Naš Moto je Guzzi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pismo v Bruselj

4 posters

Go down

Se pritožimo v Bruselj kot klub?

Pismo v Bruselj I_vote_lcap100%Pismo v Bruselj I_vote_rcap 100% 
[ 4 ]
Pismo v Bruselj I_vote_lcap0%Pismo v Bruselj I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Skupaj glasov : 4
 
 

Pismo v Bruselj Empty Pismo v Bruselj

Objavlja  Zupi Ned 28 Mar - 22:36

Kot državljan EU sem ravnokar poslal pismo v Bruselj naj mi razložijo kako to, da se moj prijatelj lahko vozi po Trstu z Guzzijem letnik 97, jaz pa, če ga kupim od njega se ne smem v Ljubljani, ker ga ne morem registrirati on pa lahko. Bomo videli...
Lp Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Strom Ned 28 Mar - 23:21

Mogoče zato, ker pri guciju niso vedeli, kaj je euro3 auspuh do 2000nevemkaterega leta.

Načeloma, če bi dal gor euro3 izpuh in naredil temu primerno homologacijo, bi ga najbrž lahko pripeljal k nam...
Strom
Strom

Število prispevkov : 787
Join date : 25/11/2009
Age : 46
Kraj : Ljubljana

https://guzzi.slovenianforum.com

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Pismo v Bruselj

Objavlja  Zupi Ned 28 Mar - 23:29

Primož
Teli euro tri pa štiri pa ne vem koliko se ne nanašajo na srž problema. Keč je, če se on lahko vozi v državi Evropi legalno , za kaj se jaz tudi kot tak državljan ne smem, so torej moje pravice v primerjavi z njegovimi manjše, kršene? Oboji smo v shengenskem sporazumu...
Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  damian Ned 28 Mar - 23:39

Točno tako! NOT Mad
damian
damian

Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Strom Pon 29 Mar - 8:03

Sej tut men to ni lih najbolj všeč...

Bi mel še kakšno cali 3... iz oduzuni....

Sendviče pa pivo pa gremo pred parlament! Very Happy
Strom
Strom

Število prispevkov : 787
Join date : 25/11/2009
Age : 46
Kraj : Ljubljana

https://guzzi.slovenianforum.com

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Zupi Sre 14 Apr - 10:44

Evo, dobil sem birokratski odgovor:
Vprašanje poslano dne
08/04/2010

Vprašanje
73702: Subject: Birokratske razlike med državljani EU Question: V Trstu-Italija, to je 100 km iz Ljubljane, kjer stanujem je imel moj prijatelj motorno kolo s katerim se je redno vozil, se pravi je bilo registrirano. Ko sem želel od njega kupiti to kolo, sem se preje pozanimal, če ga lahko registriram v Sloveniji. Uradni odgovor je bil da ne, ker ne ustreza okoljskim predpisom. Motorno kolo je italijanske izdelave letnik 1997. Med tem ga je kupil moj drug prijatelj iz Nizozemske in glej, on ga je registriral brez težav. Zanima me kako je možno, da se moj prijatelj v Trstu z njim lahko vozi, jaz pa se v Ljubljani naj ne bi smel, oziroma za kaj je na Nizozemskem to možno, pri nas pa ne? Menim, da na opisan način vsi državljani EU nismo venakopravnem položaju.Lp Stanislav Bojan Zupet

Odgovor
Eden od korakov v postopku registracije dvo- in trikolesnega motornega vozila (v nadaljevanju: motorno kolo), ki je že bilo registrirano v drugi državi članici Evropske unije je ugotavljanje skladnosti motornega kolesa. Različni nacionalni sistemi ugotavljanja skladnosti so bili nadomeščeni s sistemom ugotavljanja celotne skladnosti v Evropski skupnosti, ki je postal obvezen za večino motornih koles izdelanih od meseca maja leta 2003 dalje. To pomeni, da za vsa motorna kolesa izdelana od meseca maja 2003 dalje velja v načelu ES-homologacija. ES-homologacija je postopek s katerim država članica EU potrjuje, da določen model motornega kolesa izpolnjuje vse zahtevane evropske varnostne in okoljevarstvene zahteve in je taka ES-homologacija veljavna v vseh državah članicah EU.

V vašem primeru je bilo motorno kolo izdelano v letu 1997. Zaradi tega se zanj ne uporabljajo pravila ES-homologacije Evropske skupnosti, temveč postopek posamične odobritve skladnosti motornega kolesa v skladu s slovenskim pravom. Vendar pa mora biti slovenski postopek posamične odobritve skladnosti motornega kolesa, ki je že pridobilo odobritev skladnosti v drugi državi članici EU (v vašem primeru v Italiji), v skladu z določenimi postopkovnimi pogoji, ki jih narekujejo temeljna pravila prava Evropske unije: da se postopek vodi na podlagi objektivnih, enakopravnih kriterijih, ki so znani vnaprej; da ne pride do podvajanja preverjanj; da je postopek zaključen v razumnem roku; Iz tega sledi, da se lahko ugotovitev skladnosti motornega vozila, za katerega je že pred tem bila pridobljena ugotovitev skladnosti v Italiji, zavrne s strani pristojnih nacionalnih institucij v Sloveniji zgolj v primeru, da predstavlja motorno kolo resno tveganje za zdravje in življenje ljudi ali okolje.

Republika Slovenija je v svoje predpise vgradila varovalno določbo, ki preprečuje, da bi v državo na novo prihajala rabljena vozila, ki preveč odstopajo od uveljavljenega nivoja zagotavljanja varnosti in varovanja okolja v Sloveniji. Vsa rabljena motorna kolesa, ki se na novo registrirajo v Sloveniji, morajo ustrezati tudi zahtevam Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Ur. l. RS, št. 17/00, 33/00 in 45/04). V vašem primeru je zelo verjetno, da motorno kolo ni imelo opreme z uravnavanjem emisij izpušnih plinov, ki ustreza določenim najnižjim zahtevam. V skladu s členom 3.a Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu mora oprema za uravnavanje emisij izpušnih plinov ustrezati najnižjim zahtevam, ki so določene v Direktivi 97/24/ES o določenih sestavnih delih in značilnostih dvo- ali trikolesnih motornih vozil (OJ L 226, 18.8.1997, p. 1–45). Torej, če motorno kolo ni ustrezalo navedenim zahtevam slovenske zakonodaje, ga v Sloveniji ni bilo mogoče registrirati. Po drugi strani pa je mogoče, da na Nizozemskem niso vgradili podobne varovalne določbe glede varovanja javnega zdravja ali okolja in je zato vaš nizozemski prijatelj lahko registriral isto motorno kolo, kateremu bi v Sloveniji zavrnili posamično odobritev ugotovitve skladnosti motornega kolesa.
Se pritožimo v Bruselj kot klub?
LP Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Strom Sre 14 Apr - 12:11

Jaz bi glasoval ja... kje podpišem? Cool
Strom
Strom

Število prispevkov : 787
Join date : 25/11/2009
Age : 46
Kraj : Ljubljana

https://guzzi.slovenianforum.com

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Stelvio Sre 14 Apr - 12:57

Iz Bruslja boš dobil pa še enkrat daljše, suhoparno uradno pismo, iz katerega boš, po celodnevnem branju in tuhtanju, kaj hočjo povedat, izluščil ,da to ureja z zakoni vsaka članica EU zase. Shocked
Stelvio
Stelvio

Število prispevkov : 35
Join date : 28/11/2009

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Zupi Sre 14 Apr - 20:47

Hojla
Jaz pa ne bi bil tak pesimist glede na: "Iz tega sledi, da se lahko ugotovitev skladnosti motornega vozila, za katerega je že pred tem bila pridobljena ugotovitev skladnosti v Italiji, zavrne s strani pristojnih nacionalnih institucij v Sloveniji zgolj v primeru, da predstavlja motorno kolo resno tveganje za zdravje in življenje ljudi ali okolje."
Potemtakem bi moral motor resno ogrožati zdravja in življenja ljudi in okolja tudi v sosednji Italiji.
Pa tudi tole bi vzel bolj pod lupo-iz leta 97 torej:"Direktivi 97/24/ES".
Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Pismo v Bruselj Empty Re: Pismo v Bruselj

Objavlja  Sponsored content


Sponsored content


Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu