Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
2 posters
Stran 1 od 1
Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
Poleg Guzzija in BMW-ja sta svoja velika potovalnika opremila s kardanskim pogonom tako Yamaha kot sedaj tudi Honda na svojih zadnjih modelih. Vam to kaj pove?
Zupi
Zupi
Re: Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
Vse goldwinge so imele kardan.... pri yamahi pa tudi vsaj od XS750 dalje.... če govorimo pa o velikih yamahinih potovalnikih - XS1100 Venturer in 1200 Venture sta imela kardan.
Kawasakiji so imeli tudi Z-je z kardanom (sicer malce kasnejši taveliki), pa taprvi GTR 1000, suzukiji pa prav tako...
No ja, guzzi pa do "velikega" potovalnika še niti ni prišel. Najbliže sta še SP in sedaj Norge (za primerjavo - Honda ST1100 in kasnejši Pan European sta "srednja").
Kawasakiji so imeli tudi Z-je z kardanom (sicer malce kasnejši taveliki), pa taprvi GTR 1000, suzukiji pa prav tako...
No ja, guzzi pa do "velikega" potovalnika še niti ni prišel. Najbliže sta še SP in sedaj Norge (za primerjavo - Honda ST1100 in kasnejši Pan European sta "srednja").
Re: Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
Upss, se opravičujem, mislil sem na potovalne velike endure, ne na tiste druge...
Zupi
Zupi
Re: Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
Leta 1987 je bil edini velik enduro BMW 100 GS, pred tem velikih endur ni bilo.'
Re: Vsi na kardan ( no skoraj vsi)
Če jim ne bi Laverda razvila motorja za Paris-Dakar nikamor.
Lahko noč
Lahko noč
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu