Guzzi enduro TT, NTX
+3
Strom
Tomaz
Zupi
7 posters
Stran 1 od 3
Stran 1 od 3 • 1, 2, 3
Guzzi enduro TT, NTX
Gre za nadaljevanje iz poglavja "drugi modeli", kjer sem predstavil Lodolo in Stornella, tu bi pa spregovorilmalce več in sicer o Guzzi endurcih, ki so bili v prodaji, to sta modela TT in NTX, v naslednjem prispevku istega poglavja o "ta hudih", v poglavju 850 in več pa o obeh Quotah.
Torej TT https://www.youtube.com/watch?v=EqF6ZYTE8kQ (tuttoterreno-za vse terene). 350 in 650 cc verziji prideta na svetlo 1984, že dve leti pozneje pa ju zamenja NTX tudi v 350 in 650 verzij, za temi tudi 750-tke. 40 mm Marzocchi spredaj zadaj tudi, vendar zračno-oljne vzmeti. Visok in udoben voznikov položaj, 32 l velik kestel, ki zagotavlja vsaj 400km avtonomije. Spredaj veliko, 21 colsko kolo zlato Akront "feltno". 750 so izdelovali do 1993, v policijski verziji kot XPA z manjšimi kolesnimi obroči in čudovito gibljivostjo, kot Breva 750 danes. V testih piše, da mu konkurent BMW 80 GS ni bil dorasel.Cena se danes vrti okrog 1500 za 650TT in okrog 2000 ali malce manj za NTX-a(650 in 820-poseben, moj seveda), če sta zelo lepo ohranjena.V Sloveniji sta dva NTX in en TT-350.Slikce:TT, 650 NTX in XPA
moj prijatelj Leonardo na NTX 650 v elementu
Torej TT https://www.youtube.com/watch?v=EqF6ZYTE8kQ (tuttoterreno-za vse terene). 350 in 650 cc verziji prideta na svetlo 1984, že dve leti pozneje pa ju zamenja NTX tudi v 350 in 650 verzij, za temi tudi 750-tke. 40 mm Marzocchi spredaj zadaj tudi, vendar zračno-oljne vzmeti. Visok in udoben voznikov položaj, 32 l velik kestel, ki zagotavlja vsaj 400km avtonomije. Spredaj veliko, 21 colsko kolo zlato Akront "feltno". 750 so izdelovali do 1993, v policijski verziji kot XPA z manjšimi kolesnimi obroči in čudovito gibljivostjo, kot Breva 750 danes. V testih piše, da mu konkurent BMW 80 GS ni bil dorasel.Cena se danes vrti okrog 1500 za 650TT in okrog 2000 ali malce manj za NTX-a(650 in 820-poseben, moj seveda), če sta zelo lepo ohranjena.V Sloveniji sta dva NTX in en TT-350.Slikce:TT, 650 NTX in XPA
moj prijatelj Leonardo na NTX 650 v elementu
Re: Guzzi enduro TT, NTX
No, pa sem še jaz padel pod orlova krila in sicer postal prav ponosni lastnik svojega prvega Guzzija: V65 TT
Zaenkrat le slika z avto.neta, upam da mi bo ga uspelo jutri malo bolje poslikati ko se ga lotim poservisirati
Sedaj imam nekaj vprašanj...
Katero olje za mašino in menjalnik? Nameraval sem uporabiti Agip sintetiko in Motul Gearbox, gradacije seveda kot v manualu.
So kakšne stvari, na katere bi moral kot novopečeni guzzist paziti? Sicer nisem nov pri motorjih in vrtenju orodja, samo suha sklopka in kardan sta mi nova
Zaenkrat le slika z avto.neta, upam da mi bo ga uspelo jutri malo bolje poslikati ko se ga lotim poservisirati
Sedaj imam nekaj vprašanj...
Katero olje za mašino in menjalnik? Nameraval sem uporabiti Agip sintetiko in Motul Gearbox, gradacije seveda kot v manualu.
So kakšne stvari, na katere bi moral kot novopečeni guzzist paziti? Sicer nisem nov pri motorjih in vrtenju orodja, samo suha sklopka in kardan sta mi nova
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Dobrodošel v Guzzienduro sekciji (sicer le 4 Quote, 2 NTX 0in očitno en TT)
Olje mašina:10-50 2 litra
Olje menjalnik: 85-90 0,9 litra
Olje kardan: 0.70 litra od tega 0,16 85-140 in 0,010 dodatka za kardane.Podatki so po knjižici insruzioni per l'uso za NTX 650, ki ima enako mašino in menjalnik kot tvoj TT.
Zupi
Olje mašina:10-50 2 litra
Olje menjalnik: 85-90 0,9 litra
Olje kardan: 0.70 litra od tega 0,16 85-140 in 0,010 dodatka za kardane.Podatki so po knjižici insruzioni per l'uso za NTX 650, ki ima enako mašino in menjalnik kot tvoj TT.
Zupi
Guzzi enduro TT, NTX
Aja, olje je AGIP. Če pa hočeš vedeti kaj več pridi na pogovor, ob torkih med 20 in ....uro v Trzin, kjer de dobivamo.
Zupi
Zupi
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Hvala za odgovor, sicer imam manual za TT-ja, samo moja italianščina precej šepa. Količine in gradacije mi je pa uspelo razbrati iz tistega
Mi pa nekaj ni jasno glede kardana. V mojih navodilih piše za kardan le 0.16l 85w140 + 0.1l dodatka, nič več. Je možno da je kardan pri NTX drugačen in tako potrebuje večjo količino olja?
Mi pa nekaj ni jasno glede kardana. V mojih navodilih piše za kardan le 0.16l 85w140 + 0.1l dodatka, nič več. Je možno da je kardan pri NTX drugačen in tako potrebuje večjo količino olja?
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Aha, no se bom že znašel Kolikor gre ven gre načeloma tudi nazaj notri.
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Zgleda prov fletno... sicer bo pa za raznorazne nadgradnje lahko Zupi povedal, kaj in kako (ko smo ravno pri Zupijevih izpuhih, pa ne vem, če imajo TTji iste težave), kakšen dodatek za olje ima pa mogoče še Damjan kje skrit...
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Tako ali druače imaš vijak iz katerega prične teči olje, če ga je preveč, le odvit mora biti, ko to počneš.
Zupi
Zupi
Re: Guzzi enduro TT, NTX
No, danes sem opravil vsaj osnovni servis (filtra, svečke, olje, bremze), olje menjalnika in kardana sledi jutri ker danes po čudenju nad airboxom, čiščenju fergazerjev in skoraj vsega ostalega (cevke za oljne hlape puščale očitno precej dolgo časa - velika svinjarija vsepovsod)) nisem imel volje in časa še za tisto.
Prav tako moram jutri nekaj pozornosti posvetiti še stikalom na belanci in poiskati slabe kontakte - stikalo za sprednjo luč (žarnica gori le če pritisnem za blendat) in off stikalo ne delata.
Pač motor je star in je dolgo stal, zato rabi sedaj nekaj pozornosti, drugače pa lepo dela, vžiga brez kakršnihkoli težav. Navaditi se moram še na V2 motor, saj sem prej skozi vozil en cilinder
Me pa zanima, če je normalno da ko daš po gasu ga malo zamori, nato pa potegne. Prav tako mu ne odgovarja najbolj poln gas v višjih prestavah. Sumim namreč da dobiva preveč zraka (mogoče kje favš zraven vleče), ker so svečke tudi bolj svetlo rjave.
Prav tako moram jutri nekaj pozornosti posvetiti še stikalom na belanci in poiskati slabe kontakte - stikalo za sprednjo luč (žarnica gori le če pritisnem za blendat) in off stikalo ne delata.
Pač motor je star in je dolgo stal, zato rabi sedaj nekaj pozornosti, drugače pa lepo dela, vžiga brez kakršnihkoli težav. Navaditi se moram še na V2 motor, saj sem prej skozi vozil en cilinder
Me pa zanima, če je normalno da ko daš po gasu ga malo zamori, nato pa potegne. Prav tako mu ne odgovarja najbolj poln gas v višjih prestavah. Sumim namreč da dobiva preveč zraka (mogoče kje favš zraven vleče), ker so svečke tudi bolj svetlo rjave.
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Tvoj sum je verjetno pravilen. Jaz sem tisto neumno škatlo od zračnea filtra dol vrgel.
Pozor na razne cevke in cevčice-gumijaste-preperele. Pridi v Trzin, bomo kakšno Guzzienduro temo dol udarl.
Zupi
Pozor na razne cevke in cevčice-gumijaste-preperele. Pridi v Trzin, bomo kakšno Guzzienduro temo dol udarl.
Zupi
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Kakšen je sploh postopek da dobiš tisti airbox sploh ven? Me prav zanima na čem je bil tisti ki ga je zasnoval, ker zgleda kakor da moraš najprej vzeti mašino dol potem pa šele airbox
Če mi bo uspelo ga bom jutri vzel ven in ga predihtal, ker je verjetno tu vzrok odvečnega zraka.
Glede Trzina... Če mi bo uspelo se kdaj pripeljem tja, drugače pa bom z oktobrom zopet med tednom v Lj (sem namreč študent), tako da bi se lahko kdaj dobili tudi v Lj
PS: Če se komu doma valja kaj odvečnega materiala kot so igle fergazerja, dize, konektorju fergazer-glava ter te raznorazne gumi cevke (nepreperele seveda ) se toplo priporočam
Če mi bo uspelo ga bom jutri vzel ven in ga predihtal, ker je verjetno tu vzrok odvečnega zraka.
Glede Trzina... Če mi bo uspelo se kdaj pripeljem tja, drugače pa bom z oktobrom zopet med tednom v Lj (sem namreč študent), tako da bi se lahko kdaj dobili tudi v Lj
PS: Če se komu doma valja kaj odvečnega materiala kot so igle fergazerja, dize, konektorju fergazer-glava ter te raznorazne gumi cevke (nepreperele seveda ) se toplo priporočam
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Rezervoar dol, pa veliko truda in ''dobrih živcev, pa bo šlo. Z mujo se še volk obuje.
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Tomaz je napisal/a:
Glede Trzina... Če mi bo uspelo se kdaj pripeljem tja, drugače pa bom z oktobrom zopet med tednom v Lj (sem namreč študent), tako da bi se lahko kdaj dobili tudi v Lj
Oglej si prispevek o guzzi rally-u. Ta vikend se gremo malce potepat, pa lahko prideš kej pogledat, če bomo okoli tvojih krajev.
Sicer pa če si v LJ brez prevoza, povej kje si lociran, pa te že nekdo pobere in pripelje nazaj.
Tomaz je napisal/a:
PS: Če se komu doma valja kaj odvečnega materiala kot so igle fergazerja, dize, konektorju fergazer-glava ter te raznorazne gumi cevke (nepreperele seveda ) se toplo priporočam
Nekaj materiala imam jaz... dva komplet PHBZ24 vplinjača s prevelikimi glavnimi dizami ter večjimi štantgas dizami. Predvidevam, da imaš ti 30-ke not... bomo videli kaj kej paše.
Nekej gumi cevk imam, raje pa kupi nove - niso toliko drage, pa mir imaš. Dobiš jih v LJ v BTC-ju v hali A - Samming ali pa... karkoli je že proti drugemu koncu hale.
Gume, na katerih čičajo frgazarji je pa najbolje nove vzet. Niso drage, za cene pa preveri na www.stein-dinse.de
Imam tudi še dva kompleta in pol šaltarjev za lučke, če rabiš kakšen kos... pa verjetno bi se še kaj našlo.
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Hvala za ponudbo Strom, bomo videli če bo kaj križem pasalo. Rabim predvsem zato ker sta obe igli precej načeti z veliko zelenkaste ''rje'', ena pa je celo malo zvita. Oba fergazerja sem razstavil, očistil in spihal dize, vendar ju bo potrebno še nastaviti da bo deloval kot je treba. Kakšna bi bila kaj pametna alternativa originalnemu airboxu? Ali pa če ima kdo kakšnega doma v dobrem stanju, moj je v precej slabem in verjetno ne tesni zadosti. To je verjetno tudi razlog 'fauš' zraku, ki ga zraven vleče mašina.
Zanima me tudi če je kaj narobe če sem zvezal fergazerja vsakega s svojo pipico za bencin? Original cevke so puščale, X konektorja pa nisem nikjer dobil. Je pa to začasna rešitev, dokler ne dobim ustrezne cevi.
Je pa danes je motor opravil tehnični pregled, zdaj pa upam da se ga bo v nekem doglednem času registriralo En mali gremlin se sicer skriva tudi v sprednjih žmigavcih (po menjavi oba utripata hkrati), vendar nebi smel biti problem ga najti in odpraviti
Se opravičujem ker toliko sprašujem, vendar mi je pri Guzziju toliko novega, pripravljen pa sem se čimveč naučiti
Bi pa želel če bo kdo od ostalih Guzzistov, ki imate izkušnje z guzziendurami, imel čas se kdaj ustaviti v Savinjski in malo pogledati in slišati motor, mi kaj pokazati in povedati kateri zvoki pri delovanju so normalni in kateri ne
Zanima me tudi če je kaj narobe če sem zvezal fergazerja vsakega s svojo pipico za bencin? Original cevke so puščale, X konektorja pa nisem nikjer dobil. Je pa to začasna rešitev, dokler ne dobim ustrezne cevi.
Je pa danes je motor opravil tehnični pregled, zdaj pa upam da se ga bo v nekem doglednem času registriralo En mali gremlin se sicer skriva tudi v sprednjih žmigavcih (po menjavi oba utripata hkrati), vendar nebi smel biti problem ga najti in odpraviti
Se opravičujem ker toliko sprašujem, vendar mi je pri Guzziju toliko novega, pripravljen pa sem se čimveč naučiti
Bi pa želel če bo kdo od ostalih Guzzistov, ki imate izkušnje z guzziendurami, imel čas se kdaj ustaviti v Savinjski in malo pogledati in slišati motor, mi kaj pokazati in povedati kateri zvoki pri delovanju so normalni in kateri ne
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Tomaz je napisal/a:Hvala za ponudbo Strom, bomo videli če bo kaj križem pasalo. Rabim predvsem zato ker sta obe igli precej načeti z veliko zelenkaste ''rje'', ena pa je celo malo zvita. Oba fergazerja sem razstavil, očistil in spihal dize, vendar ju bo potrebno še nastaviti da bo deloval kot je treba.
Igle se lahko poizkusi poravnati, vendar če se ne zatika - raje odsvetujem.
Zelenkasta "rja" gre dol z čistilom za alu feltne - vendar izberi tistega, na katerem piše, da ne poškoduje gumijastih delov. Lahko pogledam točno kateri je tapravi, vendar ni ravno poceni (cca 18 eur).
Zadevo našpricaš, pustiš 5 min (kjer je svinjarija, rata zadeva vijolične barve) in spereš z vodo.
Priporočam sicer še mešanico kisa, rumenega meglia in vode v ziziju ("Zizi", je sicer strokovni izraz za ultrazvočni čistilec, dobiš jih za pod 50 eur. V navodilih mojega piše: "The zizi sound is normal").
Tomaz je napisal/a:
Kakšna bi bila kaj pametna alternativa originalnemu airboxu? Ali pa če ima kdo kakšnega doma v dobrem stanju, moj je v precej slabem in verjetno ne tesni zadosti. To je verjetno tudi razlog 'fauš' zraku, ki ga zraven vleče mašina.
Edina pametna zadeva so K&N (ali replika) zračnega filtra. Dobiš jih pri www.louis.de oz. če se zapelješ do Beljaka ali Celovca...
Original airbox pa spravi, če bo morebiti kdo delal nazaj original... oz pred kanto za smeti se še jaz priporočam zanj (tako kot za vse guzzi dele).
Da zaradi tega kej fouš vleče, skoraj dvomim, razen takoj za vplinjačem. Bolj verjetno je zaradi nesinhronizacije ali pa kakšne štantgas dize...
Da ne bo nesporazuma:
Pri strani vidiš tri vijake:
1. drži pokrov filtra za bencin - kamor se natakne cevka za bencin
2. vijak za nastavitev prostega teka
3. štantgas diza
Na kratko
Štantgas dize priviješ do konca (ne pretiravaj, le toliko, da se usedejo), nato 1.5 obrata ven, štantgas vijake čisto ven (da so do konca spuščeni batki), nato posinhroniziraš zajle za gas (da oba enakomerno odpira/zapira), nakar nastaviš štantgas z vijaki in to je to.
Na daljše:
če imaš manometre za pomerit vakuum za vplinjači/pred cilindri, je toliko bolje (sicer jih imam tudi jaz). Postopek je enak, le da pri sinhronizaciji batkov držiš malo odprt gas, pa posinhroniziraš zajle.
Nastavi prosti tek...
Štantgas dize (ne štantgas vijaki!) se nastavijo na 1.5 obrata ven, nato jih počasi privijaš, dokler motor skoraj ne crkne. Nato jih odvijaš, dokler ne najdeš točke, kjer ima motor najvišje obrate (z nastavljanjem le teh diz).
Zopet odvij vijake za prosti tek...
Zdaj pa tricky part... Zavrtiš motor na ene 5-6000 obratov ter zapreš gas. Poglej si kazalce na vakuum števcih ter poglej, da se oba dvigneta do iste vrednosti ter ali enakomerno padata. Nastavljaj štantgas dize dokler ne bosta sinhronizirana.
Zopet nastavi prosti tek.
Po vsem tem si ugotovil, da se je motor pregrel, ker je toliko časa tekel na mestu in boš moral verjetno del postopka ponoviti.
Ampak delal bo pa definitivno bolje
Tomaz je napisal/a:
Zanima me tudi če je kaj narobe če sem zvezal fergazerja vsakega s svojo pipico za bencin? Original cevke so puščale, X konektorja pa nisem nikjer dobil. Je pa to začasna rešitev, dokler ne dobim ustrezne cevi.
Nič narobe, le če ti v eni polovici prej zmanjka bencina, ti bo delal le po enem cilindru nekaj časa. Ni panike, le filtre za bencin vmes vtakni.
Tomaz je napisal/a:
Je pa danes je motor opravil tehnični pregled, zdaj pa upam da se ga bo v nekem doglednem času registriralo En mali gremlin se sicer skriva tudi v sprednjih žmigavcih (po menjavi oba utripata hkrati), vendar nebi smel biti problem ga najti in odpraviti
Verjetno kakšna masa narobe zvezana. Ko se bo začelo smoditi in goreti, boš vedel, da imaš guzzija
Tomaz je napisal/a:
Se opravičujem ker toliko sprašujem, vendar mi je pri Guzziju toliko novega, pripravljen pa sem se čimveč naučiti
Bi pa želel če bo kdo od ostalih Guzzistov, ki imate izkušnje z guzziendurami, imel čas se kdaj ustaviti v Savinjski in malo pogledati in slišati motor, mi kaj pokazati in povedati kateri zvoki pri delovanju so normalni in kateri ne
Mogoče bo kej Zupi v tvojih koncih... bo kaj več povedal. Mene ponavadi bolj v južne kraje zanese. Sicer se pa nikoli ne ve...
Sicer pa so pri guzziju vsi zvoki normalni - to pomeni da zadeva dela.
Če je kaj masten, ponavadi pomeni, da še ni zmanjkalo olja.
Če gori elektrika, imaš dober akumulator.
Če nimaš butastega nasmeška, ko se vrneš iz vožnje, nimaš guzzija
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Najlepša hvala za obširen odgovor, vsekakor sem dolžan pijačo ob prvi priliki
Igle se ne zatikajo, precej dobro sem jih tudi ščistil, čeprav jim ultrazvočni čistilec ne uide (že imam nagledanega enega v Conradu ), kakor tudi celotnim fergazerjem ob prvi priliki.
Sledi tudi sinhronizacija po kratki metodi, če še potem nebo delalo kot je treba ga pa odpeljem k mehaniku pa se naj on ubada z njimi
Imam pa še nekaj vprašanj glede menjalnika/kardana (spet ),toliko da imam potrditev če sem prav zastopil manual...
A - kontrola oz. 'ablauf'
B - olje not
c - izpust olja
A - kontrola
B - izpust olja
Olje se pa dolije tudi čez A predvidevam...
S tem se pa popolnoma strinjam
Igle se ne zatikajo, precej dobro sem jih tudi ščistil, čeprav jim ultrazvočni čistilec ne uide (že imam nagledanega enega v Conradu ), kakor tudi celotnim fergazerjem ob prvi priliki.
Sledi tudi sinhronizacija po kratki metodi, če še potem nebo delalo kot je treba ga pa odpeljem k mehaniku pa se naj on ubada z njimi
Imam pa še nekaj vprašanj glede menjalnika/kardana (spet ),toliko da imam potrditev če sem prav zastopil manual...
A - kontrola oz. 'ablauf'
B - olje not
c - izpust olja
A - kontrola
B - izpust olja
Olje se pa dolije tudi čez A predvidevam...
Sicer pa so pri guzziju vsi zvoki normalni - to pomeni da zadeva dela.
Če je kaj masten, ponavadi pomeni, da še ni zmanjkalo olja.
Če gori elektrika, imaš dober akumulator.
Če nimaš butastega nasmeška, ko se vrneš iz vožnje, nimaš guzzija
S tem se pa popolnoma strinjam
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Glede ultrazvočnih čistilcev... imam tistega iz conrada. Je OK, vendar pogrešam malce dodatne širine. Takšnega (še cenejši je) dobiš v kakšnem hoferju ipd... vem da ima še nek displejček gor.
Pri zadnjem koncu kardana se ne motiš... le ne vem, ali se da dejansko zgoraj odšraufati tisti šrauf... načeloma je tisto zgoraj tudi ventil, da se zadeva zlufta, ko se notranjost segreje in razširi. Načeloma pa te zadeve tako ali tako ne delajo kot bi moralo, tako da si poglej "burp" metodo na internetu.
Glede menjalnika pa misliš da imaš prav... čeprav imam nekje v spominu en šrauf nekje zgoraj(?). Res pa je, da na pamet bolj težko povem... malce mešam yamaho in gucija... oba imata kardan...
Mehaniki ti pa ne bodo znali dobro nastaviti vplinjačev... vsaj jaz ne vem za skoraj nobenega. Vsak naštela tako, da zadeva dela. Ne pa, da dela dobro.
No ja, razen če poznaš koga, ki ima dinamometer, vsaj dve lambda sondi in podobne pritikline.
Mimogrede... za izpust olja iz mašine imaš dva vijaka... en je spredaj, drugi pa zadaj. To sem zanemaril prvič, ko sem menjal olje pri guci.
Pri zadnjem koncu kardana se ne motiš... le ne vem, ali se da dejansko zgoraj odšraufati tisti šrauf... načeloma je tisto zgoraj tudi ventil, da se zadeva zlufta, ko se notranjost segreje in razširi. Načeloma pa te zadeve tako ali tako ne delajo kot bi moralo, tako da si poglej "burp" metodo na internetu.
Glede menjalnika pa misliš da imaš prav... čeprav imam nekje v spominu en šrauf nekje zgoraj(?). Res pa je, da na pamet bolj težko povem... malce mešam yamaho in gucija... oba imata kardan...
Mehaniki ti pa ne bodo znali dobro nastaviti vplinjačev... vsaj jaz ne vem za skoraj nobenega. Vsak naštela tako, da zadeva dela. Ne pa, da dela dobro.
No ja, razen če poznaš koga, ki ima dinamometer, vsaj dve lambda sondi in podobne pritikline.
Mimogrede... za izpust olja iz mašine imaš dva vijaka... en je spredaj, drugi pa zadaj. To sem zanemaril prvič, ko sem menjal olje pri guci.
Re: Guzzi enduro TT, NTX
No, z menjalnikom in kardanom se bm ubadal ko bo čas, verjetno šele naslednji vikend
Za tista vijaka za izpust olja pa vem... Odprl sem tudi samo enega, drugega sem opazil šele potem ko sem vse sestavil nazaj... Mi je pa bilo vsaj jasno potem odkod še vedno toliko olja v karterju ko sem menjal filter
Za tista vijaka za izpust olja pa vem... Odprl sem tudi samo enega, drugega sem opazil šele potem ko sem vse sestavil nazaj... Mi je pa bilo vsaj jasno potem odkod še vedno toliko olja v karterju ko sem menjal filter
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Lep pozdrav.
Olje v menjalnik dolivaš skozi isto odprtino kot je kontrola 1l 80w90, če se boš vozu skoz celo leto ali 85w140, če se boš vozu med sezono. Olje iz motorja spuščaš zadaj na karterju 2l 10w40 polsintetika agip ali 5w40 sintetika agip. Svetujem ti nove vplinjače če so te tako zmatrani, te stare pa podariš Stromu . Vedno upoštevajte, da manj, ko daste za star motor denarja, bolj je vse uničeno in več vas bo stala obnova. Kar se delov tiče, je tako, da se v tovarni ne proizvajajo več za te motorje in dokler bodo trgovci imeli še kaj stare zaloge, bo, potem pa samo še kaki rabljeni deli ali pa obnovljeni. Če nimaš denarja za servis, ti predlagam, da nastaviš na vplinjačih vse čim bolj enakonerno(levi in desni cilinder enako, pod pogojem da je na obeh približno ista kompresija. Zamenjaj dize v vplinjaču, če vidiš, da so stolčene ali uničene od vijačenja). Elektriko naj pregleda nekdo, ki se na to spozna, da ne bo vse zgorelo. Če boš rabil kake dele me lahko kontaktiraš na pm.
Lp Damjan
Olje v menjalnik dolivaš skozi isto odprtino kot je kontrola 1l 80w90, če se boš vozu skoz celo leto ali 85w140, če se boš vozu med sezono. Olje iz motorja spuščaš zadaj na karterju 2l 10w40 polsintetika agip ali 5w40 sintetika agip. Svetujem ti nove vplinjače če so te tako zmatrani, te stare pa podariš Stromu . Vedno upoštevajte, da manj, ko daste za star motor denarja, bolj je vse uničeno in več vas bo stala obnova. Kar se delov tiče, je tako, da se v tovarni ne proizvajajo več za te motorje in dokler bodo trgovci imeli še kaj stare zaloge, bo, potem pa samo še kaki rabljeni deli ali pa obnovljeni. Če nimaš denarja za servis, ti predlagam, da nastaviš na vplinjačih vse čim bolj enakonerno(levi in desni cilinder enako, pod pogojem da je na obeh približno ista kompresija. Zamenjaj dize v vplinjaču, če vidiš, da so stolčene ali uničene od vijačenja). Elektriko naj pregleda nekdo, ki se na to spozna, da ne bo vse zgorelo. Če boš rabil kake dele me lahko kontaktiraš na pm.
Lp Damjan
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Živi!!!
Kdo bi si mislil da dva kosa gume vredna 15eu naredita takšno razliko Očitno so bile vzrok slabega delovanja in favš zraka preperele gume med cilindrom in fergazerjem (ki niti niso bile enake na obeh straneh).
Sedaj pa upam da bo še kak lep vikend da se naredi še kakšno daljšo vožnjo, današnjih 80km je bilo občutno premalo
Sedaj pa upam da bo še kak lep vikend da se naredi še kakšno daljšo vožnjo, današnjih 80km je bilo občutno premalo
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Tomaž živjo.
Zajle te dolžine ni za dobit. Daj jo narest po stari pri teh k delajo zajle pri nas.
Lp Damjan
Zajle te dolžine ni za dobit. Daj jo narest po stari pri teh k delajo zajle pri nas.
Lp Damjan
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Moram priznati da me TT počasi in vztrajno spravlja ob živce...
Se mi zdi da bolj kot se mu posvečam, slabše dela... Letos mi od zime motor zelo slabo vžiga, če pa že vžge pa rabi precej časa da dela normalno kolikor toliko normalno. Poleg tega je gume med fergazerji in cilindri raztrgalo po manj kot 1000km, zaradi česar sem skoraj obstal na Črnivcu (hvala bogu za power tape). No, sedaj sem dobil paketek z novimi deli, tako sem zamenjal bolj ali manj vse dotrajane/manjkajoče dele (pipice za bencin, večina gumijastih delov in delov fergazerjev) Prav tako sem nanovo napeljal cevi za bencin in tudi gas zajle (prej so se obrati dvignili ko si obrnil belanco).
Rezultat: motor sploh ne vžge... Bencin pride do svečk, oboje so bile mokre, zaliva ga ne, iskra je (nove svečke, štroma se pa tudi nisem tikal), vžge pa ne pa da ga je*eš. Edino kar sem naredil je to da sem spraznil akumulator, tako da bom nadaljeval čez vikend ko pridem iz Lj in bo konec izpitov...
Ne rečem če bi prvič šravfal kakršenkoli motor in ne bi ločil imbusa od svečke, samo po kompletni ground-up obnovi Yamaha endure, ki sem jo imel prej, 'friziranju' mopedov in skuterjev pa upam reči zase da nekaj malega pojma pa imam...
Če bo šlo tako naprej da bo to motor, pri katerem se bom kljub vloženem trudu in denarju vsakič ko bi želel kam iti spraševal če bo sploh vžgal in če bom prišel tja in nazaj, ga raje prodam in grem nazaj na đapanerja s kurblom...
Če mi ga naslednji vikend uspe vžgati se toplo priporočam obiska pri kakšnem Guzzi stručkotu da zadevo pogleda in jo poskusimo usposobiti, ker po drugi strani mi je pa kar prirasel k srcu (kadar dejansko dela...).
Se opravičujem za tako dolg prosti spis,
lep pozdrav, Tomaž
Se mi zdi da bolj kot se mu posvečam, slabše dela... Letos mi od zime motor zelo slabo vžiga, če pa že vžge pa rabi precej časa da dela normalno kolikor toliko normalno. Poleg tega je gume med fergazerji in cilindri raztrgalo po manj kot 1000km, zaradi česar sem skoraj obstal na Črnivcu (hvala bogu za power tape). No, sedaj sem dobil paketek z novimi deli, tako sem zamenjal bolj ali manj vse dotrajane/manjkajoče dele (pipice za bencin, večina gumijastih delov in delov fergazerjev) Prav tako sem nanovo napeljal cevi za bencin in tudi gas zajle (prej so se obrati dvignili ko si obrnil belanco).
Rezultat: motor sploh ne vžge... Bencin pride do svečk, oboje so bile mokre, zaliva ga ne, iskra je (nove svečke, štroma se pa tudi nisem tikal), vžge pa ne pa da ga je*eš. Edino kar sem naredil je to da sem spraznil akumulator, tako da bom nadaljeval čez vikend ko pridem iz Lj in bo konec izpitov...
Ne rečem če bi prvič šravfal kakršenkoli motor in ne bi ločil imbusa od svečke, samo po kompletni ground-up obnovi Yamaha endure, ki sem jo imel prej, 'friziranju' mopedov in skuterjev pa upam reči zase da nekaj malega pojma pa imam...
Če bo šlo tako naprej da bo to motor, pri katerem se bom kljub vloženem trudu in denarju vsakič ko bi želel kam iti spraševal če bo sploh vžgal in če bom prišel tja in nazaj, ga raje prodam in grem nazaj na đapanerja s kurblom...
Če mi ga naslednji vikend uspe vžgati se toplo priporočam obiska pri kakšnem Guzzi stručkotu da zadevo pogleda in jo poskusimo usposobiti, ker po drugi strani mi je pa kar prirasel k srcu (kadar dejansko dela...).
Se opravičujem za tako dolg prosti spis,
lep pozdrav, Tomaž
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Če iskra je, predvžiga nisi tikal, svečke pa mokre... menjaj svečke (sploh, če so NGK...).
Pri yamahi sem imel podoben primer.. svečke sicer niso bile mokre mokre, so pa konkretno smrdele po bencinu... Malce sem "napihnil" tank (lahko tudi pihneš notri, toliko, da narediš malo pritiska) in zadeva je takoj vžgala... Lahko da se je nabralo kje kaj čudnega pač.
Kladivo po šalčki frgazarja tudi pomaga.. lahko da se je zataknil plovec/igla.
Kaj več bo pa Damijan povedal...
Pri yamahi sem imel podoben primer.. svečke sicer niso bile mokre mokre, so pa konkretno smrdele po bencinu... Malce sem "napihnil" tank (lahko tudi pihneš notri, toliko, da narediš malo pritiska) in zadeva je takoj vžgala... Lahko da se je nabralo kje kaj čudnega pač.
Kladivo po šalčki frgazarja tudi pomaga.. lahko da se je zataknil plovec/igla.
Kaj več bo pa Damijan povedal...
Re: Guzzi enduro TT, NTX
Zdaj so not (jeseni nove) NGK B7ES... Možno da je kaj na tem, prej so bile notri 8ke, pa je motor dosti lepše vžigal in delal.
EDIT: Sem pa našel en feler glede svečk... V enih navodilih piše naj gredo notri NGK B7ES, sem pa izbrskal še en manual za TT-je, tam notri pa so BP8ES (poleg Marelli, Bosch in ostalih alternativ). Bom menjal pa bom videl če bo kaj boljše...
EDIT: Sem pa našel en feler glede svečk... V enih navodilih piše naj gredo notri NGK B7ES, sem pa izbrskal še en manual za TT-je, tam notri pa so BP8ES (poleg Marelli, Bosch in ostalih alternativ). Bom menjal pa bom videl če bo kaj boljše...
Tomaz- Število prispevkov : 29
Join date : 24/09/2010
Kraj : Žalec
Stran 1 od 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Guzzi enduro Paris-Dakar
» Guzzi enduro romantika
» Rossi je prestopil k Guzzi enduro
» Caludio Torri legenda Guzzi enduro
» Enduro sekcija
» Guzzi enduro romantika
» Rossi je prestopil k Guzzi enduro
» Caludio Torri legenda Guzzi enduro
» Enduro sekcija
Stran 1 od 3
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu