Posebneži (ne vsi, seveda)

Go down

Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Zupi on Ned 10 Jan - 13:02

Bolj slikovno, kot tekstovno vam bom prikazal nekatere posebneže, ki po neki logiki ne sodijo v repertoar tovarne motornih koles, no nekateri že, ampak 3 vrste motokultivatorjev, furgončki-trikolesni, eno čudo imenovano mehanična mula, prototip skuterja, mašino, ki so jo prodali, žal jo imajo sedaj Izraelci v vohunskih brezpilotnih letalih, ker je tako vzdržljiva, da so se odočili prav zanjo. Vsega seveda ne, je pa še marsikaj verjemite, toda za to je treba vzeti pot pod Guzzi kolesa pa v Muzej v Mandello. Pa še eno sličico prilagam Guzzi v Ljubljani z mitraljezom, na začetku II. vojne v Tivoliju-zanimivo kaj? Kaj še čakate? Aja, avgusta in ob weekendih je muzej zaprt, to sem izvedel, ko sem stal pred vrati, na nalepki je pisalo.....
Ercole:
https://www.youtube.com/watch?v=pKHtCQwUWOM
mehanična mula:
https://www.youtube.com/watch?v=JdBnY7LjNow&feature=related
Na slikci je Nibbio II avto-Guzzi seveda, naredili so več različnih modelov za hitrostna tekmovanja pod 500cc .Poleg tega vam moram povedati še, da je bil prvi V twin sprva namenjen za Fiat 500 kot pogonski agregat, tik pred zdajci je Fiat odpovedal...škoda saj bi se v Guzziju spet cedila mleko in med , a si predstavljate, po tem bi tudi Zastava te mašine vgrajevala v Fičote...No tu je še slikca poiskusne mašine s tremi cilindri, projekt Inocentija, pa Guzzi avtombilčki, ki so jih naredili navdušenci..
Nibbio II

V11 GT prototip:


Nazadnje urejal/a Zupi Ned 21 Feb - 22:06; skupaj popravljeno 13 krat
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Zupi on Ned 10 Jan - 13:25

Slikce:
za invalide

izdelava Ercola

mehanska mula-za it. vojsko

Guzzi v Ljubljani-Tivoli II. svet. vojna

prototip skuterja

Guzzi mašina na vohunskem letalu

Pa še tele ameriške traparije:
http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html


Nazadnje urejal/a Zupi Pon 8 Feb - 20:20; skupaj popravljeno 2 krat
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Re: Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Zupi on Ned 10 Jan - 13:38

POSEBNEŽI na: http://www.papas.ic.cz/moto-guzzi.html

prototip skuterja


[img]
supermoto


Nazadnje urejal/a Zupi Sre 27 Jan - 20:58; skupaj popravljeno 2 krat
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Zupi on Sre 27 Jan - 22:46

albanski policaj:

Že Piccaso je občudoval Guzzi enduro

Rosso Mandello s prikolico

Custom 750 z Brevino mašino na TT okvirju:

protozip trije cilindri:

policajski in vojaški:


bivalnik (svinjarija):

avtomobilček:

"tricikel-bolj športen":
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

convert s hroščevo mašino

Objavlja  Zupi on Čet 4 Nov - 17:31

avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Posebneži (ne vsi seveda)

Objavlja  Zupi on Sre 29 Dec - 9:38

98 konjičkov, 168 kg, na stari, okrogli mašini. Poglejte si vplinjače...
http://www.motoitaliane.it/bicilindrica/010/ott/pensionata.html
Zupi
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Guzzi v Tivoliju

Objavlja  bstenta on Pet 22 Jun - 10:31

Če lahko še jaz malo pristavim svoj lonček k fotkam:

Guzzi, ki je slikan v Tivoliju v Ljubljani je model GT-17. Takrat je to bil najpogostestejši motor v italijanski vojski. Spredaj ima montiran mitraljez "lahka breda" in sploh je otovorjen kot kamela.
GT-17 predstavlja neko mešanico med civilnim SPORT 15 in kasnejšim (od l. 1939 dalje) ALCE-jem. GT-17 ima še vedno 3-stopenjski menjalnik, vendar je za razliko od SPORT-a 15 zadaj že vzmeten (GT-kot granturismo), pa tudi prestavno razmerje je - za vojsko primerno - krajše. ALCE pa ima že drugačen okvir in 4-stopenjski menjalnik s še vedno ročnim prestavljanjem. Pa še malo zgodovine: Za modelom GT-17 se za kratek čas pojavi GT-20, ki pa je bil narejen le v cca 200 primerkih; kmalu ga je nadomestil "ALCE", le tega pa l. 1946 SUPERALCE. Brez zamere, ampak ne morem iz svoje oldtajmerske kože.. Sad
Aja, pa še pojasnilo: ALCE v italijanščini pomeni LOS, torej tista neka vrsta jelena z ogromnimi rogovi... Jelena sicer še nisem vozil, alceja pa že...in občutek je res podoben, kot bi jezdil nekaj divjega, nerodnega in ne preveč hitrega.. Smile
In pa čisto za konec: na motorju je lepo vidna tablica s črkami R.E. (regio esercito), kar je nedvomen dokaz, da gre za avtentično vojaško vozilo in to med leti 1941 in 1943.
lp vsem,
Borut


Nazadnje urejal/a bstenta Pet 22 Jun - 12:06; skupaj popravljeno 2 krat
avatar
bstenta

Število prispevkov : 41
Join date : 21/03/2012
Age : 54

Nazaj na vrh Go down

Re: Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Zupi on Pet 22 Jun - 11:47

Sem ga poslal Italijnom ( guzzienduro)in za našč napisal, da je slika od takrat. Postavil sem vprašanje kateri model je in nisem dobil odgovora heehhe.
Zupi
avatar
Zupi

Število prispevkov : 925
Join date : 26/11/2009
Kraj : Komenda

http://www2.arnes.si/~szupet

Nazaj na vrh Go down

Re: Posebneži (ne vsi, seveda)

Objavlja  Sponsored content


Sponsored content


Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu