Airone (čaplja) 1939-1957
2 posters
Stran 1 od 1
Airone (čaplja) 1939-1957
No, pa smo že pri koncu mojega izbora tistih povojnih (2. svetovne vojne) modelov z enim cilindrom.
Airone-čaplja je bila izdelana v skoraj 30.000 primerkih v verzijah sport 13 konjičkov in turismo 9.5.
Izdelovali so jih v več verzijah, ki so se med seboj razlikovale zgolj kozmetično, 1946 dobita "up side down" teleskopske vilice in hidravlične zadnje vzmeti. !9 colska kolesa so bolj ali manj uspešno zaustavljali 200 mm bobni. Obstajala je tudi vojaška in policijska verzija. izpušni lonec se je na začetku končeval z "ribjim repom", pozneje pa sta dobila oba orgel zaključek "auspuha". 135 težek motorček je v verziji turismo letel celih 95 km na uro, v verziji sport pa celo 118. Oba so še pilili za izoljšavami vplinjačev, glava iz aluminija itd.itd..
in seveda youtube, da ga slišite v živo.
https://www.youtube.com/watch?v=R7FCeMwoCSU&feature=related
Poglejte, kako ga obnovijo pravi ljubitelji:
http://www.rpw.it
Aja, še cena danes, pet in več, vendar ne čez osem, če ima prikolico, je seveda dražji.Torej eden cenejših ta starih, 500 cc so bistveno dražji (Astore.....)
Zupi P.S.(se mi sline cedijo, pa zakaj nikoli ne zadenem sedmice, hudiča ?)
Airone-čaplja je bila izdelana v skoraj 30.000 primerkih v verzijah sport 13 konjičkov in turismo 9.5.
Izdelovali so jih v več verzijah, ki so se med seboj razlikovale zgolj kozmetično, 1946 dobita "up side down" teleskopske vilice in hidravlične zadnje vzmeti. !9 colska kolesa so bolj ali manj uspešno zaustavljali 200 mm bobni. Obstajala je tudi vojaška in policijska verzija. izpušni lonec se je na začetku končeval z "ribjim repom", pozneje pa sta dobila oba orgel zaključek "auspuha". 135 težek motorček je v verziji turismo letel celih 95 km na uro, v verziji sport pa celo 118. Oba so še pilili za izoljšavami vplinjačev, glava iz aluminija itd.itd..
in seveda youtube, da ga slišite v živo.
https://www.youtube.com/watch?v=R7FCeMwoCSU&feature=related
Poglejte, kako ga obnovijo pravi ljubitelji:
http://www.rpw.it
Aja, še cena danes, pet in več, vendar ne čez osem, če ima prikolico, je seveda dražji.Torej eden cenejših ta starih, 500 cc so bistveno dražji (Astore.....)
Zupi P.S.(se mi sline cedijo, pa zakaj nikoli ne zadenem sedmice, hudiča ?)
Re: Airone (čaplja) 1939-1957
Bravo, Zupi, skoraj vse je res. ampak jaz ne bi bil jaz, če ne bi malo zatežil: Aironov je bilo narejenih natanko 26.926 kosov. Konec proizvodnje ni 1957, ampak 1961. Oktobra tega leta je bil prodan zadnji airone, kupila pa ga je vojska. Pa še o prikolicah: Airone ni nikoli imel bočne prikolice. Prikolica je bila pri Guzziju rezervirana izključno za 500 kubične modele, take in drugačne. Toliko z moje strani, pa lp,
Borut
Borut
bstenta- Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 60
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu