Naš Moto je Guzzi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

STELVIO NTX

+2
Rudi
mats973
6 posters

Go down

STELVIO NTX Empty STELVIO NTX

Objavlja  mats973 Pon 27 Jan - 20:58

Pozdravljeni MG člani.

Sem nov član foruma in rabim nasvet ob nakupu prvega MG - Stelvio imam letnik 2011 nagledan pa me zanima ravno takrat je bila spremeba na teh motorjih narjena, kako spoznam razliko ali je res 2011 ali mogoče sam 2010 pa homologacija 2011. je velika razlika v kakovosti 2010 - 2011.
Kaj pomeni 4V ali 8V pri oznaki Stelvia.
mogoče še kakšne izkušnje - dobre in slabe s temi motorji, servisi ? čujem da ni več zastopnika v Sloveniji itd.

Hvala že vnaprej za odgovore upam da kmalu zajaham Stelvia.

Lp
Mats

mats973

Število prispevkov : 2
Join date : 24/01/2014

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Pon 27 Jan - 22:56

Mats,pozdravljen in dobrodošel med nami guzzisti!
4V pomeni da ima vsak cilinder dvoventilsko tehniko,8V pa,da ima vsak cilinder po 4 ventile.Slišalo pa se je,da so 4ventilske mašine slabše kvalitete.Priporočam ti verzijo 4V.Toliko o mojem vedenju za Stelvio.Natančneje ti bodo svetovali bolj kompetentni od mene.Jaz se držim svoje Californije,ki mi pri 60.oookm še dobro služi.
Lep Guzzistični pozdrav iz MB! Smile 
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty hvala

Objavlja  mats973 Tor 28 Jan - 6:41

Rudi je napisal/a:Mats,pozdravljen in dobrodošel med nami guzzisti!
4V pomeni da ima vsak cilinder dvoventilsko tehniko,8V pa,da ima vsak cilinder po 4 ventile.Slišalo pa se je,da so 4ventilske mašine slabše kvalitete.Priporočam ti verzijo 4V.Toliko o mojem vedenju za Stelvio.Natančneje ti bodo svetovali bolj kompetentni od mene.Jaz se držim svoje Californije,ki mi pri 60.oookm še dobro služi.
Lep Guzzistični pozdrav iz MB! Smile 


Rudi , hvala za odgovor. Čakam še na zgoraj omenjene bolj kompetentne Very Happy 

Lp
Matjaž

mats973

Število prispevkov : 2
Join date : 24/01/2014

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Tor 28 Jan - 19:39

Matjaž,kdor čaka,dočaka!In upanje umre zadnje.
Pokliči me na 040-781-510.
Viva Guzzi!
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Zupi Pet 7 Feb - 20:20

Rudi tvoja Cali je 2 V, res pa je, da imaš 4 ventile, toda na dveh glavah cilndrov. Stelvio je 4 V, kot bo moj bodoči NTX 820. Torej Stelvio 8:2=4. Ima torej 4 ventilsko tehniko, res pa je, da je ventilov 8, vendar na dveh glavah cilindrov.
LP Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Sob 8 Feb - 23:44

Zupi,hvala za pojasnilo.Se pravi,da se računa število ventilov po cilindru.V bistvu pa sem prijatelju povedal pravilno,samo za skupno število ventilov.Evo,pojavil se je bolj kompetentni od mene.
Lep pozdrav-RUDI! Razz 
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  dottore Ned 13 Apr - 9:45

Mogoče gre za istega Guzzija. Tale mi ne gre iz glave (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8277362&show=1). Mogoče kdo pozna lastnika ali motor?

Lp., Jure

dottore

Število prispevkov : 1
Join date : 02/04/2014

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Zupi Ned 13 Apr - 21:43

Sam se bolj nagibam k novejšemu, z večjim tankom za bencin in.....Ker sem zadnje čase silom prilik bolj malo v Guzzi sceni, poglej barve po letnikih.
Lp Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty STELVIO NTX

Objavlja  Frenk Pon 15 Sep - 22:26


Pozdravljeni!

[Se bom pa še jaz mal vključil v debato! Od aprila sem lastnik STELVIA 8V NTX. Do takrat sem vozil Brevo 750 i.e., ki s svojimi 45.000 prevoženimi kilometri še zmerom deluje, kot urica. Ko sem Stelvia prevzel na Avto Trigavu MB, sem kljub kar že nekaj pevoženih moto-kilometrih imel straho-spoštovanje. Pojava tega motocikla, ki ima polno opremljen skoraj 300 kg je res huda. Vendar sva bila že po prvih 100 m (ne kilometrih), že eno. Manipulacija in premikanje motorja na mestu res zahteva mal več pazljivosti in moči, vendar ko pa spelješ, ti pa ne izgine nasmešek na ustih, kot je zapisalo, kar nekaj novinarjev, ki so ga testirali. Menjalnik pretika s kratkimi in natančnimi hodi, ciklistika vrhunska, položaj in ergonomija zaradi širokega krmila omogoča res dolga in neutrujojoča potovanja, vožnja po avtocest (čeprav se jih izogibam) ne povročajo kakšnih nihanj (seveda do nekih razumnih hitrostih), poraba pri mešanih režimih vožnje, nekje v okvirnih dovoljenih hitrosti je cca 5,5 l/100 km. Ker je vsaj zame pomembna karakteristik prostornina rezervoarja, ki omogoča najmanj 500 km avtonomije z enim polnenjem.
Glede kakovosti je po prevoženih 3.600 km (žal letos vreme ni naklonjeno motoristom) teško oceniti. Edini ''feler'', ki sem ga do sedaj opazil, je ''mastenje'' I. desne vilice, ampak res mastenje, ne kapanje olja. Moram priznati, da sem se ob menjavi motocikla tud mal spogledoval z novim BMW-GS-om, ampak Guzzi je le Guzzi. Posvetoval sem se tudi z Damjanom in Zupijem (sploh spominjam se še Zupija, ki mi je v debati dejal, da šele pri novem GS-u je ''štala'', kar se na moto sceni res sedaj izkazuje). Moram še enkrat poudariti, da je vožnja tega motocikla res užitek. Kakšen mesec nazaj sem v enem dnevu prevozil cca. 680 km, od tega cca 40 km avtocest, ostalo lokalne, od Novega mesta, Cerknice, Idrije, Podbrda, Kranjske gore, Trbiž, Predel, Kobarid, Piran in po stari cest nazaj v Novo mesto. Tisti dan sem tudi vse probal, meglo, vročino, naliv v Črnem kalu i trdo temo čez Kočevski gozd. Ampak, če bi mi čas drugi dan omogočal bi zopet ''šatrtal''. No upam, da nisem koga zamoril s pisanjem in če nam bodo bogovi naklonjeni se vidimo in kakšno rečemo na tradicionalnem jesenskem reliju!
Lep pozdrav! frenk
Frenk
Frenk

Število prispevkov : 5
Join date : 14/11/2012
Kraj : Novo mesto

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Zupi Sre 17 Sep - 21:12

Me veseli, da si zadovoljen, le povprečneži s predebelo denarnico in kupom neznanja kupujejo GS-e.
Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  mguzzi Čet 25 Sep - 20:31

Frenk....lepo si to napisal o Stelviu....sem ga tudi sam fural, kakšni 250 km, tudi druge ta velike krave (Varadero, Tiger Explorer, KTM...), celo razmišljal o nakupu...vendar vzmetenje (Telever), ki ga je razvil BMW nima konkurence...prevozil Dolomite....(imel 2 leti GSa, zdaj na ta malem Tigru)...tudi ta novi vodno hlajeni (ga vozil letos, 350 km) z vso e-navlako Dyna ESA....ni ta isti...

Še vedno zagret za Guzzl-a, vendar pogledujem predvsem proti V7, clasic-u....ko bi le Guzzi naredu kakšno Enduro 800 cm mašino z ABS-om....upanje umre zadnje....
mguzzi
mguzzi

Število prispevkov : 108
Join date : 27/11/2009

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Zupi Ned 28 Sep - 16:23

Z 820 si ga lahko narediš sam.
Zupi
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1307
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Ned 28 Sep - 18:30

Bogdan,Guzzi je nekoliko posodobil V7,mu dodal ABS in mislim da še protizdrsni sistem.Velja malo počakati,kaj praviš?
Se vidimo na Reliju?
Viva Guzzi!
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Ned 28 Sep - 18:33

5
Avtor: Mateja Pivk•25. september 2014

Moto Guzzi pripravlja prenovljeno različico modela V7 – ta bo v novo sezono vstopil nekoliko dodelan, pa tudi opremljen z dvostopenjskim sistemom ABS in sistemom za nadzor zdrsovanja pogonskega kolesa ali »traction contorlom« (“MGCT” - Moto Guzzi Controllo Trazione).

Evo se skopiral in dodal za "rajcanje"!Sliko vidiš na www.motosvet.com.Meni pošiljajo prispevke na meil.LP! Very Happy
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Rudi Ned 28 Sep - 18:53

Evo še drugi del teksta:


Moto Guzzi V7 2015

Nekaj drobnih popravkov je bila deležna tudi geometrija motocikla, agregat pa bo v novi različici nagnjen za 4 stopinje bolj naprej in nameščen centimeter nižje, kar naj bi vozniku zagotovilo še več prostora za noge.

Nekoliko izboljšano naj bi bilo tudi delovanje šeststopenjskega menjalnika. Sedež bo nekoliko nižji, motocikel pa tako še primernejši za sveže voznike.

Guzzi in Piaggio v uradnem sporočilu za javnost nista omenjala prenove ali dodelave agregata, a ker se bistvo simpatičnosti modela nikoli ni skrivalo v sila iskrivem srcu motocikla, prenova niti ni krvavo potrebna.
Rudi
Rudi

Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB

Nazaj na vrh Go down

STELVIO NTX Empty Re: STELVIO NTX

Objavlja  Sponsored content


Sponsored content


Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu