Nizozemski V7 naokoli po svetu...
3 posters
Stran 1 od 1
Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Sicer ni moje popotovanje, pa vendar..
Dečko se po 20 letih dela odpravi po svetu, 1064 dni na poti, prek 60k km, iz aljaske do argentine:)
na V7, ki je bil v štartu star 32 let! in vmes niti enega problema z motorjem
http://www.guzzigalore.nl/log/route.php - oseba stran
pa še stran na ju tubu - https://www.youtube.com/user/GuzziV7#p/u/17/ta3M3_65Fkk
lep pozdrav!
Dečko se po 20 letih dela odpravi po svetu, 1064 dni na poti, prek 60k km, iz aljaske do argentine:)
na V7, ki je bil v štartu star 32 let! in vmes niti enega problema z motorjem
http://www.guzzigalore.nl/log/route.php - oseba stran
pa še stran na ju tubu - https://www.youtube.com/user/GuzziV7#p/u/17/ta3M3_65Fkk
lep pozdrav!
svarun13- Število prispevkov : 23
Join date : 04/01/2010
Kraj : skoke
Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Hojla Svarun
No pa naj še kdo kaj grdega reče o Guzzijih, 200.000 km ni nič posebnega za Guzzi twine (ne vem kaj je s temi novimi trendovskimi 1200/4 mašinami), za stare 850, 1000 in 1100 pa to sigurno velja. kje so že tisti japonci eheheeh?
Zupi
Zupi
No pa naj še kdo kaj grdega reče o Guzzijih, 200.000 km ni nič posebnega za Guzzi twine (ne vem kaj je s temi novimi trendovskimi 1200/4 mašinami), za stare 850, 1000 in 1100 pa to sigurno velja. kje so že tisti japonci eheheeh?
Zupi
Zupi
Re: Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Eden pri meni v garaži.
Nima še toliko častitljivih km na števcu (šele nekje 36.000)... vem pa za enega, ki jih je imel nekaj let nazaj nekaj čez 750.000.
1979 Yamaha XS1100 drgač...
Seveda pa to ni guci... pa me matra še kšn, ampak morm nejprej vse ostale prej poštimat, pol bomo pa vidl. Verjetno bo mogla yamahca it, da bo plac v garaži.
Mah... mogoče pa ne... je preveč luškana...
Nima še toliko častitljivih km na števcu (šele nekje 36.000)... vem pa za enega, ki jih je imel nekaj let nazaj nekaj čez 750.000.
1979 Yamaha XS1100 drgač...
Seveda pa to ni guci... pa me matra še kšn, ampak morm nejprej vse ostale prej poštimat, pol bomo pa vidl. Verjetno bo mogla yamahca it, da bo plac v garaži.
Mah... mogoče pa ne... je preveč luškana...
Re: Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Storm
Sem vedu, da se boš oglasu eehhh, kaj misliš kolk mašin so uni z 750000 zamenjal?
Zupi PS maš lep motor ni kaj, ima samo eno napako, ni.....
Sem vedu, da se boš oglasu eehhh, kaj misliš kolk mašin so uni z 750000 zamenjal?
Zupi PS maš lep motor ni kaj, ima samo eno napako, ni.....
Re: Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Tist motor je sicer XS 1100 Martini od možakarja iz severa Nemčije, od katerega sem kupil nekaj delov za svojo. Povedal je, da je delal le redne servise, porihtal drugo brzino (hiba teh motorjev, mene to še čaka) in ko je bil čas za (edino) generalko - vtaknil notri wiseco big bore kit (1101ccm - 1197 ccm). Povedal je še, da je kupil eno XS 1100 Special z malo kilometri, vendar jo je prodal, ker je Martini še čisto OK laufal..
Še malce nostalgije:
Res pa je, da ni....
Še malce nostalgije:
Res pa je, da ni....
Re: Nizozemski V7 naokoli po svetu...
No ja, dob'r, ker si glih ti, pa imaš tut dva Guzzija, ampak, če je s hladni motorjem takole delal kot tale nervozn tip, tolk km sigurno ni naredu.
Zupi
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Pon 18 Jan - 10:01; skupaj popravljeno 1 krat
Re: Nizozemski V7 naokoli po svetu...
Brez skrbi... so vzdržljive mašince tole... se pa vidi, da mu mal zaniha motor, ko gre neki čez 200 kmh (števc je v mph)... sicer pa vse XSe to delajo, če so brez fork brace.
Mal citiram:
Mindset to make a motorcycle that could last 50 years was never used again, There is not now, nor will there ever be, any model of anything... that is meant to last that long, ever again.
THE PREREQUESITES WERE ALREADY ESTABLISHED FOR THE XS ELEVEN.
1. It had to have 4 cylinders
2. It had to be a shaft drive without torque reaction
3. It had to be faster than a Z1 in the 1/4 mile
4. It had to carry more than a GoldWing
5. It had to handle like a road racer
6. It had to last almost indefinitely
7. It had to perform well at any altitude
8. It had to be easy to ride in traffic
9. It had to be above all, easy to repair if it did break
------
Delali so jih od 1978 (ok no, 1977) do 1982. Takrat so ugotovili, da enostavno ne prodajo dosti delov, ker se zadeve niso kvarile. Kar jih še niso poslali dealerjem, so stlačili v neko skladišče v Kanadi, kjer so jih nekej razstavli za dele, preostali so se pa valjali še 2 leti, ko so jih potem vseeno prodali (zato se kje vidi še kakšen 1984 letnik). Sicer se pa ta motor/kardan vidi še v takšni ali drugačni obliki tudi pri drugih modelih (XJ1100, FJ1100 & 1200, XJR 1200 & 1300, nekej še v FJR).
Sicer je bilo prodano malo morje teh motorjev, tudi po evropi. Kasneje tudi zaradi cene. Honda CBX 1000 je bila skoraj 1/3 dražja npr...
OK, dost o tem.. tole je guci forum Da ne bo komu še nerodn...
Mal citiram:
Mindset to make a motorcycle that could last 50 years was never used again, There is not now, nor will there ever be, any model of anything... that is meant to last that long, ever again.
THE PREREQUESITES WERE ALREADY ESTABLISHED FOR THE XS ELEVEN.
1. It had to have 4 cylinders
2. It had to be a shaft drive without torque reaction
3. It had to be faster than a Z1 in the 1/4 mile
4. It had to carry more than a GoldWing
5. It had to handle like a road racer
6. It had to last almost indefinitely
7. It had to perform well at any altitude
8. It had to be easy to ride in traffic
9. It had to be above all, easy to repair if it did break
------
Delali so jih od 1978 (ok no, 1977) do 1982. Takrat so ugotovili, da enostavno ne prodajo dosti delov, ker se zadeve niso kvarile. Kar jih še niso poslali dealerjem, so stlačili v neko skladišče v Kanadi, kjer so jih nekej razstavli za dele, preostali so se pa valjali še 2 leti, ko so jih potem vseeno prodali (zato se kje vidi še kakšen 1984 letnik). Sicer se pa ta motor/kardan vidi še v takšni ali drugačni obliki tudi pri drugih modelih (XJ1100, FJ1100 & 1200, XJR 1200 & 1300, nekej še v FJR).
Sicer je bilo prodano malo morje teh motorjev, tudi po evropi. Kasneje tudi zaradi cene. Honda CBX 1000 je bila skoraj 1/3 dražja npr...
OK, dost o tem.. tole je guci forum Da ne bo komu še nerodn...
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu