STELVIO NTX
+2
Rudi
mats973
6 posters
Stran 1 od 1
STELVIO NTX
Pozdravljeni MG člani.
Sem nov član foruma in rabim nasvet ob nakupu prvega MG - Stelvio imam letnik 2011 nagledan pa me zanima ravno takrat je bila spremeba na teh motorjih narjena, kako spoznam razliko ali je res 2011 ali mogoče sam 2010 pa homologacija 2011. je velika razlika v kakovosti 2010 - 2011.
Kaj pomeni 4V ali 8V pri oznaki Stelvia.
mogoče še kakšne izkušnje - dobre in slabe s temi motorji, servisi ? čujem da ni več zastopnika v Sloveniji itd.
Hvala že vnaprej za odgovore upam da kmalu zajaham Stelvia.
Lp
Mats
Sem nov član foruma in rabim nasvet ob nakupu prvega MG - Stelvio imam letnik 2011 nagledan pa me zanima ravno takrat je bila spremeba na teh motorjih narjena, kako spoznam razliko ali je res 2011 ali mogoče sam 2010 pa homologacija 2011. je velika razlika v kakovosti 2010 - 2011.
Kaj pomeni 4V ali 8V pri oznaki Stelvia.
mogoče še kakšne izkušnje - dobre in slabe s temi motorji, servisi ? čujem da ni več zastopnika v Sloveniji itd.
Hvala že vnaprej za odgovore upam da kmalu zajaham Stelvia.
Lp
Mats
mats973- Število prispevkov : 2
Join date : 24/01/2014
Re: STELVIO NTX
Mats,pozdravljen in dobrodošel med nami guzzisti!
4V pomeni da ima vsak cilinder dvoventilsko tehniko,8V pa,da ima vsak cilinder po 4 ventile.Slišalo pa se je,da so 4ventilske mašine slabše kvalitete.Priporočam ti verzijo 4V.Toliko o mojem vedenju za Stelvio.Natančneje ti bodo svetovali bolj kompetentni od mene.Jaz se držim svoje Californije,ki mi pri 60.oookm še dobro služi.
Lep Guzzistični pozdrav iz MB!
4V pomeni da ima vsak cilinder dvoventilsko tehniko,8V pa,da ima vsak cilinder po 4 ventile.Slišalo pa se je,da so 4ventilske mašine slabše kvalitete.Priporočam ti verzijo 4V.Toliko o mojem vedenju za Stelvio.Natančneje ti bodo svetovali bolj kompetentni od mene.Jaz se držim svoje Californije,ki mi pri 60.oookm še dobro služi.
Lep Guzzistični pozdrav iz MB!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
hvala
Rudi je napisal/a:Mats,pozdravljen in dobrodošel med nami guzzisti!
4V pomeni da ima vsak cilinder dvoventilsko tehniko,8V pa,da ima vsak cilinder po 4 ventile.Slišalo pa se je,da so 4ventilske mašine slabše kvalitete.Priporočam ti verzijo 4V.Toliko o mojem vedenju za Stelvio.Natančneje ti bodo svetovali bolj kompetentni od mene.Jaz se držim svoje Californije,ki mi pri 60.oookm še dobro služi.
Lep Guzzistični pozdrav iz MB!
Rudi , hvala za odgovor. Čakam še na zgoraj omenjene bolj kompetentne
Lp
Matjaž
mats973- Število prispevkov : 2
Join date : 24/01/2014
Re: STELVIO NTX
Matjaž,kdor čaka,dočaka!In upanje umre zadnje.
Pokliči me na 040-781-510.
Viva Guzzi!
Pokliči me na 040-781-510.
Viva Guzzi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: STELVIO NTX
Rudi tvoja Cali je 2 V, res pa je, da imaš 4 ventile, toda na dveh glavah cilndrov. Stelvio je 4 V, kot bo moj bodoči NTX 820. Torej Stelvio 8:2=4. Ima torej 4 ventilsko tehniko, res pa je, da je ventilov 8, vendar na dveh glavah cilindrov.
LP Zupi
LP Zupi
Re: STELVIO NTX
Zupi,hvala za pojasnilo.Se pravi,da se računa število ventilov po cilindru.V bistvu pa sem prijatelju povedal pravilno,samo za skupno število ventilov.Evo,pojavil se je bolj kompetentni od mene.
Lep pozdrav-RUDI!
Lep pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: STELVIO NTX
Mogoče gre za istega Guzzija. Tale mi ne gre iz glave (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8277362&show=1). Mogoče kdo pozna lastnika ali motor?
Lp., Jure
Lp., Jure
dottore- Število prispevkov : 1
Join date : 02/04/2014
Re: STELVIO NTX
Sam se bolj nagibam k novejšemu, z večjim tankom za bencin in.....Ker sem zadnje čase silom prilik bolj malo v Guzzi sceni, poglej barve po letnikih.
Lp Zupi
Lp Zupi
STELVIO NTX
Pozdravljeni!
[Se bom pa še jaz mal vključil v debato! Od aprila sem lastnik STELVIA 8V NTX. Do takrat sem vozil Brevo 750 i.e., ki s svojimi 45.000 prevoženimi kilometri še zmerom deluje, kot urica. Ko sem Stelvia prevzel na Avto Trigavu MB, sem kljub kar že nekaj pevoženih moto-kilometrih imel straho-spoštovanje. Pojava tega motocikla, ki ima polno opremljen skoraj 300 kg je res huda. Vendar sva bila že po prvih 100 m (ne kilometrih), že eno. Manipulacija in premikanje motorja na mestu res zahteva mal več pazljivosti in moči, vendar ko pa spelješ, ti pa ne izgine nasmešek na ustih, kot je zapisalo, kar nekaj novinarjev, ki so ga testirali. Menjalnik pretika s kratkimi in natančnimi hodi, ciklistika vrhunska, položaj in ergonomija zaradi širokega krmila omogoča res dolga in neutrujojoča potovanja, vožnja po avtocest (čeprav se jih izogibam) ne povročajo kakšnih nihanj (seveda do nekih razumnih hitrostih), poraba pri mešanih režimih vožnje, nekje v okvirnih dovoljenih hitrosti je cca 5,5 l/100 km. Ker je vsaj zame pomembna karakteristik prostornina rezervoarja, ki omogoča najmanj 500 km avtonomije z enim polnenjem.
Glede kakovosti je po prevoženih 3.600 km (žal letos vreme ni naklonjeno motoristom) teško oceniti. Edini ''feler'', ki sem ga do sedaj opazil, je ''mastenje'' I. desne vilice, ampak res mastenje, ne kapanje olja. Moram priznati, da sem se ob menjavi motocikla tud mal spogledoval z novim BMW-GS-om, ampak Guzzi je le Guzzi. Posvetoval sem se tudi z Damjanom in Zupijem (sploh spominjam se še Zupija, ki mi je v debati dejal, da šele pri novem GS-u je ''štala'', kar se na moto sceni res sedaj izkazuje). Moram še enkrat poudariti, da je vožnja tega motocikla res užitek. Kakšen mesec nazaj sem v enem dnevu prevozil cca. 680 km, od tega cca 40 km avtocest, ostalo lokalne, od Novega mesta, Cerknice, Idrije, Podbrda, Kranjske gore, Trbiž, Predel, Kobarid, Piran in po stari cest nazaj v Novo mesto. Tisti dan sem tudi vse probal, meglo, vročino, naliv v Črnem kalu i trdo temo čez Kočevski gozd. Ampak, če bi mi čas drugi dan omogočal bi zopet ''šatrtal''. No upam, da nisem koga zamoril s pisanjem in če nam bodo bogovi naklonjeni se vidimo in kakšno rečemo na tradicionalnem jesenskem reliju!
Lep pozdrav! frenk
Frenk- Število prispevkov : 5
Join date : 14/11/2012
Kraj : Novo mesto
Re: STELVIO NTX
Me veseli, da si zadovoljen, le povprečneži s predebelo denarnico in kupom neznanja kupujejo GS-e.
Zupi
Zupi
Re: STELVIO NTX
Frenk....lepo si to napisal o Stelviu....sem ga tudi sam fural, kakšni 250 km, tudi druge ta velike krave (Varadero, Tiger Explorer, KTM...), celo razmišljal o nakupu...vendar vzmetenje (Telever), ki ga je razvil BMW nima konkurence...prevozil Dolomite....(imel 2 leti GSa, zdaj na ta malem Tigru)...tudi ta novi vodno hlajeni (ga vozil letos, 350 km) z vso e-navlako Dyna ESA....ni ta isti...
Še vedno zagret za Guzzl-a, vendar pogledujem predvsem proti V7, clasic-u....ko bi le Guzzi naredu kakšno Enduro 800 cm mašino z ABS-om....upanje umre zadnje....
Še vedno zagret za Guzzl-a, vendar pogledujem predvsem proti V7, clasic-u....ko bi le Guzzi naredu kakšno Enduro 800 cm mašino z ABS-om....upanje umre zadnje....
mguzzi- Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009
Re: STELVIO NTX
Bogdan,Guzzi je nekoliko posodobil V7,mu dodal ABS in mislim da še protizdrsni sistem.Velja malo počakati,kaj praviš?
Se vidimo na Reliju?
Viva Guzzi!
Se vidimo na Reliju?
Viva Guzzi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: STELVIO NTX
5
Avtor: Mateja Pivk•25. september 2014
Moto Guzzi pripravlja prenovljeno različico modela V7 – ta bo v novo sezono vstopil nekoliko dodelan, pa tudi opremljen z dvostopenjskim sistemom ABS in sistemom za nadzor zdrsovanja pogonskega kolesa ali »traction contorlom« (“MGCT” - Moto Guzzi Controllo Trazione).
Evo se skopiral in dodal za "rajcanje"!Sliko vidiš na www.motosvet.com.Meni pošiljajo prispevke na meil.LP!
Avtor: Mateja Pivk•25. september 2014
Moto Guzzi pripravlja prenovljeno različico modela V7 – ta bo v novo sezono vstopil nekoliko dodelan, pa tudi opremljen z dvostopenjskim sistemom ABS in sistemom za nadzor zdrsovanja pogonskega kolesa ali »traction contorlom« (“MGCT” - Moto Guzzi Controllo Trazione).
Evo se skopiral in dodal za "rajcanje"!Sliko vidiš na www.motosvet.com.Meni pošiljajo prispevke na meil.LP!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: STELVIO NTX
Evo še drugi del teksta:
Moto Guzzi V7 2015
Nekaj drobnih popravkov je bila deležna tudi geometrija motocikla, agregat pa bo v novi različici nagnjen za 4 stopinje bolj naprej in nameščen centimeter nižje, kar naj bi vozniku zagotovilo še več prostora za noge.
Nekoliko izboljšano naj bi bilo tudi delovanje šeststopenjskega menjalnika. Sedež bo nekoliko nižji, motocikel pa tako še primernejši za sveže voznike.
Guzzi in Piaggio v uradnem sporočilu za javnost nista omenjala prenove ali dodelave agregata, a ker se bistvo simpatičnosti modela nikoli ni skrivalo v sila iskrivem srcu motocikla, prenova niti ni krvavo potrebna.
Moto Guzzi V7 2015
Nekaj drobnih popravkov je bila deležna tudi geometrija motocikla, agregat pa bo v novi različici nagnjen za 4 stopinje bolj naprej in nameščen centimeter nižje, kar naj bi vozniku zagotovilo še več prostora za noge.
Nekoliko izboljšano naj bi bilo tudi delovanje šeststopenjskega menjalnika. Sedež bo nekoliko nižji, motocikel pa tako še primernejši za sveže voznike.
Guzzi in Piaggio v uradnem sporočilu za javnost nista omenjala prenove ali dodelave agregata, a ker se bistvo simpatičnosti modela nikoli ni skrivalo v sila iskrivem srcu motocikla, prenova niti ni krvavo potrebna.
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu