Poraba olja?
+2
Rudi
350
6 posters
Stran 1 od 1
Poraba olja?
Lastniki boxer BMW-jev modrujejo o veliki porabi olja, poraba naj bi bila posledica visokih temperatur pri zračno hlajenih motorjih.
Kako je s tem pri guzzi-jih? Jaz z guzzijem nimam teh težav, vendar delam premalo kilometrov, da bi kaj zmeril (olje zamenjam zaradi starosti, ne zaradi prevoženih km).
Sicer pa imajo vsi motocikli z V motorji (razen guzzi-jev, seveda ) narobe postavljene valje in je zadnji valj vedno v vročem zavetrju, pa se nihče ne pritožuje nad porabo olja.
Kje torej tiči zajec, ki pije olje?
Kako je s tem pri guzzi-jih? Jaz z guzzijem nimam teh težav, vendar delam premalo kilometrov, da bi kaj zmeril (olje zamenjam zaradi starosti, ne zaradi prevoženih km).
Sicer pa imajo vsi motocikli z V motorji (razen guzzi-jev, seveda ) narobe postavljene valje in je zadnji valj vedno v vročem zavetrju, pa se nihče ne pritožuje nad porabo olja.
Kje torej tiči zajec, ki pije olje?
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Poraba olja?
LP-350!
Pred leti sem se fural z 350-tko in je imela zanemarljivo porabo olja.
Želim ti srečno vožnjo!
Pozdrav-RUDI!
Pred leti sem se fural z 350-tko in je imela zanemarljivo porabo olja.
Želim ti srečno vožnjo!
Pozdrav-RUDI!
Rudi- Število prispevkov : 545
Join date : 08/02/2010
Age : 83
Kraj : Maribor,Medič-5km zah.iz MB
Re: Poraba olja?
Lastniki BMW-jev naj kar modrujejo, lahko bi imeli boljše motorje z manjšo porabo olja, prav tako zračno hlajene twine. ehehehhhh Moj NTX ne žre olja, seveda ni BMW....
Zupi
Zupi
Re: Poraba olja?
Vzrok prekomerne porabe olja pri BMW-jih gre iskati pri cilindrih oz materialu iz katerega so ti cilindri obloženi znotraj in sicer Nikasil. Nikasil zahteva delovno temperaturo, ki se ne doseže z laufanjem na lergasu ampak je potrebno kar počasi peljat in počakat da se motor segreje vsaj na 85-90 stopinj. Seveda marsikateri lastnik tega ne ve in tako (še hladnega prižiga) kar po gasu, ko je še hladen. To pa je za nikasil smrt. Vsled tega prihaja do nenormalne obrabe cilindrov in batnih obročkov, kar ima za posledico prekomerno porabo olja.
Tudi moj 29 let star V65 pri 55 tkm še ne rabi olja. Menjam ga skupaj z filtrom vsako leto, čeprav ne dosegam potrebnih km. Preventiva pač.
Tudi moj 29 let star V65 pri 55 tkm še ne rabi olja. Menjam ga skupaj z filtrom vsako leto, čeprav ne dosegam potrebnih km. Preventiva pač.
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: Poraba olja?
Tale razlaga je preveč znanstvena, gre pač za BMW-je ehehehe. Tudi na Guzzijih je bil nikasil.
Zupi
Zupi
Re: Poraba olja?
Tudi jaz dvomim, da je težava v nikasilu in ogrevanju, gre predvsem za GS-se, ti pa se (vsaj po pripovedovanju lasnikov) vozijo na dolge ture.
Prebral sem vse knjige Potovanje v večno poletje, Uroš je sicer opisoval nekaj težav z motorjem, porabe olja pa se ne spomnim. Sumim, da nemško zanesljiv motor le ni tako dober
Prebral sem vse knjige Potovanje v večno poletje, Uroš je sicer opisoval nekaj težav z motorjem, porabe olja pa se ne spomnim. Sumim, da nemško zanesljiv motor le ni tako dober
350- Število prispevkov : 31
Join date : 26/05/2010
Re: Poraba olja?
Let there be light.....
prekomerna poraba olja tiči v dveh stvareh.....in sicer zaradi uporabe mineralnega olja ter stalnega priganjanja v visoke obrate.
poraba olja se največ opazi v mestih, kjer se cjaziš v koloni in so temperature visoke. Mineralno olje se pač začne "uparjati" in posledično tudi "zgineva"....rešitev je preprosta- zamenjaš mineralno olje z ful sintetiko in problema več ni (odkar sem na sintetiki mi na 10.000 km "požre 0,5 litra, pa ga ne šparam ravno)
ravno tako če voziš motor nekje do 150km/h, porabe olja ni....potem se pa začne.
Zupi, posodi mi tvojega NTX-a za en krog....pa pripravi olje za dolivat....je treba malo obrniti tisto desno ročico do konca, ne samo do polovice...
prekomerna poraba olja tiči v dveh stvareh.....in sicer zaradi uporabe mineralnega olja ter stalnega priganjanja v visoke obrate.
poraba olja se največ opazi v mestih, kjer se cjaziš v koloni in so temperature visoke. Mineralno olje se pač začne "uparjati" in posledično tudi "zgineva"....rešitev je preprosta- zamenjaš mineralno olje z ful sintetiko in problema več ni (odkar sem na sintetiki mi na 10.000 km "požre 0,5 litra, pa ga ne šparam ravno)
ravno tako če voziš motor nekje do 150km/h, porabe olja ni....potem se pa začne.
Zupi, posodi mi tvojega NTX-a za en krog....pa pripravi olje za dolivat....je treba malo obrniti tisto desno ročico do konca, ne samo do polovice...
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Re: Poraba olja?
K'r neki...poznam precej Guzzistov z malimi mašincami, ki gonjo motorje do konca, z boljšimi rezultati, se pravi nižjo porabo olja, kot je bilo rečeno za BMW-je...opa...
Zupi
Zupi
Re: Poraba olja?
Zupi je napisal/a:K'r neki...poznam precej Guzzistov z malimi mašincami, ki gonjo motorje do konca, z boljšimi rezultati, se pravi nižjo porabo olja, kot je bilo rečeno za BMW-je...opa...
Zupi
glej, lahko ti povem iz lastnih izkušenj....
R1200GS....dokler sem točil originalno minerlno olje je bila poraba cca 1l/5000km....ko sem prešaltal na sintetiko pa poraba 0,5l/10000 km
drugače ima mineralno olje dosti nižjo točko uparjanja kot sintetika.
pa ima motor dosti preko 120.000 km....
lahko pa da se z prevoženimi kilometri poraba manjša... ...kdo bi ga vedel pri teh norih švabih...
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Re: Poraba olja?
bmw je napisal/a:Let there be light.....
prekomerna poraba olja tiči v dveh stvareh.....in sicer zaradi uporabe mineralnega olja ter stalnega priganjanja v visoke obrate.
poraba olja se največ opazi v mestih, kjer se cjaziš v koloni in so temperature visoke. Mineralno olje se pač začne "uparjati" in posledično tudi "zgineva"....rešitev je preprosta- zamenjaš mineralno olje z ful sintetiko in problema več ni (odkar sem na sintetiki mi na 10.000 km "požre 0,5 litra, pa ga ne šparam ravno)
ravno tako če voziš motor nekje do 150km/h, porabe olja ni....potem se pa začne.
Zupi, posodi mi tvojega NTX-a za en krog....pa pripravi olje za dolivat....je treba malo obrniti tisto desno ročico do konca, ne samo do polovice...
Vidiš Bojan, jaz imam pa ravno obratne izkušnje z oljem. Ravno mineralno olje je bolj obstojno na visoke temperature in takrat, ko sintetika izgublja molekularno strukturo mineralno še maže...
Pa pustima to. Poskušal bom v par stavkih obrazložiti moje izkušnje
Svoj čas, skoraj 12 let sem delal - do začetka 2003 - v eni trgovski hiši v avstrijskem Gradcu, kjer smo prodajali tudi kompleten program batov in sklopov Stuttgart-ske tovarne MAHLE. Gotovo je v teh letih čez moje roke šlo nekaj tisoč Assy garnitur, cilindrov, kakor tudi batov itd. Prodal sem - zato ker smo v regiji edini to prodajali - kar nekaj garnitur tudi za BMW Box motrorje. Govorim o Mahle in ne o Kolben-Schmidt-u.
Tisti čas se je ravno pri BMW-u pojavil problem prekomerne obrabe cilindrov in batnih Obročkov,ne samo pri motorjih, temveč tudi pri Os avtomobilih večinoma z V 8 motorji. Tudi audijev V8 je bil zraven, če se izrazim po domače...
Iz Fabrike so vsled reklamacij prihajali različni odgovori oz vzroki zaradi teh. Največkrat je bil vzrok v hlajenju - pravzaprav v nedoseganju del temperature ali pre - "hladnerm motorju".
Dostikrat so trdili da tudi zaradi termostata, ki je prehitro odprl. Verjetno nisi slišal da je Audi eden izmed prvih, takoj za njim tudi BMW začel ugrajevati ( Wahler) termostate, ki so odpirali šele nad 85 oz 90 stopinj, točneje pri 92 stopinjah celzija... Nekajkrat je bil vzrok Benzin oz olje, ki je vsebovalo preveč žvepla, žveplo pa je zelo agresivno na Nikasil kar je tudi bil vzrok za okvare motorjev itd itd.
Spomnim se, da je takrat Mahle "javno okrivil" Aral, - ki je bil med drugim v začetku devetdeseth ekskluzivni dobavitelj motornih olj pri Audiju, - da njihovo full sintetično Olje Aral supertronic 5-40, pozneje tudi high tronic 0-40 ne ustreza standardu za V8 motorje. Ne dolgo zatem je Audi tovarniško "vlival" SHELL-ova olja v svoje motorje...
Seveda je tehnika iz leta v leto zanesljivejša, tolerance so vse manjše, kvaliteta in obdelava materialov vse boljša,... zato so tudi okvare kot take manjše oz manj mogoče. Je pa res da statistično gledano še vedno prihaja do njih. Izmed nekaj stotisočih se sigurno najde kateri, ki je bil tako po domače rečeno - narejen v ponedeljek, heh
Vzrok je pravzaprav bil pri nikasilu (in tolerancah), ki je konec 80-ih zaradi "prodora" aluminijskih blokov motorjev, - ki so nadomestili težke litoželezne bloke motorjev - množično prihajal v avtomobilsko, kakor tudi motorno industrijo (Porsche, Audi, BMW, Moto guzzi,...)
Maxster- Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 60
Kraj : Ptuj
Re: Poraba olja?
Cali pri 92 kkm dobiva še vedno Agip sintetiko, katero pač Damjan priporoča... papa ga 0/10000 km, nekaj ga gre pa za samopodmazovanje, pa še za to ima rajši hipoidnega.
V35 je bil pa kar žejen, dokler nismo malce pomerili batnih obročkov in jih brž zatem upokojili.
V 4000km od takrat ga ni popil nič (bardahl... neka Uroševa zapuščina). Samopodmazovanje se seveda razume samo po sebi.
V35 je bil pa kar žejen, dokler nismo malce pomerili batnih obročkov in jih brž zatem upokojili.
V 4000km od takrat ga ni popil nič (bardahl... neka Uroševa zapuščina). Samopodmazovanje se seveda razume samo po sebi.
Re: Poraba olja?
Maxster je napisal/a:bmw je napisal/a:Let there be light.....
prekomerna poraba olja tiči v dveh stvareh.....in sicer zaradi uporabe mineralnega olja ter stalnega priganjanja v visoke obrate.
poraba olja se največ opazi v mestih, kjer se cjaziš v koloni in so temperature visoke. Mineralno olje se pač začne "uparjati" in posledično tudi "zgineva"....rešitev je preprosta- zamenjaš mineralno olje z ful sintetiko in problema več ni (odkar sem na sintetiki mi na 10.000 km "požre 0,5 litra, pa ga ne šparam ravno)
ravno tako če voziš motor nekje do 150km/h, porabe olja ni....potem se pa začne.
Zupi, posodi mi tvojega NTX-a za en krog....pa pripravi olje za dolivat....je treba malo obrniti tisto desno ročico do konca, ne samo do polovice...
Vidiš Bojan, jaz imam pa ravno obratne izkušnje z oljem. Ravno mineralno olje je bolj obstojno na visoke temperature in takrat, ko sintetika izgublja molekularno strukturo mineralno še maže...
Glej, ne mislim te prepričevati v nasprotno...imaš na netu kar nekaj podatkov okoli olj, pa primerjaj med sabo. Posebej bodi pozoren na podatek pri kateri temperaturi prihaja do izparevanja katerega olja (meri se po NOACK-u) in videl boš, da so mineralna olja v bistveno slabšem položaju od polsintetičnih oziroma sintetičnih olj....mimogrede, mineralno olje že po par 1000 kilometrih izgubi svojo karakteristično viskoznost, kar se na sintetičnem olju ne dogaja....
Sicer par linkov o oljih priznanega strokovnjaka (in NE prodajalca, da ne bo pomote), kateri vodi svoj blog in ga tudi posredno poznaš (expendable iz BJB -a)
Najprej nekaj o standardih...
http://motornaulja.blogspot.com/2011_08_01_archive.html
Celoten blog je zanimivo branje, saj možakar brez dlake na jeziku opisuje olja in njihove lastnosti, pa tudi udriha po izdelovalcih olj....
Razlika med olji za avtomobile in olji za motorna kolesa....
http://motornaulja.blogspot.com/2011_03_01_archive.html
Nekaj o viskoznisti...
http://motornaulja.blogspot.com/2010/06/viskoznost-motornih-ulja-viscosity-of.html
Najpogostejša vprašanja o oljih....
http://motornaulja.blogspot.com/2010/01/10-najcescih-pitanja-o-motornim-uljima.html
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Re: Poraba olja?
Zupi je napisal/a:Guzziji bolje delajo z mineralnim...
Zupi
zanimivo....to so tudi do pred letom dni trdili lastniki Harley Davidsonov za njihove motorje...no sedaj se velika večina vozi na sintetiki, katero že tovarna "vgrajuje" serijsko....
Mimogrede, serviserji bmw motorjev so se držali za glavo, ko sem jim rekel da bom prešel na sintetiko...diagnoze so bile od razpada mašine do zaribavanja, vrhunec je pa bil, da je bmw "delan" za mineralno originalno olje....no od takrat je minilo že 40.000 kilometrov in mašina laufa bolje kot kdajkoli prej...
Zanimivo, da če kupiš GS-a v nemčiji dobiš v mašini polsintetiko 10W40, če ga kupiš pri nas pa mineralca 20W50....
bmw- Število prispevkov : 40
Join date : 27/12/2011
Kraj : Ljubljana
Similar topics
» Poraba Guzzi-ja
» Poraba Californije EV
» menjava olja
» California filter olja?
» Nevada 750 menjava olja in filtra
» Poraba Californije EV
» menjava olja
» California filter olja?
» Nevada 750 menjava olja in filtra
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu