750 cc: Targa, SP, Strada 1989-94, V75/4 - 1985-87
Stran 1 od 1
750 cc: Targa, SP, Strada 1989-94, V75/4 - 1985-87
Končno se jim je tudi v Mandellu posvetilo, da lahko povečajo prostornino 650 mašinam in pridobijo na moči. 1989 je pokukala v motociklističen svet Targa, zelo podobna Lariu, spominja na Le mans V.
Namesto Boschevega ima že Valeo starter, izjemno lep, bel Veglia števec vrtlajev, 38 mm vilice, integrirani zavorni sistem, 18 " kolesna obroča, 195 kg in doseže malo več kot 180km/h. Leta 1990 ji sledi SP, v bistvu enak motorček z bolj naked designom, 93 mu dajo vetrno zaščito-sprednjo masko, plavajača diska spredaj in stranske kovčke. Lahko bi trdili, malce ironično sicer, da so te trije motorji prepozno rojeni nedonošenčki. Navkljub 750 cc mašini niso bili kos napr. Ducatijem in ostalim podbnim zverinicam na trgu, kar je pokazala tudi njihova maloštevilna prodaja, na trgu zdržijo le 5 let. Kot vedno (tudi sedaj) je guzzi prepozno odreagiral na zahteve trga in trende takratnega časa (predvsem tehnične). V 75/4 je pa sploh zgodba zase, izdelovali so ga le dve leti, štiriventilska tehnika je bila (vsaj iz današnje perspektive) za takratni čas zelo napredna ideja. 68 konjičkov bi moralo zadostvovati za prevlado na trgu, vendar so se motorji kvarili zaradi banalnosti-slabega materiala v dobi "(nes)pametnga varčevanja g. Todera". Tudi sama oblika, z Le mans II masko, se mu ni podala, da ne govorimo o 16" sprednjem kolesu-polomija. Če bi Guzzi vztrajal na boljših materialih pri tem motorju in malenkostnih izboljšavah (ki jih danes nekateri navdušenci delajo) bi zabil žebljico v glavico, pa ni....
Strada:
Targa:
V75 Quatrovalvole-štiriventilar:
Štirje ventili 750 mašince:
Namesto Boschevega ima že Valeo starter, izjemno lep, bel Veglia števec vrtlajev, 38 mm vilice, integrirani zavorni sistem, 18 " kolesna obroča, 195 kg in doseže malo več kot 180km/h. Leta 1990 ji sledi SP, v bistvu enak motorček z bolj naked designom, 93 mu dajo vetrno zaščito-sprednjo masko, plavajača diska spredaj in stranske kovčke. Lahko bi trdili, malce ironično sicer, da so te trije motorji prepozno rojeni nedonošenčki. Navkljub 750 cc mašini niso bili kos napr. Ducatijem in ostalim podbnim zverinicam na trgu, kar je pokazala tudi njihova maloštevilna prodaja, na trgu zdržijo le 5 let. Kot vedno (tudi sedaj) je guzzi prepozno odreagiral na zahteve trga in trende takratnega časa (predvsem tehnične). V 75/4 je pa sploh zgodba zase, izdelovali so ga le dve leti, štiriventilska tehnika je bila (vsaj iz današnje perspektive) za takratni čas zelo napredna ideja. 68 konjičkov bi moralo zadostvovati za prevlado na trgu, vendar so se motorji kvarili zaradi banalnosti-slabega materiala v dobi "(nes)pametnga varčevanja g. Todera". Tudi sama oblika, z Le mans II masko, se mu ni podala, da ne govorimo o 16" sprednjem kolesu-polomija. Če bi Guzzi vztrajal na boljših materialih pri tem motorju in malenkostnih izboljšavah (ki jih danes nekateri navdušenci delajo) bi zabil žebljico v glavico, pa ni....
Strada:
Targa:
V75 Quatrovalvole-štiriventilar:
Štirje ventili 750 mašince:
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu