Moto Guzzi California Stone 2001
5 posters
Stran 1 od 1
Moto Guzzi California Stone 2001
Lep pozdrav, sem naov na forumu in precejšno verjetni bodoči lastnik MG ston-a, vendar imam pomisleke...
Trenutno sem v pred nakupom omenjenega modela motorja, vendar me skrbi sklopka, namreč ko sem stisnil sklopko se sliši cinglanje, ževekentanje, (sumim potisni ležaj)
kolega je reku da je podobno kot da bi koza po plehu srala (to je bil seveda smo hec)!
Zanima me pa:
- je to kritično, namreč motor naj bi imel prevoženih še ne 10.000 km
- kje bi se dalo to porihtat in za koliko
- se ta žvekent pojavlja tudi pri vas (pri kolegovem Ducati-ju jo je precej slišat vendar ma še on odprto...)
- in je MG zahteven za vzdrževanje, cenovno sem že opazil da ni med najcenejšimi (vsaj kar se raznih dodatkov tiče)
Hvala lepa za odgvore in upam da bomo še dolgo debatirali!
Trenutno sem v pred nakupom omenjenega modela motorja, vendar me skrbi sklopka, namreč ko sem stisnil sklopko se sliši cinglanje, ževekentanje, (sumim potisni ležaj)
kolega je reku da je podobno kot da bi koza po plehu srala (to je bil seveda smo hec)!
Zanima me pa:
- je to kritično, namreč motor naj bi imel prevoženih še ne 10.000 km
- kje bi se dalo to porihtat in za koliko
- se ta žvekent pojavlja tudi pri vas (pri kolegovem Ducati-ju jo je precej slišat vendar ma še on odprto...)
- in je MG zahteven za vzdrževanje, cenovno sem že opazil da ni med najcenejšimi (vsaj kar se raznih dodatkov tiče)
Hvala lepa za odgvore in upam da bomo še dolgo debatirali!
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Pozdravljen Bozo,
Guciji ropotajo, klokotajo, žvenketajo in delajo vse sorte čudne zvoke. Večina je normalna. Pri mojem je sklopka žvenketala, ko sem pa stisnil sklopko, je žvenketala drugače. Imajo pač suho sklopko, tako kot ducati.
Mislim, da če ima omenjeni res pod 10.000 km, potem naj ne bi bilo problema.
Npr. jaz sem menjal sklopko nekje pri 40.000km (šel je semering, pa je prišlo olje na suho sklopko, pa ko smo imeli ravno podrto, se je še to zamenjalo). Po 20.000+ dodatnih prevoženih nimam več težav s tem. Sicer ti bo lahko Damijan povedal kaj več o cenah in času popravil, verjetno ti bo pa tudi znal povedati, ali je to normalen zvok.
Torej, da gremo po vrsti:
- Ni kritično, dokler je sklopka v manj kot štirih kosih, se boš še pripeljal do doma.
- Če je abnormalna zadeva, ti jo lahko porihta Damijan za.. kolikor bo pač rekel. Telefonsko ima objavljeno na forumu, pa ga pokliči. Ne grize.
- MG je zahteven v smislu preverjanja prisotnosti vseh vijakov ob vsakem pranju (podobno kot Harley). Sicer je več ali manj traktor, ki dela ogromno kilometrov ob rednem vzdrževanju seveda. Deli niso poceni, dragi pa tudi ne. Definitivno ni švicarska ura in lahko vse pošraufaš tudi sam. Rade crkujejo komponente, ki imajo kaj opraviti z elektriko (Lahi pač) - ampak ni hujšega.
Skratka, svoje cali ne dam (če ti kaj pomaga pri odločitvi).
Guciji ropotajo, klokotajo, žvenketajo in delajo vse sorte čudne zvoke. Večina je normalna. Pri mojem je sklopka žvenketala, ko sem pa stisnil sklopko, je žvenketala drugače. Imajo pač suho sklopko, tako kot ducati.
Mislim, da če ima omenjeni res pod 10.000 km, potem naj ne bi bilo problema.
Npr. jaz sem menjal sklopko nekje pri 40.000km (šel je semering, pa je prišlo olje na suho sklopko, pa ko smo imeli ravno podrto, se je še to zamenjalo). Po 20.000+ dodatnih prevoženih nimam več težav s tem. Sicer ti bo lahko Damijan povedal kaj več o cenah in času popravil, verjetno ti bo pa tudi znal povedati, ali je to normalen zvok.
Torej, da gremo po vrsti:
- Ni kritično, dokler je sklopka v manj kot štirih kosih, se boš še pripeljal do doma.
- Če je abnormalna zadeva, ti jo lahko porihta Damijan za.. kolikor bo pač rekel. Telefonsko ima objavljeno na forumu, pa ga pokliči. Ne grize.
- MG je zahteven v smislu preverjanja prisotnosti vseh vijakov ob vsakem pranju (podobno kot Harley). Sicer je več ali manj traktor, ki dela ogromno kilometrov ob rednem vzdrževanju seveda. Deli niso poceni, dragi pa tudi ne. Definitivno ni švicarska ura in lahko vse pošraufaš tudi sam. Rade crkujejo komponente, ki imajo kaj opraviti z elektriko (Lahi pač) - ampak ni hujšega.
Skratka, svoje cali ne dam (če ti kaj pomaga pri odločitvi).
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Živjo Božo,
Ob tvojem zapisu sem se spomnil na svojo izkušnjo. Sam sem lani odšel po nakup Breve v Nemčijo k pooblaščenemu prodajalcu za Guzzije in po začetnem navdušenju nad spoliranim, sicer rabljenim razstavljenim motorjem, mi je prodajalec tudi omogočil preizkusno vožnjo. Ko sem po zagonu stisnil sklopko, sem se že videl na poti domov brez nove pridobitve. Zvok, ki je prihajal iz motorja je bil podoben tistemu, ki si ga že opisal … skratka ni zbujal zaupanja, da je z agregatom vse v redu. Moje razočaranje je razbral prodajalec, ki je skoraj tekel do druge Breve, jo vžgal, iz nje pa so po pritisku na sklopko prihajali podobni zvoki … pa sem povezal znanje o Guzzijih, nasvet kolega, ki je bil z mano in ki tudi vozi Guzzija in sprejel to kot značilnost motorja.
Ne vem, če je pri tvojem ogledanem Stone-u podobna zadeva, vendar je dejstvo, da so pri Guzzijih sklopke pač glasnejše.
Za svojo Brevo lahko rečem, da po sedaj prevoženih dobrih 3kkm (na 17 kkm podlage) nisem imel z motorjem nobenih problemov (akumulatorja tu ne štejem), zvok sklopke pa je tudi manj slišen, ko se motor segreje.
Deli za motor se mi, kolikor sem gledal, ne zdijo dražji od konkurence, res pa je, da me moti draga dodatna oprema. Ampak to dejstvo je treba vzeti očitno v zakup glede na nizke proizvodne količine.
Kot Strom ti priporočam, da pokličeš Damjana, sicer pa dobrodošel in upam, da se vidimo na kakšnem srečanju.
LP!
Ob tvojem zapisu sem se spomnil na svojo izkušnjo. Sam sem lani odšel po nakup Breve v Nemčijo k pooblaščenemu prodajalcu za Guzzije in po začetnem navdušenju nad spoliranim, sicer rabljenim razstavljenim motorjem, mi je prodajalec tudi omogočil preizkusno vožnjo. Ko sem po zagonu stisnil sklopko, sem se že videl na poti domov brez nove pridobitve. Zvok, ki je prihajal iz motorja je bil podoben tistemu, ki si ga že opisal … skratka ni zbujal zaupanja, da je z agregatom vse v redu. Moje razočaranje je razbral prodajalec, ki je skoraj tekel do druge Breve, jo vžgal, iz nje pa so po pritisku na sklopko prihajali podobni zvoki … pa sem povezal znanje o Guzzijih, nasvet kolega, ki je bil z mano in ki tudi vozi Guzzija in sprejel to kot značilnost motorja.
Ne vem, če je pri tvojem ogledanem Stone-u podobna zadeva, vendar je dejstvo, da so pri Guzzijih sklopke pač glasnejše.
Za svojo Brevo lahko rečem, da po sedaj prevoženih dobrih 3kkm (na 17 kkm podlage) nisem imel z motorjem nobenih problemov (akumulatorja tu ne štejem), zvok sklopke pa je tudi manj slišen, ko se motor segreje.
Deli za motor se mi, kolikor sem gledal, ne zdijo dražji od konkurence, res pa je, da me moti draga dodatna oprema. Ampak to dejstvo je treba vzeti očitno v zakup glede na nizke proizvodne količine.
Kot Strom ti priporočam, da pokličeš Damjana, sicer pa dobrodošel in upam, da se vidimo na kakšnem srečanju.
LP!
BrKoN- Število prispevkov : 16
Join date : 08/12/2009
Kraj : Novo mesto
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
aha,
če sem prav zastopil, mehanika na Guzzij ne odpoveduje?! Če že, kje so poleg elektrike šibke točke na Guzzi-ijih?
Hvala za odgovore!
PS: BrKoN - moj nick je Bozo, Božo pa je moj dalnji sosed
LP
če sem prav zastopil, mehanika na Guzzij ne odpoveduje?! Če že, kje so poleg elektrike šibke točke na Guzzi-ijih?
Hvala za odgovore!
PS: BrKoN - moj nick je Bozo, Božo pa je moj dalnji sosed
LP
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Sorry Bozo, sem malo prehitro preletel nick, no, sedaj ga sigurno ne bom več zamešal
Glede kvalitete Guzzijev pa se mi zdi, da so novejše produkcije kar solidne, bolj problematična se mi zdi, da je bila včasih Nevada 350, sicer pa ti bi znali ostali fantje iz kluba, ki imajo več kilometrine z guzziji, o tem več povedati ...
LP!
Glede kvalitete Guzzijev pa se mi zdi, da so novejše produkcije kar solidne, bolj problematična se mi zdi, da je bila včasih Nevada 350, sicer pa ti bi znali ostali fantje iz kluba, ki imajo več kilometrine z guzziji, o tem več povedati ...
LP!
BrKoN- Število prispevkov : 16
Join date : 08/12/2009
Kraj : Novo mesto
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Od 36.000km do cca 30.000km kasneje sem pri Cali EV menjal:
- Potisni ležaj, sklopko in semering (ker je bil semering fuč, ostalo pa ko smo bili ravno pri poslu)
- Pumpo za bencin (nad 4000 obrati ni imel več moči - kot bi z nožem odrezal). Drugo sem dobil v motomatu - standardna pumpa za audi/bmw/...moto guzzi
- "Vagco" v glavi - Zadeva se je zlomila zaradi očitne napake v materialu (držalo je cca 20% površine). Damjan in Aleš sta zrihtala drugo - rabljeno in kakšnih 30 let starejšo za simbolično ceno, pa smo se spet peljali.
Ostalo so bile pa redne zadeve - Olja, filtri, zavorne ploščice...
Od modifikacij si pa lahko pogledaš temo California EV.
Glede na to, da si pred nakupom... jaz ne bi menjal za novejši model (moja je 1998). Se mi zdi nekako kvalitetneje narejena kot kasnejša. Sicer kaj več bo Damijan lahko povedal.... verjetno se mu počasi že kolca, ko ga toliko omenjamo.
- Potisni ležaj, sklopko in semering (ker je bil semering fuč, ostalo pa ko smo bili ravno pri poslu)
- Pumpo za bencin (nad 4000 obrati ni imel več moči - kot bi z nožem odrezal). Drugo sem dobil v motomatu - standardna pumpa za audi/bmw/...moto guzzi
- "Vagco" v glavi - Zadeva se je zlomila zaradi očitne napake v materialu (držalo je cca 20% površine). Damjan in Aleš sta zrihtala drugo - rabljeno in kakšnih 30 let starejšo za simbolično ceno, pa smo se spet peljali.
Ostalo so bile pa redne zadeve - Olja, filtri, zavorne ploščice...
Od modifikacij si pa lahko pogledaš temo California EV.
Glede na to, da si pred nakupom... jaz ne bi menjal za novejši model (moja je 1998). Se mi zdi nekako kvalitetneje narejena kot kasnejša. Sicer kaj več bo Damijan lahko povedal.... verjetno se mu počasi že kolca, ko ga toliko omenjamo.
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Še ena zadeva... vzemi raje EV, pa tudi z več kilometri.
Razlike so večinoma optične.. več kroma, letvice čez okvir ipd... imaš pa še par koristnih dodatnih zadev, ki jih boš pogrešal:
- Dva diska spredaj, integralni zavorni sistem - Oro serija brembotov res noro dobro dela na EV.
- Obratomer
- Boljši amortizerji spredaj - nastavljivi po vsem
- Floorboards namesto klasičnih tačk - zakon če mene vprašaš
Skratka, EV ima že veliko "dodatne" opreme kot standard. Kvaliteta izdelave se mi pa res dozdeva na višjem nivoju pri 97-99 EV kot pa pri kasnejših cali modelih.
Če si gledal na avtonetu... sicer lastnikov in motorjev ne poznam, pa če primerjam po letnikih in kilometrih, bi imel vsaj jaz raje EV z 100.000 prevoženimi kot pa oskubljeno verzijo z 10.000.
OK, res pa je, da bi moral videti tisto EV.
Sicer pa vzemi s seboj na ogled koga, ki pozna malce gucije oz. motorje nasplošno. Tebe bodo same velike oči in napak niti ne boš opazil.
Preveri pa kje kej pušča olje, kako zavira, ciklistiko motorja, dušenje amortizerjev, koliko so kej mastne vilice, v kakšnem stanju so gume in zavorne ploščice (potrošni material tudi nanese), kako delujejo stikala itd...
Razlike so večinoma optične.. več kroma, letvice čez okvir ipd... imaš pa še par koristnih dodatnih zadev, ki jih boš pogrešal:
- Dva diska spredaj, integralni zavorni sistem - Oro serija brembotov res noro dobro dela na EV.
- Obratomer
- Boljši amortizerji spredaj - nastavljivi po vsem
- Floorboards namesto klasičnih tačk - zakon če mene vprašaš
Skratka, EV ima že veliko "dodatne" opreme kot standard. Kvaliteta izdelave se mi pa res dozdeva na višjem nivoju pri 97-99 EV kot pa pri kasnejših cali modelih.
Če si gledal na avtonetu... sicer lastnikov in motorjev ne poznam, pa če primerjam po letnikih in kilometrih, bi imel vsaj jaz raje EV z 100.000 prevoženimi kot pa oskubljeno verzijo z 10.000.
OK, res pa je, da bi moral videti tisto EV.
Sicer pa vzemi s seboj na ogled koga, ki pozna malce gucije oz. motorje nasplošno. Tebe bodo same velike oči in napak niti ne boš opazil.
Preveri pa kje kej pušča olje, kako zavira, ciklistiko motorja, dušenje amortizerjev, koliko so kej mastne vilice, v kakšnem stanju so gume in zavorne ploščice (potrošni material tudi nanese), kako delujejo stikala itd...
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Če sem čisto odkrit mi krom sploh ni preveč vseč (težko metalsko govedo, črna je zakon), paše na felgne pa na balanco pa pakettreger, pa mogoče še kje, samo ne preveč, vsaj takšen je moj okus.
Sem bil na testni vožnji s HD 883 Iron, res lepa zadevca, sam mi je nekako premajhen (glede na moje gaberite in predrag za kolikor ti nudi, največji minus pa so bremze..., !
Kolikor sem pa na raznih testih prebral da že en brembotov disk več kot super deluje, zadnji pa že preveč.
Strom torej si mišljenja da so novešje izdelave slabše narejene, zanimivo ker test v Motoristu trdi ravno obratno zdaj sem pa kr mal zmeden ...
Aja Strom hvala ti za dobre odgovore, točno takšne informacije si mi podal kot sem jih želel vedet!
Sem bil na testni vožnji s HD 883 Iron, res lepa zadevca, sam mi je nekako premajhen (glede na moje gaberite in predrag za kolikor ti nudi, največji minus pa so bremze..., !
Kolikor sem pa na raznih testih prebral da že en brembotov disk več kot super deluje, zadnji pa že preveč.
Strom torej si mišljenja da so novešje izdelave slabše narejene, zanimivo ker test v Motoristu trdi ravno obratno zdaj sem pa kr mal zmeden ...
Aja Strom hvala ti za dobre odgovore, točno takšne informacije si mi podal kot sem jih želel vedet!
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Mislim da je tu Damijan glavni stručko, pa bo on znal najbolje povedat, saj jih največ pošraufa.
Če ti je pa vizuelno in tudi drugače všeč izbrana zadeva, pa le pogumno po njej.
Sicer pa je pri guzziju nekako takole z deli:
Niso vedno na zalogi, vendar se jih da dobiti z nekaj čakanja.
Ne rabiš jih prav pogosto.
Sicer se pa oglasi v nedeljo na Vranskem ali pa v Olimju, ko bo tam horda gucistov. Moja malenkost gre z boljšo polovico v Umag čez vikend, pa se vračava v nedeljo enkrat čez dan - odvisno od vremena. Če bova dovolj zgodna, prideva tudi midva pogledat.
Če ti je pa vizuelno in tudi drugače všeč izbrana zadeva, pa le pogumno po njej.
Sicer pa je pri guzziju nekako takole z deli:
Niso vedno na zalogi, vendar se jih da dobiti z nekaj čakanja.
Ne rabiš jih prav pogosto.
Sicer se pa oglasi v nedeljo na Vranskem ali pa v Olimju, ko bo tam horda gucistov. Moja malenkost gre z boljšo polovico v Umag čez vikend, pa se vračava v nedeljo enkrat čez dan - odvisno od vremena. Če bova dovolj zgodna, prideva tudi midva pogledat.
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Evo pa ga mam... brum brum... ko bom naredil kako slikco vam jo pošljem!
LP
LP
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Čestitam. Čimprej naredi servis, čeprov ti zatrdijo da je vse ok.
Lp Damjan
Lp Damjan
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Mi prosim lahko svetutjete katero olje najbolj primerno (po vaših izkušnjah)!
Sicer vem da svetujejo celotno kolekcijo od Agipa, vendar še nisem slišal nikakeršnih pohval o tej znamki olja, kot naprimer, Motul, Castrol....
Prosim za nasvet oz če poveste kaj vi nalivate v motor, menjalnik in diferencial?!
Aja pa kje bi lahko kupil filtre in ostale zadeve ki pašejo k servisu? (Damjan mogoče pri tebi, imaš kaj zaloge?)
Hvala
Sicer vem da svetujejo celotno kolekcijo od Agipa, vendar še nisem slišal nikakeršnih pohval o tej znamki olja, kot naprimer, Motul, Castrol....
Prosim za nasvet oz če poveste kaj vi nalivate v motor, menjalnik in diferencial?!
Aja pa kje bi lahko kupil filtre in ostale zadeve ki pašejo k servisu? (Damjan mogoče pri tebi, imaš kaj zaloge?)
Hvala
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Bozo,LP!
Čestitke,prav si se odločil za Guzzija!Želim ti dosti varnih in prijetnih kilometrov z njim.
Jaz v svoji californiji uporabljam Agipovo olje.Naš žal že pokojni mehanik Uroš,pa je odsvetovaj Castrolova olja.Agipova dobiš pri AC-ju,kjer prodajajo Guzzije.
Pozdrav-RUDI!
Čestitke,prav si se odločil za Guzzija!Želim ti dosti varnih in prijetnih kilometrov z njim.
Jaz v svoji californiji uporabljam Agipovo olje.Naš žal že pokojni mehanik Uroš,pa je odsvetovaj Castrolova olja.Agipova dobiš pri AC-ju,kjer prodajajo Guzzije.
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
lep pozdrav,
Na mojem motorju imam namen odstranit zadnij kovček, vendar mi nastane nasljednji problem!
kam za hudiča naj shranim prvo pomoč in žarnice, pod sedežem namreč ni dovolj prostora?
Ali obstajajo kakšne nepremočljive torbice za pod prednjo luč, al kam vi "skrijete" to zadevo?
Prosim za kak nasvet oziroma morebitno rešitev!
Hvala
Na mojem motorju imam namen odstranit zadnij kovček, vendar mi nastane nasljednji problem!
kam za hudiča naj shranim prvo pomoč in žarnice, pod sedežem namreč ni dovolj prostora?
Ali obstajajo kakšne nepremočljive torbice za pod prednjo luč, al kam vi "skrijete" to zadevo?
Prosim za kak nasvet oziroma morebitno rešitev!
Hvala
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Ta krama je v kovčku... tja stlačim še čelado in ostale neumnosti, ko se kje sparkiram.
Lahko pa nabaviš kakšno torbico za pod luč....
Dobiš jo tukaj:
http://www.torzo.si/torbe.htm
Lahko pa nabaviš kakšno torbico za pod luč....
Dobiš jo tukaj:
http://www.torzo.si/torbe.htm
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Bozo,dobro si ugotovil,ostane ti še samo torbica pod lučjo,malo večja.Jaz sem vanjo komaj "zazipal" prvo pomoč.
Upam,da se vidimo v Bohinju.
Viva Guzzi!
LP-RUDI!
Upam,da se vidimo v Bohinju.
Viva Guzzi!
LP-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
Rudi in ostali, v Bohinj menebo kolegu organiziram fantovščino!
Verjamem da bo tdi vam lepo
Rudi kako torbico pa si nabavu to?
Verjamem da bo tdi vam lepo
Rudi kako torbico pa si nabavu to?
Bozo- Število prispevkov : 28
Join date : 04/05/2010
Age : 42
Kraj : Celje
Re: Moto Guzzi California Stone 2001
LP,Bozo!
Žal mi je,da se ne bomo spoznali,pa kdaj drugič.In mejte se lepo,samo onega revčka ne mučite preveč,bo itak trpel vse življenje,ha,ha!
Torbica za spredaj je že bila na californiji,ker sem kupil malo rabljeno.Lahko jo dobiš pri Louisu v Gracu,bom pa malo pogledal še po Mariboru,če se kje dobi primerna.Tudi Louis ima filialo v MB,bom poškilil v katalog.Pokliči me na tel.ali po mailu pošlji št.stacionarnega in mobilnega telefona da ti sporočim rezultat.
Pozdrav-RUDI!
Žal mi je,da se ne bomo spoznali,pa kdaj drugič.In mejte se lepo,samo onega revčka ne mučite preveč,bo itak trpel vse življenje,ha,ha!
Torbica za spredaj je že bila na californiji,ker sem kupil malo rabljeno.Lahko jo dobiš pri Louisu v Gracu,bom pa malo pogledal še po Mariboru,če se kje dobi primerna.Tudi Louis ima filialo v MB,bom poškilil v katalog.Pokliči me na tel.ali po mailu pošlji št.stacionarnega in mobilnega telefona da ti sporočim rezultat.
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Similar topics
» Prodam Moto Guzzi California 850 v7
» california 1400 costum
» moto guzzi california 1400 costum
» Pnevmatike za California stone
» Bozo - California Stone
» california 1400 costum
» moto guzzi california 1400 costum
» Pnevmatike za California stone
» Bozo - California Stone
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu