V 35, V35 imola1,2
3 posters
Stran 1 od 1
V 35, V35 imola1,2
Ker je v Sloveniji kar nekaj teh motorjev, se mi zdi, da bi tudi ta tema utegnila bit zanimiva. Pa da za začetek objavim nekaj mojih ugotovitev. Vozen, lahkoten motorček, končna hitrost blizu 140km/h, servisni interval na približno 3000km največ zaradi kontrole platin, drugače pa dela brez kakih hudih zapletov tud po 6000 km brez da ga pipneš. Največji problem so zajle za vplinjače, ki morajo biti lepo speljane drugače motor dela slabo ali pa sploh ne. Doziranje z ročico za plin mora biti z občutkom ker ga v nasprotnem primeru hitro zaliješ. Lepo se odziva pri višjih obratih n ima celo za 350 ccm lep zvok. Zaenkrat tok.
damian- Število prispevkov : 234
Join date : 25/11/2009
Re: V 35, V35 imola1,2
Nja, sicer so imeli pa slabe kable, slabo dizajnirane varovalke, sem in tja je skurilo kakšen konektor/šaltar... veliko pridobi od na novo potegnjenih in pravilno dimenzioniranih kablov (glede na obremenitev).
Treba jih je videt kej več na cesti, so hecni...![Smile](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_smile.gif)
Aja, pa končna je okoli 150...
Treba jih je videt kej več na cesti, so hecni...
![Smile](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_smile.gif)
Aja, pa končna je okoli 150...
Re: V 35, V35 imola1,2
Hojla
Imola II ima drugačno 350 mašino, ni več dvo ampak štiri ventilska in je tudi bolj poskočna, pa malce bolj športne oblike, spominja na Le Mans IV.
Hojladrija Zupi
Imola II ima drugačno 350 mašino, ni več dvo ampak štiri ventilska in je tudi bolj poskočna, pa malce bolj športne oblike, spominja na Le Mans IV.
Hojladrija Zupi
Re: V 35, V35 imola1,2
Hojla
Generalno vzeto to drži, toda moj prijatelj Ernst je strojni fakulteti v Munchnu diplomiral na temo kako izboljšati 4V majhno mašino. On ima predelanega NTX z V75/4 mašino in 150.000 km-no problem at all.
Sicer je še lastnik Stelvia, Centaura sport, žena pa ima Brevo 820 in ne 750.
Glede na to kaj sedaj vem o tej mašini, bi tudi jaz imel Brevo 820 z 4V mašino, kar je cca. 68 konjičkov na cca. 180 kg teže/ 2,65 kg na konjička.Svinjsko kaj, za mašino iz 1986.
Hojladrija Zupi
Generalno vzeto to drži, toda moj prijatelj Ernst je strojni fakulteti v Munchnu diplomiral na temo kako izboljšati 4V majhno mašino. On ima predelanega NTX z V75/4 mašino in 150.000 km-no problem at all.
Sicer je še lastnik Stelvia, Centaura sport, žena pa ima Brevo 820 in ne 750.
Glede na to kaj sedaj vem o tej mašini, bi tudi jaz imel Brevo 820 z 4V mašino, kar je cca. 68 konjičkov na cca. 180 kg teže/ 2,65 kg na konjička.Svinjsko kaj, za mašino iz 1986.
Hojladrija Zupi
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu