V 35, V 50 za začetnika?
2 posters
Stran 1 od 1
V 35, V 50 za začetnika?
Lep pozdrav vsem skupaj!
Odločil sem se, da stopim v svet motociklizma in me zato zanima nekaj stvari.
Na žalost ne poznam nikogar, ki bi vozil ali pa še vozi Guzzi-je, zato sem se obrnil na ta forum.
Kakšne so na splošno vaše izkušnje z modeli V 35 in V 50 iz 80-let ali prej?
Gledano po autoscout-u so cene teh Guzzi-jev zelo ugodne, pri nas pa skoraj nobenega ni videti, ali sem jih pa jaz spregledal.
Kaj mislite, bi bil tak motocikel primeren za začetnika?
Kako je z deli, ceno vzdrževanja, hibami?
Hvala za odgovore, v upanju, da se vam že naslednjo sezono pridružim na cesti
Odločil sem se, da stopim v svet motociklizma in me zato zanima nekaj stvari.
Na žalost ne poznam nikogar, ki bi vozil ali pa še vozi Guzzi-je, zato sem se obrnil na ta forum.
Kakšne so na splošno vaše izkušnje z modeli V 35 in V 50 iz 80-let ali prej?
Gledano po autoscout-u so cene teh Guzzi-jev zelo ugodne, pri nas pa skoraj nobenega ni videti, ali sem jih pa jaz spregledal.
Kaj mislite, bi bil tak motocikel primeren za začetnika?
Kako je z deli, ceno vzdrževanja, hibami?
Hvala za odgovore, v upanju, da se vam že naslednjo sezono pridružim na cesti
Klemmy- Število prispevkov : 13
Join date : 22/11/2011
Re: V 35, V 50 za začetnika?
Vzdrževanje.... menjaš olje, filtre.... nastaviš ventile in vplinjače in platine vsake toliko časa... in to je to. Seveda imamo pa tudi člane, ki ti lahko pri tem pomagajo.
Hibe... v glavnem elektrika, ampak nič, kar se ne bi dalo rešiti. V skrajnem primeru se potegne vse nove kable in zamenja stikala na balanci, ampak to pride v poštev v primeru, da bi imel motor dlje časa.
Okvir je odličen. Še vedno ga uporabljajo vse californie, nevade, novi V7/cafe/racer ipd.
Vilice in vzmetenje... pač bi bilo lahko boljše, ampak običajno ni potrebna menjava, razen če hočeš na pisto.
Zavore so super, če so redno vzdrževane seveda.
Gume so poceni, akumulatorji malce dražji.
Večina jih je bolj zanemarjenih, kar se izgleda tiče... vendar nič, kar lepo sončno popoldne dela ne bi moglo rešiti.
V35 imajo majhno porabo (pri mojem je bila leta nazaj 3.5), ne dosegajo neke blazne brzine, vendar te pripelje kamor bi rad prišel.
V50 papa malce več in tudi bolj potegne.
V65 in večji potegnejo že zelo lepo (kakšen Lario tudi čez 200), poraba je kubaturi primerna.
Kateregakoli od teh bi lahko priporočil začetniku. Edina modifikacija, ki bi jo priporočil, je pa "fork brace". Kos aluminija, ki sinhronizira dviganje in spuščanje leve in desne vilice - običajno nad prednjim blatnikom. Na mojega v35 smo to nataknili in se pelje čez ovinke (110km/h+) kot po tirih.
Poglej še na www.subito.it za rabljene... pa imej v mislih, da potrebuješ sedaj še nekaj papirjev od motorja, nato pa homologacija za starodobnika (mora biti starejši od 1986 in seveda nepredelan) ipd.... najbolje bi bilo, če bi pri nas našel kakšnega - manj problemov s papirji, vendar so bolj redki, ali pa predragi. Vsekakor naj skupni strošek od nakupa do registracije ne bi presegal cca 1500 EUR za zelo lep primerek.
Kaj več pa lahko izveš danes (ali vsak torek, če le ni praznik) v Old London Pubu v industrijski coni Trzin. Zberemo se okrog 20h na pijači in debati, pa se vsekakor vabljen.
Hibe... v glavnem elektrika, ampak nič, kar se ne bi dalo rešiti. V skrajnem primeru se potegne vse nove kable in zamenja stikala na balanci, ampak to pride v poštev v primeru, da bi imel motor dlje časa.
Okvir je odličen. Še vedno ga uporabljajo vse californie, nevade, novi V7/cafe/racer ipd.
Vilice in vzmetenje... pač bi bilo lahko boljše, ampak običajno ni potrebna menjava, razen če hočeš na pisto.
Zavore so super, če so redno vzdrževane seveda.
Gume so poceni, akumulatorji malce dražji.
Večina jih je bolj zanemarjenih, kar se izgleda tiče... vendar nič, kar lepo sončno popoldne dela ne bi moglo rešiti.
V35 imajo majhno porabo (pri mojem je bila leta nazaj 3.5), ne dosegajo neke blazne brzine, vendar te pripelje kamor bi rad prišel.
V50 papa malce več in tudi bolj potegne.
V65 in večji potegnejo že zelo lepo (kakšen Lario tudi čez 200), poraba je kubaturi primerna.
Kateregakoli od teh bi lahko priporočil začetniku. Edina modifikacija, ki bi jo priporočil, je pa "fork brace". Kos aluminija, ki sinhronizira dviganje in spuščanje leve in desne vilice - običajno nad prednjim blatnikom. Na mojega v35 smo to nataknili in se pelje čez ovinke (110km/h+) kot po tirih.
Poglej še na www.subito.it za rabljene... pa imej v mislih, da potrebuješ sedaj še nekaj papirjev od motorja, nato pa homologacija za starodobnika (mora biti starejši od 1986 in seveda nepredelan) ipd.... najbolje bi bilo, če bi pri nas našel kakšnega - manj problemov s papirji, vendar so bolj redki, ali pa predragi. Vsekakor naj skupni strošek od nakupa do registracije ne bi presegal cca 1500 EUR za zelo lep primerek.
Kaj več pa lahko izveš danes (ali vsak torek, če le ni praznik) v Old London Pubu v industrijski coni Trzin. Zberemo se okrog 20h na pijači in debati, pa se vsekakor vabljen.
Re: V 35, V 50 za začetnika?
Lep pozdrav!
Kaj si mislite o temle? Osebno se mi zdi malo drag.....http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5802422
Kaj si mislite o temle? Osebno se mi zdi malo drag.....http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5802422
Klemmy- Število prispevkov : 13
Join date : 22/11/2011
Re: V 35, V 50 za začetnika?
Zelo drag...
Za ta dnar dobiš že nevado 750.... oz. sta se dve prodale v kratkem za tak denar.
Za ta dnar dobiš že nevado 750.... oz. sta se dve prodale v kratkem za tak denar.
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu