Stornello (škorec) 1960-1975
Stran 1 od 1
Stornello (škorec) 1960-1975
Hojla
Uff kakšen dolgčas, bom kar danes napisal tisto kar sem se namenil za prihodnji mesec. Nekaj o Stornellu-škorcu torej. Zamišljen je bil kot nadomestilo ostarele Lodole-čaplje, kreiral pa ga je tisti znani Guzzijev inženir, ki je kriv za še bolj znani V7, Caracano torej. Vzdržljiv, skromen, poceni je bila izhodiščna ideja konstruktorja. Rezultat je 30 kg manj teže (torej tudi materiala) kot Lodola in več kot 40% cenejše motorno kolo. Kdo ga ne bi kupil, že prvo leto so jih prodali 6000 komadov. Zaradi izjemno nezahtevnega in solidnega agregata ga še danes uporabljajo za trial na različnih "gruštih".
Sprva kot 125 cc motor z devetmi konjički ob 7500 vrtljajev na minuto, dva sedemnajst colska kolesna obroča in 96 kg. teže, kar je posledično prineslo enako končno hitrost kot pri Lodoli, 110-120 km/h. Na cross-trial ISDT evropskih tekmovanjih verzija Regolarita pobere trikrat evropsko prvenstvo kot zmagovalec. Prostornina motorja se poveča na 160 cc, moč na skoraj 16 konjičkov do konca proizvodnje in malenkost tudi teža, saj dobi alternator in "cin špule" kot pravi Damijan zraven pa seveda sodi tudi akumulator. Modelov je precej, trije 125 cc in kar nekaj 160. 1975 pride na čelo Guzzija De Tomaso, ki je zaslužen za propad Guzzija v tem segmentu motorjev. Benellijeve in kopije Hondinih mašin so namreč prinesle slab sloves in izgubo v tem razredu .... Od takrat dalje si Guzzi na tem področju ni več opomogel. Danes se cena Stornellov vrti za 160-tko lepo ohranjeno okrog 1500 ali malce več, za cross to je Scrambler verzijo jurja več za Regolarita pa tudi pet, osem...Nekaj fotk in youtube
https://www.youtube.com/watch?v=FmliDLTtBAg&feature=PlayList&p=92515035030D44DE&playnext=1&playnext_from=PL&index=2.
Zupi
Uff kakšen dolgčas, bom kar danes napisal tisto kar sem se namenil za prihodnji mesec. Nekaj o Stornellu-škorcu torej. Zamišljen je bil kot nadomestilo ostarele Lodole-čaplje, kreiral pa ga je tisti znani Guzzijev inženir, ki je kriv za še bolj znani V7, Caracano torej. Vzdržljiv, skromen, poceni je bila izhodiščna ideja konstruktorja. Rezultat je 30 kg manj teže (torej tudi materiala) kot Lodola in več kot 40% cenejše motorno kolo. Kdo ga ne bi kupil, že prvo leto so jih prodali 6000 komadov. Zaradi izjemno nezahtevnega in solidnega agregata ga še danes uporabljajo za trial na različnih "gruštih".
Sprva kot 125 cc motor z devetmi konjički ob 7500 vrtljajev na minuto, dva sedemnajst colska kolesna obroča in 96 kg. teže, kar je posledično prineslo enako končno hitrost kot pri Lodoli, 110-120 km/h. Na cross-trial ISDT evropskih tekmovanjih verzija Regolarita pobere trikrat evropsko prvenstvo kot zmagovalec. Prostornina motorja se poveča na 160 cc, moč na skoraj 16 konjičkov do konca proizvodnje in malenkost tudi teža, saj dobi alternator in "cin špule" kot pravi Damijan zraven pa seveda sodi tudi akumulator. Modelov je precej, trije 125 cc in kar nekaj 160. 1975 pride na čelo Guzzija De Tomaso, ki je zaslužen za propad Guzzija v tem segmentu motorjev. Benellijeve in kopije Hondinih mašin so namreč prinesle slab sloves in izgubo v tem razredu .... Od takrat dalje si Guzzi na tem področju ni več opomogel. Danes se cena Stornellov vrti za 160-tko lepo ohranjeno okrog 1500 ali malce več, za cross to je Scrambler verzijo jurja več za Regolarita pa tudi pet, osem...Nekaj fotk in youtube
https://www.youtube.com/watch?v=FmliDLTtBAg&feature=PlayList&p=92515035030D44DE&playnext=1&playnext_from=PL&index=2.
Zupi
Nazadnje urejal/a Zupi Ned 17 Jan - 13:34; skupaj popravljeno 7 krat
Re: Stornello (škorec) 1960-1975
Še malce o Stornellu scramblerju.
http://www.scramblercycle.com/moto-guzzi-stornello.html#/
http://effequattro.dyndns.info/lm2/MotoStoriche/pdf/214.pdf
Zupi
http://www.scramblercycle.com/moto-guzzi-stornello.html#/
http://effequattro.dyndns.info/lm2/MotoStoriche/pdf/214.pdf
Zupi
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu