Nemški delavnici za predelave
2 posters
Stran 1 od 1
Nemški delavnici za predelave
Žal Moto speziala v bistvu ni več, za to vam bom pa predsatavil HTmoto in Motoschmitz. Prva je kar velika zadeva, zelo znana med nemškimi in nizozemskimi Guzzisti. Menja gredi, vstavlja lažje sklopke, pa velik specialist za elektroniko je, dvojne svečke...., vsi te kosi so vrhunski, naštudirani.. Nekako se ne ukvarja z big bori in tako temeljitim redizajnom kot italijanske delavnice, držijo se bolj načela sprememb (na vzven komaj opaznih) izboljšanja lastnosti pogonskih sklopov. Pri njih lahko naročite tudi vse te posamezne dele. V malem prstu napr. imajo Centaura, oziroma štiriventilce.....Skratka, če hočete imeti starejšega Le Mana ali morda Centaura...res napiljnega in še v stilu Caffe racerja sta to prava naslova, Italijani tega ne zmorejo, kakor Nemci ne tistega njihovega, se je pač treba odločiti kaj bi želeli, če že morate...ki ni narejen površno, ampak nemško, pedantno. So kar dragi (kvaliteta stane), moj kolega v Nemčiji dobi 100% višjo plačo in si ..Recimo pri HTmoto Daytono spravijo na 158 kg teže in 135 konjičkov, ni kaj in še link:
http://www.htmoto.de/index.php?l=de&page=
pa slikca HTMoto racer V4:
No pa še Motoschmitz:
http://www.motoschmitz.de/ , one man band, ki dela z dušo, samo pri Quotah je pa res "mim useku":
http://www.htmoto.de/index.php?l=de&page=
pa slikca HTMoto racer V4:
No pa še Motoschmitz:
http://www.motoschmitz.de/ , one man band, ki dela z dušo, samo pri Quotah je pa res "mim useku":
Re: Nemški delavnici za predelave
Zupi,
ok, lahko popravijo LaMan vse serije, lahko tudi Quoto ampak ne vidim kaj bi lahko naredili na Centauru????
Aco
ok, lahko popravijo LaMan vse serije, lahko tudi Quoto ampak ne vidim kaj bi lahko naredili na Centauru????
Aco
Aco- Število prispevkov : 4
Join date : 22/01/2010
Nemški delavnici za predelave
Aco
Kot kaže lastniki Centaurov pač niste nagnjeni k predelavam, vsaj večina,so pa tudi izjeme, ki ga predelajo v bolj športno obliko. Caffe gre lahko v dve smeri, prva je:čimbolj močna mašina, na čimbolj trdnem okvirju s čimbolj glasnim auspuhom,športnio agresiven videz, druga varianta ( meni bolj všeč) retro-techno posebneži narejeni iz serijskih, z unikatnimi kosi, ki sovpadajo skladno. Vsak je unikat, enim uspe briljantno, drugi so skrpucala.
obstaja tudi malo močnejša izvedba ehehehehe
Kot kaže lastniki Centaurov pač niste nagnjeni k predelavam, vsaj večina,so pa tudi izjeme, ki ga predelajo v bolj športno obliko. Caffe gre lahko v dve smeri, prva je:čimbolj močna mašina, na čimbolj trdnem okvirju s čimbolj glasnim auspuhom,športnio agresiven videz, druga varianta ( meni bolj všeč) retro-techno posebneži narejeni iz serijskih, z unikatnimi kosi, ki sovpadajo skladno. Vsak je unikat, enim uspe briljantno, drugi so skrpucala.
obstaja tudi malo močnejša izvedba ehehehehe
Nazadnje urejal/a Zupi Čet 4 Feb - 23:49; skupaj popravljeno 2 krat
Nemški delavnici za predelave
Ja, če bi jest mel Centaura, bi naredil nekaj takega....samo ne vem, kaj bi žena rekla...
Verjetno bi letel iz hiše, pol bi moral pa nekako takole:
ampak brez skrbi tud Barbike se postarajo, pa so pol mal mn tečne, zbirčne
Verjetno bi letel iz hiše, pol bi moral pa nekako takole:
ampak brez skrbi tud Barbike se postarajo, pa so pol mal mn tečne, zbirčne
Similar topics
» Guzzi slika dneva (slike hudih gucijev... sline je treba cedit)
» Magni - predelave
» Drugi dve italijanski delavnici, ki se ukvarjata s predelavami Guzzijev
» Magni - predelave
» Drugi dve italijanski delavnici, ki se ukvarjata s predelavami Guzzijev
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu