820 cc kit
3 posters
Stran 1 od 1
820 cc kit
Torej, obstaja 820 cc kit za 750 mašine (Nevada...) Cena je okrog 600 eur, odvisna tudi od znanstev, sam sem ga dobil za 480, ko sem hotel še enga je bil že 580, pri Stucchiju 630.
Skratka, če koga zanima, da bi iz napr. Nevade potegnil 60 in ne 49 konjičkov mu lahko pošljem link.
Zadeva seveda ni tako preprosta (plug and play) za to je še kar nekaj drugega dela (Damjan)
naj bo zaenkrat dovolj na to temo.
Lp Zupi
Skratka, če koga zanima, da bi iz napr. Nevade potegnil 60 in ne 49 konjičkov mu lahko pošljem link.
Zadeva seveda ni tako preprosta (plug and play) za to je še kar nekaj drugega dela (Damjan)
naj bo zaenkrat dovolj na to temo.
Lp Zupi
Re: 820 cc kit
A potem se bo tvoj ntx štel med velke guzzije al male? Hehe
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: 820 cc kit
Hojla, zadeva deluje in se je zelo približala koncu. Le še malce večje igle v frgazarje morava dati, jih pričakujem ta teden.
Zupi
Zupi
Re: 820 cc kit
Evo, comedia e finita. Mašinca laufa, dela, motor vozen, pripravljen na sezono('')
Zupi
Zupi
Re. 820 kit
Ti Primož, kaj pa je tole zaena renčeča stvar, pa ja ni Imola iz Rožndola?
https://www.youtube.com/watch?v=S_5liWyPRi0
Zupi
https://www.youtube.com/watch?v=S_5liWyPRi0
Zupi
Re: 820 cc kit
Je je... tole je blo pa mal zatem:
https://www.youtube.com/watch?v=BptZwYzkcH8
Trenutno potrebno uredit elektriko (najt plac za diodno ploščo, releje pa varovalke), zmontirat šaltarje za lučke ipd od yamahe, prengajat zajle za gas (iz dveh na eno iz ročke pa potem na dva vplinjača), pa zrihtat torbe, da ne bodo tako žalostno stale.
Pa zadnja bremza še (pre)slabo prime... treba pogledat ploščice pa batke, da kje ne štekajo.
Potem pa samo še registrirat pa gas...
No ja, če bo čas še nekje staknit drugo pipico za bencin (trenutno je gor od harleya, pa ne bo preživela še ene demontaže). Mimogrede, Zupi, imaš kje kakšno pipico za bencin? Rabim le eno, po možnosti takšno z rezervo...
https://www.youtube.com/watch?v=BptZwYzkcH8
Trenutno potrebno uredit elektriko (najt plac za diodno ploščo, releje pa varovalke), zmontirat šaltarje za lučke ipd od yamahe, prengajat zajle za gas (iz dveh na eno iz ročke pa potem na dva vplinjača), pa zrihtat torbe, da ne bodo tako žalostno stale.
Pa zadnja bremza še (pre)slabo prime... treba pogledat ploščice pa batke, da kje ne štekajo.
Potem pa samo še registrirat pa gas...
No ja, če bo čas še nekje staknit drugo pipico za bencin (trenutno je gor od harleya, pa ne bo preživela še ene demontaže). Mimogrede, Zupi, imaš kje kakšno pipico za bencin? Rabim le eno, po možnosti takšno z rezervo...
Re: 820 cc kit
Hojla Primož
Nimam ene, ampak, dve, prodajam v paru. Rabiš še vplinjače, mam, diodno polščo, mam, rinvio zdej ga pa mam, je kolk pa daš? A nis reku, da je to poceni motor (''), jest mislm, da ravno obratnoj('').
Zupi
Nimam ene, ampak, dve, prodajam v paru. Rabiš še vplinjače, mam, diodno polščo, mam, rinvio zdej ga pa mam, je kolk pa daš? A nis reku, da je to poceni motor (''), jest mislm, da ravno obratnoj('').
Zupi
Re: 820 cc kit
Rabim le eno pipico, lahko pa vzamem tudi dve, če sta poceni.
Diodno ploščo imam tudi še eno viška, kaj je rinvio pa ne vem.
Sicer pa me je do sedaj prišel tale guzzi 809,10 €.
Diodno ploščo imam tudi še eno viška, kaj je rinvio pa ne vem.
Sicer pa me je do sedaj prišel tale guzzi 809,10 €.
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu