne izteče kar tako ven. Zato so pa cevke na odduških speljane na neškodljiva mesta.
Odyssey pride s poštnino cca 130€.
Kislinc pa cca 80. Mislim da bom ostal pri kislincih, ampak to je pač odločitev vsakega posameznika. Verjetno se pa lahko razvije debata podobna tisti o olju ali pa gumah. Skratka, moj akumulator ima večjega kot tvoj
Re: "Strom" vprašanje
Jaz imam v Le Mans-u že 6 let gelnatega in to 10 Ah, pa gre brez problemov.
Guzzi je le Guzzi !
lp Jože
Guzzi je le Guzzi !
lp Jože
Re: "Strom" vprašanje
Jože,
Ka te nisi reko, da greš na Grossglockner ? A sm prepočasn za vas ?
Že cel mesec iščem kompanjona, pa majo vsi tolk za delat !
Kak že gre ono: ...nič nisi....
Ka te nisi reko, da greš na Grossglockner ? A sm prepočasn za vas ?
Že cel mesec iščem kompanjona, pa majo vsi tolk za delat !
Kak že gre ono: ...nič nisi....
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: "Strom" vprašanje
Primož
Ma si ti prebral tisto o zagonskem toku, pa o umiranju reglerjev a nisi? Si morda potegnil kakšen zaključek ? Če boš vztrajal na kislincu se boš na koncu kislinsko kislo držal, ko boš menjal regler ali pa jokajoče gledal razžrto barvo......
Zupi
Ma si ti prebral tisto o zagonskem toku, pa o umiranju reglerjev a nisi? Si morda potegnil kakšen zaključek ? Če boš vztrajal na kislincu se boš na koncu kislinsko kislo držal, ko boš menjal regler ali pa jokajoče gledal razžrto barvo......
Zupi
Re: "Strom" vprašanje
Barva je bila razžrta, ko sem kupil motor. Ga pač niso dovolj hitro spucali (vsaj kakšen dan-dva je moral stati takšen, da se je tako poznalo). Sicer me uničena barva, krom in rostfrei ne moti, je pa prikladna tema za zbijanje cene. Naj še enkrat povem - tista bradavička na akumulatorju si zasluži cevko, ki je speljana na neškodljivo mesto pod motorjem. Če se uporabniku ne ljubi natikati te cevke ob vsaki menjavi - si pač že zasluži požrto barvo s pritiklinami...
Zagonski tok ima odyssey verjetno večji. Za moj okus ne za 50€ večji.
Da bi reglerji crkovali, ker so akumulatorji slabi - drži samo toliko, kolikor so reglerji slabi. In ne verjamem, da ima guzzi v originalu dobro zasnovan regler. Niti še nisem videl ene smiselne razlage, ki bi pokazala, da slab akumulator lahko uniči regler (sicer me pa to niti ne bi čudilo - glede na "visoko" kvaliteto električnih komponent na gucijih).
Mimogrede, tista povezava do pdf dokumenta mi ne deluje.
Zagonski tok ima odyssey verjetno večji. Za moj okus ne za 50€ večji.
Da bi reglerji crkovali, ker so akumulatorji slabi - drži samo toliko, kolikor so reglerji slabi. In ne verjamem, da ima guzzi v originalu dobro zasnovan regler. Niti še nisem videl ene smiselne razlage, ki bi pokazala, da slab akumulator lahko uniči regler (sicer me pa to niti ne bi čudilo - glede na "visoko" kvaliteto električnih komponent na gucijih).
Mimogrede, tista povezava do pdf dokumenta mi ne deluje.
Re: "Strom" vprašanje
Bogdan !
To je bla pa taka brzina, v četrtek me je klical kolega, če grem z njimi v petek naslednji dan na Grossglockner. Šli smo sami zgodaj zjutraj, tak da nisem nobenga povabil zraven.
To je to pa tako !!!!!!!!!!!!
Nič nisi če .............
lp Jože
To je bla pa taka brzina, v četrtek me je klical kolega, če grem z njimi v petek naslednji dan na Grossglockner. Šli smo sami zgodaj zjutraj, tak da nisem nobenga povabil zraven.
To je to pa tako !!!!!!!!!!!!
Nič nisi če .............
lp Jože
Re: "Strom" vprašanje
Zupi, seveda imam... že drugega.
Akumulator star cca 2 leti, dela brez težav že nekaj mesecev po menjavi reglerja.
Zadnjič sem pozabil kontakt čez noč, pa je zjutraj prav lepo vžgal, brez matranja, tako da pri meni ni mogel biti kriv akumulator za smrt reglerja.
Vsekakor naslednji ne bo originalen.
Akumulator star cca 2 leti, dela brez težav že nekaj mesecev po menjavi reglerja.
Zadnjič sem pozabil kontakt čez noč, pa je zjutraj prav lepo vžgal, brez matranja, tako da pri meni ni mogel biti kriv akumulator za smrt reglerja.
Vsekakor naslednji ne bo originalen.
Re: "Strom" vprašanje
Na moji Cali letnik 2001 kislinski aku 30Ah še vedno pridno vžiga.Zanj pa poskrbi avtomatski polnilec,ko ga pozimi shranim na toplo,če se že ne vozim.
LP-RUDI!
LP-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: "Strom" vprašanje
Če bo kislinski akumulator potem naj bo s čim več Ah, se pravi 30, če pa dajete gelastega je lahko manjši ker ima večji zagonski tok, samo če motor ne prižiga rad, se lahko izprazni.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Stran 1 od 2 • 1, 2
Stran 1 od 2
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu