V 100, novost v Milanu
4 posters
Stran 1 od 1
V 100, novost v Milanu
Na salonu v Milanu EICMA je požel kar lepo kritiko. Bo med 13 in 15 jurčki (sitnica bi rekel Bing ali Oliver, jaz pa ne), popolnoma nov Guzzi, zasnova, mašina, geštel in ostale pritikline napovedujejo nov napad na moto trg...Moram reči, da mi je hudo všeč. Malce poguglajte pa boste ugotovili za kaj.
Lp Zupi
Lp Zupi
Rudi likes this post
Re: V 100, novost v Milanu
Zupi, pozdravljen!
Ja, super mašinca, ga že nekaj časa "zasledujem" in se zraven-slin-slin, kot ti rečeš. Res so naredili stroj kot se šika,edino cena ni za "široko publiko", bolj redki si ga bodo lahko privoščili. Kapo dol pred Guzzijem.
Lep pozdrav iz mojega zasneženega brega (10cm) pri Mariboru.
Viva Guzzi!
Ja, super mašinca, ga že nekaj časa "zasledujem" in se zraven-slin-slin, kot ti rečeš. Res so naredili stroj kot se šika,edino cena ni za "široko publiko", bolj redki si ga bodo lahko privoščili. Kapo dol pred Guzzijem.
Lep pozdrav iz mojega zasneženega brega (10cm) pri Mariboru.
Viva Guzzi!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: V 100, novost v Milanu
Pri nas smo bolj skromni Rudi. Kakšne 3 cm ga je. Bo pa zanimivo izvedeti kakšna bon teža tega V 100 Guzzija, meni postaja Norden 901 vedno bolj všeč.,,
Zupi
Zupi
Re: V 100, novost v Milanu
Meni je tudi všečen motorček tale V100, komaj čakam na prve teste novinarjev, da vidimo kako se pelje. Upam samo, da ne bo imel preveč poporodnih težav. Trenutno se nagibam bolj na V85 motor, ker so ga res dodelali in z njim ni nobenih težav z vzdržljivostjo. Kar se pa cene tiče Guzzi ni bil nikoli poceni, ker pa hitro menjajo modele in stroji ostajajo neprodani v salonih se ga da čez čas kupiti tudi po bolj zmerni ceni.
Lp Boris
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 100, novost v Milanu
Hvalijo se, da je motor za 105 mm krajši in novi blok lažji od V85 ne izdajo pa nobenih številk. Teža bo verjetno odvisna tudi od opreme. Takole na "uč" ne bi smela presegati 230kg. 115 Hp, 105 Nm in 1042cc ni nek presežek za vodno hlajen agregat, je pa čisto dovolj za umirjeno križarjenje. Sam dizajn mi je zelo všeč in v živo je verjetno še lepši kot na slikah.
Zupi pa menda ne boš šel iz Guzzija na Husqarno:roll: ? Guzzi je le Guzzi je pravi motor vse ostalo so samo približki
Lp Boris
Zupi pa menda ne boš šel iz Guzzija na Husqarno:roll: ? Guzzi je le Guzzi je pravi motor vse ostalo so samo približki
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 100, novost v Milanu
Vedno bolj me moti teža, tale V 100 jih gotovo ne bo imel pod 230, tudi sedenje sopotnice, v bistvu višje kot šefa motorja me moti. Če bom kupoval Guzzija bo to V85 TT, ki je malenkost močnejši od moje Quote, in lažji za kakšnih 25 kg, boljšega beri močnejšega sploh ne rabim.... Bi pa moral prodati Quoto in NTX v paketu za nakup ob penziji.
Verjetno pa bom kar na Quoti ostal, letos pa sem se tako ali drugače zgolj z mojo 500 cc Husqvarno vozil po makadamu pretežno. 115 kg je pač 115 kg, s starostjo je tak podatek nad vse pomemben..
Verjetno pa bom kar na Quoti ostal, letos pa sem se tako ali drugače zgolj z mojo 500 cc Husqvarno vozil po makadamu pretežno. 115 kg je pač 115 kg, s starostjo je tak podatek nad vse pomemben..
Re: V 100, novost v Milanu
Se strinjam s tabo Zupi teža je vrag, tudi jaz ne maram težkih krav in tudi konjev ne potrebujem pretirano veliko. Zame bi bil idealen motor: 1000cc, 120Hp, vsaj 100Nm, po možnosti dvovalnik, ki ima uporaben navor že pri nižjih obratih, rezervoar goriva 20l, kardan, mokra teža 200Kg, cena do 12000€, od elektronskih pomagal rabim samo ABS. In višina sedeža mi je pomembna, ker želim stati trdno na tleh in dobra ciklistika za polaganje ovinkov. To je to! Ali sem prezahteven? Takšnega motorja na trgu še nisem našel. V85TT je pa super stroj, sem ga že peljal in gre lepo, le zame je malo visok. Se pa spogledujem z novo Hondo NT 1100. Pri njej mi edino ni všeč teža in cena. in če bi imela še kardan bi zmagali. Ampak kdo bi jih razumel - snovalce novih motorjev, zdaj je trend elektronika, milion mapc in vsemogočih pomagal, računalnikov, televizorjev in vse mora biti na elektriko ker bi bilo konec sveta če bi človek moral kaj na roke premaknit. Čemu potem motor če pelje sam?
lp
lp
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 100, novost v Milanu
Evo, sedaj se gre pa zares Danes sem se poslovil od moje ljubice Californije, upam, da bo novemu lastniku dobro služila in da bo lepo skrbel za njo. Mi je bilo kar malo hudo ker sem jo res lepo porihtal. Pri meni se je pa sprostil prostor v garaži na nov motor če mi uspe prodati še Hondo grem v nakup novega stroja. NT 1100 ali V100 to je sedaj dilema?! Denar je vedno težava in odločitev je težka ker peneze težko prislužim in to bo naložba za prihodnost ker nimam navade menjati motorjev kot gate Vedno tehtam med srcem in razumom Honda ima preizkušen motor in imajo še vedno nek nivo kvalitete, tudi pri Guzziju kvaliteta ni vprašaj vsaj pri obstoječih modelih na osnovi V 85 agregatov. Za novi model ko je vse skonstruirano na novo pa so zapluli v nepoznane vode. Že res, da črpajo veliko znanja in izkušenj pri Aprilliji, ki dela dobre stroje, sami pa imajo tudi že 100 let prakse
Ker sem "moder" človek (vsaj mislim tako) bom verjetno počakal kakšno leto ali dve, da vidim če se bodo pojavile kakšne resnejše težave. Prepričali bi me edino če bi ponudili daljšo garancijo, na primer kot to ponuja Indian in Enfild - 4 leta, ker se napake na materjalu pojavijo največkrat šele po 30000 km. Zima bo dolga in komaj čakam, da oba kandidata vidim v živo in če bo le mogoče kakšna testna vožnja. Za toliko denarja ne kupim nič predno ne preizkusim sam.
Lp Boris
Ker sem "moder" človek (vsaj mislim tako) bom verjetno počakal kakšno leto ali dve, da vidim če se bodo pojavile kakšne resnejše težave. Prepričali bi me edino če bi ponudili daljšo garancijo, na primer kot to ponuja Indian in Enfild - 4 leta, ker se napake na materjalu pojavijo največkrat šele po 30000 km. Zima bo dolga in komaj čakam, da oba kandidata vidim v živo in če bo le mogoče kakšna testna vožnja. Za toliko denarja ne kupim nič predno ne preizkusim sam.
Lp Boris
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Rudi and horex2 like this post
Re: V 100, novost v Milanu
sladke skrbi
horex2- Število prispevkov : 276
Join date : 05/10/2014
Kraj : trbovlje
kofi likes this post
Re: V 100, novost v Milanu
Super, izgleda, da bomo imeli tudi V 100 v slovenski družini Guzzijev..Zima se ti bo zelo vlekla..
Lp Zupi
Lp Zupi
kofi likes this post
Re: V 100, novost v Milanu
maš mesage
horex2- Število prispevkov : 276
Join date : 05/10/2014
Kraj : trbovlje
Re: V 100, novost v Milanu
Če bo navedena cena resnično nekaj pod 12 jurjev, bo pa res fajn.
https://www.motociclismo.it/novita-moto-guzzi-2022-79841?fbclid=IwAR3CFM9c05gzbFmqBXjLxWavay2LBRsbwYinau3aTz9W8KeZo_5u0KSfs6w
Žarometi bodo poleg ostalih novotarij, vsekakor zanimivi
https://www.hella.com/techworld/ae/Technical/Automotive-lighting/Bend-lighting-703/
Zupi
https://www.motociclismo.it/novita-moto-guzzi-2022-79841?fbclid=IwAR3CFM9c05gzbFmqBXjLxWavay2LBRsbwYinau3aTz9W8KeZo_5u0KSfs6w
Žarometi bodo poleg ostalih novotarij, vsekakor zanimivi
https://www.hella.com/techworld/ae/Technical/Automotive-lighting/Bend-lighting-703/
Zupi
Rudi likes this post
Re: V 100, novost v Milanu
Sem videl fotko V 100 v lasti slovenske policije.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10227273900266904&set=pcb.789394462766995
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10227273900266904&set=pcb.789394462766995
Re: V 100, novost v Milanu
Ali ga je že kdo testiral? Dr.Moto ima testnega. Baje je prava igrača
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 100, novost v Milanu
Slišim kar lepe pohvale, glede vodljivosti, ravno pravšne moči in navora, skratka na jbi bil izvrsten potovalnik. Podobna so bila mnenja o v 85 TT in še zadaj jih najdem na novo.
Re: V 100, novost v Milanu
Res je le cena je malo visoka
kofi- Število prispevkov : 152
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija
Re: V 100, novost v Milanu
[q"]Drži, moja Quota je bila leta 1999 dražja kot Californija, 10.000 eur v Italiji leta 2000,po 23 letih so seveda cene motornih koles višje.
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu