Posebneži (ne vsi, seveda)
2 posters
Stran 1 od 1
Posebneži (ne vsi, seveda)
Bolj slikovno, kot tekstovno vam bom prikazal nekatere posebneže, ki po neki logiki ne sodijo v repertoar tovarne motornih koles, no nekateri že, ampak 3 vrste motokultivatorjev, furgončki-trikolesni, eno čudo imenovano mehanična mula, prototip skuterja, mašino, ki so jo prodali, žal jo imajo sedaj Izraelci v vohunskih brezpilotnih letalih, ker je tako vzdržljiva, da so se odočili prav zanjo. Vsega seveda ne, je pa še marsikaj verjemite, toda za to je treba vzeti pot pod Guzzi kolesa pa v Muzej v Mandello. Pa še eno sličico prilagam Guzzi v Ljubljani z mitraljezom, na začetku II. vojne v Tivoliju-zanimivo kaj? Kaj še čakate? Aja, avgusta in ob weekendih je muzej zaprt, to sem izvedel, ko sem stal pred vrati, na nalepki je pisalo.....
Ercole:
https://www.youtube.com/watch?v=pKHtCQwUWOM
mehanična mula:
https://www.youtube.com/watch?v=JdBnY7LjNow&feature=related
Na slikci je Nibbio II avto-Guzzi seveda, naredili so več različnih modelov za hitrostna tekmovanja pod 500cc .Poleg tega vam moram povedati še, da je bil prvi V twin sprva namenjen za Fiat 500 kot pogonski agregat, tik pred zdajci je Fiat odpovedal...škoda saj bi se v Guzziju spet cedila mleko in med , a si predstavljate, po tem bi tudi Zastava te mašine vgrajevala v Fičote...No tu je še slikca poiskusne mašine s tremi cilindri, projekt Inocentija, pa Guzzi avtombilčki, ki so jih naredili navdušenci..
Nibbio II
V11 GT prototip:
Ercole:
https://www.youtube.com/watch?v=pKHtCQwUWOM
mehanična mula:
https://www.youtube.com/watch?v=JdBnY7LjNow&feature=related
Na slikci je Nibbio II avto-Guzzi seveda, naredili so več različnih modelov za hitrostna tekmovanja pod 500cc .Poleg tega vam moram povedati še, da je bil prvi V twin sprva namenjen za Fiat 500 kot pogonski agregat, tik pred zdajci je Fiat odpovedal...škoda saj bi se v Guzziju spet cedila mleko in med , a si predstavljate, po tem bi tudi Zastava te mašine vgrajevala v Fičote...No tu je še slikca poiskusne mašine s tremi cilindri, projekt Inocentija, pa Guzzi avtombilčki, ki so jih naredili navdušenci..
Nibbio II
V11 GT prototip:
Nazadnje urejal/a Zupi Ned 21 Feb - 22:06; skupaj popravljeno 13 krat
Posebneži (ne vsi, seveda)
Slikce:
za invalide
izdelava Ercola
mehanska mula-za it. vojsko
Guzzi v Ljubljani-Tivoli II. svet. vojna
prototip skuterja
Guzzi mašina na vohunskem letalu
Pa še tele ameriške traparije:
http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html
za invalide
izdelava Ercola
mehanska mula-za it. vojsko
Guzzi v Ljubljani-Tivoli II. svet. vojna
prototip skuterja
Guzzi mašina na vohunskem letalu
Pa še tele ameriške traparije:
http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html
Nazadnje urejal/a Zupi Pon 8 Feb - 20:20; skupaj popravljeno 2 krat
Posebneži (ne vsi, seveda)
albanski policaj:
Že Piccaso je občudoval Guzzi enduro
Rosso Mandello s prikolico
Custom 750 z Brevino mašino na TT okvirju:
protozip trije cilindri:
policajski in vojaški:
bivalnik (svinjarija):
avtomobilček:
"tricikel-bolj športen":
Že Piccaso je občudoval Guzzi enduro
Rosso Mandello s prikolico
Custom 750 z Brevino mašino na TT okvirju:
protozip trije cilindri:
policajski in vojaški:
bivalnik (svinjarija):
avtomobilček:
"tricikel-bolj športen":
Posebneži (ne vsi seveda)
98 konjičkov, 168 kg, na stari, okrogli mašini. Poglejte si vplinjače...
http://www.motoitaliane.it/bicilindrica/010/ott/pensionata.html
Zupi
http://www.motoitaliane.it/bicilindrica/010/ott/pensionata.html
Zupi
Guzzi v Tivoliju
Če lahko še jaz malo pristavim svoj lonček k fotkam:
Guzzi, ki je slikan v Tivoliju v Ljubljani je model GT-17. Takrat je to bil najpogostestejši motor v italijanski vojski. Spredaj ima montiran mitraljez "lahka breda" in sploh je otovorjen kot kamela.
GT-17 predstavlja neko mešanico med civilnim SPORT 15 in kasnejšim (od l. 1939 dalje) ALCE-jem. GT-17 ima še vedno 3-stopenjski menjalnik, vendar je za razliko od SPORT-a 15 zadaj že vzmeten (GT-kot granturismo), pa tudi prestavno razmerje je - za vojsko primerno - krajše. ALCE pa ima že drugačen okvir in 4-stopenjski menjalnik s še vedno ročnim prestavljanjem. Pa še malo zgodovine: Za modelom GT-17 se za kratek čas pojavi GT-20, ki pa je bil narejen le v cca 200 primerkih; kmalu ga je nadomestil "ALCE", le tega pa l. 1946 SUPERALCE. Brez zamere, ampak ne morem iz svoje oldtajmerske kože..
Aja, pa še pojasnilo: ALCE v italijanščini pomeni LOS, torej tista neka vrsta jelena z ogromnimi rogovi... Jelena sicer še nisem vozil, alceja pa že...in občutek je res podoben, kot bi jezdil nekaj divjega, nerodnega in ne preveč hitrega..
In pa čisto za konec: na motorju je lepo vidna tablica s črkami R.E. (regio esercito), kar je nedvomen dokaz, da gre za avtentično vojaško vozilo in to med leti 1941 in 1943.
lp vsem,
Borut
Guzzi, ki je slikan v Tivoliju v Ljubljani je model GT-17. Takrat je to bil najpogostestejši motor v italijanski vojski. Spredaj ima montiran mitraljez "lahka breda" in sploh je otovorjen kot kamela.
GT-17 predstavlja neko mešanico med civilnim SPORT 15 in kasnejšim (od l. 1939 dalje) ALCE-jem. GT-17 ima še vedno 3-stopenjski menjalnik, vendar je za razliko od SPORT-a 15 zadaj že vzmeten (GT-kot granturismo), pa tudi prestavno razmerje je - za vojsko primerno - krajše. ALCE pa ima že drugačen okvir in 4-stopenjski menjalnik s še vedno ročnim prestavljanjem. Pa še malo zgodovine: Za modelom GT-17 se za kratek čas pojavi GT-20, ki pa je bil narejen le v cca 200 primerkih; kmalu ga je nadomestil "ALCE", le tega pa l. 1946 SUPERALCE. Brez zamere, ampak ne morem iz svoje oldtajmerske kože..
Aja, pa še pojasnilo: ALCE v italijanščini pomeni LOS, torej tista neka vrsta jelena z ogromnimi rogovi... Jelena sicer še nisem vozil, alceja pa že...in občutek je res podoben, kot bi jezdil nekaj divjega, nerodnega in ne preveč hitrega..
In pa čisto za konec: na motorju je lepo vidna tablica s črkami R.E. (regio esercito), kar je nedvomen dokaz, da gre za avtentično vojaško vozilo in to med leti 1941 in 1943.
lp vsem,
Borut
Nazadnje urejal/a bstenta Pet 22 Jun - 12:06; skupaj popravljeno 2 krat
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Re: Posebneži (ne vsi, seveda)
Sem ga poslal Italijnom ( guzzienduro)in za našč napisal, da je slika od takrat. Postavil sem vprašanje kateri model je in nisem dobil odgovora heehhe.
Zupi
Zupi
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu