SKLOPKA IN emšo
4 posters
Stran 1 od 1
SKLOPKA IN emšo
Kot nam je znano, je stiskanje sklopke na Guzijih "moško" in močno opravilo. Že sedaj mi roji po glavi kaj po tem, ko temu ne bom več kos, saj veste EMŠO. Imamo Aprilio Mano pa še kaj na razpolago za take, krizne primere. Sedaj pa še 750 cc Hondin "adventure" scooter. Ima še nekoliko močnejšo mašino kot jih imajo mašine Nevad ali novih verzij V7-V9. No, ko bo napočil čas, bo vsekakor potrebno razmisliti o bolj "ženski" sklopki ali pa sploh o sistemu brez nje...odstraniti nalepko in nalepiti orle...
Zupi
Zupi
SKLOPKA IN emšo
Poznam kar nekaj motoristov, ki so si umislili skuter. Češ kako bo vse enostavno in lažje za njih.
Že mogoče..?
Potem pa so mi jokali.. to ni nič, hočem nazaj motor, saj me nihče več niti ne pozdravi...
Pa če tudi razmišljam, da me dober skuter pride lahko tudi 6 in več jurjej ni šans! Pred kratkim sem testiral Piaggio X10 ... dejansko med najbojšimi..ampak mene ni fasciniral ..https://www.youtube.com/watch?v=owaEIabPB08
Potem pa pomislim, na tole štimo, pa se naježim ...https://www.youtube.com/watch?v=hk_msGD3icE
Viva Guzzi!
Feri
Že mogoče..?
Potem pa so mi jokali.. to ni nič, hočem nazaj motor, saj me nihče več niti ne pozdravi...
Pa če tudi razmišljam, da me dober skuter pride lahko tudi 6 in več jurjej ni šans! Pred kratkim sem testiral Piaggio X10 ... dejansko med najbojšimi..ampak mene ni fasciniral ..https://www.youtube.com/watch?v=owaEIabPB08
Potem pa pomislim, na tole štimo, pa se naježim ...https://www.youtube.com/watch?v=hk_msGD3icE
Viva Guzzi!
Feri
feri- Število prispevkov : 65
Join date : 11/01/2010
Re: SKLOPKA IN emšo
No Feri in kaj zdaj, mislim v prihodnosti? MGS sigurno ne tudi cena je sedaj okrog 40 jurjev če se ne motim.
LP Zupi
LP Zupi
Re: SKLOPKA IN emšo
Zupi, na quoto in cafeta lahko natakneš od Converta prenose...
Sicer pa dobiš tudi cali II avtomatik
Sicer pa sklopka sploh ni tako težka kot se zdi... le zajle in bovdne zamenjaj in ustrezno podmaži.
Pomaga tudi ustrezna ročka. Tiste stare od SP in mogoče kakšnih starejših small block zadev delajo.
Sicer pa dobiš tudi cali II avtomatik
Sicer pa sklopka sploh ni tako težka kot se zdi... le zajle in bovdne zamenjaj in ustrezno podmaži.
Pomaga tudi ustrezna ročka. Tiste stare od SP in mogoče kakšnih starejših small block zadev delajo.
Re: SKLOPKA IN emšo
Štrom, motor ne samo, da mora imeti lahko sklopko, morda celo automatsko, tudi lahek mora biti.
Zupi
Zupi
SKLOPKA IN emšo
Saj nisem imel v mislih nakupa MGS Kje pa za to sem pa dosti prekratek. Mislil sem glas Guzzija, ki pa je (skoraj) ista tudi v Cali
Viva Guzzi!
Feri
Viva Guzzi!
Feri
feri- Število prispevkov : 65
Join date : 11/01/2010
Re: SKLOPKA IN emšo
Zupi je napisal/a:Štrom, motor ne samo, da mora imeti lahko sklopko, morda celo automatsko, tudi lahek mora biti.
Zupi
Hm... če bi prepričal convertove prenose da bi pasali na novega V7... (stone, ne cafe...).
Re: SKLOPKA IN emšo
Jest sem slišal še eno negativno na račun velikih skuterjev. Baje ni problem prit po klancu navzgor, problem je (bil) navzdol (recimo potovanje v Dolomite), skuter ne zavira z motorjem ampak moraš pa ves čas tiščat na zavoro in se zavore rade pregrejejo (posledično ne držijo več dobro).
Koliko je to problem od modela do modela ne vem, ravno tako to ni problem za vožnjo po ravnini kot je Ljubljanska kotlina.
Koliko je to problem od modela do modela ne vem, ravno tako to ni problem za vožnjo po ravnini kot je Ljubljanska kotlina.
skija- Število prispevkov : 25
Join date : 16/09/2012
Kraj : Ljubljana
Re: SKLOPKA IN emšo
Tole pa ne bo v redu, mislim zavore..se bo treba pozanikati, drugače za po Ljubljani bi bil pa kar Tomos dober..
LP
LP
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu