Pregrevanje Norge 1200

Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  Miro61 on Čet 10 Maj - 13:54

Pozdravljeni

Norga vozim približno eno leto. Vse deluje brez problemov. Sem pa opazil (do sedaj se je zgodilo trikrat), da ko recimo vozim po avtocesti seveda okoli 130km/h in če pride do zastoja in se ustavim v koloni mi posveti rdeča luč za olje. Motor se očitno pregreje ker ni obratov da bi krožilo olje in ni hlajenja z zrakom, ker stojim na mestu. Če dodam plin in se motor zavrti, lučka ugasne. In ko speljem se po par sekundah ugasne.

Zanima me, če se to dogaja še komu? Ali je to pri guzzijih normalen pojav?

Prav tako me zanima, kolkiko je to nevarno za mašino in koliko časa lahko tako stojim v koloni da nebi mašina zaribala ali se "uscala" - spustila olje. Ali je morda bolje motor v koloni ugašati. Namreč nazadnje ko se mi je to dogajalo (od Krka do slovenske meje avtocesta in nato kolona na mejnem prehodu) sem v strahu da bo kaj narobe motor ugašal za vsak premik in ko sem čez mejo ustavil, da pospravim dokumente, ni več užgal. Ko se je ohladil, po cca pol ure, je užgal normalno in do doma ni bilo več problemov.

Torej problem avtocesta in naenkrat zastoj......če bi motor predden ustavim normalno zmanjšal hitrost in ga na ta način prej ohladil, bi bilo verjetno vse OK.

Hvala za kakeršenkoli nasvet, oziroma odgovor.

LP Miro
Miro61
Miro61

Število prispevkov : 5
Join date : 01/02/2018
Age : 57
Kraj : Hotedršica

Nazaj na vrh Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Re: Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  kofi on Pet 11 Maj - 4:27

Mislim, da je problem v olju, njegovi kvaliteti, viskoznosti, ter ostalim normativom, ki morajo ustrezati predpisanim. Ce sveti lucka pomeni, da olje nima dovolj protiska in je mazanje pomanjklivo kar skoduje motorju. Mogoce bi z zamenjavo olja resil tezavo. Glej razpredelnico za temperaturno obstojnost olja. Lp, boris
kofi
kofi

Število prispevkov : 59
Join date : 26/12/2011
Kraj : Litija

Nazaj na vrh Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Re: Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  Miro61 on Pon 14 Maj - 12:36

Hvala za odgovor. Bom poskusil še zamenjati olje. Ker olje je bilo menjano, vendar pa ne vem kaj je notri vlito. Tako da bom vlil notir AGIP 4T 10W - 60. Kot je v navodilih.
Ali morda predlaga kdo kaj drugega?
Hvala
Miro61
Miro61

Število prispevkov : 5
Join date : 01/02/2018
Age : 57
Kraj : Hotedršica

Nazaj na vrh Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Re: Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  Maxster on Tor 12 Feb - 19:27

Miro61 je napisal/a:Pozdravljeni

Norga vozim približno eno leto. Vse deluje brez problemov. Sem pa opazil (do sedaj se je zgodilo trikrat), da ko recimo vozim po avtocesti seveda okoli 130km/h in če pride do zastoja in se ustavim v koloni mi posveti rdeča luč za olje. Motor se očitno pregreje ker ni obratov da bi krožilo olje in ni hlajenja z zrakom, ker stojim na mestu. Če dodam plin in se motor zavrti, lučka ugasne. In ko speljem se po par sekundah ugasne.

Zanima me, če se to dogaja še komu? Ali je to pri guzzijih normalen pojav?

Prav tako me zanima, kolkiko je to nevarno za mašino in koliko časa lahko tako stojim v koloni da nebi mašina zaribala ali se "uscala" - spustila olje. Ali je morda bolje motor v koloni ugašati. Namreč nazadnje ko se mi je to dogajalo (od Krka do slovenske meje avtocesta in nato kolona na mejnem prehodu) sem v strahu da bo kaj narobe motor ugašal za vsak premik in ko sem čez mejo ustavil, da pospravim dokumente, ni več užgal. Ko se je ohladil, po cca pol ure, je užgal normalno in do doma ni bilo več problemov.

Torej problem avtocesta in naenkrat zastoj......če bi motor predden ustavim normalno zmanjšal hitrost in ga na ta način prej ohladil, bi bilo verjetno vse OK.

Hvala za kakeršenkoli nasvet, oziroma odgovor.

LP Miro

Miro,
če se ti prižiga lučka za olje, menjaj oljno stikalo. Nahaja se pod airboxom in je isto kot pri yugu 45. Stane dobre 3€. Jaz sem menjal in imam glede tega mir. To pa da se greje na mestu je normalno, saj je motor zračno hlajen... Da pa ti ne vžge, ko se "pregreje", pa je kriv rele, ki omogoča zagon motorja. Se pravi rele med stikalom vžiga in samim starterjem. Nahaja se med akomulatorjem in ABS pumpo. Ta rele ima tudi neke vrste varnostno funkcijo pred pregretjem in ko se enkrat motor dobro segreje, se zgodi, da dokler se ne ohladi ne vžge. To ni nobena napaka in nič druga kot rele, ki sem ga opisal . To lahko rešiš tudi tako, da rele odstraniš in kabel dejansko prebrukaš in ga povežeš direktno z akomulatorjem in si za vedno rešil problem. Je pa res, da to zna bit izredno moteče ravno takrat, ko to najmanj pričakuješ. Lansko leto se mi je to zgodilo v Odesi, pa še deževalo je ko 300 mater. Ampak motor normalno vžge na poriv. Drugače pa uporabljal sintetiko 10W60 in nič druga. Jaz sem zanj uporabljal Motul 7100 10W60 in sem nasplošno bil zadovoljen, tako da ga uporabljam tudi pri novem Norgu GT 8V. lp
Maxster
Maxster

Število prispevkov : 69
Join date : 11/07/2011
Age : 55
Kraj : Ptuj

Nazaj na vrh Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Re: Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  Zupi on Pet 15 Feb - 9:00

Hojla, Norge ima tudi lep ter marsikdaj koristen oklep, ki pa v hudi vročini, na semaforjih včasih res deluje drugače kot bi želeli, je pač zračno hlajeni twin z malce več olja-hladilnik. Zanimivo, da pri moji Quoti, ki sem ji dodal globji pokrov karterja-V11 in oljni hladilnik do tega ne prihaja, tudi na mojem starem NTX ne-oljni hladilnik dodan.
Zupi.
Zupi
Zupi

Število prispevkov : 1028
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Pregrevanje Norge 1200 Empty Re: Pregrevanje Norge 1200

Objavlja  Sponsored content


Sponsored content


Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu